Hát jól megkapatam a házi feladatot,amikor megláttam a másikat alig kaptam levegőt.meg kérdezem a Tuning&Stereo-s (ujság->kiadós haverjaimat,hogy erre mit lehet lépni.Meg kérdezem,hogy lehet-e ilyet csináltatni (lámpa),mert "sima" léceket lehet méretre készíttetni.Mindjárt írok még...
Szia Loránd!Az SMS-t megkaptam csak most néztem meg.Tudok Neked segíteni csak attól függ,hogy mit szeretnél (felni,léc,küszöb,légterelő->szárny vagy mi UV-cső,STB.).Ha élsz még írjál
Nekem egy S14-es Nissan 240SX -em van (ez a '95 után gyártott nem bukólámpás változat már). Optikai tuning műhelyt keresek elérhető áron. Van esetleg javaslatod? SMS-t is küldtem.
Nagyon szépen köszönöm.A héten még sort keritek erre.Érdekelne,hogy mennyit megy a gép?Neked mikor kapcsol a turbo(k)?már bánom,hogy nem 300-ast vettem,mert csak a fogyasztás miat nem vettem azt.-> Én hülye!
Még 1x köszi!
Üdv.Mocsi
Nem tudom, de szerintem nem lehajthatók a hátsó ülések az európainál....
A szerelő:
Nekem ő szervizeli a gépet, a 300-asokhoz elég jól ért mindig áll előtte 3-4 db. De láttam már apróra szedett 200-ast is nála, gondolom abban is profi. Itt pesten szerintem majnem mindenki hozzá hordja a ZX-eket. Ja és szinte bármilyen alkatrészt meg tud szerezni.
Elég türhetően dolgozik, csak néha kicsit drágán. De meg is teheti mert itt pesten más nem fogalkozik érdemben ezekkel a gépekkel. Legalábbis én nem mertem még másnak "mezei autószerelőnek" odaadni, mert qva sok a kókler, és itt egy kis elnézés elég sokba kerülhet. Túl bonyolultak ezek a gépek ahhoz....
Szia Nissan300zx!!! Na megérkeztem,a benzintartályra vissza térnék,mert nekem a alul van és nem a csomagtartoban (a lökháritó mögöt)magyarul a kaszni alja (60L).Engem az zavar qrvára,hogy alacsony a ládám alig fért el a pót kereket is kellett cserélni (pici mankóra "virsli").Szerencsére lehajtható a hátsó ülések.Nem tudod,hogy az europaiban lelehet hajtani az üléseket.
F_O_N_T_O_S:
Kéne egy korrekt szerelő vagy szervíz,mert most mértem meg és több mint 20L/100 ra jöttem ki városban (mentem :))),de nem huzattam ki).
Elöre is köszönöm a segítségedet.Üdv.Mocsi
Ui.vertem a 2 éves Camarot ahogy azt kell (saját tömeg:950kg)
Szerintem a csomagtartóm nem kisebb mint a tied, bár pontosan nem tudom a tied mekkora. Mivel az enyém 2 üléses az ülések mögött már nincsen hely semminek. Mögötte az óriási (75L ) benzintartály fészkel utána található a csomagtartó. Az utastér és a csomagtartó is egy légtér, nincs semmilyen elválasztás vagy ilyesmi. Szerintem elég korrekt méretű a csomagterem. Egy két cifra dolgot vittünk már benne. (Pl. szobabiciklit összeszerelve....:))
A forgalmi meg a törzskönyv külön tészta, ott kezdődik hogy a rendőrségnek, meg a THG-nek fogalma sincs a tipusról meg a modifikációkról, pedig nincs olyan sok. Az én fogalmimban például rossz a teljesítmény a súly adat és mellesleg 4 üléses-ként van feltüntetve. A törzsköny v majdnem dettó ugyan ez. A procedúra (mármint eredtev. átiratás) végén már hagytam az egészet a fenébe nem érdekelt hogy hibásak az adatok lényeg hogy megcsinálták. A rendőrök meg úgysem ellenőrzik hogy mi mennyi....
Mellesleg az eredetvizsgálat is tartott vagy 2 órát mire megtaláltak minden adatot. A csapatnak nem igazán volt lövése hogy mit hol talál. A motorszámot is alig birták elolvasni...
