Van egy 2005 évi 1,6i 307 SW. Nincs gyújtás, nem indul. Világítás kapcsolható, rádió kapcsolható, nyit-zár a központi. Gondol egyet megy minden. Eltelik pár hét megint nem indul. Ötlet, hogy a biztosíték táblában vmelyik beépített relé játszik. Találkozott vki ilyen hibával és lett megoldása?
Egy 2006os 307 Break KFU motorkódú peugeotom van. Legutóbbi antipollution fault hibánál elvileg az első lambdaszonda volt a ludas. Most megint előjött a hiba. A hibakód kiolvasáskor üzemanyag szabályzási hibát ír ki. Nem tudja esetleg valaki hogy mi okozhatja a hibát? Az autó alapjáraton dadog. Gázadásra fullad. Csak akkor tudok ilyenkor elindulni ha padlógázt nyomok. A fordulat ilyenkor 1100 és 1300 között ingadozik.
Csak azért kérdezem,mert fölvetetted a FAP-ot,hogy esetleg telítődött.Nos azt észrevennéd,a motor diagnosztika ikonjáról,az állandó AF hibáról a közp.kijelzőn, a motor csökkentett teljesítményén,többlet fogyiról,a hűtőventi szinte állandó üzeméről a regenerálás miatt.Hosszabb távolságon a katalizátor túlhevülése is bekövetkezhet,ill.hosszú használat után a motor is megsínyli.
Lehet tudni mennyi km van a részecskeszűrő működésében,illetve az autóban és,hogy lett-e már cserélve vagy tisztítva?
Ja-ja, pályán 130k 7.3 helyett 6.8 körül fogyaszt 2.0 HDi rhy 90 le... Halkabban is jár. Jobban bírja alacsonyabb fordulaton. (pl hülye p...a 40-50 között baszakodik előttem és én próbálom negyedikben követni..) Maxxmotion.
307 sw 1,6 HDI 110 lóerős kocsinál a légtömegmérőnél olaj fröccsenést látok - tegnap mostam le 250 km utáni kép - és gyakran ANTI Pollution error hibaüzenettel. Alapjáraton, lámpánál enyhe kipufogó ház szag van. A kasznin rezonancia, amíg nem tölt a turbó.
Szerintetek mi lehet légtömegmérő hiba és abból eredő FAP baj. Vagy eltömődött részecskeszűrő? Vagy kettő együtt vagy más valami?
Most latom hogy mi a tema es gondoltam megkerdezem hogy a pps2000 az ugyanaz mint a lexia? Amiket hirdetnek 30000ert azokat mar meg szabad venni vagy az meg valami kinai?
Pp2000 nem 2000ft az a peugeot gyári szintű digja, ami tud mindent a kocsival kapcsolatban. Virtuálisan itt a forumon tudok javaslatokat, ötleteket adni kapni. Peugeot tipusnál a kulcs klónozás is járható opció, zedbull klonozóval kipróbált, működik jó.Ami lényeg a jövőre nézve, mindenki számára fontos olyan kulcsmásolóhoz ne vigyünk kulcsot másolni aki az egész procedúrát nem tudja elvégezni, a kínai kulcsok eddig nekem jól működnek, én innen rendelek. Onlyda. com
A kínaihoz vidd el és mesélj mi lett a történet vége pénzt vigyél magaddal. 🤣
Mert Zolysys arra utalt, hogy a Kínából rendelt - nem gyári - elektronikákat legtöbbször nem lehet feltanítani az autóhoz. Persze meg kell próbálni. Én meg szintén ezért írtam, hogy ha a nyák nem ment szét és mivel a régi táv még működik, én inkább a kapcsolót cserélném ki és beletenném egy új házba.
Tartalékra úgy gondolom nem lesz szükségem, van +2db kulcsom az autóhoz, amivel tudom nyitni, indítani a kocsit.
Viszont ez a 2ezres megoládás érdekelne, ha ennyiért az új távirányítómat hangolni lehet a kocsihoz.
Tudsz valami elérhetőséget írni?
Amúgy, ma beszéltem telefonon az Ázsia Centerben lévő kulcsmásoló, javító, bicskakulcs javító stb üzlettel és azt mondta menjek be, vigyem el a régi, de még működő távirányítómat és az újat, és 99%, hogy tudja programozni. Neki elvileg van kiolvasó mindene... Ő mondta... szerdán járok arra és okosabb leszek...
