Milyen típushoz való oldalkocsid van? Trophy- hoz, TS- hez, vagy ETZ- hez való? A Trophy stabilizátor rúd - lengővilla kapcsolat más, mint utóbbi kettőé.
A TS vagy ETZ esetben azt könnyebben pótolhatod (egyszerűen legyártható, ha ilyen kellene, lerajzolom Neked), a Trophy-é már nehezebb dió. Az két alumínium öntvény félből és kétfuratos gumi szilentből áll.
A stabilizátor rúd "kicsúszását" gyárilag a következő feketére fényezett bilincs kadályozta meg, ami -értelem szerűen- a stbilizátor rúdra van felfűzve és a motor lengőhimba, oldalkocsi alváz között van az alvázhoz legközelebb, amennyire csak lehet:
Elhagytam valamikor a Superelastik-omról a lengőkart a stabilizátorral összekötő cuppánt csavart mindenestől. Esetleg nem maradt ilyen valakinek bontásból?
Továbbá az is érdekelne, hogy mi akadályozta volna meg gyárilag a lecsúszást? Pusztán a jó szilentek?
Valakinek van MZ TS 250 oldalkocsis változathoz tank alá oldalkocsi rözítő illetve ha a többi rögzítés is van akkor érdekel. Mellékelt képen látszik hogy mire célzok.
Én pl Mercedes kormány lengés csilapitót szereltem fel ami nagyon jól teszi a dolgát :-) BMW K1100 LT ami komplett futómű át alakításon eset át amit kapott egy Audi "Á"-6 első futómű kissé át szabva 15 colos Audi kerék valamint a hátsó kerék is 15 colos módositott Audi kereket kapott