A leírtakból úgy látom, hasonlóan gondolkod(sz)tál mint én -amikor a gépet vetted- Én is úgy érzem 120-130 max tartható vele tartósan kényelmesen és biztonsággal, aki ennél többre vágyik speed gépet vegyen. Nálam is fontos volt hogy a 2. személy viszonylag kényelmesen elférjen de mi sem túrázunk 1 napnál többet arra ott az autó!
A gyári kipuff. nekem is fura volt elsőre, kicsit nagy de ma már az is tetszik -marad is- + a hangját sem szeretném növelni annyira jó hallgatni az új sor4 motor "duruzsoló" hangját.
Tetszik,jól megy,és direkt a szél miatt választottam nakedbik-ot.Nekem ez a motorozás része,ha nem kivánom a szelet akkor autóba ülök.Nem ösztönöz gyorshajtásra,max 120-ig jó érzés vele menni,persze egy előzés erejéig ki lehet birni a nagyobb tempót is.
Én sem pörgetem természetesen,még nem lehet,de szerintem a jövőben sem fogom agyonhajtani.
Ideális a kanyargós alpesi utakhoz és elférünk ketten is rajt.Hosszu túrákra nem használjuk,de egy egynapos túrához és hétköznapi használatra ideális.
Én a kipufogót ledobnám róla,hatalmas és nincs egy vérpezsdítő hangja.
Aha így már értem, (mert ugye lent azt akartam írni hogy itt még nem kapható a K9-es Bandit - nem tudom miért - )
Az utóbbi hónap jó időjárása miatt már(még?) 1400 km-van a gépben az első szervíz már megvolt. Egyelőre csak ismerkedem a géppel nagyon szeretem teljesen elégedett vagyok vele!Nem vagyok az a száguldozós típus most sem nagyon megyek 6000 fölé úgy érzem a nyomatékossága miatt városban nem kell több. A szél"védelme" 0 de ezt választottuk a Naked verzióval gondolom Neked is ez tetszett jobban...
Én Ausztriában élek,a gép is osztrák rendszámos.6999Euró volt.
Hosszasan gondolkodtam,hogy használlt vagy uj,végül uj mellett döntöttem,akkor már csak azt kellett eldöntenem,hogy Hornet,uj XJ6 vagy Bandit legyen.A próbakör nálam a Bandit javára döntött.
"Jól járatod, könyv szerint is így kell. Motor magassága az előfeszítéstől nem változik, pár ezer km kétszemélys használattól viszont garantáltan összeül. Nekem sem ért le telitalppal a lábam új korában, most meg akár rogyasztva is, pedig alig van benne km."
Örülök,hogy te is igy gondolod,azért elég szégyen lenne 3000-es fordulaton 60km/ó-val járni vele és elszenvedni ahogy a 3 lóerős robogós tinik elzúgnak mellettem:)
Nagyon örvendetes lenne,ha valóban megülne a rugó egy kicsit,ugyanis a kis Bandit nem éppen egy pehelysúlyu versenyző és azért lábujhegyen nem könnyü megtartani,ha gödörbe lépek:)
Én a 600-ast venném,a 2000-2005 közöttit. Abból relatíve sok van, jó az ára, tengenyi utángyártott cucc van hozzá(csomagtartók, prog rugók, gombák, kkutyaf....). Persze ha nagyon jó vételbe botlanál, akkor mehet a650 is, típushibáik nem ismertek.
Sziasztok! Tervezem hogy 600 as GSF banditotr veszek. Az lenne a kérdésem, hogy szerintetek melyiket éri meg jobban venni, 600ast, vagy 650est? Esetleg valamelyik mopdellnél fordulnak elő tipushibák?
hetvegen a tolvajok sikeresen betamadtak a melygarazst ahol a mocit taroltam, haver GSR-jet elvittek, mellettunk egy Crysler kocsit is, nekem makom volt, hatul egy Abus kengyelhez volt kotve Citadel lanc, U-lakat kombival, elol meg egy Abus riasztos tarcsazar. A lanc olyan durva h. azzal nem is probalkoztak, az U-lakatot utottek-vertek, de birta, kicsit nehezen lehet most nyitni, de mukodik, az Abus tarcsazar is tette a dolgat, azt is ossze-vissza vertek, feszegettek, de nem tudtak kinyitni, viszont sajnos mar en sem birtam kulccsal...elvittek a mocit treleren szervizbe most ott kuzdenek vele, bar mivel lecsuszott utesek ertek a tarcsat is, kerdeses h. azt kell-e cserelni vagy nem. Esetleg tud valaki helyet ahol jo aron lehet tarcsat venni k6 650sa banditra?
