Itt van egy elölnézeti fotó, ma készítettem. Látod, végül csak finom kis beavatkozásokat kértem, hogy ne legyen feltűnősködő, csak szép. Majd berakok oldalnézeti képet, ahol látszik az új küszöb.
300 zx-et keresel, nézd meg a 300zxClub fórumot, ott már irtam egy-két apróságot. Ha még vannak kérdéseid ne habozz, tedd fel őket, lehet hogy meg tudok rá válaszolni...
300ZX-bol lehet meg jo allapotu peldanyokat kapni a piacon, vagy ipari hulladek mind ? Es ha jot akarok, akkor milyen szempontok alapjan kell ezt kivalasztani ?
koszi;
Ezek szerint fogok egy csavarhuzot, vagy egy erre alkalmatos eszkozt, es szepen allitok a nyomason? Engem olyan megoldas erdekelne, ami belulrol mukodtetheto (kapcsolhato?). Ha peldaul varosban rohangalok, eleg az a 169 Le, de ha mondjuk nyomulni kell, akkor - akar menet kozben - kapcsolo bekattint, s maris ot az 2xx Le.
-koko
Valahol találtam egy 7 fokozatú váltót is, pici gond vele hogy 30000 $...
Mivel mechanikus a nyomásszabályzó, a chip nem emel rajta semmit. Azt a pár lóerőt nem éri meg a 200kft. Nyomást pofonegyszerűen, ingyen lehet állítani.
Nem tudom Ti hogy vagytok vele, de en a tuningolatlan 200SX-ben is el tudnek kepzelni egy hatodik, vagy egy hosszabb otodik fokozatot. Nemreg vettem a kocsit, korabban ketsegeim voltak, hogy esetleg haldoklik a turbo, de a napokban ugy adodott, hogy ki kellett mennem Hannoverbe, ugyhogy vegre kiprobaltam a kicsiket. A reszleteket most nem irom meg, minden 200SX tulaj tapasztalt mar olyan, amikor 160-nal ralep a gazra, a kocsi meg ugrik...(230-ig mentem vele, de meg volt benne erzesem szerint). Na de nem is ezert irok...meg a futomuvet szeretnem beallitani, s akkor erzesem szerint rendben lesz a jargany, ugyhogy johet valamilyen tuning, pl. Chip. Azt hallottam, hogy ezzel eleg komoly teljesitmenynovekedest lehet elerni a turbos autoknal (mivel ugy novelik a turbonyomast). A kerdes az, hova erdemes vinni a kocsit? (Egy jo futomubeallito kontaktnak is orulnek).
-koko
Most van 3 200sx-em de egyik sem jó :((( már elkezdték az átépítést de az még legalább 2 hét.
Amúgy meg most egy lada power-al nyomulok,lehet,hogy jobban megy mint a nissan ? :))))Remélem nem lesz semmi nagy gáz és fog menni a kocsi.
Kérek képet a kocsiról,amúgy jó lett ??? küld el a számukat,mert a haveromnak is kéne ,de neki az a számvan amit neked adtunk és az mint kiderült nem muxik...
a 300Zx nem kell mert a 200sx-em "jobb" lesz :))
Üdv.: Mocsi
JAMES: bocsanat a "nem valaszolasert", de az az emilem (es ezzel a regi nickem is) megszunt, tehat nem olvastam a leveled. Nekem -ahogy Mocsi celzott ra, automata az autom, de van rajta az a plussz nemtomhogyhivjak fokozat a 4. felett, azon esetleg megnezem, mennyit porog.
Mocsi: bocs, hogy nem jelentkeztem. Elkeszult az optikai szepites, szerintem eleg vadoc lett a jargany. Esetleg majd berakok egy kepet. Most vegul milyen kocsid van?
Szia James !!!
Írj a nissan 240sx-nek neki amcsí van de mérni tudd,nem automata :))) amúgy meg kurva nagy gázban vagyok a kocsival kapcsoltaban :(((((((
A megnövekedett teljesítményhez már rövidnek bizonyul a váltóm. A ZX TT váltója passzol, hosszabb is, de lehetetlen beszerezni. A 240 SX fokozatai mennyivel lehetnek hosszabbak mint az 1.8 turbóé? Mival az az amcsi változat, gondolom kevésbé pörög...
Ha van itt a szóban forgó gépjármű / 240 SX / tulajdonos, árulja már el nekem 5.-ben mennyit megy a gép 3000f/perc fordulaton?
Köszi a válaszokat. Az auto2 honlapjat mar en is neztem, de szerintem itt kicsit el vannak szállva az árak. Most a hirdetéseket böngészem. Eurotax-a nincs valakinek ??
