Keresés

Részletes keresés

Mariazellerbahn Creative Commons License 2006.07.21 0 0 13834
A Firefox alatt egy picit másképp müködik, de a lényeg az, hogy müködik! Valahogy szimpatikus nekem ez a járgány!
Előzmény: Distván (13831)
v_peti Creative Commons License 2006.07.21 0 0 13833

Szilvásváradon a kisvasút nem messze van a Szalajkavölgyi megállótól. Csak üzemi okok miatt nem használják a végállomást.

Felnémeten meg visszafejlesztés volt sajnos a falusi szakasznál. :(

 

 

Előzmény: Ali Ttaik-al-Rep (13813)
Distván Creative Commons License 2006.07.21 0 0 13832

Igen én is úgy látom 2 tengelyes. Itt van még jónéhány kép: http://www.bahnbilder.de/name/galerie/kategorie/Deutschland~Triebz%FCge~BR+670+(Schienenbus).html

 

Az előbbi a Modellesienbahnerből volt.

 

De a Burgenlandbahn motorvonata sem lenne rossz, sőt ideális.

Előzmény: Mariazellerbahn (13830)
Distván Creative Commons License 2006.07.21 0 0 13831
A PEG-é. Ha a képre viszed az egeret, szerintem meg kell jelennie a szövegnek. 
Előzmény: Mariazellerbahn (13830)
Mariazellerbahn Creative Commons License 2006.07.21 0 0 13830
ha jól látom, két tengelyes? Milyen vasúttársaságé?
Előzmény: Distván (13829)
Distván Creative Commons License 2006.07.21 0 0 13829

Szerintetek egy ilyen néhány mellékvonalra? :)

 

Ex DB VT 670 a PEG-nél. (Prignitzer Eisenbahn)
Előzmény: Distván (13828)
Distván Creative Commons License 2006.07.21 0 0 13828

35. Most így hírtelen elképzeltem, hogy az ÖBB átad x számú selejtezendő (igaz nem selejtezi őket) 5047-est a Pápa-Tatab. vonalra, vagy a Csorna-Pápaira. Na ja. Ötlet van-e valakinek, mely típus lenne ideális? :)))))

 

36. A Rába-híd olyan rossz állapotban van meg a két oldali ártéri hidak, hogy itt jobb lenne újjat építeni! Az egyik ártérin csak 5 km/h-val megy át a Bz, azt én nem nevezném 10km/h-nak! Gondolom a kisdácsia meg átlebeg. :)

 

37. Na uccu neki Fertőszentmiklós-Répcelak-Celldömölk újra! Aztán legalább Cellbe is lemenne a Südbhf-ről jövő inga. :)

 

38. Sok vonalon már most sincs. Lásd 14-es. Van rugós váltó Egyeden meg Szanyban kereszthez, dobozban meg kurblis telefon. :s

 

Előzmény: antitaxxx (13788)
Törölt nick Creative Commons License 2006.07.21 0 0 13827

Hmmm 

 

Még mindíg nem értelek, az ötletrohamod tetszik! Ettől függetlenül valószínűleg magad sem vágnál bele amiért más pénzén keményen síkraszállsz. Viszont olyan személyeskedésbe mész bele taxxxal hogy néha csak pillogok..........

 

Találkoztál már vele? Ettél már az asztalánál? Ittál a borából?

 

 

(Anyiban értelek ám, hogy akár csak öt hónapja magam is így vélekedtem és osztottam az észt O V-vel kapcsolatban. Mára beláttam, hogy addig amíg személyesen nem ismerem nem állítok róla olyan dolgokat amiről fogalmam sem lehet.)

Előzmény: antitaxxx (13821)
f_k Creative Commons License 2006.07.21 0 0 13826

Pénz nélkül Ők se mennek semmire

 

Egererdő, Északerdő stb.

Előzmény: f_k (13825)
f_k Creative Commons License 2006.07.21 0 0 13825

Azért bízzunk abban, hogy lesz valaki, vagy lesznek valakik, akik turisztikai célra üzemeltetni fogják valamiylen formában, ezeket a vonalakat.

 

Az erdőgazdaságok kivételével senki nem foglakozott eddig vasúttal.

Ők fát is szállítanak.

 

Kisvasutaznak.

 

Talán Ők, Őket meg lehet keresni, de más még belevágni se tud.

Illetve a Erdőgazdaságok egy része üzemengedély stb terén tapasztalatokra tett szert,keskenynyomközű pályán, stb.

