Keresés

Részletes keresés

Ali Ttaik-al-Rep Creative Commons License 2006.07.23 0 0 14007
"Az Európai rövid távolságok nem kedveznek a vasúti teherszállításnak..."

...azaz a magyar vasúton a személyszállítást háttérbe szorítani a teherszállítás kedvezőbb helyzetbe hozása érdekében értelmetlen... :)

Majd T. úr megszakérti. :D

Az jutott eszembe, hogy ha esetleg bejönne az új Zeppelines megoldás (egyelőre nem úgy néz ki), akkor az mind a közúti, mind a vasúti teherszállítást háttérbe szoríthatja. De persze sok érdek fűződik ahhoz, hogy ne sikerüljön és vannak műszaki nehézségek is.

/a/
Előzmény: vaskerék (14000)
f_k Creative Commons License 2006.07.23 0 0 14006

Igen.

 

Csak az 1 -es vonal alapütemét nem látom.

Azon is ütemes lesz.

 

Tudom hogy a 11 es Nyugat, de 2007 decemberéig én se látok el teljesen.

 

Próbálom az ütemes logikáját átvetíteni, nehezen sikerül csak.

 

Előzmény: v_peti (14003)
f_k Creative Commons License 2006.07.23 0 0 14005

kicsit előreállítottam a dátumot 2006 december második felé bocs.

 

Mindenütt pókokat meg kereszteket próbálok meg felfedezni

 

Előzmény: v_peti (13999)
v_peti Creative Commons License 2006.07.23 0 0 14004

De a 11-es az a nyugati rész.

 

Előzmény: v_peti (14003)
v_peti Creative Commons License 2006.07.23 0 0 14003

Tudom, hogy ez a terv a Keleti országrészen.

 

Előzmény: f_k (14002)
f_k Creative Commons License 2006.07.23 0 0 14002

Freud

 

2006 december 12 től

Akkortól pár vonalon ilyen lesz.

pókok keresztek meg hasonlók.

Előzmény: v_peti (13999)
Kovi707 Creative Commons License 2006.07.23 0 0 14001
Azt javaslom, tegyetek egy kirándulást a 11-esen. Aláírásgyűjtés van. A kalauz, miután egy kis beszélgetés után megtudta, hogy jöttem végigutazni a vonalat megszüntetés előtt, elővett egy aláírásgyűjtő lapot, amit én is aláírtam.

A lap szövege így szól:

„ALÁÍRÁSGYŰJTÉS a 11-es sz.
(Győr-Pannonhalma-)Veszprémvarsány-Bakonyszentlászló-Cuha-völgy-Zirc-Eplény-Veszprém
VASÚTVONAL MEGSZÜNTETÉSE ELLEN


Tekintettel a (Győr-Pannonhalma-)Veszprémvarsány-Bakonyszentlászló-Vinye-Cuha-völgy, Porva-Csesznek-Zirc-Eplény-Veszprém vasút forgalmi, környezetbarát közlekedési, turisztikai, közlekedés-technika történeti (cuha-völgyi alagutak, viaduktok) jelentőségére aláírásommal tiltakozom a vonal megszüntetése ellen. Egyúttal támogatom az 1896-ban épült vasútvonal cuha-völgyi szakaszának nemzeti örökséggé nyilvánítását, a Bakony és a térség közlekedésében, turizmusában pótolhatatlan fejlesztését, adottságainak jobb kihasználását.

(Név, lakcím, személyi szám, aláírás)

Ne hagyjuk, hogy hazánk legszebb vasútvonala elpusztuljon, az 1969-ben elbontott Veszprém-Balatonalmádi folytatásának sorsára jusson!
vaskerék Creative Commons License 2006.07.23 0 0 14000
Amúgy a hajókat ne keverjük ide!

A kontinensek közötti területet cseppfolyós közeg tölti ki, így még sokáig nélkülözhetetlenek lesznek a teherszállítás terén. A személyszállítást már 100%-ig a repülés vette át a kontinensek között. Olcsón, gazdaságosan nagytömegű árút nem tudsz ma még légijáratokkal szállítani, csak hajón. (Az említett relációban)

A szárazföldön azonban a vasúti teherszállítást a közútak kiváltották, pontosabban a mobilizált világunkban a szállítási igényeknek nem tudott megfelelni erőssen véges kapacitásával a személyszállításközpontú európai vasút.

