Keresés

Részletes keresés

frici1971 Creative Commons License 2017.02.21 0 0 16621

Hali Bojls!

Ha van már képet a mociról dobhatnál fel egyet, ha nem nagy kérés.

Elég közel vagyunk egymáshoz, nagy valószínűséggel összefutunk, had ismerjem már fel a fórum társat :))

 

Előzmény: Bojls (16620)
Bojls Creative Commons License 2017.02.21 0 0 16620

Sziaaa! Nyílt a túra? Győrből csatlakoznánk......

Előzmény: jim32 (16619)
jim32 Creative Commons License 2017.02.21 0 0 16619

Bocs, lehet, hogy összekevertem kicsit a dolgokat.

Réges-régen nem folyt ennyi szerelgetés ezen a topicon. Inkább motoroztunk (persze azt most nem lehet).

Szerencsére nem értük el a BMW-s topic színvonalát, ahol szinte csak szerelgetés megy és az, hogy hol és hogyan lehet a legolcsóbban alkatrészhez jutni, mivel pótolható valami olcsóbban (de komolyan, van hogy Lada vagy Zaporozsec akármivel pótolnak valamit. Mindegy, csak olcsó legyen. És rengeteg házi megoldás. Én nem szeretnék ilyesmit az FJR-emen, azt hiszem, az egyetlen nem gyári alkatrésze a túraplexi. (GIVI) Nem kell BMW-t venni, ha nem tudja fenntartani és kész.)

 

De azért most, hogy kezdenek csicseregni a madarak már lehetne inkább azon gondolkodni, hogy 4-5 FJR-rel megtámadhatnánk az 577-et Szlovákiában. Meg kell várni, míg lesöprik rendesen aztán lehet karcolni a lábtartót :-)

 

Utána Donovalyban ebéd közben meg lehet beszélni a szerelgetést is, aki épp ért hozzá. Hozzám inkább orvosi kérdésekkel forduljatok :-)

Előzmény: Gregvn (16616)
bojls68 Creative Commons License 2017.02.21 0 0 16618

Semmi mèreg! Uj vagyok koztetek, nincs is jogom hozzá....xD

De ha Jim32 nem lett volna olyan rendes velem ès nem kuldi el a magyar kezelesi utmutatot, akkor a mai napig csak ülnèk...es nezegetnèm az Fjr t....nem tudnam szerelgetni....ès sokkal tobbet kerdeznèk Q mestertől....

 

Egyebkent tudom milyenek az orvosok....az egesz csaladom az...csak en vagyok "hülye horgászbótos"

Szep napot mindenkinek!

Előzmény: Törölt nick (16617)
Törölt nick Creative Commons License 2017.02.21 -1 0 16617

Ne mérgelődjön senki jim32 faszságain. Nem ért semmit a motorokhoz, mert ő doki bácsi. Max annyit ért a szereléshez mint szerelő az agyműtéthez. Az okoskodás megy neki nagyon. Olyan jó szerelője van, hogy a motorja szöghajtásából kiesett a csavar és kifolyt az olaj. Ment bele a sárkenés. Neki jó az ilyen szerelő is mert ő még egy olajcserére sem képes.

Gregvn Creative Commons License 2017.02.20 0 0 16616

Kollégának igaza van,összekeversz valakivel. Sosem szedtem szét pl a műszerfalat és feleslegesen meg pláne semmit.Ez is csak a karbantartás része lesz.

Javítási könyv alapján haladok,és mivel nem én voltam az első tulaj,így nem tudom

hogy elvégezték-e a dolgot.50-nél biztos nem mivel 48-al vettem és én nem nyúltam hozzá. Nem értem a kirohanásodat.

Előzmény: jim32 (16611)
bojls68 Creative Commons License 2017.02.20 0 0 16615

Sziasztok urak! Csak azt szedtem szet, amit kellett! Azon kivul csak a motorvasarlas utani kotelezo dolgokat...fèk kuplungfolyadek csere, motorolaj csere, hutofolyadek csere, gyertyacsere, fekbetet csere, karmantyuk tisztitasa, kerekek ki beszerelese( gumicsere miatt) ...es egy molekularis szintű tisztitast kapott a moci, es teljes 3 lepcsos polirozast.

