Volna egy régóta meg nem oldott problémám az autómmal b7/3c passat 140le . Hátha valaki..., nos az autó minél többet áll, és minél melegebb az idő annál nehezebb beindítani. Pl: ha egy napig áll 4-5mp tekerés, 1hét akkor 8-9 ... és ha végre sikerült okád egy füstöt. Hideg időben viszont pöccre röfög, gyönyörűen jár. Befecskendezők és magasnyomású cserélve.
Segítséget szeretnék kérni bluetooth kapcsdolat létrehozásához (VI-os Jetta). Ha bekapcsolom a telefonomon a bluetooth-t látja a WV PHONE-t de nem tudok kapcsolodni hozzá mert PIN hibát ír ki. A tetőn van 3 gomb ami elvileg erre a célre szolgál egy csavarkulcs i-betű és csillag. De ehhez nem találtam leírást sehol.
Én sem magára a kompresszorra gyanakodok ha nem a csapágyra. De akkor lehet generátor csapágy lesz? Lassan úgy is szerviz akkor majd mondom nekik hogy nézzenek rá
A múlt héten megállt a Passat alattam (BKP-s fogaskerekes hajtású olajszivattyú). A balansztengelyben körbefordul a hatszög tengely. A tengely is kopott, de a 6-os imbuszkulcs sem viszi a tengelyt. Utána olvastam a neten és itt a fórumon is. A következő kérdésekre nem kaptam/találtam választ:
- Magyarországon ki foglalkozik balansz tengelyek felújításával? (A YouTube-n lengyel és spanyol videókat találtam, akik komplett egységet újítanak fel lépcsős hatszög tengellyel, stb.)
- Van az a megoldás, hogy kidobják a komplett balansz egységet, és lánchajtásos régebbi olajpumpát, és terelőlemezt raknak a helyére. Ilyenre van árajánlatom is 60 eFt-ért. Van hátránya a megoldásnak? (Valamiért csak oda tervezték ezt az egységet!) Érezhetően egyenetlenebb lesz a motor járása? Egyéb probléma? Van valakinek tapasztalata?
- Az említett lengyel oldalon látok perselyt és tengelyt is a felújításhoz, van ilyen Mo-n is?
Szinte biztosan nem a kompresszornak van hangja. Az egy állandó hajtású, bypass szelepes konstrukció és a szíjtárcsájában van egy menesztő szerkezet ami a legkisebb megszorulásra is elszakad és megszűnik a hajtása.
Szét lehet szedni és ki lehet cserélni benne mindent amit lehet kapni (csapágyak stb...) de macerás, és ha a funkcionáló részében van a hiba, akkor már amúgy is menthetetlen. (A kora miatt én még nem számítanék a halálára, persze ez függ a futásteljesítményétől is.)
A fura zajok jöhetnek a generátorból és a szíjfeszítőből is!
A friss levegő szenzorhoz meg jó lenne tudni a pontos hibakódot. Szokott benne lenni a szenzor kódja is pl.: G263 vagy valami hasonló, de a hibakód akkor is kell!
Mennyibe fáj egy klíma kompresszor Kb? 2012 b7 passat. Valószínű cserés lesz. Vagy esetleg fel lehet újítani. Valószínű kezdődő csapágyas mert elég hülye hangja van.
Köszi, bár nem nagyon nyúlok hozzá amíg garis. Mindenesetre olyan nagyon nem lehet elterjedt ez a hiba, mert ahhoz elég nehezen találták meg!
Most tényleg nem zörög és nagyon csöndes megint.
...lehet, hogy beszerzek egy ilyen csúszócsap készletet és csak kicserélem amíg megint el nem kezd zörögni megint!
(az előző autómban gyakorlatilag ugyanez a fék volt 311 ezer km alatt nem volt hangja, pedig abba többször is berohadt a jobb nyeregnél az alsó csap amit úgy kellett kibányászni, megpucolni, újrakenni és visszatenni, de soha nem zörgött!)
Ááá mit mondtam... Amúgy nem lesz hosszú életű, ugyanis gyárilag rövid csuszkat raknak bele és az kezd el zorogni. Nekünk a Caddy fél évet bírt. Kapható Textar csúszka készlet külön, abban hosszabbak a csapok. Ha a felsőket kicsereled jó lesz sokáig. Csak azért írom, hogy ne vegyen az ember komplett nyereg tartót, sokkal drágább.
Használj jó üzemanyagot, (ha telik rá akkor prémiumot) cserélj időben olajat a felhasználás szerinti intervallumban és az intervallumnak előírt minősítésben (szintén érdemes valami nagyobb márkát használni és megbízható helyről beszerezni) és ezen kívül nem nagyon kell semmi mást beleönteni. ...nem is vagyok benne olyan biztos, hogy nem-e inkább ártana.