Hmm, ma reggel ismét egy tapasztalattal lettem gazdagabb...
Leveg?sz?r?t cseréltem, majd utána valahogy egyre vacakabbul ment az autó. Kiderült, hogy valahol leveg?t szív be, ahol nem kéne :) Sziszeg? hangja volt... Elvittem Mesterhez, ?k már láttak ilyet biztos, aki felvilágosított, hogy ha leveg?sz?r?t cserélek, akkor mind a két végét szedjem le annak a hosszú cs?nek, mert bizony ez most a kora miatt elrepedt a csere közbeni feszülést?l, 38000Ft a gyári, bontókban meg nincs. Ideiglenesen a sziget?szalag megoldás, de id?közönként lehet újraszigetelni :)
Szal nem árt vigyázni azzal a leveg?sz?r?cserével, "a hülye meg a saját kárán tanul" :)
Sziasztok!
Segítséget kérnék valakitől, aki a Mazda6 típusú személygépjármű gyári hifi berendezésével kapcsolatban bármi részletes infot tud.
köszi: Magyar Péter
syl
ebben az ertelemben tenyleg nem volt veszes, mert ket analfabeta tok, mint en meg pigmy kepesek voltunk iq-bol megcsinalni:) igaz megkuzdottunk vele.
de ha idejon egy megegyszerubb nember es hasonlo kerdesere hasonlot valaszolok, akkor nem csodalkoznek ha herelest helyezne kilatasba:)
pigmy valami olyat mondott, hogy a kormany korula picsaba le kellene bontani az osszes levegobeomlot meg miegymast. probalj egy kicsit emlekezni:) hatha kell meg egot cserelnem ott. egyebkent igen elbaszott egy izzo van abban...
'89 626 Coupe 2.0i Dohc with A/C Autón, de azt ne kérd hogy lépésröl lépésre irjam le mert nem tudnám, sajna nem olyan jó a memóriám..
Meg már több minnt 2éve volt.
De most hogy irod a kesztyü tarót rémlik valami, akkor én is anyáztam hogy nem hiszem el hogy igy ilyen körülményesen lehet benne égöt cserélni, de akkor már csak azért is kicseréltem.
Utólag meg az maradt meg bennem hogy kicseréltem, igy könnyen rámondtam hogy nem vészes, pedig igy vissza emlékezve pedig de.. :)
syl
bovebben ird le, es azt is hogy milyen kocsin, gyartmany ev meg ilyesmi.
mert ezen a kozepkonzolt ugyan le lehetett venni, de ahhoz a ki...szott levegos cucchoz sehonnan nem fertunk hozza. lebontopttuk a kszetyutartot ugy sikerult vegulis, de tutira nem emberi modon.
Annak idején, úgy emléxem mi kihúztuk a közép konzt. a lev befúv. kapcsolónak van hátul egy tárcsája amibe be van akasztva a bowden végén egy ólom bogyó, azt ki akaszt..
Viszont utána engem akasztott ki, mert elfelejtettem vissza akasztani,
furcsa volt hogy olyan könnyen jár, szétszedés még 1x -er.. :))
nahh pigmyvel kicsreltuk a kozepkonzolon a levegos meg futes reszenel az izzot...
nem tudom mar ki mondta, hogy egyszeru szetszedni, de az osszes kaezunk is keves volt hozza. Vegulis valami nagyon extrem modon sikerult kicserelni... Semmi bigyot nem tudtunk kiakasztani vagy hasonlok. leirhatna valaki hogy hogyan is kell:)
azota karacsonya a kocsi, ezuton is koszonet pigmynek...
A következö hirdetest találtam egy fórumban, hátha jó nektek:
Én is webdesignert keresek és PHP + MySQL programozót
Szóval a téma adott, kizárólag az andras@ewi.hu -ra küldött emilekkel foglalkozom, ebbe a topikba nem válaszolok senkinek. Amit írjatok meg: referenciák, ajánlások stb.
Több, egyedi megbízásos munkáról lesz szó.
Kizárólag számlaképes emberek, vállalkozások jelentkezését várom.
Ezt a levelet a MazdaKlub kapta, ezért közzéteszem:
Helló Mazda Klub!
Áruba bocsájtom bontott Mazda 323 BG ('89-'93) szinte minden, és Mazda 323F ('89-'93, bukólámpás) eleje alkatrészeimet.
Külföldi bontókból esetleg más típushoz is tudok alkatrészt.
Kullár Zoltán, 06-30/9919512