Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

mocsi Creative Commons License 2001.04.04 0 0 239
C O O L ! ! !
Nekem is :)))))))
Kérek oldalról is...

Üdv.:Mocsi

Tajpan Creative Commons License 2001.04.03 0 0 238
Szia mocsi,

Itt van egy elölnézeti fotó, ma készítettem. Látod, végül csak finom kis beavatkozásokat kértem, hogy ne legyen feltűnősködő, csak szép. Majd berakok oldalnézeti képet, ahol látszik az új küszöb.

autom

Előzmény: Tajpan (237)
Tajpan Creative Commons License 2001.04.03 0 0 237
nissan
nissan300zx Creative Commons License 2001.04.03 0 0 236
Üdv Opi!

300 zx-et keresel, nézd meg a 300zxClub fórumot, ott már irtam egy-két apróságot. Ha még vannak kérdéseid ne habozz, tedd fel őket, lehet hogy meg tudok rá válaszolni...

Üdv.
Nissan300zx

OPi Creative Commons License 2001.04.02 0 0 235
300ZX-bol lehet meg jo allapotu peldanyokat kapni a piacon, vagy ipari hulladek mind ? Es ha jot akarok, akkor milyen szempontok alapjan kell ezt kivalasztani ?
koszi;
-koko Creative Commons License 2001.04.01 0 0 234
Szia James,

Ezek szerint fogok egy csavarhuzot, vagy egy erre alkalmatos eszkozt, es szepen allitok a nyomason? Engem olyan megoldas erdekelne, ami belulrol mukodtetheto (kapcsolhato?). Ha peldaul varosban rohangalok, eleg az a 169 Le, de ha mondjuk nyomulni kell, akkor - akar menet kozben - kapcsolo bekattint, s maris ot az 2xx Le.
-koko

Előzmény: JAMES (233)
JAMES Creative Commons License 2001.03.31 0 0 233
Naja, megy ez kiskorában is. :-)

Valahol találtam egy 7 fokozatú váltót is, pici gond vele hogy 30000 $...

Mivel mechanikus a nyomásszabályzó, a chip nem emel rajta semmit. Azt a pár lóerőt nem éri meg a 200kft. Nyomást pofonegyszerűen, ingyen lehet állítani.

Előzmény: -koko (232)
-koko Creative Commons License 2001.03.31 0 0 232
Haliho!

Nem tudom Ti hogy vagytok vele, de en a tuningolatlan 200SX-ben is el tudnek kepzelni egy hatodik, vagy egy hosszabb otodik fokozatot. Nemreg vettem a kocsit, korabban ketsegeim voltak, hogy esetleg haldoklik a turbo, de a napokban ugy adodott, hogy ki kellett mennem Hannoverbe, ugyhogy vegre kiprobaltam a kicsiket. A reszleteket most nem irom meg, minden 200SX tulaj tapasztalt mar olyan, amikor 160-nal ralep a gazra, a kocsi meg ugrik...(230-ig mentem vele, de meg volt benne erzesem szerint). Na de nem is ezert irok...meg a futomuvet szeretnem beallitani, s akkor erzesem szerint rendben lesz a jargany, ugyhogy johet valamilyen tuning, pl. Chip. Azt hallottam, hogy ezzel eleg komoly teljesitmenynovekedest lehet elerni a turbos autoknal (mivel ugy novelik a turbonyomast). A kerdes az, hova erdemes vinni a kocsit? (Egy jo futomubeallito kontaktnak is orulnek).
-koko

Előzmény: JAMES (225)
Tajpan Creative Commons License 2001.03.31 0 0 231
Miért kell 3, összeraksz belőlük 1-et?
A képet berakom, amint elkészült, igen dögös lett.
A telefont elküldöm az emiledre.
Előzmény: mocsi (230)
mocsi Creative Commons License 2001.03.30 0 0 230
Most van 3 200sx-em de egyik sem jó :((( már elkezdték az átépítést de az még legalább 2 hét.
Amúgy meg most egy lada power-al nyomulok,lehet,hogy jobban megy mint a nissan ? :))))Remélem nem lesz semmi nagy gáz és fog menni a kocsi.
Kérek képet a kocsiról,amúgy jó lett ??? küld el a számukat,mert a haveromnak is kéne ,de neki az a számvan amit neked adtunk és az mint kiderült nem muxik...
a 300Zx nem kell mert a 200sx-em "jobb" lesz :))
Üdv.: Mocsi
Előzmény: Tajpan (229)
Tajpan Creative Commons License 2001.03.30 0 0 229
Mar ugy ertem lentebb olvastam, hogy a baleset utan 300-assal is szemezgettel, meg 200-assal is.
Előzmény: Tajpan (228)
Tajpan Creative Commons License 2001.03.30 0 0 228
JAMES: bocsanat a "nem valaszolasert", de az az emilem (es ezzel a regi nickem is) megszunt, tehat nem olvastam a leveled. Nekem -ahogy Mocsi celzott ra, automata az autom, de van rajta az a plussz nemtomhogyhivjak fokozat a 4. felett, azon esetleg megnezem, mennyit porog.

