Keresés

Részletes keresés

f_k Creative Commons License 2006.07.22 0 0 13940

100 Ft helyett fizet az utas 140-et

 

182 helyett 254 et

264 helyett 381 et

264 helyett 445 Ft ot

346 Ft helyett 572 Ft ot

346 Ft helyett 635 Ftot

430 helyett 699 et

430 helyett 762 őt

544 helyett 826 ot

544 helyett 889 Ft ot

 

 

Ez a 84 es vonal volt

 

Kisterenye-Nemti

Kisternye-Mátramindsznet

Kisternye-Mátraballa

 

...

 

Kisternye-Kál-Kápolna

Ezek a távolság alaján kiszámolt árak

Olscóbb a vasút

Drágább áűr a Volán

87 b szintén

Előzmény: Törölt nick (13938)
f_k Creative Commons License 2006.07.22 0 0 13939
                84 Kisternye-Kál Kápolna

 

                                  Liszkón át  VOLÁN (km)  MÁV (km) VOLÁN (Ft)   MÁV (Ft)

Kisterenye, vá                            0               0                             

Nemti, Áfész                              5,9            7              140           100

Mátramindszent, vá bej u             8,6            10             140           100

Mátraballa, Fő u 131                   19             17             254           182

Mátraderecske sz. ib                   26,7          23             381           264

Recsk, Mátraderecskei elágazás              30,1          26             445           264

Sirok, bükkszéki elág  37,9          37,9          32             508           346

Kőkútpuszta               43,9          42,3          34             572           346

Tarnaszentmária         47,2          45,6          37             635           346

Verpelét vá bej u         50,5          48,9          40             635           346

Verpelét, aut vt           51,9          50,3          40             699           346

Feldebrő, vécsi elág    56,3          54,7          45             699           430

Aldebrő, kh                59             57,4          48             762           430

Tófalu, ÁFÉSZ            60,6          59             49             762           430

Kápolna aut. Vt.          62,7          61,1          51             826           544

Kál-Kápolna, vá          66,8          65,2          55             889           544

 

 

87b                           PUTNOK-Szilvásvárad

 

 

                                        VOLÁN km    MÁV       VOLÁN (Ft)  MÁV(Ft)

Putnok aut v.t.                            0                                              

Putnok vá bej u                           1,1                                           

Királd vá                                    9,6            8              140           100

Borsodbóta                                15,7          nem                         

Sáta, ózdi útelág                         20             20             254           182

Sáta Petőfi u 47                         20,9          20             318           182

Csokvaomány vá bej u                 22,7          22             318           264

Csokvaományi elág                     22,9          22             318           264

                                                                                               

Nekézseny, híd                          24,8          25             318           264

Nekézseny,kh                            25,5          25             381           264

Dédestapolcsány , élelmiszerbolt                                  41,6          nem            

Nagyvisnyó ÁFÉSz                     37,8          29             508           264

Szilvásvárad, Miskolci u 144        41,8          34             572           346

Szilvásvárad aut vt                      42,9          34             572           346

Szilvásvárad vá bej u                   43,8          34             572           346

Előzmény: Törölt nick (13938)
vaskerék Creative Commons License 2006.07.22 0 0 13937
"A végső cél a villamosított kétvágányos pályák kivételével szinte minden kötöttpálya megszűntetése?"

Igeeen!
Sőőőt!
A "végső cél" azok megszüntetése is...

Ennek bekövetkeztének időpontja 50-100-200 éven belül bekövetkezik a technika, és a gazdasági fejlődésünk következményeként, ha nem sikerül visszatornáznunk magunkat a kőkorszakba a környezetszennyezés, az önpusztítás (gyk:liberalizmus)
következményeként, vagy egy rajtunk kívülálló okra visszavezethetően, ami lehet egy Alpok méretű meteor 20Km/s sebességű becsapódása földünk testébe...

Ha ez nem következik be, akkor repülő csészealjal, vagy csillagkapuval közlekedünk, majd, de ez olyaaan undorítóan Nemerés...
Előzmény: Ali Ttaik-al-Rep (13918)
f_k Creative Commons License 2006.07.22 0 0 13936

Tarifához mit szólsz? MÁV VOLÁN amit beraktam táblázatba jpg-be?