Előzmény: setra415HD (13823)
Ali Ttaik-al-Rep Creative Commons License 2006.07.21 0 0 13824
Egyelőre annak is örülni kell, ha a lillafüredi és a szilvásváradi kisvasút megmarad... Egészen szégyentelenül kifosztott ez a régió, nem véletlenül hatodik az EU 254 régiójából -- hátulról... /a/
Előzmény: setra415HD (13823)
setra415HD Creative Commons License 2006.07.21 0 0 13823

"Tudod erreflé az útkarbantartás = 0 val."

 

Akkor itt a 0,01-el:-)))

 

"Mátrai vonal a bükki vonal, vagy a Bakonyi vonal eszmei szépségét semmivel nem lehet visszadni, főleg nem légkondis busszal"

 

Ezzel is egyetértek!

Azért bízzunk abban, hogy lesz valaki, vagy lesznek valakik, akik turisztikai célra üzemeltetni fogják valamiylen formában, ezeket a vonalakat.

Előzmény: f_k (13822)
f_k Creative Commons License 2006.07.21 0 0 13822

Igen.

 

Csak pont fenn Északon szűnik meg pár vonal, ami melett soha vagy nagyon ritkáén megy majd minőségi busz légkondival.

 

Itt a táncoló Ik 266 jobban megy az úton , hajtják is rendesen, de a rossz utakon egy E95 Credo meg csak pattog nem neki való.

 

Tudod erreflé az útkarbantartás = 0 val.

 

 

Mátrai vonal a bükki vonal, vagy a Bakonyi vonal eszmei szépségét semmivel nem lehet visszadni, főleg nem légkondis busszal, de ide még ez se jut

 

Turisztikailag kihasználatlan lesz e a vidék, autóval erdőben menni nem túl célszerű

 

 

Előzmény: setra415HD (13819)
f_k Creative Commons License 2006.07.21 0 0 13820

A mellékvonalakon beszedett PHD összege sok helyen magasabb mint a tényleges költség.

 

Pl 87b 84 stb.

 

Előzmény: f_k (13818)
setra415HD Creative Commons License 2006.07.21 0 0 13819

"Errefelé a klíma úri luxus

 

Tudod itt fenn a messzi Északon"

 

Ezzel kapcsolatban egy kis történet:

Tegnap utaztam Hévízről Veszprémbe busszal. Egy klímás E 95-el mentünk. Volt egy házaspár a buszon akik Borsodból jöttek nyaralni Hévízre. A családfőt hívta telefonon egy barátja. Csak beszélt, csak beszélt a családfő, majd a telefonálás végén 5 percen keresztűl azt ecsetelte a telefonba, hogy errefelé milyen jó buszook vannak, most is egy klímás busszal mennek Badacsonyba, tegnap Kehidán voltak, és oda is klímás szép buszokkal mentek, és itt nyugaton még a fű is zöldebb.:-))

 

 

"Hegyi mellékvonalakat eszmei értékűket semmivel se lehet pótolni."

 

Ezzel teljesen egyetértek!!

Előzmény: f_k (13814)
f_k Creative Commons License 2006.07.21 0 0 13818

Köszönöm

 

De ha megnézed, egy Szilvás Putnokpálya)  fenntartása 8,5 millió ha nem emgy egy vonat sem

 

PHD 4 vonatnál már 35 millió.

 

Nem lehett volna a PHD a tényleges költségek alapján kiszámlázni?

 

Előzmény: Törölt nick (13808)
Ali Ttaik-al-Rep Creative Commons License 2006.07.21 0 0 13817
Igen. Sínt pedig itt már régen nem gyártanak. /a/
Előzmény: f_k (13816)
f_k Creative Commons License 2006.07.21 0 0 13816

Eszembe jutott az LKM privatizálása

 

LKV= Lenin Kohászati Művek?

 

Tényleg sínt gyártanak még ott,  vagy azt is külföldről kell vennünk?

 

Előzmény: Ali Ttaik-al-Rep (13815)
Ali Ttaik-al-Rep Creative Commons License 2006.07.21 0 0 13815
Eszembe jutott az LKM privatizálása. Ott áll a Stalker-zóna a város közepén, kicsiny százalékban működő üzemecskékkel, nagy hányadában romokban és a kusza tulajdonviszonyok miatt a város még akkor sem tudna mit kezdeni vele, ha most már mindenre lenne pénze... Ez az érvényes forgatókönyv a magyar vasút infrastruktúrára?

/a/
Előzmény: Törölt nick (13811)
f_k Creative Commons License 2006.07.21 0 0 13814

Tudod a huzatnak is nagyon tudunk örülni.

 

Egyes gépeken még az se lehet előidézni:)

 

Errefelé a klíma úri luxus

 

Tudod itt fenn a messzi Északon

 

Hegyi mellékvonalakat eszmei értékűket semmivel se lehet pótolni.

