Keresés

Részletes keresés

wartburger Creative Commons License 2009.03.14 0 0 158
Rajzoltam két tervet az építendő N-es asztalomhoz, hát... nem könnyű. Pedig már nagyon építeném, de egy jó terv nélkül nem érdemes elkezdeni. Próbálom valahogy megtalálni az egyensúlyt a realisztikus látvány és a vonatüzem között, de még nem az igazi!
terv2terv1
wartburger Creative Commons License 2009.03.13 0 0 157
Ok, de ez kinek szól?
Előzmény: C.Joe (156)
C.Joe Creative Commons License 2009.03.13 0 0 156
No harmadszor jó lesz: N-es Topic . Üdv.
C.Joe Creative Commons License 2009.03.13 0 0 155
No valami gebasz van....http://forum.index.hu/Article/showArticle?t=9169239 szóval újra.
Előzmény: C.Joe (154)
C.Joe Creative Commons License 2009.03.13 0 0 154
Szia. Lenne egy javaslatom. Mivel N "méregarányban" építesz szerintem nyugodtan átjöhetnél az N-es topic-ba. Ott biztosan kapnál hasznos/haszontalan tanácsokat és többen is  olvasgatnák a hozzászólásodat. Persze ez csak "szigorúan saját vélemény".....Üdv: Sok sikert örömöt az építgetésben.Üdv: C.Joe
wartburger Creative Commons License 2009.03.04 0 0 153
én már válaszoltam neked, nekem megjött mind a kettő. Ilyen a freemail
Előzmény: ksv (152)
ksv Creative Commons License 2009.03.04 0 0 152
Már a második is visszajött!
Előzmény: ksv (151)
ksv Creative Commons License 2009.03.04 0 0 151
Írok mailt, hogy ne terheljük a topicot!
wartburger Creative Commons License 2009.03.03 0 0 150
Sajna én nem beszélek németül, ezért egy munkatársam intézte a rendelést. Bécsből rendeltem egy kisebb üzletből, de csak telefonon lehet rendelni. A kiszállítás +18EUR volt, de ki is lehet menni érte. Hát nem olcsó, szívtam a fogamat is a rendeléskor. A legközelebbi adagot a Peco-tól közvetlenül megrendelni, ők is foglalkoznak kiskereskedelemmel.
inkább beírom a linket:
http://www.modellbahntechnik.at/Peco_Preisliste_2009.htm
Előzmény: ksv (149)
ksv Creative Commons License 2009.03.03 0 0 149
Ahoj!

Érdeklődöm, hogy kitől rendelted a Peco kellékeket, és ha kiegészítenéd kb.-i árakkal, akkor nagyon boldoggá tenné.

Köszi Zoli
Előzmény: wartburger (142)
BoGar Creative Commons License 2009.03.03 0 0 148
OFF
Infosnak ne mondj ilyet, első után tudja magától. :DD
ON
Előzmény: Sredni Vashtar (147)
Sredni Vashtar Creative Commons License 2009.03.03 0 0 147
Copy mielőtt elküldöd majd Paste minden újrapróbálkozás előtt.:-)
Előzmény: BoGar (146)
BoGar Creative Commons License 2009.03.03 0 0 146
OFF
Úgy látom a fejlesztések itt mindig visszafelé sülnek el. Ha válaszolni akarnék valamire, elszáll különböző hibákkal.
ON
Előzmény: Sredni Vashtar (145)
Sredni Vashtar Creative Commons License 2009.03.02 0 0 145
Valamit "fejleszthettek" a hétvégén, azóta folyamatosan bedől a fórumszoft. Ez van, kibekkeljük ezt is...
Előzmény: wartburger (144)
wartburger Creative Commons License 2009.03.02 0 0 144
nem vették ki a képet, de mi van ezzel az index-xel?
Előzmény: wartburger (143)
wartburger Creative Commons License 2009.03.02 0 0 143
Na kivették a képet, mert rajta volt a logó!
Itt egy saját, most már Peco pályán, egy dekóder társaságában:
V60
Előzmény: Leopold (136)
wartburger Creative Commons License 2009.03.02 0 0 142
Ez pl N-ben jó lenne:
itt
Előzmény: motorkocsi (138)
Leopold Creative Commons License 2009.03.02 0 0 141
Én azért válaszolnék neked itt, mert a fő topikban ebből a kérdésből akkora flame lesz mint ide Lacháza...:-)))

Szóval kéne tudni a méretarányt, Z, N, TT, H0, G...?

Utána a kérdés csak annyi, hogy mennyit tudsz rászánni.

Javasolnám a friss (új fejlesztésű), ágyazatos rendszereket az első asztalodra, mert könnyű szerelni és elég üzembiztosak. Ilyenek a Fleischmann, a Trix. A probléma velük az, hogy amit az én asztalomon látsz, az csak sínanyagból bolti áron vagy 200.000 forint és én a nagy részéhez kéz alatt, olcsón jutottam hozzá.