Tudod...elvihettem volna szerelohoz, de sokszor atvagtak, ramaty munkat vegeztek, vagy el sem vegeztek...30 ev motoros multtal, muszaki vènaval ezeket az alapdolgokat nagy biztonsaggal elvegzem..

.Egyebkent ha szelepallitas, vagy nekem nagynak tünő feladat  kerul elem, akkor csak olyan szerelohoz viszem, aki mellett ( nèman) ott allhatok( tehat őt nem zavarva) , vagy a lenyeges dolgokrol fenykeper, videot keszit!

Szeretem kifogastalan muszaki es esztetikai allapotba tudni a mindenkori motorom...hiszen az eletem fugg tole..xd

Bocsi kicsit hosszu lett....szep estet uraim!

Törölt nick Creative Commons License 2017.02.20 0 0 16614

Szerintem összekevered a Gregvn-t a bojls68-al.

Előzmény: jim32 (16611)
jim32 Creative Commons License 2017.02.20 0 0 16613

Reméljük restitutio ad integrum gyógyul.

 

 

 

(maradványtünetek nélkül)

Előzmény: Quattroman (16612)
Quattroman Creative Commons License 2017.02.20 0 0 16612

háááát intubálni kellett, most átvittem az intenzívre...

:-D

Előzmény: jim32 (16609)
jim32 Creative Commons License 2017.02.20 0 0 16611

Olvass vissza. Már szétszedte a műszerfalat, a kardánt, meg mindent, amiben csavar van azon a motoron. Most eljutott a lengőkarhoz. Én megnézném, hogy milyen és nem piszkálnám azt sem, ha nem muszáj.

Hidd el, nem érte volna meg ezt a szép kort a motorom, ha nem lenne rendesen karbantartva.

És gyakorlatilag 2 ember nyúlt hozzá 10 év alatt: Quattro, illetve az ő rendszertelen magyarországi tartózkodása miatt néha egy egyszemélyes Yamaha szervíz (a volt Yamaha Pest utódjaként, mert ott vettem a motort csak a válság megette a céget.)

Egyszer sajnos járt Zakaréknál is, azt nyögöm azóta is...

Előzmény: Törölt nick (16610)
Törölt nick Creative Commons License 2017.02.20 0 0 16610

A karbantatási könyv szerint lengőkar zsírzás 50 000km-enként, himbarendszer zsírzás 20 000km-enként lítium-szappan bázisú zsírral. A lógást is kell ellenőrizni.

Előzmény: jim32 (16606)
jim32 Creative Commons License 2017.02.20 0 0 16609

Ó, remélem túléli :-)

Előzmény: Quattroman (16608)
Quattroman Creative Commons License 2017.02.20 0 0 16608

szolgálati közlemény; most került be a műtőbe a Tied.

Előzmény: jim32 (16606)
Quattroman Creative Commons License 2017.02.20 0 0 16607

maradjunk annyiban hogy nem mindegy hol/ki bontja, piszkálja meg.

Előzmény: jim32 (16606)
jim32 Creative Commons License 2017.02.20 0 0 16606

Amúgy mondd már meg, minek szeded atomjaira azt a szerencsétlen motort? 58e km-nél...

Nekem meggyőződésem (bár ezzel pl. Quattro nem egészen ért egyet), hogy amit egyszer megbontottak, megpiszkáltak, szétszedtek az már sosem lesz olyan, mint előtte.

Persze, amit kenni kell meg ápolni - ahogy az elő van írva - azt meg kell tenni. De egy lifetime alkatrészt csak azért szétszedni, mert hát hideg van és van rá idő az hülyeség.

 

Az enyémben 194e van és hidd el, 140ezerig hozzá nem kell nyúlni semmihez. (Kormánycsapágyat 60ezrenként a villaolajjal együtt cseréltettem, amúgy csak olaj, szűrők, gyertya, kardánolaj. A többit felejtsd el.)

Szelephézag vagy mi a fene 90ezernél még gyári értéken, 140ezernél hatot cserélni kellett. Vagy állítani, nem értek hozzá. Ugyanekkor a vezérműláncot is kicseréltettem, csak hogy ne kelljen emiatt még egyszer szétszedni később.