A vasúti teherszállítás csak óriási távolságokon képes megtartani versenyképességét, mint USA, Oroszország. Az Európai rövid távolságok nem kedveznek a vasúti teherszállításnak... :-(
Előzmény: Ali Ttaik-al-Rep (13994)
v_peti Creative Commons License 2006.07.23 0 0 13999

De a mostani ütemesben órás, kétórás, négyórás ütem van.

 

Hol látsz te ott ütemeset?

 

 

Előzmény: f_k (13997)
v_peti Creative Commons License 2006.07.23 0 0 13998

6 szerelvényes? És milyen ütem lenne Bakonyszentlászlótól Veszprémig?

 

3óránkénti ütem? Isten ments csak Szeged felé csináltak ilyent a nagyokosok, másfél órássá összefésülve a két vonattípust.

 

 

Előzmény: f_k (13997)
f_k Creative Commons License 2006.07.23 0 0 13997

Mostani terv 6 szerelvényes

 

Ha kétóránkénti Bakonyszentlászló Veszprémet akarsz, Akkor Eplényben kéne lenni a keresztnek.

 

Ez meg a Bakonyszentlászló-Eplény menetidő miatt necces 46 perc körül van.

Így 5 szerelvény is elég

 

Ha nincs kereszt Eplényben, akkor 3 óránkénti szabálytalan ütem jön ki.

 

Bakonyszentlászló-Veszprém 67 perc.

 

Szerlvény állna 46 percet Veszprémben.

Így 4 szerlvény is elég

 

 

De a mostani ütemesben órás, kétórás, négyórás ütem van.

 

Ebbe nem illeszkedik a 3 óránkénti.

20-ason nem tudom mi lesz, de ha kétóránkénti gyorsok akkor 4 órás ütemre szelidül a dolog, ami nagyon ritka

 

Ekkor a Veszprémi "meddőidő" 1 óra 46 perc 4 órásnál.

 

 

Előzmény: v_peti (13995)
vaskerék Creative Commons License 2006.07.23 0 0 13996
Nana!

Hát már a kesernyés iróniát sem értékeled?

"Amit viszont látok, az az, hogy nálunk még mindig a "vasút rossz, busz jó" szemlélet uralkodik, az átjárható rendszerekről is csak mostanság kezdenek beszélni..."

Ezt bizony soha nem állítottam!
Még hasonlót sem...

Amúgy mit értesz "átjárható" rendszer alatt?
A Regio-tram rendszert?
Ezt a Pécs tömegközlekedése topicon megtárgyaltuk...
Előzmény: Ali Ttaik-al-Rep (13994)
v_peti Creative Commons License 2006.07.23 0 0 13995

Bakonyszentlászlóig legyen óránként!

Néha 1-1 óra kimaradhat. Délelőtt vagy este.

 

Onnan Veszprémig az adottságok miatt nem kellene ragaszkodni a szoros ütemességhez.

 

Előzmény: f_k (13993)
Ali Ttaik-al-Rep Creative Commons License 2006.07.23 0 0 13994
Ne keverjük az időhorizontokat. Persze, hogy vannak, akik azzal érvelnek, hogy a kötöttpálya "elavult". Hajókat évezredek óta használunk, mégsem avult el. A kötöttpálya feladatai változhatnak, változik a technika is, de a kötöttpályára ma is szükség van. A másik dolog a kompatibilitás: az átjárható rendszerek az életképesek, ezért pl. a nyomvezetéses busz, meg a nyeregvasút és társai nemigen tudnak terjedni. (Ha a Maglev bejön a kínaiaknak, annak persze lehetnek következményei, magam elé is tudok képzelni egy EU--Kína nagysebességű tehervonatot. :) )

Amit viszont látok, az az, hogy nálunk még mindig a "vasút rossz, busz jó" szemlélet uralkodik, az átjárható rendszerekről is csak mostanság kezdenek beszélni...

/a/
Előzmény: vaskerék (13937)
f_k Creative Commons License 2006.07.23 0 0 13993

Igen, ott.

