Érdekes hibajelenség, még nem tapasztaltam ilyet. Kemény kuplung a szerkezettől van, de a 2. benyomásra attól még nem gyógyul meg... Ennek tudatában, hogy minden mást cseréltél a válaszom egy határozott nem tudom.
Nem tudod véletlenül mi okozza azt, h. bekeményedik a kupplungom autópályán ha ritkán használom? Városban semmi gond, de pályán kb. 25-30 km után az első kinyomásra sokkal keményebb. Utána rögtön benyomva már könnyebb, 3.-ra már normális.
Kb. 20 ezer van a kinyomócsapágyban, ua a felső munkahengerben, kb. 200 ezer a kupplung szerkezet +tárcsában. (súlyt nem hordok, sok autópálya, nem csúsztatom, nem tartom a lámpánál 1-esben! )
2004-es trafic 1.-es sebességi fokozatban amikor engedem fel a kuplungot picit rángat. Ezt a kéttömegű csinálja? Ha igen meddig tudom elhúzni a javítást?
Sajnos a középső sor ülést nem lehet csak 1/3 részben dönteni! Én az utolsó sor ülést használom középre és hátul is egyaránt de a leghátsó a spájzban lesi az alkalmat az igénybevételre! Ritkán használom 9 személyesnek és így pikk-pakk megnövelhető a raktér csak a középső sor ülést előrebuktatom az elsők mögé. Kis hátránya, hogy amikor a leghátsó sor is igénybe van véve, kissé macerás a ki-beszállás leghátulra, de mondjuk én elől szállok be! :) A középső sor ülést nem lehet betenni leghátulra a lábszerkezet kialakítása miatt csak átalakítással.
Ebből adódóan el is gondolkoztam valamin. A dupla tolóajtós személyekben, hogy van kialakítva a középső sor ülés? A beszállást megkönnyítve mindkét oldalon lehajtható úgy, hogy a közepe fixen marad? Látott már valaki ilyet?
Segítséget kérek ülés "hajtogatás" ügyben. 2006. decemberi traficom (8 üléses passenger) hátsó ülésének a támlája előrehajtható, és már rájöttem, hogy maga az ülés is szépen billenthető. Kérdésem, hogy a középső üléssorral mit tudok kezdeni (azon kívül, hogy kiveszem, annak a támláját nem lehet előrebillenteni? Van valami fortély rá?
Üdv, érdeklődni szeretnék, hogy tud e valaki segíteni?
A problémám a következő: van egy Vivaro 2,0 cdti-m 2007-es. hogy tudom azt megoldani, hogy működjön benne a fedélzeti computer, gyárilag elméletileg nincs benne, de amikor resetelem az óra egységet, akkor többminden megjelenik a kijelzőn, és az ablakmosó kar végé is van egy gomb, gondolom az a fedélzeti léptetője, nos amikor azt megnyomom, akkor nullázza a napi km-t és más nem történik.
Hát erre a kérdésre is én válaszolnék.Nekem is ez volt de én nem sokat törődtem vele míg nem annyira felmelegedett egy hosszabb út után,hogy a keréknek gumi szaga volt a felmelegedéstől és a felnire nem tudtam rátenni a kezemet.Szóval a féknyereg volt a hibás vagyis a kézifék menetes részén a tömítő duzzadt meg és nem engedte vissza a kéziféket és állandóan fékelt(legalábbis a szerelőm ezt mondta)Csere lett belőle és azóta nem tapasztaltam ilyen problémát.
Az anomália a következő: menetközben a bal hátsó kerékből csikorgás hallatszik de inkább lassú menetnél. Nyílván a fék a ludas de vajon köze van a kézifék beragadásnak? A felni melegebb mint a többi de megfogható.
Kiválóan fog a kézifék és a hang időnként jön elő, a kötelet több helyen be csurgattam egy speckó víztaszító kúszósprayyal .
Gyógyír ??
Ami jobban zavar az a rezonálás 1500-1900 rpm között. Aztán megszűnik.
Légtömegmérő.Nem is olyan rég még én kérdeztem ezt.Nekem is ez volt a probléma kb 5-dik indításra indult és 1-2 másodpercen belül meg is állt.Amikor épp nem állt le akkor 2000 fordulat alatt nem bírt húzni.Légtömegmérő csere és megoldódott a probléma.
Okos telefon, play áruház, Renault radio code generator. Ha a gyári rádió van benne, alvázszám alapján megadja. Csak jókat írtak róla de én még nem próbáltam, viszont neked egy próbát megér!