A multkor a neten köröztek egy ír hírdetést: WV Golf, 1986-os gyártású eladó. Eredeti olaj, eredeti benzin, eredeti tulaj, 15 km megtett út, az egyes és a hátramenet volt használva.
(és egy fotó: tenyérnyi sziget, rajta a világítótorony................)
Van a Duna deltájáaben egy pici kis szigetecske, rajta egy faluval. Nem több az egész 2 km-nél. csak személyszállító hajóval lehet odamenni, komp vagy híd nincsen. A faluban új divat van: lassan mindenkinek van autója. Nem tudja elhagyni a szigetet, 2 km-nél többet nem tud vele menni ... Azt ugyan nem tudom, hogy sietnek-e, de azt látni, hogy lusták pár percet gyalogolni ... ugyanis pár perc alatt bárhová eljutnak oda, ahová a kocsit is használni tudják ...
off topik Én már csak röhögni tudok olyanokon, amikor megyek egy napon X kilométert, kényelmesen, és valaki egy kis településen bevág elém egy utcából. Siet. És persze 2 utcával arrébb lekanyarodik. on topik
Azt azért figyelembe kell venni, hogy jelentősen meg fognak változni a csomóponti mozgások a kereszteződésben. Ezt már biztosan nem bírta volna el a régi kialakítás. Valószínű, hogy a közlekedési hatóság csak így adot engedélyt a boltnak. Lényeg a lényeg, nem a Duna utca forgalma indokolta az újabb körforgalmat.
Nem szoktam padlót nyomni, se a kis 40 lóerős, se a 140 lovas gépemnek. Sőt, a városhatár tábláig igyekszem az 50-et betartani, ha nagyarcú izgágák vicsorognak is mögöttem. Hova rohanjak? A munkám megvár, elindulok időben. Sőt! Szeretek kényelmesen EGYENLETES tempóban krúzolni, még a kis fika dízellel is.
Pont ezért járok ha tehetem az M6 felé.
Az én véleményem továbbra is az, hogy oda felesleges volt a mérhetetlen belefeccölés. A pár ottlakónak sokkal könnyebb, nem vitatom. Nem 20, csak 10 másodpercet kell állni. Ha már csak az az egyetlen forgalmi gond lenne Érden, no akkor talán.
De így kérnék a Fehérvári és Intéző sarokra is körforgót, mert túl nehéz kifordulni balra nagyívben szombat délelött. Meg más kb 400 kis utca hasonlóan hátrányos helyzetben van.
Az utcánkba meg nehogy már berlini falat húzzon bárki. Isten őrizz! Még a gondolat is baromság. A motorosok is mehetnének miattam akár 50-el is, ha nem lenne az az el..szott por mindenütt. A földes, kőporos utcából kifolyólag. MurvaHA-HA-HA!
A véleményemet továbbra is fenntartom, de azt bárki megteheti remélem. Amíg be nem tiltják, el is mondom.
Igazad van. A körforgalom nem mindenütt jó. Gyorsforgalmi utakon semmiképpen nem az (Írországban és a királyságban közkedvelt megoldás). Hogy ott éppen jó, vagy, sem, nem tudom megítélni.
Úgy gondolom-ha eltekintünk az autóutaktól és autópályáktól- többször jó a körforgalom, mint nem jó. De még inkább meghatározó, hogy miként van a körforgalom megépítve. Erre is igaz az, ami minden más esetében is megállja a helyét. Nyon jól is meg lehet csinálni, de nagyon el is lehet szúrni.
Nekem nagyon tetszik az itteni új divat. Városi utak körforgalmainál nem a járdát süllyesztik a az úttesthez a zebránál, hanem az utat emelik meg a járda magasságára. Ez tulajdon képen egy fekvőrendőr, aminek a hátán van a zebra. Az új körforgalmaknál, kivétel nélkül így csinálják, de egyre több önálló zebra is ilyen. Szinte lehetetlen átszáguldozni rajta. Fokozottan védve van a körforgalomban bent haladó és a zebrán átkelő gyalogos is. Emlékeim szerint Érden van néhány olyan körforgalom, amin lassítás nélkül át lehet hajtani. Sokan ezért lassítás nélkül is hajtanak át.
Azt elhiszem, hogy nagyságodnak nem tetszik a dolog, mivel a tesco körforgó után nem tudsz padlót nyomni. Van lehetőséged az M6-on járni. Használd ki és ne tedd szóvá ha egy pár utca autósának könnyebb lett a közlekedés.
Egyébként zsarolás? :-) Miért nem kérted, hogy építsenek védőfalat a motoros hordák ellen a házad előtt? Azt nem sérelmeznéd, igaz?
Az ALdi fizette? Örülünk neki. De talán értelmesebbre is lehetett volna fordítani a megzsarolásukkal szerzett pénzt.
Szerintem is szükség volt rá, mert a Duna utca felől lehetetlen volt kihajtani. Nemcsak a Budafoki út forgalma miatt, hanem azért is, mert az út magassági vonalvezetése nagyon kedvezőtlen volt a csomópontban. Plusz így sokkal biztonságosabb lesz átkelni az úton a buszmegállókhoz. És nyílvánvalóan nőni fog a forgalom az Aldi miatt.
Mikor kell(ett) ott annyit várakozni? Amíg nem volt tecsókörforgó, addig előfordult, hogy valóban be volt dugulva a "hízlaldán" túl. Régen volt.
Általában reggel és délután csúcsidőben járok, jártam arra. De nem láttam max 1-2 kikanyarodásra várót már jó ideje. Mert a 6-os forgalma is nagyságrendet csökkent, hála Istennek, így alig volt ott várakozás. Talán csak szombat délelött 9 és 12 közt.
Az ALdi fizette? Örülünk neki. De talán értelmesebbre is lehetett volna fordítani a megzsarolásukkal szerzett pénzt.
Szóval nem baj, hogy lassítja a főút forgalmát, végül is már a város határában van, minek az a nagy rohanás.
De MJV-nk azért ennél szegényebb, máshol százszor annyira helye lett volna a pénznek. Sacc per kábé 50000000.-Ft-os tétel.
A Duna utca lakóit megkérdezted? 3-5 perc várakozás helyett nem, vagy csak rövid időt kell várni mert jobban be lehet sorolni mintha nem lenne körforgó.
höhö Tudod mi a poén? Sok zsozsót el lehet számolni, mint eltakarásra kerülő munkarészek. K......va sok pénz. Mindegy. Valaki majd beirja: Hányok tőletek.
És megint ki leszünk tiltva egy hétre.
Nálam más a helyzet. Jóvá kell hagynom az elkészült munkákat. Addig a VÁTI nem fizeti ki . (UNIO) Nem tudnak megvenni, azért vagyok szegény. szia.
Ez a Duna utca részére épült körforgó teljesen felesleges. Egy halom pénz ment a pocsékba. A forgalom már rég nem indokolja a létét. S ahogy egyre többen használják az M6 ezen részét, úgy lesz egyre feleslegesebb. Csak növelte úgyis kiemelkedő egy főre eső korforgalmaink számát
Egercsehiből voltak nálam tervegyeztetésre. Beültünk a Horváth Fogadóba. Kérdik a csajok: Érd a körforgalmak városa?? Én, mint bagoly: huhuhu. és még nem láttátok a többit....................