Szomorú szívvel: nem eladó! A reális ára kb 3,5 millió lenne Leslie (122) nélkül) és nem biztos, hogy ebből a pénzből egy ugyanilyen jót tudnék venni. Tehtube kollégám A-100-a hibátlan darab, árban meg sem közelíti viszont az enyémet. Ami nekem eladó van: B-3000 722-es Leslie-vel (nem waterfall, Bár Rhoda Scott évekig játszott rajta, valamint egy X-5 760-as Leslie-vel. De ezek nem abba a kategóriába tartoznak, mint az A-100 család, B-3, C3. A100-om nincs ezek közül, de tanult kollégámét hallottam élőben. A c-3-om viszont a legjobb Hammond, amit eddig életemben hallottam, de az sem eladó.
Most nem azért, de a zenék kb. 95%-a lejátszható az M3-on is. Jimmy Smith, Purple stb... Szintén waterfall, szintén B3 agy. Az a kis difi, a foldback hiánya a poor man's foldback-kel egyszerűen, fájdalommentesen pótolható. Igazi bíszrí hang, billentyűzet és féláron. Még maradna is zsetonod. Sokat játszottam rajta, egyszerre, egymás mellett voltak. Érdemes elgondolkodni az alternatíván. Az egészséges kompromisszumok viszik előre a dolgokat. Később még mindig lehet váltani. Üdv.
Ugyanis én JAZZ zenéket szoktam játszani, általában fellépni.
Vagy rock zenekarban vagy szólóban jazz-elni.
Van nekem egy YAMAHA YD - 45C hangszerem, 760 - as LESLIE.
A yamaha-nak nagyon nagyon hammondos hangja van (kérdezd meg Laurens - t)
Van hozzá fasza lábbaszus 2X 5 oktáv profi széles műanyag billentyűkkel.
1972 - es gyártmány ez volt a legnagyobb tranyós orgona mit a japanok gyártottak valaha.(cadillac)
A helyzet az, hogy én ezt már kinőttem!
Otthon gyakorolni jó vele de mióta kipróbáltam egy A-100 ast Laurens segítségével azóta én koncertekre már nem vinném el fellépni a yamahát.(tiszta égő)
A másik: olyan gondom van, hogy egy kicsit péz szűkében vagyok.
Össz vissz van egy mil. forintom.
Valahogy nyélbe kéne ütni egy hammondos üzletet.
Énnekem vágott billentyű nem kell és 2X 3 és fél oktáv sem.
Akkor inkább már a Yamahám!!!
ISMÉTLEM NAGYON NAGYON FONTOS LENNE EGY H A M M O D ! ! ! ! ! ! ! ! ! ! ! !
Nallaci!!!
Olyat szervaltam, hogy dobsz egy hatast!!!:-)
Rhoda Scott Live in Erkel Szinhaz 1972 vagatlan, keveropultrol.....hibatlan minosegben!!!
No......mit szósz, kell e?:-))
Viktor
hallottam az A-100-at, annál jobban már csak az én B3-am szól:)))
Qurva jó hangszer, bejátszva, karbantartva, igazi visítással, nadrágcsapkodó basszussal, sercegés és egyéb baszdmegek nélkül.Aki megveszi, egészen biztos, hogy jól jár vele. Még én is gondolkoztam rajta, de nekem már van 4 Hammondom.
Szerintem vegyétek, vigyétek, még az ára is olcsóbb, mintha nem itthon vennéd meg!