 

Sokat számoltam.

A 84 eshez 2 óra kellett, a 87 b azt régebben csináltam meg.

 

Előzmény: Törölt nick (13934)
antitaxxx Creative Commons License 2006.07.22 0 0 13935

Ismerem személyesen. Ő is engem.

 

Ettől függetlenül a stílusa és a gondolkodásmódja undorító.

 

Elfogadod a választ?

Előzmény: Törölt nick (13827)
f_k Creative Commons License 2006.07.22 0 0 13933

Ha nem lesz vonalkódleolvasó, vagy valami, hogyan történik a díjmegosztás?

 

Ha vonatjeggyel utaznak buszon akkor a sofőr meg a Volán kasszája üres marad.

Hogyan történik az elszámolás?

Előzmény: Törölt nick (13924)
f_k Creative Commons License 2006.07.22 0 0 13932

87 b esetén bosodbóta és Dédestapolcsány a busznak az útvonalába esik.

 

Másik megjegyzés:

Volt 1995 ben Eger Putnok buszjárat, visszaellenőriztem a kilométert és stimmel, Szilvásvárad aut v.t. és Putnok aut. vt között.

 

A táblázatokból látható a busz jóval nagyon is drágább.

 

Előzmény: f_k (13931)
f_k Creative Commons License 2006.07.22 0 0 13931

Mindent a kedves Vevőért.

 

Számolgattam és párhuzamos buszvonalakból felépítettem a 84 esssel meg a 87 b vel párhuzamos útvonalon (5-6 buszvonal vagy több) kilométertávolságokat és beszúriom ide.

A VOLÁN a mostani úthálózaton jóval drágább.

 

 

84
Előzmény: Törölt nick (13916)
névtelen Creative Commons License 2006.07.22 0 0 13928
d, Egy jegyet Veszprémig, vonattal..........
Előzmény: orangutan (13925)
Krtek Creative Commons License 2006.07.22 0 0 13927

Ezek szerint egy bérlettel szabadon lehet majd variálni a két közlekedési eszköz között? Bárhol, bármikor? Persze adott viszonylaton belül.

Ezután egy menettérti utazásnál lehet majd oda vonat, vissza busz kombinációt alkalmazni, vagy csak a bérletekre lesz ez igaz?

 

Ez 2007.01.01-jén életbe is lép?

Vagy jó szokás szerint nem lesz belőle semmi?

Előzmény: Törölt nick (13924)
orangutan Creative Commons License 2006.07.22 0 0 13926
Nem kell két bérket, ez is egy lényeges hanem vki vesz egy 30 km-es bérketet, és avval megy 30 km-t amivel épp akar.

Bocs, ezt még nem olvastam, amikor a kérdésemet írni kezdtem.

Ez az alkalmi utas jegyére is vonatkozik?
Előzmény: Törölt nick (13924)
orangutan Creative Commons License 2006.07.22 0 0 13925
Mondjuk Győrből Veszprémbe az emberünk eddig vett egy vonatjegyet. Jövő ilyenkor, ha kimegy az állomásra, mit kell vennie?
a) Egy vonatjegyet Bakonyszentlászlóig, ott a sofőrtől egy buszjegyet Veszprémig?
b) Egy jegyet Veszprémig, amin szerepelni fog, hogy Bsz.lászlóig vonat, onnan busz?
c) Egy jegyet Veszprémig, amivel felülhet tetszése szerint vonatra vagy buszra?
Előzmény: Törölt nick (13921)
Krtek Creative Commons License 2006.07.22 0 0 13923

Bp-Békés 185+8=193 km.

Erre eddig kapott 1 db 200km MÁV jegyet.

 

Ezután kap 1db 200 km MÁV jegyet Bp-Murony ÉS 1 db 10 km buszjegyet.

Erre utalt a kolléga nagyon helyesen.

 

Sőt, amíg páratlanban Muronyban elég volt 5 perc csatlakozás, most legalább 15 kell, mivel újabb sorbanállás...

Kivéve, ha a nagy díjszabási egységesítésből meg nem születik "A MINDENRE JÓ MENETJEGY".

 

De ez bili.

