Keresés

Részletes keresés

tcaoe Creative Commons License 2023.07.09 0 1 87676

Ja, csak mivel ez egy sima mikrokapcsoló, ha működik, akkor jó. Ha nem működik, akkor nem jó. Hiába cseréli ki, ha a kar nem jó.:)

Előzmény: tibizizi (87674)
HorváTH 69 István Creative Commons License 2023.07.09 -1 2 87675

Szerintem , a nyomó lap görbítése , nem is hekkelés . Az teljesen stabil megoldás tud lenni . Ha maga a kapcsoló működik , szerintem felesleges cserélni... Régebben nekem is volt ilyen hiba egy másik motoron . Állítottam a kapcsoló nyomáspontján , azt béke volt .

Előzmény: tibizizi (87674)
tibizizi Creative Commons License 2023.07.09 0 0 87674

Elmélkedhetünk ezen a kapcsolón, de szerintem felesleges. Ideiglenesen meg lehet hekkelni például hajlítgatással, vagy olyan gyáva módszerrel, mint ahogy én csináltam, de a megnyugtató megoldást a kapcsoló cseréjében látom. Egyszerű feladat, bár igényel egy kis kézügyességet. Az új kapcsolóhoz adnak csavart is, de azért ne a fűben támaszd le a motort előtte. Mielőtt meghúzod a csavart győződj meg róla, hogy a kis pöcök bement e a helyére. /majd látni fogod/ Műanyag ott minden, úgyhogy csak óvatosam a meghúzással.

tcaoe Creative Commons License 2023.07.09 0 1 87673

Tényleg, ez már 1250.

Előzmény: tibizizi (87672)
tibizizi Creative Commons License 2023.07.09 0 0 87672

Logikus amit írtál, de alapvetően úgy döglik meg a kapcsoló, hogy mindig azt jelzi, hogy a kuplung nincs behúzva. Ezért a gyorsváltó működik gond nélkül. Ezért gondolom én úgy, hogy nem ezt a kapcsolót figyeli, hanem a duplakapcsoló másik részét, amalyik már előbb bekapcsol.

Előzmény: tcaoe (87669)
tibizizi Creative Commons License 2023.07.09 0 2 87671

A gyorsváltó tökéletesen működik meghibásodott kapcsolóval is. Rövid ideig használtam csak így a motoromat, de nem volt vele gond. Szépen tette a dolgát. Amúgy ez egy duplakapcsoló. Ha figyeli is a váltó vezérlő szoftvere, akkor lehet, hogy mindkettőt. Mivel általában az a kapcsoló döglik meg, amelyik a teljesen behúzott állapotban kapcsol be, szerintem pont nem azt tekinti elsődlegesnek, hanem azt, amelyik elsőként kapcsol. Szerintem ez lenne a logikus ebben az esetben, mert ilyenkor már előfordulhat, hogy a kuplung valamennyire old, és akkor már nem tud rendesen működni a váltás.

Előzmény: tux (87668)
tcaoe Creative Commons License 2023.07.09 0 0 87670

Ja, amúgy azt a kapcsolót a régebbieken lehet állítani is. Egy pici hernyócsavar fogja, annak a meglazítása után el lehet fordítani egy pár foknyit. A hernyócsavart csak nagyon érzéssel szabad meghúzni, mert szétnyomja a kapcsolót.

Előzmény: tux (87668)
tcaoe Creative Commons License 2023.07.09 0 2 87669

Tudnia kell. Alapvetően azért kell tudnia, hogy ne lője le a gyújtást behúzott kuplungnál, mert akkor leáll a motor, valamint visszaváltáskor ne adjon gázfröccsöt, mert akkor meg túl felpörög. Inkább csak visszaváltáskor kavarhat. felváltáskor mindegy.

Előzmény: tux (87668)
tux Creative Commons License 2023.07.09 0 1 87668

Nem tudom, hogy hibás-e? Kipróbáltam a kart minden állásban, a két legtávolabbiban működik, a két közelebbiben nem. De nem tudom, hogy a kapcsoló lamellája görbült-e, mert nem gyári a kuplungkar, lehet az a hibás. Úgy is vissza akartam tenni a gyárit, akkor majd kiderül.

Igazából nem az indítás miatt zavart, hanem mert bemenő jel lehet a gyorsváltónak. Elméletileg tudnia kell, hogy be van-e húzva a kuplung vagy sem. Tudja ezt valaki konkrétan?

Előzmény: tibizizi (87667)
tibizizi Creative Commons License 2023.07.09 0 0 87667

Tuti, hogy a kapcsoló a hibás. Az enyém is így viselkedett. Egy évig úgy használtam, hogy a lemezkére húztam egy vékonyka zsugorcsövet. Egy hónapja megint vacakolt, hát húztam rá még egy réteget. Azóta már vettem egy újat.

Előzmény: tux (87662)
tcaoe Creative Commons License 2023.07.08 0 5 87666

Kinézted már az utódját?:)

Előzmény: tux (87662)
ronson Creative Commons License 2023.07.08 0 5 87665

Most azonnal nem tudom kipróbálni, de megírom majd.

 

Azért ha lehet kérlek igyekezz, tűkön ülök, mi okozhatja ezt.

