Én mentem tegnap egy laza kört dobogókő, eztergom, visegrád felé. Jó hogy végre föl lehet menni a hegyekbe szánkó nélkül is. Jöhetne már a meleg hogy tapadjanak normálisan a gumik. Bár egy előnye van hogy nem melegszik fel rendesen a gumi, anélkül lehet őrültködni, erőből csúsztatni a seggét, hogy a drága gumi fele ottmaradna az aszfalton:))).
Hello, Karancslapujtő-Balassagyarmat-Karancslapujtő. Jó volt, de 4-5 körül már fáztam, pedig meg minden fűtés. A motor szuper, de az aksim lehet megsínlette a téli szünetet...
már elég régóta digis a seb. mérő T-kben nem? vagy dupla osztású az analóg órákon? a km számlálók meg állíthatók már mi/km közt
lámpa elméletben gond de gyakorlatban nem, én lecseréltem és kidobtam érte 130 fontot vagy mennyi volt, jó persze most már legalább jófelé vetít, de amúgy nem nézik meg csak az E jelet az meg az angolokban is benne van, nem érdekelte őket merre vetit csak vetitsen :)
anno leírtam mi mennyi, talán emléxem, de ha nem akkor egy tavaly aug. Autós kontra motoros topik hszben ott lesz ha kell megkeresem
vizsga 22, forgalmi+rendszam 12+6, regado más kcm/életkor függő, kötelető kell majd okmányirodába, műszaki, meg eredeti számla mindenhova, meg az utána következő szlák amig tiéd nem lett
A váza jó hasonlat:) a videóról jónak tünik a vas, egy kis csúszás még nem a világ, az enyémen is látszottak az esésnyomok, mikor megnéztem először a frontosában a dunaplázánál, de jól ki lett javitva mert amikor kipróbáltam nem volt vele gond. Ha próbálod, menet közben engedd el a kormányt és ha nem húz semerre akkor jó a cucc.
én, szerencsére 3 dobozzal vettem és az oldalsókat kizárólag a több napos túrákon használom, különben egész jól elférek a hátsóban, sőt, ha utasom van, kitűnően támasztja...ez csak pici agitálás volt a hátsó érdekében...:)))
Nyílván az eladót sem akarom kellemetlen helyzetbe hozni, úgyhogy várok tőle egy javaslatot, ha nekem megfelel elfogadom, ha nem-nem. Nem fogok vele kupeckedni.
Extrák:
Ha engem zavar a hangos kipu, akkor mindegy is, hogy hány évre tervezek vele. A xenonról: kicsit tartok a rend éber őreitől, alapvetően szabálykövető vagyok. Egy előző motoromban volt, de annak projektoros lámpája volt, bele lehetett építeni úgy, hogy ne zavarja a szembejövőket. mondjuk abba sem én építettem bele, hanem úgy vettem.
Dobozok mindkettőn vannak. mármint oldal dobozok. hátsó egyiken sem, ebben nincs különbség...
az alkuhoz sok szerencsét kívánok...az én elfogult véleményem, hogy a sport kipufogónál többet ér a hiányzó doboz...a xenon már valami...a feltünőbb megjelenés miatt...
Igen, csibu ezt is jól tudja...:)) ez enyém már újabb fajta...én sem tudok más különbséget(ami nem azt jelenti, hogy nincs), nekem nagyon bevált, szeretem...én csak annyit változtattam, hogy vettem rá egy magasabb plexit, így az én tempóm minden tartományában elkerülöm a nagy menetszelet...nyugodt szívvel ajánlom mindenkinek, aki kényelmesen akar túrázni...(ha van rajta, nagyon hasznos a 3 doboz....)
Eddig úgy néz ki, hogy kedden megyek a mociért! – az asszony már két napja seggel fordul felém………..majd megnyugszik:-))
GTotto: Nagyon rendes vagy, de még ha útba esnél, akkor esetleg együtt mehetnénk. Nem kérhetem és nem is várhatom el, hogy utazz miattam 260 km. +1* nagyon köszi!
Próbáltam megbeszélni, hogy legalább pestig hozza el, de sajnos nem tudja.
:) Konkrétan azt a motort akartam először megvenni, csak vagy 2 hónapig szívattak az ajánlatadással. De az ihlette az én átépítésemet is. Így nézett ki csutkakormánnyal:
És nagyon állat volt így menni vele! Mintha mindig készültségben lettem volna.