Keresés

Részletes keresés

Leopold Creative Commons License 2009.02.28 0 0 121
Ez nagyon klassz váz, stabil és könnyű. Mellesleg szerencsés helyzetben vagy, mert remek hátteret tudsz (poszter jellegűt) felragasztani közvetlenül a falra, piszok jól mutat majd.

És egy apró javaslat, fehér diszperzittel fesd le a falakat a megvilágítás miatt, kelleni fog minden csepp visszavert/szórt fény. Ezzel nyűglődök én is, pedig van pár száz wattnyi körte a nappaliban, csak kívül esik a hatókörükön az asztal (most még).
Előzmény: wartburger (120)
wartburger Creative Commons License 2009.02.28 0 0 120
Na épül az én terepasztalom is. Most itt tartok, a váz elkészült:
ghabina Creative Commons License 2009.02.26 0 0 119
Az ágyazathoz használj hígított faragasztót! 1/3 ragasztó 2/3 víz arányban keverd össze, majd fecskendővel csöpögtesd az ágyazatra, amit előre elrendeztél a sínek közt. Jó munkát! : )
Astrás Creative Commons License 2009.02.26 0 0 118
Sziasztok!
Én mostanság fogok neki kezdeni egy asztalnak,és érdeklődnék,hogy a sínek kőzé szánt zúzott követ mivel ragasszam le na meg a füvet?
Jó ehez valami egyszerü ragasztó is,amit akár egy papir-írószer boltban is lehet kapni?
Leopold Creative Commons License 2009.02.26 0 0 117
Csak egy gyors kép egy kis lépésről, a peron oldala síkba csiszolva a tömítés után. Látszik, hogy a tömítőanyag hol töltötte ki a mélyedéseket.

Miután nem lett elsőre tökéletes (nem is szokott) a művelet, így lesz még egy ilyen menet.

wartburger Creative Commons License 2009.02.25 0 0 116
Ez az index!
http://www.paksinuti.hu/
Előzmény: wartburger (115)
wartburger Creative Commons License 2009.02.25 0 0 115
Paksinuti honlapja!

Előzmény: gomorturista (114)
gomorturista Creative Commons License 2009.02.25 0 0 114

Sziasztok !

Valamelyik honlapon,vagy fórumon olvastam :fák nyomnövényekből,kerítés szúnyoghálóból,stb.Sajnos nem találom,és a Google sem adja ki.

Segítségeteket előre is köszönöm.

BoGar Creative Commons License 2009.02.22 0 0 113
Hmm. Én is pont itt tartok most a diorámámnál. Holnap már haladni kellene, de nagyon.
Előzmény: Leopold (111)
Leopold Creative Commons License 2009.02.22 0 0 112
Ezután összeragasztjuk, s mivel maga a műanyag alkatrészek olyanok, hogy csak komoly anyagveszteség után lehetne teljesen síkba hozni, így folyékony tömítővel megkenegetjük a beszívódott részeket, a beömlőfuratok helyeit, a ragasztási-illesztési réseket. Ez szárad holnapig.

Aztán csiszolás fog ismét következni. Eközben a peron vasszerkezetének a csiszolása is megvolt, a kilökőtüskék nyomait és a sorját kellett elsikálni. Össze is ragasztottam a szerkezetet, ezt már "csak" festeni kell majd.

Előzmény: Leopold (111)
Leopold Creative Commons License 2009.02.22 0 0 111
Na szóval ezt így nem. Akkor makettezzünk.:-)

Összeragasztjuk a peron talapzatát, majd száradás után vizes csiszolópapíron szintbe csiszoljuk a széleit.

Előzmény: Leopold (110)
Leopold Creative Commons License 2009.02.22 0 0 110
Akkor építsünk peront.

Auhagen, a Radeburg állomás peronja lesz. Azt írja a papírja, hogy csak össze kell rakni és kész. Elképzeltem összerakva és olyan kép tárult lelki szemeim elé, hogy egy flottul műanyagnak kinéző műanyag peron lesz belőle, amiről ordít, hogy ez egy anyagában színezett, fröccsöntött cucc.

ETamás Creative Commons License 2009.02.22 0 0 109

Véletlenül találtam rá erre a fórumra, de hogy őszinte legyek nem bántam meg. Végig olvastam az elejétől és nagyon tetszet. Remélem lesz még folytatás, mert nagyon várom és az alagút! Nagyon ügyesen megcsináltad és külön a világítás is megér egy misét! Azt hiszem most már állandó olvasód leszek!

 

Feleségednek meg csak annyit szeretnék üzenni, hogy noszogasson csak tovább. Megéri!

