Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

SX240 Creative Commons License 2000.08.06 0 0 119
240sx1

240sx2

240sx4

Előzmény: SX240 (118)
SX240 Creative Commons License 2000.08.06 0 0 118
Sziasztok. Új a nevem ebben a topicban, de most és is beszállnék mert megvettem az első Nissanomat. Nagyon beleszerettem már most, főleg, hogy az előző autóm egy Mini Rover volt,ami azért elég kényelmetlen.

Berakok pár képet róla, amiket ma csináltam. Szerintem szép.

240sx1.jpg

KGst Creative Commons License 2000.08.04 0 0 117
Sziasztok!

Nissan Sunny GT és GTi tapasztalatokat várok.

G.

alomhajos Creative Commons License 2000.08.04 0 0 116
Szia KGst!

Sajnos nem tudok ilyen helyet.

Szia,
áh

Előzmény: KGst (115)
KGst Creative Commons License 2000.08.04 0 0 115
Hi alomhajos!

Kösz a tanácsot. Debica-t vettem, mert ez volt a legolcsóbb. Amúgy GoodYear-ék vásárolták fel a lengyel céget. Elég jó profillal készült a gumi, remélem tartos lesz, bár naponta nem megyek csak max 50 km-t átlagban.

Meg a viszonylag nagy profilmélység miatt remélem jó lesz az elso télen.

www.gumidiszkont.com
Itt választottam ki, és a Késmárk utcán szerelték fel. 650 Ft / darabért rakták fel. És mivel 2 gumit vettem kaptam 5% kedvezményt a gumik árából.

Más. Nem tudsz olyan helyet Pesten vagy Érden vagy bárhol a környéken, ahol jó árban számítják be az autódat, ha használt autóra cseréled ráfizetéssel?

G.

Előzmény: alomhajos (114)
alomhajos Creative Commons License 2000.08.03 0 0 114
Szia KGst!

Szerintem semmiképp se használj téli gumit nyáron, egyrészt hamar elkopik, nagyon hangos és megnöveli a fogyasztást. Én elég régóta téli-nyári gumifajtát használok, azaz felvilágosítottak, hogy ezek is nyári gumik amelyeknek valamivel jobbak a téli menettulajdonságaik. Ha meredekebb, dombosabb részen laksz, akkor érdemesebb külön nyári-, külön téli gumikat venned s amint leszakad a hó elcammogsz vele a gumishoz, pár perc alatt felrakják.
Én előzőleg Nokiát használtam, tavaly pedig vettem előre Pirelli Aquachrono P200-at 10.000/db-ért. Esős utakra nagyon jó, télen pedig amikor lezúdult az a nagy hó egész jól vizsgázott az autópályán. Állítólag picivel hangosabb a síma nyári guminál, de ezt csak akkor vettem észre, ha durvább szemcséjű aszfalton mentem vele, de egyáltalán nem zavaró.
Egyébként Mo.-n nincsenek nagy, tartós havak és mível a legnagyobb emelkedő számomra az érdi emelkedő, az autópályát meg amúgyis takarítják nincs értelme külön téli gumikat vennem, viszont a hólánc mindenképp biztonságérzetet ad. :o)

A Debica ha jól tudom lengyel s talán a Michelin(?) vagy a GoodYear(?) vette meg a céget, biztos hogy mostanra már valamelyik régebbi nyugati gumik profiljával készülnek ezek is. Anno amikor választottam, több futóművest is felhívtam, akik egyformán jónak tartották a Debicát is, a Matadort is, de ezeket inkább keleti kocsikra ajánlották, autópályára a 3-4 ezerrel drágább, de valamivel márkásabb gumit javasolták (Pirelli, Toyo, Nokia stb.).

Remélem tudtam valamit segíteni, de talán mások is elmondják tapasztalataikat.

Szia,
áh.
ui: ja, még valami - futózott vagy használt gumit semmiképp se vegyél, az a legrosszabb választás.

