off
Tegnap lemostam az autót sötétben aztán egy viledának látszó tárgyal letöröltem, reggelre meg úgy nézett ki mintha jól összekentem volna sárral hogy rondább legyen. Ja és ráadásul fekete a kocsi úgyhogy minden mocsok jobban érvényesül rajta.
Ja. Nézd meg azért milyen modelleket árulnak!
www.mimazda.com Ajánlom az idősebb 323 tulajoknak is szép hogy láthatják milyen volt az autóuk új korában. (BG elötti széria rula)
"...digit órám! Id?nként úgy dönt, hogy..."
Valami hasonló: nálam (F '90) csak elhalványult /néha éjszaka sem látni és néha nappal meg virított/.
Hűvösebb időben gyakrabban előfordult, feltételezek (bár nem értek) valami feszültség szint függést, ugyanis jópár km lendület(töltés) után normális szokott lenni (igaz egyre ritkábban). A fényerőn néha változtatott(kivirult) ha sokáig(~20s) nyomtam a gombját. Az okára én is kíváncsi lennék:)
Már lassan az őrületbe kerget a műszerfalba épített digit órám! Időnként úgy dönt, hogy kikapcsol menet közben, majd egy idő után ismét magáhoztér, persze lenullázva.:-(( Már adtam neki direkt 12V-ot, meg testet is, de a jelenség továbbra is fenn áll. Találkozott már valaki ilyen , vagy ehez hasonló jelenséggel 90-es 323F mazdánál? Kiszerelve teszt asztalon persze napokig vidáman megy. Lehet hogy a rázkódást nem bírja? ... de a hibát ütögetéssel sem sikerült előidéznem.
Hmm, engem hû de nagyon érdekelne, csak jó lenne, ha 2,5-ös motorral lenne, meg jó lenne, ha lenne fix állásom, meg jó lenne ha lenne rá pénzem :) Amúgy a mazda-szeretõ ember meg a jó kezek stimmel :)
Hi Mazda-fans! Nehéz szívvel írom le, de meg kell vállnom '94-es MX-6 2.016V autómtól. 149e km, végig szakszervízben szervizelve,kékeslila,tuning kipufogó(+ 1db normál dob krómvéggel), 2 garnitúra alufelni, téligumi, 10 cd-s hifi, tolótető, el. ablak stb. csak kisebb hibák: kézifék bowden+ékszíj kicsit megnyúlt már, 2-3 helyen fényezési hiba(nem vészes).ennyi.price:1,8mFt. ha tudtok vkit szóljatok. De csak MAZDA-szerető embernek adom el,akinél tudom,hogy jó kezekben lesz! Balázs (kohutb@index.hu)
SyL: én is gondoltam rá, hogy közösen kibulizhatnánk valahogy, csak aztán arra jutottam, hogy nekem a motor + váltó + kormánymû kéne belõle, meg az ülések fûthetõek, de akkor neked meg mi marad?:)) Ok, futómû biztos jó, négy jó Michelin gumi van rajta, tempomat ;) stb.. Ha gondolod, megbeszélhetjük:) Tárolni mondjuk csak otthon tudnám, az meg 230km innen...
Aha, azt én is néztem azt a piros coupe -t, az ótó tréderbe, igaz ott csak a jobb oldalát lehetett látni, onnan jobb vételnek tünt..
Egyböl rád gondoltam hogy elboltolhatnánk közösen tied a moci többi enyém vagy ilyesmi, de egyböl beugrott hogy nincs hol tárolni, legalábbis én nem tudnám sehol, bontva már csak-csak de addig..
Le kell alkudni 120-130 ig.. de most nekem sincs sok lovém, te meg tudom hogy munkahely váltásban vagy épp, úgy hogy elméletben jó lenne..
Helló,helló!! Még soha nem jártam ilyen fórumon és nem is tudom, hogy mi a téma, csak a segítségeteket kérném! Van egy Mazda121-esem és bontott központi befecskendezőt keresnék hozzá. Kérem ha tudtok segítsetek, hogy hol tudok ilyenre rálelni, illetve, hogy melyen árba van egy ilyen. Köszönöm.
Sziasztok!
Keresnék 1 hétvégi napra pesten vagy pest környékén zárt beállási lehetőséget
ahol a 15 éves 626-os mazdám aljáról lekaparhatnám a régi felpattogzott alvázvédőt és
lekenhetném új alvázvédővel. Természetesen fizetnék érte és összetakarítok rendesen, viszek takaró fóliát így az esetlegesen
lecsöpögő anyag sem ragacsoz.
Köszi a választ.
SyL, nem érdekel?:) Megnéztem, jól körbetörték, beleborultak vele egy árokba, a motorja szép így kívülr?l :), bár az akksi le volt merülve, beindítani nem tudtuk. Van benne tempomat, f?thet? ülés, ilyenek. Mondtad, hogy kellene neked egy alkatrésznek, hát íme :)
Köszi a tanácsot, bár nekem is hihetetlen, de sajnos semmit nem tudnak róla. Most talán Austriából kapnak hozzá infot. Ha megkapom és valakinek hasonló gondja lesz, legalább tudok segíteni.