Egy kivételes egyéniség kivételes munkásságának megtárgyalására hozom létre ezt a topikot. Legyen az bármelyik cégének bármilyen terméke, múltjának és jövőképének kritizálása, illetve azzal való szimpatizálás. Beszéljenek a tények helyettem!
Futott km-t nem írtak, mivel a teslákkal elég sokat mennek ezért lehet a 200k+ futásúakkal volt probléma. Futóműben lengőkarok, azért nem olyan nagy gond az meg a lámpába xenon égőt cserélni.
Megjegyzem más autóknál is simán előfordul futómű gond akár már 100-150ezer km-nél is, csakhogy a teslánál nincs kötelező szerviz. A buta német meg nem viszi átnézetni vizsga előtt csak beállít vele a vizsgára. Más autókkal meg a kötelező szerviz alkalmával jó nagy lehúzás keretében kicserélik amit gondolnak. Kíváncsi leszek a model3 statisztikára mert annak nem sok baja van.
A németek lemaradtak, mint a borravaló, az áskálódásuk már nem ér semmit, Model 3-ból több ment el Európában, mint 3-as BMW-ből, ami eddig a szegmens vezetője volt, pedig Tesla még jóval drágább is, no a vevőket nem lehet a szar szervizigényes BMW-kel átverni.
Ezek a németek már megint, minden tizedik Tesla Model S megbukik a műszaki vizsgán, a Daciákat sikerült is ezzel megelőznie, minden más autó jobban teljesít. Biztos direkt csinálják.
Jaj, te szerencsétlen, a dátumokat is tedd már tisztába, múlt hét csütörtökön shortoltam, hétfőn zártam a pozit, az éves fizetésed meg zsebben van, és akkor nem a helyeden kezeltelek, hanem a nyugati átlag fölé raktalak.