Előzmény: KGst (113)
KGst Creative Commons License 2000.08.03 0 0 113
Sziasztok!

Nissan Cherry-men szeretnék egy pár gumit cserélni. Azt hiszem, hogy 155/70R13-as gumira lenne szükségem.
Hol lehet ilyen ÚJ gumikat OLCSÓn vásárolni, és felszereltetni?
Budapest IX és XX kerülete elonyt jelentene számomra.

Az Auchan-ban lehet kapni valami Debica gumikat darabjáért 7000-8000 Ft-ért. Jók ezek?

Milyen gumit érdemes felrakatni ? Nyáron a téli gumival sokat szív az ember? Vagy télen a nyárival?

Üdv.:
G.

nobodybuilder Creative Commons License 2000.08.03 0 0 112
Bár az enyém fogyasztana ennyit ... sajna súlyos lábam van, és még arra is vastag zoknit húzok. ; )
Előzmény: alomhajos (111)
alomhajos Creative Commons License 2000.08.03 0 0 111
Sziasztok!
Khmmm..., öregecske Nissanok is benézhetnek ide? :o) Kb. 4 éve koptatok egy 18 éves Datsunt, 1.6-os mezei motorral, 120 körüli tempónál, 80% országúti használat mellett, nyáron 6.2 l. a fogyasztása, 140-nél 6.7, télen pedig kb. 7.4, amúgy meg egyenes úton 170 volt a vége. Csendessége, megbízhatósága és kényelme miatt nagyon megszerettem, persze tudom, hogy nem olyan mint egy fiatal járgány. Az egyetlen baj az, hogy rohad az alja ill.két olajcsere között még általában 3.5 liter olajat kell utána töltenem, de kicsit fáj a szívem megszabadulnom tőle, habár vslószínű, hogy majd legközelebb egy Sunnyt veszek.
Sziasztok,
áh.
nobodybuilder Creative Commons License 2000.07.20 0 0 110
Hali!
Minket a kereskedő egy ezres Micrával vitt ki, amikor az autót vettük, és nem volt gondja a gyorsulásra.
Motorfék: csak a sajátomról tudok beszámolni, mit mondjak, feltűnt, hogy a legtöbb kocsinak nem villan fel a féklámpája, amikor án már a féket taposom, mégis csökken köztünk a távolság. De ez engem nem zavar, inkább örülök, hogy jól gurul az autó : )) Sokszor két lámpa között csak kettesig kapcsolok fel a táv negyedén-ötödén és gurulok szép hosszakat ...
Előzmény: ninja (109)
ninja Creative Commons License 2000.07.20 0 0 109
Kicsit félek megszólalni ezen a fórumon. Nekem csak Micrám van, ill. lesz. Ráadásul N-CVT. Van valakinek hasonló autója? Nagyon kiváncsi vagyok pl. a motorfék ill. a gyorsitás lehetoségeire. Egy angol szájton olvastam, hogy erre is való a Ds fokozat.
nobodybuilder Creative Commons License 2000.07.18 0 0 108
Megy, megy. Néha kétszázat is, pedig csak ezerötös motor van benne : ))

Sajna csütörtökön volt vele egy esetem (hat hetes az autó), ahogy a Public Naplóban is írtam. Most van rajta két szép nagy karcolás és bele fog kerülni vagy 50 rugómba ... sajna a biciklis elhúzta a csíkot a Hungária körúti dugóban. Tegnap reggel voltam vele szervízben, az egyik hátsó hangszórót cserélték, mert torzan szólt, de ez apróság.

Van egy zavaró tulajdonsága, szériahiba, de egyelőre még nem tud vele mit kezdeni a szervíz: szélerősségtől és széliránytól függően 140-180 között elkezd fütyülni a karosszéria valahol. Nem túl kellemes ...

Előzmény: Tin-Tin (107)
Tin-Tin Creative Commons License 2000.07.17 0 0 107
Hi!

Nehogy eltűnjön ez a topic!