Amennyit adnak érte :)))
De félre a tréfát. Nézd meg a hirdetéseket, esetleg a www.auto2.hu-n is találsz TÁJÉKOZTATÓ árakat. A 2000-es motor kb. 20%-kal viszi feljebb az árat egy 1.6-oshoz képest. Ezt kalkuláld bele.
Az állapot felfelé viszi az árat. Ha tényleg kímélt az autó, és minden rendben van vele (EREDETVIZSGÁLAT!!!!!), akkor ne sajnálj érte kicsit többet adni, mint az átlag-tájékoztató ár. Mert ha tényleg annyi van benne, akkor most van a felnőtt kora hajnalán a gép :))
üdv
nm
Karottatol tudom, hogy a XX. kerben van egy szerviz a Tinodi utcaban, oda lehet vinni a 200 SX-eket. Nem markaszerviz, de allitolag nagyon jol dolgoznak.
Szia Koko!!!
Nekem is 200sx-em van ,az enyém nem volt kimélve(1 honapja szálltam árokba :((( )
Szoval ha meg van a hely és már mondtak rá valamit akkor szolj,érdekelne az áruk meg,hogy mit mondanak.Most vettem még kettőt az enyém mellé :))) így van fehér piros és kék szoval jó vagyok.
ha bármi van írj!!!!
Üdv.:Mocsi
Tud valaki olyan szervizrol, ahova batran lehet 200sx-et vinni (ahol ertenek hozza)! Valoszinuleg haldoklik a turbom, de valami baja biztosan van, mert 3000 folott tenyleg ugrik, de utana hamar elhal az ereje...
-koko
Kósza ötlet:
Ha jól sejtem, az automata szivató valahogy úgy működik, hogy a gázpedál lenyomásával együtt "mozog" a szivató is, és ha hideg a motor, akkor felakad, ha meg meleg, akkor nem. Mint valamiféle bimetál. Ezért is kell hidegindítás előtt lassan tövignyomni majd teljesen felengedni a gázpedált, utána indítózni. (Nagyon leegyszerűsítve a mechanizmust...) Akkor viszont elképzelhető, hogy azon a környéken kéne keresgélni. Lehet, hogy a "gázadagoló" Dugovics Tituszként "magával rántja" a szivatót, és az valahogy felakad... Ez csak olyan elméleti, "matematikai" megközelítése a problémának...
Hát igen, ez az a "filléres" bosszantó hiba, ami miatt az autó mozgásképtelen lesz. Vagyis nem a motor pukkad ki, vagy a váltó esik szét, csak egyszerűen pont sötétben-hidegben-esőben nem tölt a generátor... Rohadt dolog. Annakidején '78-ban (akkor még gyerek voltam) egy S-110L-es Skodával jöttünk haza úgy messziről (London), hogy Tatabányánál éjjel elszakadt az ékszíj, és nem volt tarcsi. (Szerencsére azon a motoron a vízpumpát még nem a szíj hajtotta, úgyhogy "hazagurult" az autó mintegy 6-8 női harisnyanadrág elfogyasztásával, hogy valami minimális töltés azért legyen. A benzin a motortérben a végén már nem a szikrától, hanem a melegtől gyulladt be...
Nagyon bízom benne (főképpen mint "öreg" Nissanos - 1992 óta ez a harmadik Nissan a kezem alatt, eddig minden rendben volt velük), hogy mostantól "megembereli" magát a géped, és "jóváteszi" eddigi "vétkeit".
üdv
nemmindegy
Kösz a tippet, egyébként ismerem, akkor műxik, amikor megy a szivató. Amikor a motor már üzemi hőmérsékleten van, és néhány percnyi normális alapjárat után ÚJBÓL felmegy a fordulatszám, rugdoshatom a gázpedált, az atyaúristennek se akkar lejjebb menni.
Két éve van meg a Primera-m, ezalatt köbö félmilliót költöttem a javításra. Korábban írtam, hogy ez talán a saját hülyeségem, mert ahogy valami nem úgy "kattog" az autóban, rohanok a szervízbe. Szakszervízbe.
Korábban írtam azt is, hogy ezidáig még nem hagyott ott a kocsi. Mára ez is megdőlt, karácsonykor hazafelé megmakacsolta magát - a generátor bemondta az unalmast. Este volt, esett az eső, köd volt, országút: az összes nagyfogyasztó be volt kapcsolva, s mivel a generátor nem töltött, a fogyasztók rövid idő alatt totál leszívták az akksit, így gyújtás se volt.
Eddig szerettem a Primera-t, talán még most is, de kezd elegem lenni az újabb és újabb hibákból, lassan nem merek hosszabb útra menni vele. Nem kizárt, hogy ha így halad a dolog, megválok tőle.