 

Nézd teszek egy "megvalósíthatalan" javaslatot

 

Nézd, Zircig megvannak az ütemes óránkénti közlekedés feltételei majdnem

 

Győrben áll a szerelvény 35-37 percet

 

Győrszabadhegyen kereszt

 

Győrszabadhegy-Tarjánpuszta 28-29 perc

 

Tarjánpusztán kereszt

 

Tarjánpuszta-Bakonyszentlászló 21 perc

 

Bakonyszentlászlón kereszt

 

Bakonyszentlászló Zirc 29-30 perc, necces ki kel venni 1 megállás kétóránként váltva állni meg Vinyén meg porva Cseszneken akkor 28 perc lesz

 

Zircen vagy végállomás, vagy kereszt

 

Zirc-Eplény-Veszprém 38 perc körül,

 

Eplény meg Veszprém között nincs a 27-28 perc körül állomás.

 

Zirc-Bakonyszentlászló közötti állomásközben a 39512,36514,36517,39523 vonatok menetideje 29 perc

 

Menetidő összidő:(ugyanazon óra percében)

                                                                      ellenvonat

Győr indul óra                            45                 11 érk

Győrszabadhegy  keresztre vár 55-00            58-01

Tarjánpuszta                              28-31            23-30

Bakonyszentlászló                     52-00            59-02

Zirc                                             29  érk.         30 ind

Zirc                                             33                 20 érk

Eplény                                        50-01            58-03

Veszprém                                   22 érk           37 ind

 

 

Zirc-Veszprém kicsit necces

6 dolgozó szerelvény szükséges.

 

Ha csak Bakonyszentlászlóig lenne óránként , az is lehet.

 

2:34-2:37 összmenetidő

 

 

Kicsit durva, de elősre ennyit tudnék kihozni egy ütemesssel.

Előzmény: v_peti (13992)
v_peti Creative Commons License 2006.07.23 0 0 13992

Hol? Bakonyszentlászlón? Ott el tudom képzelni, de a többi településen nem nagyon.

 

Előzmény: f_k (13991)
f_k Creative Commons License 2006.07.23 0 0 13991

Valóban. Elnézést kérek!

 

A busz/vonat arány 6/9 a vonat javára.

 

Előzmény: v_peti (13990)
v_peti Creative Commons License 2006.07.23 0 0 13990

2 hír? Itt csak egy hír van, a gyulafirátóti nagy forgalomról, meg egy csomó menetrendi adat a busz és vonatközlekedésről.

 

Előzmény: f_k (13975)
v_peti Creative Commons License 2006.07.23 0 0 13989

Tényleg elhiszed, hogy minden, vagy legtöbb pályamester, szakaszmérnök vasút ellenes ?

Ülnek az irodájukban és  egy 80-as pályát levesznek 60-ra mert úgy ítélik meg, hogy az ott közlekedő bézé vonatok tengelynyomása már oly nagy, hogy "kímélni" kell a pályát.

 

Nem levették a sebességet, hanem nem emelték fel a elújítás után. De ezt is csak úgy hallottam, hogy valaki beírta a topikba.

 

Előzmény: Törölt nick (13981)
Ali Ttaik-al-Rep Creative Commons License 2006.07.23 0 0 13988
"Ne haragudj meg, de nem értem a kérdést ?"

De még ezt sem jelented ki, hanem kérdezed, biztos, ami biztos. :D

Én tudjam, hogy tényleg nem érted, amit a topictársak egyből (ők a való életből ismerhetik e problémát), vagy csak úgy csinálsz?

Ennyit csak el tudsz dönteni...

Ha ilyen szinten sem ismered fel a valós problémákat, miközben "oktatsz", az elég szomorú.

Írod, hogy lesz/lehet egységes tarifa (bérlet, esetleg jegy is). Talán.

Mi jön le a mondandódból?

Az, hogy a bezárásokból amennyi lehet, megtörténik. A tarifareform vagy meglesz, vagy nem. Esetleg "késik egy kicsit". Ha a BKSz nem megy, lesz itt is épp elég kifogás. A tarifával kapcsolatos megakadás a bezárásokra nem lesz hatással, mert "az egy másik bizottság". Szokásos kifogás.

Mint írtam már többször, a menthetetlen vonalakat tényleg be kell zárni. De csak miután ez a menthetetlenség tiszta körülmények közt igazolható és nem mesterségesen eltorzított környezetben. Előbb a menetrendi és tarifa ügyében tevékenykedjetek, AZTÁN jöhet a számok bekérése (az adatgyűjtés feltételeinek megteremtésével) és VÉGÜL a döntés. A baleseti adatoknál is kiderült, hogy nem áll rendelkezésetekre olyan kimutatás, ami alapján dönteni lehetne.