Nobodybuilder, megy még a verda?
Mesélj még vmit az újabb tapasztalataidról please!

Esetleg ha van még vkinek új Almerája szívesen venném a véleménynyilvánítását...

Én sajna nemrég megtörtem egy kicsit a gépemet, de már minden rendben.

nobodybuilder Creative Commons License 2000.06.08 0 0 106
Most csak kutyafuttában írok egyet, bővebben talán később.

Szóval szombaton vettem át a kocsit, azóta is imádom és még össze sem törtem :-) Ha valaki nem követné a hozzászólásokat: az új Nissan Almera, Sport P1, ezerötös motorral, kilencven lóval. A pár napos intenzívebb használat megmutatott rajta egy-két nemszeretem tulajdonságot, de ezekkel együtt is szinte csak jót tudok mondani róla. Megy, mint a golyó, suhan, mint egy hajó, szóval hasonlatokból felszerelkeztem :-)) Nagyon kénylemes, bőséges a belső tere hátul is (pedig háromajtós ...), csomagtartó van elég, a klíma szépen duruzsol, jól jön az ilyenkor, nyáron :-)))

Ami szokást igényelt: (1) hátra nehézkes kilátni belőle pl a parkolási menővereknél vagy amikor jössz kifelé a helyedről, azt éreztem, hogy olyan országba tervezték, ahol csak előre kell menni. (2) a szervo miatt nagyon könnyen kormányozható, ugyanakkor nem túl fordulékony az autó. előfordult már, hogy nem tudtam beállni egy olyan helyre, ahonnan egy nálam hosszabb autó állt ki ... ennyire pedig talán nem vagyok béna :-)

Amúgy überkirályságos. Élvezem, mint állat :-)

DiVeR Creative Commons License 2000.06.05 0 0 105
Pilóta:
Majdnem nem ismertelek meg Jet. Még szerencse, hogy igen, mert különben de keményen szidtam volna a Cinquecento -t :)))
De te meg mit szítod itt a hangulatot mi? És mi ez az álnév?
Majd felhílak...
nobodybuilder Creative Commons License 2000.05.30 0 0 104
Hali!
A próbavezetés 1.8-assal volt, az nagyon húzott, lapultunk az ülésbe ... De én végül 1.5-össel rendeltem. Nem hinném, hogy gyenge lenne, eddig 1.4-es és 1.6-os motorral voltak szerelve az Almerák, azokról is csak jót jallottam. Ezek új és valmivel erősebb motorok, nem tartok ilyesmitől.
Beszámoló lesz majd ...
Előzmény: Tin-Tin (102)
smoon Creative Commons License 2000.05.30 0 0 103
Üdv mindenkinek!
Akárki akármit tud a Nissan200SX 1,8T 16 valve 1990-91-es évjáratú coupéról az küldjön már egy kis ismetetőt a cimborám E-mail címére: kind200SX@freemail.hu
Előre is kösz a segítséget
Tin-Tin Creative Commons License 2000.05.30 0 0 102
Hi nobodybuilder!

Remélem beszámolsz majd nekünk a tapasztalatokról, ha megjön a gép!

Milyen motorral rendelted? Azt hallottam, hogy az 1,5-ös motorral nem igazán meggyőző a gép.

Na bye

Előzmény: nobodybuilder (101)
nobodybuilder Creative Commons License 2000.05.29 0 0 101
Jaj, én nem most szombaton, hanem előtte egy héttel láttam, már akkor kitették a szalonban, készültek a nyílt hétvégére. Apám, egyből beleszerettem. Mindegyikbe, de főleg az ezüstmetál Sport P1-be. Most szombaton meg is rendeltem :-)
Előzmény: Tin-Tin (99)
Pilóta Creative Commons License 2000.05.26 0 0 100
Á, tulképp semmi, a dolog személyes jellegű :)))
Előzmény: Tin-Tin (99)
Tin-Tin Creative Commons License 2000.05.25 0 0 99
hi!