Váltó és motorolaj is volt..motorolajfogyást nem vettem észre, de valtóba öntöttünk 1,2l-t. Nekem gyanús, hogy nem elfolyt mind, hanem így sikerült feltölteni...1.2l olaj nem folyik úgy el, hogy nem látszik a kocsi alatt tócsa...szerintem...föleg pár heten belül, de lehet tévedek.
A szerelő aki a kuplungot meg lendkereket cserélte, alá se nézett, egy ismerős nézett rá ma reggel....azt mondta januárban tudja vállalni és hogy a váltó is kukának tűnik, bár sokkal csendesebb lett, ami nem csoda...fele olaj sem volt benne.
2 megoldás van:pp2000-el fel lehet tanitani az uj kulcsot, de a helyedben vennék még 1 et tarcsiba, vagy szemrevételezés alapján eldöntendő a régi nyákról az epron adattárolót átforrasztani az uj nyákra.
Az, hogy felejtős a kinézete, egy dolog, üres házakat potom pénzért lehet kapni, tehát megoldható lenne.
A kulcskód hiánya is csak megoldandó probléma: le lehet kérni alvázszám alapján (nyilván nem ingyen) vagy ki lehet olvastatni a vezérlőből. (szintén nem szeretetszolgálati módszerekkel ;-) )
Egy új, szűz távirányítót tudtommal nem lehet más módon feltanítani az autóhoz, csak ahogy leírtam. Az, hogy te mire szeretnéd használni és mi a véleményed, ez esetben nem számít, csak a gyártó véleménye (tervezése). :-P
Aztán majd lehet, hogy jönnek okosabbak és jól megmondják, ha tévedtem.
A régi távirányító nagyon felejtős. Csúnya, kopott, repedt, törött, és ezt szorozd meg tízzel...
Mivel semmilyen kulcs kódom nekem nincs (sok-sok éve a vevő nem adott nekem), így kezdem azt érezni, hagyományos kulcsként kell tovább használnom a szép és új bicskakulcsomat... :-(
Az új távon/távban fontos nekem használni az "immo chippet"? hiszen beleraktam a régi távirányítóból az immo chippet és így indul az autó.
Nem lehet csak a távirányító kizárólag nyitó/záró gompjait tanítani az autó nyitás/záráshoz?
Példázhatnám úgy is, mi lenne ha ezt az új távirányítót nem szeretném az autó indítására használni, csak is kizárólag az autó központi zár nyitására/zárására? ez esetben semmi féle immonak nem lenne szüksége, mert csak nyitom zárom az autót és az autó indítására használnám a gyári de nem bicskakulcsát?
Tehát csak nyitás/zárásra lehet itthoni hókusz-pókusz megoldást csinálni? :-)
Nekem már mind1 csak kinyissa az autót a távirányító gombja... :-)
1. Ha a nyák nem sérült a régi távban, akkor a rossz mikrokapcsoló cserélhető egy újra.
2. A távirányítót fel kell tanítani kézzel az autóhoz. De! Egy új távot - tudtommal - csak csak azután tudsz feltanítani, ha előtte diaggal újból feltanítod a kulcsokban az immo' chip-eket, majd utána kézzel a távirányító(ka)t.
A régi távirányítóból ki lett véve és belerakva az új távirányítóba, amíg nem raktuk át addig nem is indult a kocsi.
Most indul.
És a kulcsmásoló a nyerskulcsot bereszelte.
Most tudom nyitni az ajtót, és a gyújtáskulcsba is minden oké, indul az autó.
Csak a távirányíton a bezár/kinyit gombok egyelőre még dísznek vannak, mert a gombokkal nem tudom nyitni/zárni a kocsit.
Tehát ezt szeretném valahogy megoldani, hogy az unlock/lock gombokkal tudjam nyitni/zárni a kocsit.
Amúgy mint már írtam a régi távirányítom is megvan, csak nem működik teljesen, azaz csak zárni lehet vele, mert a kinyitónál a mikrókapcsoló teljesen elromlott. (ezért vettem másikat)
Lehet hülye kérdés, de a régi távirányítóról nem lehet valahogy tanítani az új távirányítót?
Minden megoldás érdekel... csak ne 12ezer legyen.. :-(
Akkor :a régi kulcsbol ki lett véve a régi fekete chip és belerakt az ujba, és be lett reszelve a nyers kulcs? Vagy az uj kulcsban van chip, és klonozva lett?
A régi kulcs már használhatatlan, mármint a bicskakulcs. Ami csak lehetett az megesett vele... Eltört, beázott és már csak bezárni lehet vele, nyitni nem.