Ezt a multkori leírásod miatt kérdeztem,mikor is írtad hogy valami baj van az autóval,de még te sem tudod pontosan mi.....és hogy megéri-e megcsinálni.....
Szóval a lényeg maradsz köztünk..... ;-)
A héten itt van a környéken a legnagyobb elenségem(fáma 3)így a határokat nagyjából betartva,de non -stop klímával:10,3-nál áll a fedélzeti.... ;-D
Attól függ, ez mit jelent. Végülis nincsenek nagy bajai (Hála az égnek). Az apróbb hülyeségei meg nem mennek a használhatóság rovására. Végülis én még az injektorhidat is nyugodtan kiszedhetem, mert a gép akkor is megy. :)
Nem volt memóriája-mindig törlődött,a szubcső pedig folyamatosan szedte az akksit.....Most pedig csak 15mA-vesz fel(kikapcsolt állapotban) ami kevesebb,mint 1 riasztó fogyasztása.....
Nos úgy néz ki a fejegység és szubcső elkötésének problémája megoldódott....
Ezt pedig egyedül Djkoxi forumtagnak köszönhetem :akinek ezuton is ezer hálám !!!!
Ha lesz ismét tali :neki közelebbi helyen akkor remélem eljön és csorgathatjuk nyálunkat,mert az ö vekijében elég "pöpec" rendszer van leírhatatlan hangzással... ;-)
Én mikror lefekszem a legtöbb esetben jó és szép dolgokra gondolok,de még nem lett háremem és a sógornőmet sem "tudtam" le 1 Rs6 első ülésén..... :-( A többiről ne is beszéljek,de maradok:OPTIMISTA..... :-D
jóval egyszerűbb szerintem. reduktoron van 2 csavar: 1ik alapjáraton kapott gázmennyiséget szabályozza, másik keveréket szabályozza elvileg de azt még nem csavargattam. az alapjárati csavar elég érdekes. sikerült már úgy belőnöm hogy 50 km/h sebességnél az alapjárat 2000es fordulat körül volt. 4esbe berakva gyönyörű szépen tartotta az 50es sebességet. viszont ahogy lassúlt az autó úgy kúszott lejjebb az alapjárat is, vissza 750 körülire, mikor megállt. ebből arra következtetek hogy a levegő mennyisége változhatott csak meg. lehet vissza kéne húznom a csövet hogy mindig hideg levegőt szivjon, aztán ezzel az alapjárati csavarral beállítgatni hogy jó legyen menet közbe... csak hát kínkeserves meg időigényes. vizsgaidőszakban nem nagyon ajánlott :))
A gyári befecskendezőrendszer a levehő hőmérsékletét is méri, meg a mennyiségét is, ez alapján számítja ki a szükséges tüzelőanyag-mennyiséget. De hogy ez gáznál hogy megy, azt nem tudom. Nem értek ahhoz.
nyilván 5ösben v 4esben lehet azért motorféket használni, csak az volt a baj hogy 60 felett váltás közben sokkal gyorsabban esett vissza a fordulat is, majd megállt valahol 200-300 között és ott ingadozott. lehet hogy túl sok levegőt kapott?
A gáz fűtőértéke alacsonyabb. A csöves dolgot nem értem. Elvileg az alacsonyabb hőmérsékleten javulnia kellene a motor töltési fokának,és mivel a gáz gáz halmazállapotú, így porlasztani sem kell, h meggyulladjon. Jah, és 60-nál SOHA ne tedd be üresbe: a befecskendezős rendszerek nem fogyasztanak tüzelőanyagot, kényszerüresjáratban (motorféküzemben) A régi karburátorosok pedig ugyanannyit fogyasztanak motorféküzemben, mint alapjáraton, már ha nincs bene a pillangószelep-túlzárás, mert akkor semennyit.
Most hogy a Vectra fórumra tévedtél, így mást nem fogsz hallani, csak hogy: Vectrát vegyél!