Ma megnéztem végre élőben is az új Almerát!:-)
Persze hivatalosan csak a hétvégén lehet megnézni, dehát ugye ott volt a szalonbam letakarva és ha már ott vagyok, akkor persze, hogy megmutatták nekem.

Nagyon bitang élőben a gép!

Pilóta!

Tulajdonképpen mi is a baj a Primerával???!
Vagy csak irigykedsz?

Pilóta Creative Commons License 2000.05.24 0 0 98
DiVeR, nem akarok beleszólni, de a Nissan Primera egy nagy NULLA. Fiat Cinquecento RuLeZ! :))))))
Előzmény: DiVeR (97)
DiVeR Creative Commons License 2000.05.24 0 0 97

Tényleg nem kéne hagyni, hogy elsüllyedjünk.
Szombaton meg mindenki irány egy NISSAN márkakereskedő, és kipróbálni az új Almerat.
Aztán hétfőn mindenki beszámol, hogy milyen volt.

Csá

Tin-Tin Creative Commons License 2000.05.21 0 0 96
Hi!

Nehogymá elsüllyedjen ez a topic! :-)

Különben is nemsokára megérkeznek az autószalonokba az új Almerák!

Irány kipróbálni a gépeket!!! :-)))

Bye

jgtlrh Creative Commons License 2000.05.11 0 0 95
Ezer lóerős Nissan....
Jól hangzik mi?

Skyline GT-R (ha jól írtam)
Persze nem széria :)

A friss Autoplusz, vagy Autopiac vagy valami hasonlóban van (de bizti nem Auto2 vagy Auto Motor)

don alvaro Creative Commons License 2000.05.09 0 0 94
Akkor lehet, hogy az enyém 130, mert a kézikönyvbe SR20De van írva. Köszi, hogy leírtad.
Előzmény: latcz (92)
don alvaro Creative Commons License 2000.05.09 0 0 93
Sziaszok. Ha már idekeveredtem, kérnék egy kis segítséget. Apám szeretné eladni a kocsiját. Egy Nissan 240SX-ről van szó. 95-ös gyártmány, 63000 miles, jó állapotban van, túl egy nagyszervizen. Elég kevés van belőle, ha valaki szereti a ritkább autókat, annak esetleg tetszene. Meglehetősen ár alatt adnánk. Egyébként az autó leinformálható.

Megpróbálok berakni egy képet. Apámé ugyanígy néz ki, csak mélybordó.

niss0104.jpg

Végülis ez egy Nissanos topic, hátha valakinek van ismerőse, akit érdekel.

latcz Creative Commons License 2000.05.08 0 0 92
A P10 Primeraban volt meg tobb 2l-es is. Nem biztos de en igy emlexem, javitsatok:

Phase I (1990-1993):
SR20Di - 115LE (vagy effele)
SR20DE - 130LE

Phase II (1993-1995)
SR20De - 130LE
SR20DE -150LE (ez az eGT-ben)

Na de mindegy Nissan rulz, Primera meg kulonosen, kiveve a legujabbat, mer annak nem tecc az eleje, de azert akkor is megvennem, ha sok pezzem lenne. :)

latz

Előzmény: Tin-Tin (90)
don alvaro Creative Commons License 2000.05.08 0 0 91
Köszi, akkor egy kicsit elszámoltam magam. Vagyis szerettem volna, ha erősebb lenne... Nem baj, nem is azért vettem, hogy szágolduzzak vele. Nagyon jó autó, máris megszerettem.

Előzmény: Tin-Tin (90)
Tin-Tin Creative Commons License 2000.05.08 0 0 90
Szeva don alvaro!

Nem vagyok benne biztos, de én úgy tudom, hogy 2 féle 2 literes motor van az akkori Primerákban. Az egyik 115, a másik 130 lóerős. Az előbbit szokták asszem az SLX-ekbe építen és az utóbbit az SRi-kbe.

Bye!
Tin-Tin

Előzmény: don alvaro (89)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!