Egyébként az okozza a rendszernek a nehézséget hogy amerikai és nem európai, az előbbihez nincs semmilyen adatuk....nem lopásérzékeny típus, úgyhogy nem kellene annyit szőrőzni vele, inkább csak a külseje miatt szívoznak...meg ugye hogy sportkocsi.
Szia 300ZX! A fogyasztásom ige durva,szerintem azóta ugrott amióta nincs közép dobom mivel az ebben lévő lamellák csak akkor nyiltak szét amikor a turbo kellő nyomást adot nekik,ez a dob folytotta vissza az autót.Az elektronika ekkor katanhatott be.Amióta nincsen bent azóta nincs az a hirtelen erő leadás,hanem már előtte is szépen gyorsul (alpjárattól értem).A csomag tartod menyivel kisebb mint az enyém,(pl.nekem lelehet hajtani a Hátsó üléseket.3 ember alig fér el,4-en ha hátúl 2 lány van,persze ha vékonyak.A forgalmiban meg 5 személy van+950kg saját tömeg.
Elég komoly a fogyasztásod, szinte ua mint az enyém. Picit soknak tűnik egy 1.8-astól még ha turbo is, bár nem tudom mennyire tolod neki. Lehet hogy kicsit sok benzint ad az ECU és ezért száll el a fogyasztásod....
Az enyém '90-es amerikai, 2 üléses, piros, twin turbo, kéziváltós, full, kiv. bőr. 108e mérföldet futott. Úgy 1,5 éve van meg. Mindig is akartam magamnak egy ilyet.....bár sokat küszködtem vele az elején, de nem bántam meg. A legszebb a (sport)autók között szerintem.
Hogy mennyire jó? Szerintem nagyon, egy más világ az átlagautók között. De nem átlagautósoknak való...
Azonban rögtön hozzá kell tenni hogy a 300ZX 100x igényesebb mint egy "hagyományos" autó. Rendszeres gondoskodást és karbantartást igényel, és ez sajnos pénzbe kerül....nem is kevésbe néha. Persze az igazi nagy kiadások akkor érik az embert, ha valami elszáll benne. Ez 99%-ban abból fakad hogy a hazai tulajok többsége trehány, gondatlan, és le sem szarja az autóját, csak kergeti.....Ha az ember bevásárol egy ilyennel, akkor bizony jó időre elmegy a kedve a sportautóktól. Sajnos emiatt van ilyen rossz híre a magyar piacon is. Pedig a legmegbízhatóbb sportautók között van, ha rendben van tartva.
Ha komolyabban is érdekel a téma, fut egy topic 300ZXClub néven, ott irogatok néha be okosságokat tapasztalatokat, csak sajna nem sok ZX-es van a neten (még egy srác rajtam kívül) ....
Amugy a Magnum dobok Isteniek nekem is az van a gépem meg sportlégszűrő,stb.........
Nekem teljes rendszerem van csak dobbal kzdtem és az annyit "dobot" REPÍTETT a kocsin nekem van a magnumtól a leghangosabb dobom,nem ordít városban király,pályán meg már alig hallasz belőle valamit.Amikor beragtuk a dobot akkor azt hittük,hogy alig fog változni erre csak néztünk ,mert király lett. Szívesen megmutatom. Amúgy mennyire jó a 300zx Neked melyik van az Eu. vagy az Amcsi.??? meg nézném mert lehet,hogy veszek egyet a 200sx mellé jövőre.
Speed legyen Velünk Az ÚR gondnokságával...Ámen
A válasz a kérdésedre: város->16-18 néha 20
autópálya->13-14
volt rá precedens,hogy 1 este megevet 60 liter. 3-4 óra alatt.
Ui.:Én is 300Zx-rt akartam csak a fogyasztástól paráztam be,HIÁBA. :((
Irtad hogy a géped kicsit sokat fogyaszt, de mégis mennyit, érdekelne, mert bár az enyém is sokat fogyaszt de hát egy 300ZX TT-nél ez "normális". A tied viszont csak 1800-as.
Nos az enyém országúton kb. 13-14-et, városban kicsit többet. Városi gyilok esetén nem ritka télen a 17-18 liter sem.......vagy még több.