Mocsi: bocs, hogy nem jelentkeztem. Elkeszult az optikai szepites, szerintem eleg vadoc lett a jargany. Esetleg majd berakok egy kepet. Most vegul milyen kocsid van?

Előzmény: JAMES (225)
JAMES Creative Commons License 2001.03.29 0 0 227
Mér nem kérdezel ICQ?

Már írtam neki de nem válaszol...

Előzmény: mocsi (226)
mocsi Creative Commons License 2001.03.29 0 0 226
Szia James !!!
Írj a nissan 240sx-nek neki amcsí van de mérni tudd,nem automata :))) amúgy meg kurva nagy gázban vagyok a kocsival kapcsoltaban :(((((((
JAMES Creative Commons License 2001.03.29 0 0 225
Apró kérdésem lenne az SX kollégákhoz:

A megnövekedett teljesítményhez már rövidnek bizonyul a váltóm. A ZX TT váltója passzol, hosszabb is, de lehetetlen beszerezni. A 240 SX fokozatai mennyivel lehetnek hosszabbak mint az 1.8 turbóé? Mival az az amcsi változat, gondolom kevésbé pörög...

Ha van itt a szóban forgó gépjármű / 240 SX / tulajdonos, árulja már el nekem 5.-ben mennyit megy a gép 3000f/perc fordulaton?

Kösz...

nemmindegy Creative Commons License 2001.03.27 0 0 224
Ha máshol nem, használtautó-kereskedőknél biztosan találsz. (Ha hajlandóak megmutatni.)
üdv
nm
Előzmény: zotya_ (223)
zotya_ Creative Commons License 2001.03.27 0 0 223
Köszi a válaszokat. Az auto2 honlapjat mar en is neztem, de szerintem itt kicsit el vannak szállva az árak. Most a hirdetéseket böngészem. Eurotax-a nincs valakinek ??

Zotya

Előzmény: nemmindegy (222)
nemmindegy Creative Commons License 2001.03.27 0 0 222
Primera 1.6 Comfort/SLX 5a
új 4450
2000 3900
1999 3200
1998 2900
1997 2450

Primera 2.0 Comfort/SLX 5a
új 5930
2000 4600
1999 4100
1998 3600
1997 2900

forrás: www.auto2.hu

Előzmény: zotya_ (220)
nemmindegy Creative Commons License 2001.03.27 0 0 221
Amennyit adnak érte :)))
De félre a tréfát. Nézd meg a hirdetéseket, esetleg a www.auto2.hu-n is találsz TÁJÉKOZTATÓ árakat. A 2000-es motor kb. 20%-kal viszi feljebb az árat egy 1.6-oshoz képest. Ezt kalkuláld bele.
Az állapot felfelé viszi az árat. Ha tényleg kímélt az autó, és minden rendben van vele (EREDETVIZSGÁLAT!!!!!), akkor ne sajnálj érte kicsit többet adni, mint az átlag-tájékoztató ár. Mert ha tényleg annyi van benne, akkor most van a felnőtt kora hajnalán a gép :))
üdv
nm
Előzmény: zotya_ (220)
zotya_ Creative Commons License 2001.03.27 0 0 220
Hali !

Mennyit érhet egy 1998-as kiadású 2000-es Primera ?? 114 ekm, klima, metal, +teligumik. Első, nem dohanyzo tulajtól, szép állapotban.

Zotya

mocsi Creative Commons License 2001.03.12 0 0 219
Nem tudom de ha tudnám akkor segítenék amúgy a nissanok jók,de kokrétan semmi
Üdv.:Mocsi
lujo2 Creative Commons License 2001.03.07 0 0 218
Sziasztok!
Érdeklődnék, a Cargo milyen áruszállító? Fogyasztás, kényelem, szervíz, használhatóság, terhelhetőség, stb.
Előzmény: mocsi (217)
mocsi Creative Commons License 2001.03.06 0 0 217
Szioka!!!
Kösz arról a szerv. én is tudok (csak jót tudok róla),de ha oda viszed és mondanak árat akkor azt írd meg please..
Üdv.: Mocsi
korika Creative Commons License 2001.03.06 0 0 216
Haliho!

Karottatol tudom, hogy a XX. kerben van egy szerviz a Tinodi utcaban, oda lehet vinni a 200 SX-eket. Nem markaszerviz, de allitolag nagyon jol dolgoznak.