Előzmény: Gregvn (16601)
Quattroman Creative Commons License 2017.02.19 0 0 16605

kardánon nem igazán tudsz zsírozni, elöl a keresztet nem lehet, hátul meg nincs csak egy bordás fej a tengelyen. max a csúszóra fújsz egy kis zsírsprét

Előzmény: Gregvn (16603)
Gregvn Creative Commons License 2017.02.19 0 0 16604

Azonkívül meg a GTR-nek szokott krampácsolni a kardánja zsírhiány végett

nem az FJR-nek :-)

Előzmény: Gregvn (16603)
Gregvn Creative Commons License 2017.02.19 0 0 16603

Ohh...jó,akkor a lengőkart nem veszem ki ha azt mondod uram. Az a legnagyobb szopi az egészben. Ki kell venni kerék,rugóstag,kardán stb.. Így csak a középsztendertet kell abajgatni meg a kipukat levenni. Gondolom a kardánnak meg nem létkérdés a zsírzàs. Csak megvan valami még a gyáriból. :-)

Előzmény: Quattroman (16602)
Quattroman Creative Commons License 2017.02.19 0 0 16602

meg szoktam csinálni középsztender nélkül is, de akkor a himba első csavarja bent marad :(

igen érdemes, főleg a himba perselyeket újrazsírozni. maga a lengőkar nem gáz ott nem szokott beállni

Előzmény: Gregvn (16601)
Gregvn Creative Commons License 2017.02.19 0 0 16601

Köszönöm,akkor nem kell vennem valami őrült méretű fejet.

Egyébként érdemes ezzel foglalkozni? Mert ahogy megfigyeltem kurva nagy szívás

a mutatvány. Fel kell lógatni,le kell venni a középsztendert is..... 58 ezer van benne.

Előzmény: Quattroman (16600)
Quattroman Creative Commons License 2017.02.19 0 0 16600

ja, most jövök rá hogy Te a villatengelyre gondoltál. oda asszem kell egy 32es is

Előzmény: Quattroman (16599)
Quattroman Creative Commons License 2017.02.19 0 0 16599

27es kulcs kell rá, amúgy asszem M16x15

Előzmény: Gregvn (16598)
Gregvn Creative Commons License 2017.02.19 0 0 16598

Srácok,mekkora a lengővilla anyàja?

Kivenném újrazsírzás céljàból az egész hátsó traktust. Köszönöm.

bojls68 Creative Commons License 2017.02.18 0 0 16597

Koszonom a segitseget!

Előzmény: Törölt nick (16596)
Törölt nick Creative Commons License 2017.02.18 0 0 16596

Az én FJR-emen egyszerre indul és áll le a két hűtőventilátor. RP13-as a te géped is. Nézd meg az ventilátor vezeték csatlakozónál az érintkezést. Ki is mérheted a ventilátort, nem e szakadt a tekercselése. A gázreakció lassabb mint pl. egy sportgépen. Hosszú löketű motor, túrára hangolva.  Nekem az FZ1 FAZER-om is sokkal jobban harap.

Előzmény: bojls68 (16593)
bojls68 Creative Commons License 2017.02.17 0 0 16595

Koszonom uram, !

Előzmény: Quattroman (16594)
Quattroman Creative Commons License 2017.02.17 0 0 16594

sosem figyeltem de lehet így van megcsinálva a két fokozat, a réginél egy nagyobb venti volt két fokozattal.

állíts szinkront ártani, nem fog

Előzmény: bojls68 (16593)
bojls68 Creative Commons License 2017.02.17 0 0 16593

Csak sokkal lassabb a gazreakcioja mint a suzukimnak! A masodik hutoventillator kesonn kapcsol be Q mester? Koszonom

Előzmény: Quattroman (16592)
Quattroman Creative Commons License 2017.02.17 0 0 16592

az hogy rövid ideig emelt fordulaton dolgozik teljesen normális, ilyen programm van rá írva. kb mint mikor a karbisok szivatója dolgozik.

hirtelen gázadás,

nem életszerű hogy alapról egyből hatezerre ugorjon a fordulat terhelés nélkül, egyszerűen nem tudja lekövetni sem a forgattyús mechanizmus, sem az üzemanyag adagolás/feldolgozás, de próbáld meg ugyanezt 1700-1800 fordulatról.

:-D

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!