Év elején "tudományosan" mérőszalaggal az általános ajánlás szerint beállítottam a 100+kg súlyomhoz. A gyári beállítás kb 75kg-os embernek jó az 1250SA banditán. Kimértem. Nekem így jobb a kanyarban. Azért szerintem nem szabad puhítani hogy jobban leérjen az ember lába.
Az nem véletlen. A 650-re nem tettek valami bika láncot. Ráadásul K7-K8-ra a korábbi 530 helyett 525-öst raktak. Jobb visszatenni az 530-at cserekor, többet bír.
Nachtsern, a láncra figyelj oda, egész élettartama alatt nyúlik, olyan 2e km-enként utánállítást igényel (öregebb korában talán gyakrabban). inkább kicsit laza legyen mint feszes, és kenni kenni kenni, leginkább a csapoknál
Ne járj úgy mint én, nálam a 650-esemen már 20e-nél szakaszosan megnyúlt...
Olyan nagyon nem lehet elrontani. Ha túlhúzod a súlyodhoz képest, akkor nem a "magas" ülés és a hegyesebbé vált villaszög lesz a feltűnő, hanem hogy a motor megszűnt rugózni.
Az üléspozíció magassága változik az előfeszítés változtatásával. Oda kell figyelni mert a has magasság (a motoré) és a villaszög is változik. Ezek a motorozhatóságot komolyan befolyásolják.
Jól járatod, könyv szerint is így kell. Motor magassága az előfeszítéstől nem változik, pár ezer km kétszemélys használattól viszont garantáltan összeül. Nekem sem ért le telitalppal a lábam új korában, most meg akár rogyasztva is, pedig alig van benne km.
Én meg ugy érzem nem szeret 3000 alatt menni,sőt csapkod a lánccal.Nem érezhetően rángat,de a hangján hallom.Nem 6000-es fordulaton járok vele,hanem addig huzatom,ha éppen gyorsítok vagy előzök.A 100-at még nem nagyon léptük át.
A tesztmotorokat szabályzásig nyuzzák,mégsem állnak be tőle,persze ezt én nem tenném,de a félfordulatot nem tartom tulzónak.Sőt a könyve szerint a helyes járatás,ha állandóan változó fordulaton jár a motor és nem tul magas fordulaton(max6000.,és nem tul alacsony fordulaton!Nálam ez 3000.Néha gurulok vele alacsony fordulaton is,de szerintem ott erőltetni legalább annyira egészségtelen.
A hátsó rugóstag előfeszitése változtatható,ezzel csak a rugózás keménysége,vagy az ülésmagasság is változtatható?Nekem kicsit magas a gép(170cm vagyok),ami nem zavaró menet közben,de utassal kereszteződésekben nem jó gödörbe lépni:)
az a 6000-jó lessz 3ezernek is főleg az első párszáz kilóméteren... egy nagyon fontos jut az eszembe az 1000-es olajcserét /1.szervíz/ ki ne hagyd mert az naon fontos. a többi bejáratási tudnivaló pedig szervízkönyv szerint. sok szerencsét a paripához, és csak okosan!!!
Gondolok én ilyenekre,hogy gyorsan nyúló lánc esetleg utánhuzást igényelhet(bár ez inkább erősebb motoroknál szokott előjönni uj korukba),ugyebár nem illik neki huzni,lehetőleg 6000-alatt változó fordulaton járatni.Van még valami?
Sziasztok! Motor vásárlás előtt állok,csak gondoltam kikérem a Ti segítségeteket is! 3 kiszemeltem van. 1. Suzuki Bandit 400 2. Kawasaki zzr 400 3. Suzuki rf 400 Eddig csak a zzr-t próbáltam ki a 3 közül..nem gyilkoltam,de nem éreztem h annyira gyorsulna! A Banditról már nagyon sok jót hallottam, vannak esetleges tipushibái, amire célszerű vásárlás előtt odafigyelni? Megköszönném ha seghítenétek a választásban! Üdv