 

Az utazás lassúsága ellenére is élvezhető.

Előzmény: setra415HD (13810)
Ali Ttaik-al-Rep Creative Commons License 2006.07.21 0 0 13813
"Putnok és Szilvásvárad közt esetleg nem terveznek hasonlót?"

Az a vonal tényleg halott. Élővé akkor lehetne tenni, ha biznisz lenne a "kisvonatozás nagyvasúton" és Eger--Szilvásvárad--Miskolc járatok lennének -- akár gőzvontatással, akár "kabrióBzvel" (csak ne lenne szegény olyan büdös!), de a legszebb valami környezetbarát megoldás lenne (az már horribilis összeg).

Hivatásforgalma nincs a vonalnak, ahhoz le kellett volna jutnia Ózdra és nem elmenni mellette. Vagy Dédes felé Kazincbarcikára mennie -- ahogy a buszok járnak.

Ebből a vonalból inkább arra kell koncentrálni, hogy Szilvásváradig megmaradjon. (Itt is kellene egy kis kiigazítás, hogy a kisvasút és a nagy ne essen annyira messze egymástól, valamint az Egerhez közelebbi szakaszokon valamilyen elővárosi jellegű forgalmat lehetne fenntartani, több megállóval, de hát a MÁV rugalmassága és készsége az utasok kívánalmainak kiszolgálására legendás...

"Azért lassú nálunk, magyaroknál a vasút, hogy megőrizzük a nagy ország látszatát..."

/a/
Előzmény: síncsavar (13799)
v_peti Creative Commons License 2006.07.21 0 0 13812

A mv az gépészeti költség a jv meg SZESZA?

 

 

Előzmény: Törölt nick (13806)
setra415HD Creative Commons License 2006.07.21 0 0 13810
Amivel én utaztam, azon meg volt klíma:-)És nem a 35 fokos kinti levegő jött be huzat formájában, hanem a 25 fokos levegő "szelíden":-)
Előzmény: f_k (13805)
Ali Ttaik-al-Rep Creative Commons License 2006.07.21 0 0 13809
"Hogy csak egyet mondjak, több pénz lesz fejlesztésre."

Átszámolnád ezt vágányhosszra is, ahogy T. úr tette?

/a/
Előzmény: setra415HD (13796)
f_k Creative Commons License 2006.07.21 0 0 13807
Előzmény: f_k (13805)
f_k Creative Commons License 2006.07.21 0 0 13805

Nos amivel én utaztam azokon egyen se volt klíma.

Bz-n bejön az erdei friss levegő!

 

Semmivel nem lehet összhasonlítani, mert a erdő közepén megy  a vasút sok helyen.

 

Beleépül a környezetbe.

 

 

Előzmény: setra415HD (13801)
v_peti Creative Commons License 2006.07.21 0 0 13804

*Mert az alapbérletnél drágább a kombinált.

 

De hálózati többletet nem ad, csak néhány plusz buszjáratot.

Előzmény: v_peti (13803)
v_peti Creative Commons License 2006.07.21 0 0 13803

Mikor egyy vidéki városban nem fogadták el a helyközin a helyi összvonalas bérletet akkor azt kiosztották prémiumként.

 

Tarifaközösség rulez! Még saját cégen belül sem műkösik a dolog! EU-előírásra hivatkozva szünetették meg Szombathelyen a helyi bérletek elfogadását a helyközi járatokon. ZEG-en meg a külterületen lakókat kombinőált bérlettel büntetik. Holott azok az utasok sem buszoznak többet, így dupla pénzhez jut a Volán* olyan buszokon, amelyek amúgyis közlekednének.

 

*Mert az alapbérletnél drágább a kombinált.

 

 

 

Előzmény: f_k (13793)
f_k Creative Commons License 2006.07.21 0 0 13802

Putnok és Szilvásvárad közt esetleg nem terveznek hasonlót?

 

HA nem megy el naponta el lefgalább 1 pár vonat akkor nem lesz esély

 

Ózd közel van azok majd hasznosítják, sajnos

Előzmény: síncsavar (13799)
setra415HD Creative Commons License 2006.07.21 0 0 13801

"Kicsi kerekeivel pattog az úton"

 

A magyar utakon...

 

 "elhúzható ablak alig van"

 

Hogy mennyi az elhuzható ablak, azt a megrendelő dönti el. Egyébként valóban alig van, mert a Credok nagyrésze klímatizált.

De aki csak Bz-vel utazik, az azt sem tudhatja mi a klíma:-))

Előzmény: f_k (13800)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!