Ja és a későbbiekben úgy néz ki esedékes lesz két hátsó dob csere...
Sziasztok!!! Joci vagyok és most járok itt az első alkalommal.Nekem van egy 200SX-em csak q-rva sokat fogyaszt.Amiben tudok Nektek segíteni:
-Gyorshajtás elíntézése (pár üveg pia)
-West Product Kft.-nél NAGYKER ÁRAK (Magnat,Crunch
Hifonics,Becker,Stb..).
-Magnum Tuningnál legalább 20% kedvezmény.
-HIFI szerelést kedvezményesen mac Audio
Dunakanyar
Remélem tudok NEKTEK segíteni!!!
Tel.:06-30-270-35-77
Nyugodt szivvel tudom ajanlani a BestPointot. Tavaly aprilisban ott vettem Almerat, ket het (!!!) mulva meg is kaptam, rendelestol szamitva. Lelkes es jo tudasu csapat. Nem ma kezdtek a palyat, mert mar tobb mint tiz eve Nissan szervizt mukodtetnek. Pont szombaton volt ket eves a szalon.
Nem tudom hol laksz, ok a Veres Peter uton vannak Matyasfoldon.
Nem próbáltam még ki a BestPoint szervízt, de nem azért, mert jobbat találtam. Így az ünnepek előtt/között nem tudom nélkülözni a verdát.
Valszeg januárban kerül sor a (teszt)szervízelésre.
Üdv.
Sutherland
A Nissan Rapidot nem javaslom. Dragak es hulyere vesznek. Nekem eladtak egy uj, automata Micrat ugy, hogy 1 liter olaj volt a valtoban 3 liter helyett, ezenkivul 75000-t kert egy olyan karosszeria javitasert, amit egy masik markaszerviz 38000-t megcsinalt, elsoranguan. Javaslom a Nissan BestPoint markaszervizt.
Ninja
Persze, hogy nem stimmel, azé' keresek másik szervízt.
Amikor megvettem a járgányt, megjavíttattam rajta az előző tulaj által említett hibákat (lengőkar, gumiharang), rá egy hónapra mondták az ESG-nél, hogy hát a vezérműlánc is...
Megbíztam bennük, az előző tulaj is oda hordta az autót. Tehát kicserélték a vezérműláncot. Idén februárban vettem észre a kopogást alapjáratnál. Autószerelő ismerősöm megnézte, mondta, hogy ez bizony a vezérműlánc. Visszavittem az ESG-hez a kocsit, ahol közel félnapos vizsgálat után tudták biztosra mondani, hogy a vezérműlánc okozza a kopogást. És mivel 6 hónapos garancia van a cserealkatrészre és javításra - amely akkor már lejárt - b...hattam a vezérműláncomat. (Ennek máshol is utánaérdeklődtem, tényleg csak 6 hónap garancia van a vezérműláncra.)
De van még itt más is: a tavaly novemberben kicserélt kuplung bowden már februárban recsegett, laikusként nem vettem észre, az említett ismerős hívta fel a rá figyelmemet. Arra még volt garancia amikor visszavittem, de azt mondták rá, hogy nem a bowden a hibás, hanem a kuplung. Amit jó volna egészben kicserélni, úgy 90ezerbe kerülne - sóhajtozott a szervízfőnök.
Az se normális, hogy 10 litykót (télen 11-12-őt) iszik egy 1.6-os motor. A szervízfőnök csak megkérdezte, hogy városban járok-e vele, majd széttárta a karját.
A fűtés se az igazi, télen 5-6km-t kell gurulnom, hogy rendesen fűtsön. Még szerencse, hogy nem vagyok egy fázós típusz :-)
Huuh. Már bocs, Sutherland, de itt valami nem stimmel.
Az ESG-t mondjuk hanyagold, mert amatőrök, de az amit írtál az még így is durva.
Egy év alatt nem volt annyit a kocsim szervízben, mint nálad egy fél-ben.
A vezérműláncot meg hogyan, miért cserélték 30k Km után. Azt 200k -nként szokás cserélni vagy nem?