Ja, mégvalami. Sz'tem a hasonlat sántít. Már csak azért is mert könnyebben felborul a másik. De köztudottan nehézkesen használható, rosszul motorozható darab. Ez meg a legjobban játszható. Legtöbbünknek nem azért nem megy máson tökéletesen a jazz, rock klasszikusok interpretációja mert hiányos a játéktechnikai tudása. Nem. Ennek a billentyűje is olyan! Amikor először odaültem pl. az emszrí mögé, kezem rátettem és......... hazaértem. Azonnal, tökéletesen mentek a jellegzetes futamok és pont úgy szólt az is. Ez a másik ok, amiért legendás a zenészek körében. Viszi a kezet, alkalmas művészi előadásra. (nem akarok gizda lenni, de sok villanyorgonának inkább csak "érdekes" a hangja, de a billentyűzete, dinamikája, megbízhatósága, karaktere igencsak elmarad a nagynéni mögött)
NAGYON azért nem akarom eladni, pont a tökéletessége miatt. De minden új darab, új kihívás, izgalom. Lehet hogy visszasírnám. Akkor viszont tapasztaltam egy jó nagyot. :-( Bíszrí, szíszrí, ártíszrí-vel nem nagyon kívánok foglalkozni, mert túl széles, esetleg nem fér be az ajtómon. Az éjhándred vagy 25cm-el keskenyebb és műszakilag TELJESEN ugyanaz a gép. Meg könnyebb vagy 30 kilóval annak ellenétre hogy benne van két végfok, 3 hanxóró. Csak asztalosipari a differencia. Nagy trükk, hogy nem a TG mögött van az AO-28, hanem a polc alatt fejjel lefelé. Annyival keskenyebb. Nem szeretek szöszmötölni. Csak jáccani rajt' napi több órát. Mindent. Booker T, Jimmy S, Lord-Purple, Nice, akármi...Minden jól szól rajta. Még a pancsoló kislány is.
(vagy Neked az a szórakozás, hogy ettől megszabadulsz, aztán meg egy e-bayről való ütöttkopott bíszrível szöszmötölsz évekig, mire az is ilyen lesz???:)))
Jónás Úr! Meg sem mer szólítani? :-) A kostruktőr Úrnak igaza van. Mint orgona, hibátlan, tökéletes, csak ismételhetem a korábbiakat. De puding próbája az evés. Írhatok én itt akármit, ha nem hallják a lényeget. Még kint Némethonban, Amerihonban sem mindennapos az ilyen. A külseje 10-ből 8, a "gép" 10-ből 10!!!!!
Tökéletesen hibátlan és ez a hangban nagyon kihallatszik. Volt alkalmam 2-3 ugyanezen családból tartozóval összevetni és sehol nem maradt alul. Ennyit erről.
A feka csávó hordozhatóvá alakított akármin játszott (A B C...) jól szólt, nagyon profi volt. Nallaci személyes tapasztalata alapján.
Halhatatlan vagyok!!!!!!!!:-))Igen egyre gondolunk!
Igen Tehtube koma birtokolja az orszag egyik legjobb hangu Hammondjat...vagy legalabbis, en meg nem hallottam jobbat!
A100=B3,C3
ez az egyszeru keplet!:-)
Tud valaki valamit a Santana koncertrol....foleg az erdekelne, volt e igazi Hammond, es hogy hogyan szolt!:-)
Gondolom az a feka csoka lehetett nalla, nem a Greg Rollie mar, de az is jol nyomja!
Mifene? Nem is tudtam mr Lord, hogy ilyen jól beszéli a nyelvünket ;-) Nagy tisztelője vagyok munkásságának, még a Deep Purple hivatalos honlapján (thehighwaystar) is rajta vagyok 6 dallal 98 óta, amivel legfőképp az Ön szerzeményeit domborítom. Nem slágerek, hanem első formációs és kislemez B oldal nóták. (Midifilék)
Amit keresel, pont az van nálam. A billentyűzete, drawbarja fenomenális és a hangja annál egy fokkal még jobb. Az új klónoké nem müxik ilyen finoman. Mert VK7-tel lépek fel. Mellesleg méxép is, csíkos vöröses, mahagóni. 60-50Hz konvertált eredeti USA, nem német A100, és hangolható is. Számít a származás mint a Fendernél is hogy Kalifornia, vagy egy kicsit alatta......Mexikó. (ár/2) PONT ÚGY szól mint a Lordé, Emersoné, Jimmy Smithé, nemcsak megközelítőleg. De az igazi két kézzel-lábbal egyszerre mint Leon Kuypers, Rhoda Scott. Nem lehet tőle szabadulni. Nagyon és sem akarok, de mit lehet tudni...
Telefonon keresztül is dögös a hangja, de a lényeg, tud sikítani!!!!!!
(1) 200 0606 Üdv...
Eszembe jutott, hogy elférne ezen a fórumon pár Hammond-játéktechnikával kapcsolatos dolog is, hogy ne csak a hangzásról, műszaki dolgokról legyen szó.