Tudom, hogy kényelmesebb lenne csak "profi szakemberek" és "lázadó amatőrök" táborra osztani itt is a résztvevőket, ahogy a pogácsa, meg a ropi mellett szokás, de beégés szokott a vége lenni. A "városi autópálya" témában tett megnyilatkozásaid rémlenek még neked? :D

/a/
Előzmény: Törölt nick (13921)
vaskerék Creative Commons License 2006.07.23 0 0 13987

taxxx :

Közszolgáltatás esetén a tarifát a pénzügyminiszter hagyja jóvá. Maximálja.

A különjárat, szabadáras.

 

 

Hát ez az...

Ha privatizálják a VOLÁN vállalatokat, akkor miért szólna bele a pénzügyminiszter a tarifába? Carpy állítása szerint nyereséges a VOLÁN...

Privatizálják!

Csinálják magánfuvarozók saját pénzükből!

Te is üzemeltedheted ha akarod.

Mutasd meg...

 

Ha megéri Kisszénás, és Kondoros között négytengelyes, emeletes Neoplant futtatni akkor tegyék. Hiszen nyereséges, már a mai tarifa mellett is...

Vagy ez csupán csúsztatás részükről?

Előzmény: Törölt nick (13960)
Törölt nick Creative Commons License 2006.07.23 0 0 13985
Én nem láttam ilyen excel táblát, ergo nem is tudom kitől került ki, ha már kinnt van nem tudod átküldeni mailban?
Előzmény: Fázishatár (13984)
Fázishatár Creative Commons License 2006.07.23 0 0 13984
Kinek a kezei közül került ki a döntéselőkészítő excel-tábla?
Előzmény: Törölt nick (13983)
Törölt nick Creative Commons License 2006.07.23 0 0 13983

A személyeskedésnek akkor sincs helye. S azt hiszem ez nekem is tanulság abban a tekintetben, hogy ne engedjem magamnak többé meg ugyanezt Orbán Viktorral szemben. (Mert eddig lelkesen ostoroztam őkelmét ha kellett ha nem!)

Előzmény: sinérintő (13971)
M40 120 Creative Commons License 2006.07.23 0 0 13980
Szerintem az a szakasz sem fog leállni a 28 vonal közül.
Előzmény: sinérintő (13971)
f_k Creative Commons License 2006.07.23 0 0 13979
Mint vasútbarát igen engem is az vezérel, hogy a vonalakat ne zárják be, de mivel megértem a 68-as bezárásokat is, tudomásul kell vennem azt is, hogy itt a különböző topikokon megszólalt embereken kivűl a kutyát sem érdeklik ezek az apró momentumok, pedig akkor jóval többen jártak be a különböző városokba dolgozni a vidéki emberek mint most.

 

Ajánlanám figyelmedbe olyan irományokat, amelyek a nevezett vasútvonalak építési körülményeire utalnak

 

A következő dolog lesz érdekes.

 

Ha hosszab lesz közúton a kilométer, akkor a magsabb közúti tarifa kellemetlen hatásokat fog kifejteni sok téren. Majd 2007 január 1 től megemelt reszivel nagyon is.

 

Sok munkáltató alkalmaz szívesen helybelit.

 

Akinek ingáznia kell, a minőség a gyakoriság és az ár határozza meg mit dönt

 

 

Építési körülmény:

 

Igen, való igaz nem személyszállításra épültek a vonalak.

 

Településektől néha távol.

 

A gondom a beidézett 1968 al az a bajom, hogy akkor "szakszerűen" történt a bezárás, kaptak 1-2 év átállási kedvezményt, az épületek nagy része ma is meg van, és általában jó kezekbe került ellenben, ha ma felhagynak egy állomást azonnal szétverik, 1968-1980 között ez nem így volt teljesen.

 

Másik dolog akkor rekultiváltak, most azt sem teszik, így pár színesfém hasznosítónak teszünk szívességet, de sokminden megmarad menetónak.

 

Jó pár vonal belekerült amire költöttek, vagy amiért küzdött a PFT meg lelkes emberek.

 

Lehetett volna még takarékosabb üzemmel fenntartani és "meghallni" a vonalakat akárcsak a 62-est.

 

Még ez sem történik meg, illetve, kapkodva részben fájdalmas sebeket ejtve történik a bezárási kísérlet.

 

Jó példa a KN üzem a 18/-as vonalon meg a megmenekülés a 68'-as halálistáról.