Nekem egy 93 -as 2.0i SLX Primeram van, de azon kívül, hogy most nem jár valami egyenletesen a motor, (injektor, vagy gyújtás állítás) nem sok dolgot kellett csinálni, cserélni rajta a szokásoson kívül.
(Fékpofa, egy gömbcsukló, gyújtókábel, olaj :) stb. )
Pedig szokom neki nyomni ezerrel, de hát bírja is. Suzuki mondjuk meg még nem nyomott le lámpánál :) 2.0 ...
Sokan a Nissan-Rapidot dicsérik, de szerintem legjobb egy nem-márkaszervíz egy ilyen már úgysem garanciális egyednek. Olcsóbb, és sokszor jobban értenek hozzá...
Ja a Nissan-Rapid meg most adott el nekem a forgalmi alapján kiválasztott gyári gyújtásskábel-készletet, és nem stimmel :((( viszem vissza...
Másfél éve van egy 1993-as Primera-m (1.6 invitation). Általában véve megbízható, kényelmes kocsi, bár kéthavonta hordom szervízbe. Lehet, hogy az én marhaságom, mert ha valami "nem úgy kattog", rohanok a szerelőhöz.
Csatlakozom az előttem szóló sorstársamhoz, aki a lengőkart és a gumiharangot említette. További gyenge pontja a generátor, egy év alatt kétszer kellett diódasort cserélni benne.
De volt két vezérműlánc csere, ugyanazt a vezérműláncot cserélték ki benne 14 hónap után. Cserélni kellett a keverékszabályozó szelepet is, több vákuumcsövet, az ablaktörlő hajtókarjait és az ablakmosó motorját.Jelenleg a kuplungtárcsa a soron következő darab. (Ja, korábban cégautó volt, két hölgy is vezette a járgányt.:-))
Mindezek ellenére szeretem a hölgyet - a Primera spanyolul a nőnemű első. Igaz, kicsit lomha jószág, a lámpánál le is nyomják a kis Suzukik, az autópályán viszont már én villogom le őket.:-)
Ismertek Bp-en megbízható Nissan-szervízt, vagy olyan szervízt ahol Nissan-t szervizelnek ? Én az ESG-hez hordom (III., Virág Benedek u.) - nem olyan drága, de nem végeznek elég alapos munkát, hogy finoman fogalmazzak. Az a 14 hónap (30eKm) utáni vezérműlánc csere ugye...
Hali Nissanosok!
Édesapám vett egy '90-es Pulsar-t (1.8-as 16 szelepes, bár ezt valószínűleg ti tudjátok). Nincs azonban hozzá műszaki leírásunk (még azt sem tudjuk, hogy hivatalosan mennyit fogyaszt ez az autó). Tudnátok esetleg segíteni ebben? E-mail, w3site, vagy valamilyen úton-módon? Előre is köszönjük: Prita :)))
Most vettem egy vadonatuj Nissan Micrat, automata váltóval. Az autó fantasztikus, bár a rugózása lehetne egy kicsit puhább. Nem tud valaki valami elozetest a már majdnem kész új Micráról?
Üdvözlettel,
Ninja
Ma lejjebb olvasgattam a topicban, és láttam, hogy az autóm öregurasnak lett titulálva (ez S14-es). Hát nem tudom, szerintem azért fiatalos forma. Talán nem annyira vad, mint az S13, de nekem azért nagyon tetszik.
hali!
2 hónapja egy 3 ajtós új Almera tulajdonosa vagyok.Ma jöttem haza vele egy hosszabb útról
1300 km .3300 km van az autóban.Még nem jött elő semmi nullszériás hiba.Alapfelszereltségű,de ez is bőven elég.Négy jó kis alufelni hiányzik még róla.Venezierot a német színmegfelelője
/a magyarok furcsa színnevet adtak neki/
azt sajnálom hogy itthon a komfort felszereltséget 4 szintre bontották,Ausztriában ez egy csomag.Szóval szép is jó is csak egy kicsit sokallottam az árát.
De bátran ajánlom az almérásoknak. Az új 1.5-ös
motor alacsony fordulaton gyenge de ha már megvan a kellő fordulat ,vissza hármasba és
szépen ki lehet huzatni
a fogyasztása:1300km-kb.90 l
szevasztok