Mindenképpen jó minőség kell, mert poklot csinál az életedből ha pl. összevásárolsz régi PIKO vagy Fuggerth sínanyagot és mindenütt csak akadozva mennek rajta a vonatok. A terepasztal összes többi része a sínhez képest "fing", mert akár fillérekből is meg lehet oldani.

Ha az elképzeléseidről írsz bővebbet, akkor tudunk több információt is adni.
Előzmény: motorkocsi (138)
motorkocsi Creative Commons License 2009.03.02 0 0 140
Üdv!Köszönöm az infót!
ROCOman Creative Commons License 2009.03.02 0 0 139
A vasútmodellezéssel kapcsolatos topikok olvasása ajánlatos, hisz a téma többször is ki lett tárgyalva részletesen. :-))) A fórumkereső (is) segít néha.
Előzmény: motorkocsi (138)
motorkocsi Creative Commons License 2009.03.02 0 0 138
Üdv!Épp most kezdek az első terepasztalom építéséhez.Tanácsokat kérnék hogy melyik sínfajta ajánlatos. Előre is köszönöm.
wartburger Creative Commons License 2009.03.01 0 0 137
Ugyan ez nem a terepasztal építés része, de valaminek csak kell menni az asztalon:)
10.500 volt.
Előzmény: Leopold (136)
Leopold Creative Commons License 2009.03.01 0 0 136
A V60 mit kóstált?
Előzmény: wartburger (135)
wartburger Creative Commons License 2009.03.01 0 0 135
Hát nehéz találni,meg drága is! Viszont ma lecsaptam egy V60-asra a vaterán:



V60

Tegnap a láng börzén meg ezeket sikerült megszerezni, kicsit kell majd generálozni őket, de a mozdonnyal együtt 15 pénz volt, és ez egy komplett szerelvény.
Előzmény: Leopold (133)
ETamás Creative Commons License 2009.03.01 0 0 134

Mind a kettőtöknek köszönöm szépen a segítséget! A BaTTka1 féle link alatt megtaláltam azt ami a kérdésemre a válasz. Méghozzá az A-kapcsolás!

Remélem sikerül összehoznom! :)

 

További szép estét!

Leopold Creative Commons License 2009.03.01 0 0 133
Először is ez a terepasztal (az enyém) N-es, azaz 1:160 a méretaránya. Sajnos a hazai piacokon a felhozatal ebből elég gyeszora (mind Vatera mind TeszVesz), ráadásul irreális árakon.

---------C------nem megy---
----------B-----megy---------
-----------A-------------------------------


gondolom a vágányokat váltók kötik össze és úgy megy ki az egész a fővonalra. Itt neked nem a trafó a kérdés hanem a vágányokban az áram megszakítása.

2 lehetőséged van. (Ha N-es vagy H0-ásban utazol).

1. Fleischmann sínanyagot veszel, ott a váltók olyanok, hogy áramutat is tudnak kapcsolni.

2. Megszakítod a síneket pl. szigetelőpapuccsal, majd kapcsolópultról adsz neki vonalfeszültséget.
Előzmény: ETamás (132)
ETamás Creative Commons License 2009.03.01 0 0 132

Értem! Végülis nem is szabad kapkodni! Egyébként ha szabad javasolnom a teszveszen "rengeteg" TT-s cucc van eladó. Legalábbis én mindig azokba botlom mivel hogy nekem nem az kell. :)

 

Nah akkor nekifutok mégegyszer a kérdésnek hát ha így már te is tudni fogod hogy én mire gondolok. :) Ezt szeretném egy kis példa segítségével megtenni!

 

Tehát van ABC vágány. A a fővágány a B és C mellékvágány!

B és C vágányokon van egy egy szerelvény! B vágányról szerelvény indul C nem!

 

---------C------nem megy---

----------B-----megy---------

-----------A-------------------------------

 

:))) micsoda tehetség vagyok!

 

Nah most már kezded érteni mit szeretnék? :) 

Előzmény: Leopold (130)
BaTTka 1 Creative Commons License 2009.03.01 0 0 131
Esetleg nézz körül ITT Ne zavarjon meg hogy TT-s, a vezérlések nem méretarányfüggőek:-)
Előzmény: ETamás (129)
Leopold Creative Commons License 2009.03.01 0 0 130
Most mondanám azt hogy értem de....! :)

Akkor kérdezz, így már tudsz pontosabban is.

A terepasztallal hogy haladsz?

Mrs.Leopold szerint sehogy, mert állandóan mindenféle dolgozással töltöm helyette a drága időmet!:-)))

Igazából ami most látványos lesz az a peron összerakása, csak még le kell hoznom a padlásról a kompresszort és beröffenteni a szórópisztolyt. Aztán még mindig a sínek, kell még 3 váltó és pár egyenes sín. Eközben majd épülgetnek az épületek is, de azok is rendesen festve.

Szóval kis lépésekben.:-)
Előzmény: ETamás (129)
ETamás Creative Commons License 2009.03.01 0 0 129

Most mondanám azt hogy értem de....! :) Mindenesetre köszönöm a segítséget!

Egy másik kérdés! A terepasztallal hogy haladsz?

Előzmény: Leopold (128)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!