Előzmény: Törölt nick (13921)
v_peti Creative Commons License 2006.07.22 0 0 13922

1. Drágább lesz a jegy.

2. A Volán vajon ezentúl kimegy-e a vasútállomásra?

3. Aki eddig vonattal ment, az ezentúl vonat+busszal megy. Két bérlet kell.

Vagy ha a busz nem megy ki az állomásra, akkor lehet, hogy vévig busszal megy. Errgó veszteség a fővonalon is.

 

 

 

Előzmény: Törölt nick (13921)
Törölt nick Creative Commons License 2006.07.22 0 0 13920

100 éves lesz októberben a  (Kaposvár-) Mocsolád-Tab-Siófok vasútvonal!

Fogjunk össze, hogy méltó módon megünnepelhessük!

A 100 éves évfordulóra szeretnénk kiállítást rendezni. Ehhez keresünk minden, a Kaposvár-Siófok vasútvonallal kapcsolatos

ˇ                  Tárgyi emléket

ˇ                  Régi jegyet, bérletet

ˇ                  Fényképeket

ˇ                  Adatokat, történeteket.

AKI TUD, SEGÍTSEN!

Segítségét előre is köszönjük.

E-mail:siofok35@freemail.hu

Tel.: 84/315-515.

 

Próbáljátok ki ezt a gyönyörű, külső-somogyi dimbes-dombos tájon haladó vicinálist! Megéri!

 

orangutan Creative Commons License 2006.07.22 0 0 13919
A végső cél a villamosított kétvágányos pályák kivételével szinte minden kötöttpálya megszűntetése?

Az utasok célja az, hogy eljussanak A-ból B-be, C-be, stb.

A vonat, busz, autó, stb -ahogy az összefoglaló nevükben, "közlekedési eszköz", benne is van- ennek az eszköze.

Az üzemeltető célja az, hogy az utasokokat eljuttassa az úticéljukhoz, az utazási igények és egyéb körülmények függvényében legcélszerűbb eszközzel. Ami sajnos nem minden esetben kötöttpályás.
Előzmény: Ali Ttaik-al-Rep (13918)
Ali Ttaik-al-Rep Creative Commons License 2006.07.22 0 0 13918
Egy eddig meg nem válaszolt probléma: ahol eddig A-ból B-be elég volt egy db x km-re szóló jegy vasútra, ott most vagy átszáll az utas buszról vonatra és fizet A-C és C-B jegyeket (összesen többet, mint eddig), vagy megy busszal, ha van/lesz közvetlenül A-ból B-be, így C és B között is utast veszít a vasút. Vagy ez már kell a következő kör bezáráshoz?

A végső cél a villamosított kétvágányos pályák kivételével szinte minden kötöttpálya megszűntetése?

/a/
Előzmény: Törölt nick (13916)
orangutan Creative Commons License 2006.07.22 0 0 13917
Egy gond van:

Se a 87 b vel se a 84 el párhuzamosan nincs végig busz
ez hogy lesz

VOLÁN idit egy vesztességes járatot, vagy körbe körbe kerülővel utazik most aki vonatozik?


Figyelj,

Aki figyelmesen olvassa a vasutas fórumokat, az már egy ideje tisztában van azzal, hogy
1) 200-240 Ft/km-be kerül egy busz, ez nagyjából 20 utas jegye + a fogyasztói árkieg.
2) taxxx alá szokta becsülni az utasszámokat
3) biztosan több utas lenne, ha lenne jó menetrend, csatlakozások, megállók a települések központjában.

Az 1) ponttal nem nagyon lehet vitatkozni, árajánlatot kell kérni egy Volántól vagy bármilyen más környékbeli buszos cégtől.

A 2) és 3) pontokkal két dolgot tehetünk:
- Elhisszük. Mivel a dolgok jelen állása szerint lesz ütemes menetrend jó csatlakozásokkal, azt kapjuk, hogy biztosan több utas lesz (és nem csak lenne), akár több mint 20 buszonként, így a Volánnak nem lenne vesztesége rajta.
- Nem hisszük el. Tehát vonatonként/buszonként 0-19 utasunk lesz. Jó menetrenddel és csatlakozásokkal is. Ennyi utast tényleg vonattal kéne elvinni??