 

Pár értékes vonalat meg kéne menteni, főleg természetvédelmi területen.

 

Előzmény: k.novotny (13964)
f_k Creative Commons License 2006.07.23 0 0 13978

Kicsit OFF

 

Az említett járat 17.45 kor tanítás tartalma alatt munkanapokon közlekedik másodrésszel.

 

1054/8 az alapjárat

 

1050/12 a mentesítő ami 2002 ben még munkanap közlekedett, de 2003 menetrendváltástól már csak "tanév tartalma alatt munkanapkon" (azaz junius 26-án is munkanap volt, de már a tanítás lezajlott)

 

Jellemző, hogy nem megfelelő minőségű kocsikat adnak ki a vonalra

A VOLÁNBUSZ Budapeseten az Andor garázsban tartja ezeket a kocsikat, de ott megfelelő szakmunkás gárda, anyag és alakatrész problémák miatt a színvonal sokat romlott, a sofőrök panaszkodnak, máshol jobb a  hozzáállás.

Ugyanolyan vidéki cég busza kevesebbszer romlik el, valamint a pár vidéki társcég másodrészt jobban küld , hiszen nekik első helyen van Budapest, a Budapestieknek Eger nem az első helyen van.

 

A járatra jellemző a szezonális ingadozás.

 

Van olyan  kevés utas van (van amikor csak 30-35 fő körül) van amikor jóval több ember akar utazni.

 

Saját megfigyelésem az, hogy a kisebb csoprtokat kirándulókat alkalmi utasokat nem szolgálja ki megfelelően a VOLÁN, hiszen egy állandó utasszámhoz van igazítva a menetrend és a kapacitás.

 

Kevés új beszerzés történt, de más kis Volán cégek a öreg ezeréves kocsikat is jobb karban tartják, és inkább 2 buszt küld egy Vidéki volán, mint 1 et

 

Példa:

 

18.20 as Bp-Veszprém Székesfehérvárról marad le utas.  Ő a 19.20 assal ment el. A 19.20 ason meg a 20.00 -on menetrenden kívűl a Bakony meg a Somló másodrészt küldött. (előtte 17.55 kor megy el buszFehérvárra, meg 17.30 kor Veszpémen át Ajkára)

 

Más vonalakaon is félházas másodrészek járnak így AGRIA 5.40 kor 7.15 kor 8.45 kor 11.45 kor, 15.45 kor duplán indít buszt ami néha 16-18 fővel vesztességes is kicsit.

 

Tanulság:

 

Kis vidéki Volánok ha két buszt küldenek kisebb az esély a lerobbanásra.

 

Ha elromlik akkor volt rá példa hogy a konvoly következő tagja vette fel a póruljárt műszaki hibás busz utasait.

 

ON

 

Ha vonattal mentek volna akkor is érheti őket meglepetés, az utóbbi időben Gödöllőnél 2 szer is volt felsővezetékszakadás

De baleset miatt is amikor a kamion Pécel után a sínekre hajtott akkor is állt a forgalom, meg később 1 vágány szabadult fel.

Előzmény: gumpy (13972)
f_k Creative Commons License 2006.07.23 0 0 13977

fedvény:

 

Tarjánpuszta 21 perc

 

helyett

 

Tarjánpuszta-Bakonyszentlászló 21 perc

 

bocs!

Előzmény: f_k (13976)
f_k Creative Commons License 2006.07.23 0 0 13976

Következtetés:

 

16.20 kor meg 9.30 kor iscélszerű vonatot indítani Bakonyszentlászló felé (6.58 és 11.28 közé)

Meg 15.00 és 17.23 közé is

 

Bakonyszentlászlóról 8.25 re (9 es programkezdéshez) beérő vonat is kellene.

 

Ezt egy óránkénti ütemes megoldja az versenyképes

 

Javasolt keresztek:

 

Győszabadhegy, Tarjánpuszta

 

Ha Ravazdon nem áll meg akkor 28 perc hozható Győrszbadhegy-Tarjánpuszta között

 

Tarjánpuszta 21 perc, amiből a kereszt elvesz cca 5 öt egyik irányban a másikban 2 őt

 

2*21+5+2=49 perc

 

11 perc lenne fordulásra Bakonyszentlászlón

Előzmény: f_k (13975)
f_k Creative Commons License 2006.07.23 0 0 13975

 

Két 11 es Veszprém-Győr vonalat érintő hír

 