Pagliát volt szerencsém látni májusban. Trióban nyomta egy dobossal és egy szaxissal. Lett volna dolgom, de egy időre ott hagytam csapot-papot, mert nagyon szólt a banda. Nem hittem a fülemnek, mintha Alexis Korner valamelyik bandáját hallottam volna a hatvanas évek második feléből.
Semmi köze nem volt a későbbi nyávogásokhoz és vernyogásokhoz.
Rohantam megvenni a CD-jét és 2 kislemezét.
A CD-n is jó, de más stílust nyom, mint a koncerten. Élőben lényegesen jobb volt. Úgy szóltak, mint egy rock banda. Épp a Colosseum jutott eszembe, csak mintha a billentyűnél Keith Emerson, vagy esetleg maga Isten ült volna. Utálok túlozni higgyétek el. Ugyanazt a megrendülést éreztem, mint a szombati koncerten.
Sovány vigasz.....Nem nagyon volt olyan koncert eddig hogy egy Hammond igazán jól szólt volna. Volt tavaly Rhoda Scott, ott a feszültségingadozás miatt bolondultak meg a lezlik. AZ Emerson, Deep Purple koncertek is hasonló, nagy kihangosítású bulik, szóval villanyzene. Finom, klubszerű hangzás, igazi sounddal... Nincs nálunk Sam Paglia, Joey DeFrancesco, Tony Monaco (húúúúú ez mind olasz!!!!) :-9
:-))) No, azért fontold meg, hogy mégis sajnáljad, mert a nagy napot kifogó Colosseumot aligha múlhatta felül az egyébként nagyszerű és általam is sokra tartott Ghymes. Éppen ezért bosszantanak a technikai és szervezői bakik. Kicsit olyan érzésem volt, mintha elém rakták volna életem legfinomabb húslevesét, de kínai pálcikákkal és kihűlve.
Hát emberek...
Pénteken még sajnálkoztam, hogy momentán nem engedhetem meg magamnak egyik bulit sem (helyette elmentem a (off) Misztrál fesztiválra, ahol is életem legkirályabb Ghymes koncertjét láttam), de most már inkább örülök.
A Hammondosokat kicsit csapta a sors a hétvégén, reméljük, hogy lesz olyan koncert még, ahol minden klappol és valamivel olcsóbb áron valamivel kevesebb átverésben lesz részünk. Részvétem minden érintettnek!
Nincs vita köztünk Tehtube :-)), a kis átverés is átverés, szerintem te sem gondolod ezt másképp.
A rendezők pl. minden aggály nélkül arra kényszerítették a nézők korábban érkező részét, hogy a tűző napon álldogáljon a bejárat előtt csak azért, mert nem egyeztettek időben a Széchenyi Könytár biztonsági ermbereivel és attól tartottak, hogy a könyvtár néhány látogatója belóghat a koncertre.
A tömeg egy része egyébként azért jött korábban és álldogált közel egy órát a napon, mert szeretett volna színpadközeli ülőhelyet kapni, amit persze feldughatott magának az ismert okok miatt.
Félreértés ne essék, nem azokat hibáztatom, akik a színpad előteréből nézték a koncertet, ezt a helyzetet is(mármint, hogy kicseszhettek a többivel) egyértelmű szervezői hiba következményének tartom, s mivel fizettem a jegyért, átverésnek.
Azért kérdeztelek benneteket, mert meg szerettem volna érteni, hogy a tömeg egy része miért a színpad közvetlen közelében hallgatta a koncertet( a többség ráadásul az 5 m-es sugarú körön belül), annak ellenére, hogy a magam helyszíni tapasztalata szerint ez gyengébb élvezeti értékű volt, mint távolabbról hallgatni( te is inkább távolabbról hallgattad, ami megerősít engem vélekedésemben).
Belátom, hogy a klubhangzás jobb, és azt is belátom(bár fel nem foghatom miért), hogy klubcucc volt a helyszínen, sőt irigylem azokat, aki 30-50-ed magukkal hallhatták John Coltrane-t valamelyik new yorki kocsmában, de szerintem itt az Oroszlános Udvarban nem erről volt szó.
Így továbbra sem értem igazán, mit kerestek az emberek a színpad közvetlen közelében ezen a koncerten.