-koko(=korika)

Előzmény: mocsi (215)
mocsi Creative Commons License 2001.03.02 0 0 215
Szia Koko!!!
Nekem is 200sx-em van ,az enyém nem volt kimélve(1 honapja szálltam árokba :((( )
Szoval ha meg van a hely és már mondtak rá valamit akkor szolj,érdekelne az áruk meg,hogy mit mondanak.Most vettem még kettőt az enyém mellé :))) így van fehér piros és kék szoval jó vagyok.
ha bármi van írj!!!!
Üdv.:Mocsi
-koko Creative Commons License 2001.03.02 0 0 214
Haliho!

Tud valaki olyan szervizrol, ahova batran lehet 200sx-et vinni (ahol ertenek hozza)! Valoszinuleg haldoklik a turbom, de valami baja biztosan van, mert 3000 folott tenyleg ugrik, de utana hamar elhal az ereje...
-koko

mocsi Creative Commons License 2001.02.27 0 0 213
Sziasztok!
Érdekelne,hogy hol lehet éget motortérbe újat rakni van minden (kábel,motor,tartó)csak korekt hely kéne.
Röngeneztetni hol lehet???(motort)
nemmindegy Creative Commons License 2001.02.27 0 0 212
Kósza ötlet:
Ha jól sejtem, az automata szivató valahogy úgy működik, hogy a gázpedál lenyomásával együtt "mozog" a szivató is, és ha hideg a motor, akkor felakad, ha meg meleg, akkor nem. Mint valamiféle bimetál. Ezért is kell hidegindítás előtt lassan tövignyomni majd teljesen felengedni a gázpedált, utána indítózni. (Nagyon leegyszerűsítve a mechanizmust...) Akkor viszont elképzelhető, hogy azon a környéken kéne keresgélni. Lehet, hogy a "gázadagoló" Dugovics Tituszként "magával rántja" a szivatót, és az valahogy felakad... Ez csak olyan elméleti, "matematikai" megközelítése a problémának...
Előzmény: Sutherland (210)
nemmindegy Creative Commons License 2001.02.27 0 0 211
Hát igen, ez az a "filléres" bosszantó hiba, ami miatt az autó mozgásképtelen lesz. Vagyis nem a motor pukkad ki, vagy a váltó esik szét, csak egyszerűen pont sötétben-hidegben-esőben nem tölt a generátor... Rohadt dolog. Annakidején '78-ban (akkor még gyerek voltam) egy S-110L-es Skodával jöttünk haza úgy messziről (London), hogy Tatabányánál éjjel elszakadt az ékszíj, és nem volt tarcsi. (Szerencsére azon a motoron a vízpumpát még nem a szíj hajtotta, úgyhogy "hazagurult" az autó mintegy 6-8 női harisnyanadrág elfogyasztásával, hogy valami minimális töltés azért legyen. A benzin a motortérben a végén már nem a szikrától, hanem a melegtől gyulladt be...
Nagyon bízom benne (főképpen mint "öreg" Nissanos - 1992 óta ez a harmadik Nissan a kezem alatt, eddig minden rendben volt velük), hogy mostantól "megembereli" magát a géped, és "jóváteszi" eddigi "vétkeit".
üdv
nemmindegy
Előzmény: Sutherland (210)
Sutherland Creative Commons License 2001.02.27 0 0 210
Kösz a tippet, egyébként ismerem, akkor műxik, amikor megy a szivató. Amikor a motor már üzemi hőmérsékleten van, és néhány percnyi normális alapjárat után ÚJBÓL felmegy a fordulatszám, rugdoshatom a gázpedált, az atyaúristennek se akkar lejjebb menni.

Két éve van meg a Primera-m, ezalatt köbö félmilliót költöttem a javításra. Korábban írtam, hogy ez talán a saját hülyeségem, mert ahogy valami nem úgy "kattog" az autóban, rohanok a szervízbe. Szakszervízbe.

Korábban írtam azt is, hogy ezidáig még nem hagyott ott a kocsi. Mára ez is megdőlt, karácsonykor hazafelé megmakacsolta magát - a generátor bemondta az unalmast. Este volt, esett az eső, köd volt, országút: az összes nagyfogyasztó be volt kapcsolva, s mivel a generátor nem töltött, a fogyasztók rövid idő alatt totál leszívták az akksit, így gyújtás se volt.

Eddig szerettem a Primera-t, talán még most is, de kezd elegem lenni az újabb és újabb hibákból, lassan nem merek hosszabb útra menni vele. Nem kizárt, hogy ha így halad a dolog, megválok tőle.

üdv.
Sutherland

Előzmény: nemmindegy (209)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!