Farkas László hangsúlyozta: a Veszprémet és Győrt összekötő főút forgalma a település közepén zúdul át, s olyan összefüggő autókonvojok haladnak át Gyulafirátóton - különösen a nyári hónapokban -, hogy szinte lehetetlen az utca egyik oldaláról a másikra átjutni, illetve rendkívüli a balesetveszély is.

http://index.hu/politika/belhirek/?main:2006.07.22.&273588


vasút

Bakonyszentlászló - Győr 
2006.07.24, hétfő
hirdetés

    ind. érk. átsz. tartam    1. 2. [R] helyjegy-
[P] pótjegy-
köteles  legmagasabb
osztály  hirdetés
 
Teljesárú menetdíj
1 04:15 05:14   0:59 41 km   430 Ft  - 2. 
2 05:29 06:33   1:04 41 km   430 Ft  - 2. 
3 06:19 07:17   0:58 41 km   430 Ft  - 2. 
4 09:17 10:14   0:57 41 km   430 Ft  - 2. 
5 12:05 13:10   1:05 41 km   430 Ft  - 2. 
6 12:30 16:43 2 4:13 189 km   2.030 Ft  - 2. 
7 16:14 17:13   0:59 41 km   430 Ft  - 2. 
8 18:04 19:06   1:02 41 km   430 Ft  - 2. 
9 20:03 21:03   1:00 41 km   430 Ft  - 2. 

busz


Bakonyszentlászló- Győr
2006.07.24
    induló megállóhely érkező megállóhely indul érkezik összidő várakozás   kifejtés
1 Bakonyszentlászló, vasútállomás Győr, autóbusz állomás 4:10 5:15 1:05                            
Munkaszüneti napok kivételével naponta
2 Bakonyszentlászló, vasútállomás Győr, autóbusz állomás 6:15 7:25 1:10                            
Munkanapokon
3 Bakonyszentlászló, vasútállomás Győr, autóbusz állomás 7:10 8:27 1:17                            
tanszünetben munkanapokon
4 Bakonyszentlászló, vasútállomás Győr, autóbusz állomás 12:05 13:15 1:10                            
Munkaszüneti napok kivételével naponta
5 Bakonyszentlászló, vasútállomás Győr, autóbusz állomás 15:00 16:10 1:10                            
Munkanapokon
6 Bakonyszentlászló, vasútállomás Győr, autóbusz állomás 20:05 21:17 1:12                            
Naponta

 

Mivel a menetrendi keresőben rákeresve 6 közvetlen buszt és 9 vonatot találtunk, ezért a vonat megfelelőbb.

 


Győr- Bakonyszentlászló
2006.07.24
    induló megállóhely érkező megállóhely indul érkezik összidő várakozás   kifejtés
1 Győr, autóbusz állomás Bakonyszentlászló, vasútállomás 5:15 6:14 0:59                            
Munkanapokon
2 Győr, autóbusz állomás Bakonyszentlászló, vasútállomás 9:30 10:38 1:08                            
Munkanapokon
3 Győr, autóbusz állomás Bakonyszentlászló, vasútállomás 14:45 15:53 1:08                            
Munkaszüneti napok kivételével naponta
4 Győr, autóbusz állomás Bakonyszentlászló, vasútállomás 16:20 17:28 1:08                            
Munkanapokon
5 Győr, autóbusz állomás Bakonyszentlászló, vasútállomás 16:20 17:28 1:08                            
Munkanapokon
6 Győr, autóbusz állomás Bakonyszentlászló, vasútállomás 22:45 23:50 1:05                            
Naponta

 

 

Győr - Bakonyszentlászló
2006.07.24, hétfő


Teljesárú menetdíj
1 04:15 05:19   1:04 41 km   430 Ft  - 2. 
2 06:58 08:14   1:16 41 km   430 Ft  - 2. 
3 07:43 12:04 2 4:21 273 km 4.380 Ft  3.200 Ft  [P]  1.2. 
4 11:28 12:29   1:01 41 km   430 Ft  - 2. 
5 14:08 15:07   0:59 41 km   430 Ft  - 2. 
6 15:00 16:03   1:03 41 km   430 Ft  - 2. 
7 17:23 18:25   1:02 41 km   430 Ft  - 2. 
8 19:23 20:24   1:01 41 km   430 Ft  - 2. 
9 22:47 23:46   0:59 41 km   430 Ft  - 2.

Előzmény: v_peti (13968)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!