De megmagyarázom: A Vectra úttartása mérföldekkel jobb, mint az Astráé. nehezebb az autó, ezért biztonságosabb is (ütközés esetén), nem is beszélve a helykínálatról, pláne egy kombi esetében. Nagyon jól felszerelt Vectrákat lehet kapni eléggé olcsón mostanság. Én azt ajánlom, hogy legalább 1.8-as motorral vegyél Vectrát.
hűtővizet tél előtt cseréltettem, azóta rá sem kellett önteni, 100%ig igazi fagyálló van benne. és az a fura hogy klima nélkül abszolut nem melegszik, sosem látni 92 fok felett a hőmérsékletet. még arra tippelek hogy a gáz miatt van: nagyobb fűtőérték miatt magasabb hőfokon ég és ezért nem birja már a hűtőviz rendesen hűteni. benyán nem próbáltam még hogy akkor is melegszik-e. ha ilyen akkor ilyen, nem nagyon aggódok miatta, max nem klimázok majd annyit. még pl bp-en hegyalja útnak felfele óriás dugóban sem melegedett klíma nélkül. szóval nem hiszem hogy baj lenne a hűtésével.
plusz még az enyém ugye meleg levegőt is szív be a motorhoz (emlékeztek arra a csőre ami be van tolva a légszűrő házába és így a motortérből szivja a meleg levegőt). na az tényleg nem véletlenül van úgy. visszahúztam hogy elérje azt a műanyag csövet amin a friss hideg levegő jönne be: 60 km/h felett fulladozott gázon, ha kiraktam üresbe. szóval nem volt buta aki kitalálta :)
Nem annyira értek a kocsikhoz. Autót szeretnék venni: az Opel Astra vagy a Vectra között vacillálok. Megnéztem már új autó keresővel is, de nem tudok dönteni. Mindegyiknek egy csomó jó tulajdonsága van.
Tudtok segíteni valami infóval? Egyenlőre inkább a Vectra felé hajlok, de azt csak használtban találtam. Akinek Astrája van és erre jár, mondana pár hasznos infót?
Üdv srácok! tegnap szerencsére volt elég jó idő hogy kipróbálhassam mégis mennyire jó hogy van az autóban klima. viszont feltűnt hogy pl araszolgatás közben klimával sokkal jobban melegszik a hűtőviz, fel is ment majdnem 100 fok köré (úgy 20-25 perc lépegetős tempó után, kb 32 C˙-ban), de akkor inkább kinyomtam a klimát, nem szerettem volna megégetni a hengerfejtömítést. Majd azonnal szabad szemmel láthatóan kúszott vissza a mutató 91-92 fokra. ez normális?
Ebben csak 3 probléma van. 1. A gipszkarton úgy került bele, hogy míg én az álmennyezet fölött szereltem az elektronikát, a klímások bekapcsolták a ventilátort, ami egy lehúzott csövön keresztül az álmennyezet felett átfújta a gipszkarton vágásából visszamaradt port.
2. szerdán, mikor már eleve be volt gyulladva, egy rózsabokor is pofáncsapott, amikor nyílt kifele a kertkapu, amit szereltünk. Ehhez szintén nem szokás védőszemüveget felvenni, amikor már motorral járatom a kaput
3. Pénteken már elég erősen sütött a nap, amikor nekem már amúgy is érzékenyebb volt a fényre a szemem, ezért napszemcsi volt rajtam, amire a védőszemüveg nem fér rá.
És még1.: Amikor 15 éve tele met a szemem, akkor speciel pont a védőszemüveg baszott ki velem, mivel egy elvágott, félig rozsdás fémdarab rozsdás részéhez érve szinte szétrobbant és a kb. 6 milliárd szemcséből egyrakás berepült a védőszemüveg szellőzőlyukacskáin keresztül bejutottak a szemcsibe és ott pattogtak a szemem előtt. Az a védőszemüveg azóta is megvan emlékbe, de azóta soha nem vettem fel.
A tavalyi esetnél egyébként olyan helyen álltam, ahol elképzelhetetlen volt, hogy a szemembe kerüljön bármi is a kollégám flexeléséből. Egyrészt egy fal mögött álltam, másrészt egy forduló után, harmadrészt háttal. Ami ott repült, az egy tujáról mandinerrel átrepült mellettem és a nekem szemben lévő falról pattant vissza a szemembe.