Ja, ahol nem lesz még 19 utas se, csak mondjuk 10-15, oda ugye elég lesz egy kisbuszt venni/bérelni/lízingelni. Olcsóbb, mint a "nagy" buszok, tehát kevesebb utassal is lehet nullszaldós.

Előzmény: f_k (13902)
M41 2152 Creative Commons License 2006.07.22 0 0 13915
köszi. M41 2152
Előzmény: f_k (13914)
f_k Creative Commons License 2006.07.22 0 0 13914

Szolnok-Hatvan-Aszód-Balassagyarmat-Nógrádszakáll (vonatpótló Ipolytarnócig)és vissza Nógrádszakáll-Balassagyarmat-Diósjenő-Romhány-Diósjenő oldal utazás_) Vác-Aszód Hatvan-Szolnok vagy Romhány-Diósjenő Vác Bp-Szolnok

Ezt konkrét vonatszámokkal támaszd alá, mert nem tudom belefér-e 1 napba.

 

Szolnok-Nyíregyháza-Nyíradony-Debrecen-Szolnok

Ez is jól hangzik, kíváncsi vagyok a napi 2 pár vonat mellett megvalósítható-e.

 

 

5027 Szolnok 6.08

7.25 Hatvan

 

35512 egyből Balassagyarmatra

érk Bgyarmat 9.49

9.52 kor munkanap van vonat Nógrádszakállra33622

10.39 érk

 vagy kivonatpótlózol Ipolytarnócra 10.39->11.01 11.45 12.08

 

vagy megnézed az elmosott töltést Nógrdádszakállnál.

 

12.09 Nógrádszakáll

 33615

13.02 Balassagyarmat

13.05 Balassagyarmat

33505

Aszód

14.29

 

15.23

3044

15.40 Hatvan

 

16.18 Hatvan

5716

17.39 Szolnok

 

Ez munkanapra érvényes

 

 

112 esre

 

10.05 Várda Ic 622 Szolnok

 

13.13 Nyíregy

 

Nyíregyháza 30614 ind 14.10

15.20 érk Nyíradony

15.36 személy 27 napokon 6313 7 napokon 16301 es azonos időpontban indul és érk 16.23 Debrecen

 

Nyírség Ic 601

16.42 Debrecen

17.57 Szolnok

 

 

Előzmény: M41 2152 (13911)
v_peti Creative Commons License 2006.07.22 0 0 13913

Én szerencsére 2003-tól kezdve igyekeztem bejárni az összes vasútvonalat. Előtte is utaztam be már jópárat, de egy-két kivétellel nem vasútmániás célból.

Így a halállistásokat már mind bejártam.

De a 11-re a megszűnéstől függetlenül el akarok menni.

 

M41 2152 Creative Commons License 2006.07.22 0 0 13912

Fszállás-Kecsó közt jártam már, de Kalocsára még nem.

Pl. egy Kőki-Kiskörös vonat, majd onnan Kalcsorára, vagy egy Kszentmiklós-Tass-Dunapataj ezen is gondolokdom.

Ötletek vannak, csak idő kellene rá.

M41 2152 

Előzmény: f_k (13910)
M41 2152 Creative Commons License 2006.07.22 0 0 13911

Szia!

Szolnok-Hatvan-Miskolc-Hidasnémeti-Szerencs-Miskolc-Hatvan-Szolnok

Jó ötletnek hagzik, úgy, hogy Szerencs után Nyíregyh.-Szolnok

 

Szolnok-Hatvan-Aszód-Balassagyarmat-Nógrádszakáll (vonatpótló Ipolytarnócig)és vissza Nógrádszakáll-Balassagyarmat-Diósjenő-Romhány-Diósjenő oldal utazás_) Vác-Aszód Hatvan-Szolnok vagy Romhány-Diósjenő Vác Bp-Szolnok

Ezt konkrét vonatszámokkal támaszd alá, mert nem tudom belefér-e 1 napba.

 

Szolnok-Nyíregyháza-Nyíradony-Debrecen-Szolnok

Ez is jól hangzik, kíváncsi vagyok a napi 2 pár vonat mellett megvalósítható-e.