Előzmény: tux (87663)
kiss_atti Creative Commons License 2023.07.08 0 1 87664

Nekem a GTL

 

akkor sem indul, ha kinn az oldaltámasz.. hiába a gyújtás, kuplung behúzás...

:-)

 

Előzmény: tux (87662)
tux Creative Commons License 2023.07.08 0 1 87663

Közben eszembe jutott, hogy állítottam tegnap a kuplungkaron és valószínűleg ezért nem nyomja be eléggé a kapcsolót. Most azonnal nem tudom kipróbálni, de megírom majd.

Előzmény: tux (87662)
tux Creative Commons License 2023.07.08 0 0 87662

Járt már valaki így?
Ugye ha sebbességben van, nem indítható. De ha behúzod a kuplungot igen.

Tegnap óta ha sebességbe van, behúzott kuplunggal sem indítózik. Elsőre mintha a kuplungkapcsoló nem működne, de látszólag ép, a csatlakozó és a kábelek is, hallom a halk kattanást is, amikor behúzom a kuplungkart. Gondolom le kellene húzni a csatit és megmérni, hogy kapcsol-e, nem? Csak nem könnyű hozzáférni...

ronson Creative Commons License 2023.07.06 0 0 87660

Esetleg próbáld meg itt, bár lehet ehhez már rövid az idő.

Előzmény: Attila170 (87657)
-Mosquito- Creative Commons License 2023.07.06 0 0 87659
Előzmény: Attila170 (87655)
Mortoff Creative Commons License 2023.07.06 -1 0 87658

Helyileg merre vagy?

Előzmény: Attila170 (87657)
Attila170 Creative Commons License 2023.07.06 0 0 87657

Oldalukon nincs, de azért küldtem egy érdeklődő mailt.

Előzmény: -Mosquito- (87656)
-Mosquito- Creative Commons License 2023.07.06 0 0 87656

A manóba. 

Akkuk.hu? 

Előzmény: Attila170 (87655)
Attila170 Creative Commons License 2023.07.06 0 0 87655

sziasztok

 

 

Sajnos az 5 és 6 akku más... Ez 7,4V... cikkszám 361-00063-00. GPSZone eladó elmondta, hogy sajnos próbálták már, de nem tudtak bele szerezni.

Helyettesíó termék sincs. Itt a fő probléma a 7,4V

 

Előzmény: -Mosquito- (87654)
-Mosquito- Creative Commons License 2023.07.06 0 0 87654
Előzmény: Attila170 (87652)
Mortoff Creative Commons License 2023.07.06 -1 0 87653

http://gpszone.hu/ -t kérdezd meg, hátha van nekik.

Előzmény: Attila170 (87652)
Attila170 Creative Commons License 2023.07.06 0 0 87652

jó reggelt Mindenkinek!

 

 

BMW Navigator 6-hoz hol lehet akkumulátort venni? kerestem a neten, de nem találtam.... és persze hétfőn indunánk... 

Ha nem lesz más, marad a rossz akku, de tényleg rossz :(

R100 Creative Commons License 2023.07.05 0 1 87651

Sajnos nem minden öreg BMW az enyém ! De törekszem rá!

Előzmény: zöld_I (87647)
zodata Creative Commons License 2023.07.05 0 0 87650

Köszönöm.

 

 

Előzmény: kiss_atti (87649)
kiss_atti Creative Commons License 2023.07.05 0 0 87649

Általában van szállás úton-útfélen.

Most, május közepén azért belefutottunk, hogy Kotorban nem volt olyan szállás az Óvároshoz közel 

( 4-500 m), ahol lett volna szabad hely, így messzebb kellett menjünk...

 

Nagyon ritkán foglalunk a Balkánon, de még mindig tudtunk szállodában aludni

:-)))

Előzmény: zodata (87648)
zodata Creative Commons License 2023.07.05 0 0 87648

Sziasztok,

12-3 éve jártunk utoljára Montenegróban. Akkor simán működött, hogy ahol megfáradtunk kerestünk egy szállást egy éjszakára, nem volt szükség előre foglalni. Mennénk újra szeptember elején. Mi a tapasztalat a szállással kapcsolatban mostanában? Kell előre tervezni/foglalni?

Köszi.

zöld_I Creative Commons License 2023.07.05 0 0 87647

R100 kolléga, ez a tiéd?

cliffgreen Creative Commons License 2023.07.04 0 0 87646

Nem hallgattam rád, csak belenéztem 500km után, bizony elszomorodtam.... Újra megjelent a lerakódás....

 

Ez akkor most normáls jelenség? Hogy kellene kinéznie? (Az SV-nél fémtiszta volt, de a Ladánál is)

Miért nem mossa le a benzin?

 

Légszűrőházban (szerintem) minimális olajosság, fojtószelep eleje tiszta (tapintásra száraz) , hátulja benzinnedves, hengerfejben barnás-feketés lerakódás.

 

Ha feltételezzük, hogy a szelepszárszimeringek jók (a szívószelepeknél nem éreztem kotyogást, kipunál minimálisat) akkor honnan jön a lerakódás? Miért nem mosódik le?

 

Köszönöm!

 

 

Előzmény: tcaoe (87633)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!