Aki szereti ezt a garázst, illetve bánná a megszüntetését itt leírhatja az érveit! Valamint szedjük össze -lehetőleg fotókkal- a tőlünk "elvándorolt" buszokat és megszüntetett(Alvállalkozósított) viszonylatainkat.
Pedig szvsz a 205 jobb, mint a 206, utasként. 206 szét van rohadva, nem is kicsit, meg amikor utoljára mentem vele, a Tükörhegyre kb. 25-el cammogott fel. Igaz a 205-el régen mentem, még a hosszabb leállása előtt, de akkor nagyon jó gép volt 2007-2008 környékén... Viszont a 12-78 még mindig nagyon jó, pedig nem mostanában volt felújítva sem. Am akkor a 205 és a 284 lettek végül a nyári leállítottak? Vagy más miatt állnak?
Hivatalosan sehonnan sem kaptam értékelhető, pontos választ. Mindenki csak a vállát vonogatta és kitérő, mellébeszélő, ködösítő válaszokat kaptam... Értem én a logikájukat, de akkor is... Maradjunk annyiban, hogy furcsa... Az értesülésem a megkérdezett vezérektől származik, ki ennyit tudott, ki annyit, a többségük semmit, mondván, hogy őket ez nem érdekli, nem foglalkoznak vele... Azok, akik mondtak értéket, többségben óránként öt litert mondtak. A felmérés természetesen nem reprezentatív, így a valóságértéke erősen megkérdőjelezhető!!! Tehát, az értesülést a fent leírtak figyelembevételével kezeld! :-)))
Velük mi a helyzet? Ők hol vannak most? Am meg tavaly is volt 3 leállított gyros náluk szóval sztem nem oszt nem szoroz. Ellenben érdekelne azért, hogy hogy gondolják ezt az átszervezési rendszert, szóval Ha azt vesszük alapul hogy 14 gyrost adnak ki rá akkor az expresszekre adnak majd táblást 233E-re meg 435-öst vagy az expresszeken is lesz 435-ös.
Itt írta asszem I-297, hogy a motorja megszorult azért áll, plusz pl. a lépcsői elég szépen le vannak rohadva. De különben én is szeretem. 12-05-tel elég rég nem utaztam.
Kell vp-re a kocsi remélem belehúznak és sok-sok mindent megcsinálnak. Kíváncsi vagyok hány sofőrt hívnak vissza a kényszer szabadságról, sztem elég sokat :D
Úgy látom, 11-82-ben is meghalt. 11-80-ban legutóbb belül még jó volt. 04-29, látom az tartós KO., annak a FOK-GYEM kezelője le van fedve, már táblatartókat is kapott. 13-28-nak elöl ismét elszállt. 13-09: csak hátul jó, oldalt már táblatartója is van.
Jelen pillanatban vezérlőket élesztem fel, hogy legyen forgó eszközöm, mert a táblavezérlőket már sikerült javítani abból van tartalék. ha ezek megvannak akkor jöhetnek ismét a buszok., ezeket a kocsikat is vettem, a lista aljára felírtam.
Azt nem tudom, hogy Te vezeted-e ezeket a volvokat, de Én FJX-es és FKU-s Volvoval több mint 1 éve nem utaztam. Mondjuk nem is áll szándékomban, mert nem szeressdem őket.
Látom,váltókérdés megoldva.6 sebességesek az FLR-ek.A klimával a fogyasztás erősen vonalfüggő.100 Km-en a sima fogyasztás 50 liter környékén a tuti.De klímával nem annyira terhelt vonalon,hétvégén +10-20 liter,hétköznap pl.metrópotlón akár +50 liter is lehet!
egy hónapban a beosztásom 90%-a tartalék, de az elémúlt hónapban 97%-ában voltak Savoyás. ebben a hónapban 75% tartalék savoyában, 3 nap benti és 3 nap imenetrendszerinti vonal. küldj egy üres e-mailt.