 

Szolnok- (újszász) BudapestKeleti -GyőrVeszprémvarsányon át Veszprémba onnan Budapestre és Szolnok

Erre már jártam

 

Szolnok-Keleti-Tatabánya-Pápa-Csorna-Győr-Budapest-Szolnok

Erre szintúgy jártam, Csorna-Pápa-Vvarsány-Veszprém felé.

 

Szolnok-Budapest-Lepsény-Veszprém-Győr-Budapest keleti-Szolnok

Fontolóra veszem.

 

+eszembe jutott, egy Gyoma-Vésztő-Knagyharsány-Vésztő-Gyula-Bcsaba-Szolnok út is.

M41 2152

Előzmény: f_k (13908)
f_k Creative Commons License 2006.07.22 0 0 13910

Még egy ötlet

 

Szolnok-Kecskemét-Fülöpszállás-Kiskőrös-Kalocsa és vissza 100/140/152/150/153

 

Amúgy a 152 őn van egy új járatpár Kecskemétről 8.15 kor indul Fülöpszállásra

f_k Creative Commons License 2006.07.22 0 0 13909
benne van a 98 felső a 112  a 11 a 27 a 13-14 meg ezek meg a 78 felső meg a 76
Előzmény: f_k (13908)
f_k Creative Commons License 2006.07.22 0 0 13908

Szolnok-Hatvan-Miskolc-Hidasnémeti-Szerencs-Miskolc-Hatvan-Szolnok

ú

Szolnok-Hatvan-Aszód-Balassagyarmat-Nógrádszakáll (vonatpótló Ipolytarnócig)és vissza Nógrádszakáll-Balassagyarmat-Diósjenő-Romhány-Diósjenő oldal utazás_) Vác-Aszód Hatvan-Szolnok vagy Romhány-Diósjenő Vác Bp-Szolnok

 

Szolnok-Nyíregyháza-Nyíradony-Debrecen-Szolnok

 

Szolnok- (újszász) BudapestKeleti -GyőrVeszprémvarsányon át Veszprémba onnan Budapestre és Szolnok

 

Szolnok-Keleti-Tatabánya-Pápa-Csorna-Győr-Budapest-Szolnok

 

Szolnok-Budapest-Lepsény-Veszprém-Győr-Budapest keleti-Szolnok

Előzmény: M41 2152 (13906)
Ali Ttaik-al-Rep Creative Commons License 2006.07.22 0 0 13907
Ráckevét próbáld meg ugyanígy... /a/
Előzmény: orangutan (13903)
M41 2152 Creative Commons License 2006.07.22 0 0 13906

mindkettőn nemrég jártam. más ötlet?

M41 2152

Előzmény: f_k (13882)
f_k Creative Commons License 2006.07.22 0 0 13905

Nekem a BKV HÉV az szauna, menetszél nincs jóformán.

 

Drágább, de vidéken Pest megyét meg Budapest kivéve ez az ár a mostani busz-vonatjegy is drága egyeseknek

 

MÁV szociális tarifát alkalmaz részben.

 

Előzmény: orangutan (13903)
f_k Creative Commons License 2006.07.22 0 0 13904

Sok viszonylat nem fog létezni ami eddig megvolt

 

Másik észrevétel Mátramindszent-Mátraballa nincs busz

 

Recsk-Verpelét nincs busz

 

Sirok-Verpelét minimális buszjárat van

 

Verpelét-Kápolna-Kál kevés járat, logikátlanul

 

 

87 b

 

Egyetlen olyan buszjárat sincs ami Szilvásvárad-Nagyvisnyó-Nekézseny-Csokvaomány-Sáta-Kirád-Putnok útvonalat egyben adná

 

 

 

Van Szilvás Nagyvisnyó, van Csokvaomány-Sáta van Sáta Ózd

Sáta Putnok alig akad

 

Királd Putnok van párhuzamos, de most a vonatjegy 100 Ft a busz 191 Ft

 

Történelmi tapasztalat:

 

1995 ben még volt egy borsod volán Putnok Eger járat ami megszűnt!!!! Átalakult Ózd-Egerré, Szilvás-Eger azonos útvonalon

Előzmény: f_k (13902)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!