Leopold Creative Commons License 2009.02.21 0 0 108
Majd megnézem, mi van a háztájiban, tán valamelyik Fleischmann készletben világítanak, de nem biztos.
Előzmény: róbertke (106)
róbertke Creative Commons License 2009.02.21 0 0 107
Gratulálok, tényleg nagyon jó lett!
Előzmény: Leopold (105)
róbertke Creative Commons License 2009.02.21 0 0 106
Kisfilmek a Nagyvilágból hetedik rész: Amint lesz világítós személykocsid, nagyvillanyt leoltod és egy éjszakai menet a kivilágított alagúton át, oldalról felvéve.
Előzmény: Leopold (105)
Leopold Creative Commons License 2009.02.21 0 0 105
Néhány kis videofelvétel, nem valami nagy durranás, kompakt fényképezőgéppel, de azért látszik ez-az. Csak egy kis pályabejárás:

Első, Második, Harmadik, Negyedik, Ötödik, Hatodik
Leopold Creative Commons License 2009.02.18 0 0 104
Jó szikrát adtál, ugyanis megoldódott így egy - kezdettől fogva meglévő - dilemmám, hogy mi a fenét csináljak az alagútból kijövő két vakvágánnyal. A problémát én leegyszerűsítettem, a váltók maradtak, a főkör megy át az alagúton.

Aztán a feleségem is mondta, hogy erre már ő is gondolt, csak nem merte mondani.:-)

Így viszont tök jó lett a dolog, köszi az ötletet!



Előzmény: róbertke (101)
Leopold Creative Commons License 2009.02.18 0 0 103
Lemaradtak a képek...





Előzmény: Leopold (102)
Leopold Creative Commons License 2009.02.18 0 0 102
Ez önálló asztal, nem modul. Ki nem mozdítom otthonról.

Gondolkozom a későbbiekben modulban is, de az más tészta.

Addig pár kép, lerámoltam az asztalt, a vágányrendszer már ~80%-os készültségű, a fordítókorong és a teherpályaudvari vágányok hiányoznak, mostantól kezdődik a terep építés is.

Előzmény: róbertke (101)
róbertke Creative Commons License 2009.02.18 0 0 101
Meglehet, hogy későn szólok, de én a helyedben az alagút előtti elágazást megszüntetném és átraknám a váltókat a másik végére. Amíg a csatlakozó modul v. asztal nem készül el, a vonatok ezen a szupi alagúton robogjanak át! Csak próbáld ki, a túlodali bakokig vezesd el a sint, a váltókat egyenlőre ne szed szét, majd ha kész az összerakás, nagyvillany lekapcs és mehet a próbaüzem. Nem ragaszkodnék a 38h.sz. tervrajzának pontos követéséhez.
Előzmény: Leopold (100)
Leopold Creative Commons License 2009.02.18 0 0 100




Leopold Creative Commons License 2009.02.18 0 0 99




Leopold Creative Commons License 2009.02.18 0 0 98
Aztán nekiugrottam az alagút belső falának, papírból alakra hajlítva kis kőoszlop imitációkat csináltam, egyrészt baromi jól néz ki, másrészt belülre felragasztva nem engedi kihajlani a viaduktos falakat. Erről részletfotók nincsenek,csak a végeredményről. Majd lesz nappali fényben is, állati jól néz ki.



Leopold Creative Commons License 2009.02.18 0 0 97
Akkor jöjjenek a szenelő-tároló vágányok.

Kicsit macerás volt, többek közt a váltó és szétkapcsoló huzaljait levinni az asztal alá, volt huszármiatyánk rendesen a levegőben...

Az alapzata természetesen papír, elég élethű betonimitáció.





Leopold Creative Commons License 2009.02.18 0 0 96
Erre a Vasútmodellezés nagytopikban kaphatsz választ, amúgy a Láng Börzén egy PIKo pályaterv füzet megvétele sokat segít ezen.
Előzmény: valkai93 (95)
valkai93 Creative Commons License 2009.02.15 0 0 95
Lenne tőletek két kérdésem:
Az egyik,hogy a régi piko váltoknak a kiszakaszolását hogyan lehet megoldani?
Illetve a váltó jelzőbefojásolásának bekötését le tudnátok-e írni nekem?

válaszotokat köszönöm
róbertke Creative Commons License 2009.02.15 0 0 94
Áááááááááá, köszi. Épp most olvastam el újból az elejétől az egész Topicot.
Előzmény: BoGar (93)
BoGar Creative Commons License 2009.02.15 0 0 93
Előzmény: róbertke (92)
róbertke Creative Commons License 2009.02.15 0 0 92
Hát ez így szupi lesz! Nyitott vagy zárt lesz az alagút? Netán tervezel egy kandikamerás mozdonyt? Mert akkor mindkettő oldalra peron kerülhetne Preiser utasokkal (S-Bahn érzés).
Előzmény: Leopold (91)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!