Egyik haveromnak még a pattintott kőkorszakból megmaradt Orion TV-je volt. aztán egyik este kigyulladt miközben nézte. szerencsére sikerült időben kihúznia a konnektorból, de a poén a következő: hangos csattanás, majd ugyanúgy ment tovább a kép és a hang (!!!!!!!), csak arra lett figyelmes hogy hátulról felcsapott 1 kissebb lángcsóva
nem volt beszáradva, de nem véletlenül tartott akkor a waxolás 2x annyi időbe mint a mai:D úgy megkötött szegény autón, azthittem lerohad a kezem mire körbeérek:D bár biztos nem véletlen. tudod kb milyen egy átlagos, nem túl rozsdás 1200es lada fényezése (néhol matt, néhol nem). na ezt szorozd fel 10el, megkapod milyen volt a zaporozsecünk. ennek a waxnak még ilyeneket kellett csilli villire javítania :D
kézzel. nincs nekem polírozógépem, az csak neked van :P azon csodálkoztam hogy elég hamar végeztem. turtle waxot használtam. tavaly apám thaliaját sokkal több idő volt így megcsinálni, igaz azt más fajta waxal csináltam. lehetett vagy 20 éves az a wax mert még apám a régi zaporozsecét azzal waxolgatta, meg néha a skodát ami a thalia előtt volt :D
Szanaszét kellett vagdosnom, mert néhol valaki nem odaillő áthaladt a képen, valamint kifingott a kazetta is a kamerában, aminek az lett az eredménye, hogy sok helyen bekockásodott a kép. Ezeket muszáj volt kivágni. :(
Sajnos ezt a csörgős zörgős problémádat meg tudom érteni, nekem is kb fél éve jelentkezik hasonló kopogás jobb első kerék felől, és nagyon nehezen lehetett csak megtalálni a hibát. nálam azért volt nehéz mert mindig csak hosszabb utak után csinálta, és 2-3 óra "pihenés" után már nem, hiába nyomkodtuk az elejét.. csak úgy jöttek rá hogy mi okozza ezt a hibát miután egy 400km-es út után kapásból a műhelybe mentem. kiderült hogy a stabilizátor összekötő pálca okozza.
a lefulladást pedig csak akkor csinálja ha motorfékről veszed ki üresbe? ha gyorsitás közben teszed üresben akkor van alapjárat?
Eloszor is a helyedben szervizet v. szerelot valtanek,mert a leirasbol az derul ki ,hogy nem igazan ertenek hozza..... :-(
Ha elviszed valakihez aki ert is hozza akkor megmondja mi halt be a futomu alkatreszek kozul ami a zajert felelos....
A masik problemadhoz annyit ilyenrol meg nem halottam,hogy a kulso homerseklet szenzor felelos lenne a sorozatos leallasert.....Inkabb valami olyasmire gondolnek,hogy nem kap benyat valamilyen oknal fogva....
A következő problémákban kérem, hogy ha valakinek van valami tippje, hogy mi lehet az oka, akkor írjon!
1. Kb. fél éve, ha nem egyenletes útfelületen haladok 20 km/h felett, akkor fémes csörgést/zörgést lehet hallani a kocsi alváza felől. Azt már sikerült kitapasztalni, hogy ez csak akkor fordul elő, ha a jobb első kerék megy át valamilyen úthibán. A héten voltam szervizben is más ügy miatt, de akkor átnézéték a teljes alvázat, és nem találtak semmit, ami ezt okozhatja. Viszont jó lenne megszüntetni, mert elég zavaró, hogy egy ilyen gyöngyörű autónak "csörgő talicska" hangja van az utcán.
2. A másik problémám jóval régebbi, így több szervizest is megjárt, de nem sikerült megoldani. A lényeg, hogy gyakran fordul elő - általában városi forgalomban - hogy lassításnál/megállásnál (pirosnál) amint benyomon a kuplungot 2-esben és a fordulatszám eléri az alapjárati szintet, a motor egyszerűen lefullad, és nem áll be alapjáratra. Annyit itt is sikerült már kitapasztalni, hogy télen nem igazán fordul elő, viszont ha a külső hőmérséklet 10-15 fok fölé megy, akkor kezd gyakoribbá válni, nyáron pedig egy városi kanyar alatt akár "sorozatban" is képes rá. Ezért gyanakodtunk mi a külső hőmérséklet érzékelőre, de már korábbi szervizek során mindent cseréltek, tisztítottak, aminek szerintük az alapjárathoz köze lehet.
Ha valakinek lenne mentő ötlete, azt nagyon megköszönném!
Jó lenne, ha legközelebb egy biztos tippel tudnám a szervizesnek átadni, hogy javítsa ki ezt a két hibát!
Amúgy sem használom mindig, ha működik, akkor sem. De nem mellesleg nem is így rántom be. Én be szoktam nyomni a gombot és csak a végén engedem el valahol az utolsó 1-2 reccsenés környékén.
Hehe nagyon jó lett a video!:) 5. perc tájékán: Ottó beáll: reeeccs, Joci beáll: reeeccs. én beállok, néma kuss:D ezek szerint csak mi nem használunk kéziféket?:D bár te kényszerből nem használod:D
Na ilyen füstös szarok rohangálnak az utcán manapság. De még az újak is. A tököm tudja, mi a túrónak hegyezik ki ennyire őket. kicsit visszavennének a teljesítményből, már nem füstölne.
Sógornőmnek egy 1 éves 220CDI mercije van. Múltkor ment előttem és kicsit (tényleg csak kicsit) jobban odalépett egy mellékútról kikanyarodásnál és okádta a füstöt. Ez lenne az EURO 88!? Nagy szart a gyártóknak.
engem az 1.6os is kielégit. (mármint nem úgy...:D ) meglepően jól tud menni a szekér ha olyan kedve van. múltkor LPG-vel mentem és klimával sikerült picit megviccelni egy citroen xantia HDI-t. Pedig LPG-n gyengébb jóval mint benyán. Meg akart előzni de nem jött össze, csak miután hagytam magam, mert hát nem vagyok én szabálysértő:)) akkor láttam hogy pöfögte bizony a kormot és ott volt a HDI felirat is (2000ccm 109 lóerő elvileg)