Ide jöhet minden, ami Kecskemét és
mikrokörnyezetének tömegközlekedésével kapcsolatos, beleértve a helyi-
és helyközi járatokat, munkásszállító és szerződéses buszokat is.
Mint pl. a Kandó :). Informatika osztály, úgy is tiszta számítógép az egész busz, (azért van velük ennyi baj) 10 éve még nem volt olyan a számítástechnika fejlettsége (akár milyen volvo), hogy hosszú távra garantálja a működést.
Én eladnám őket valami maszeknak bagóért, aztán vennék két Credot. Tökéletesen jók lennének ide. A maszek is jól járna velük, mert kipofoztatná őket, aztán ilyen iskolabusz meg Tesco / Auchan / Cora / stb... járatra tökéletesen jók.
A fehérvári nyolc példányból azért 5-6 szinte mindig pörög forgalomban.
Bár igaz, hogy amikor Duna helyköziből átkerült a három SN12-esből kettő Mór helyibe nemrég, akkor szinte örömtánc+pezsgőbontás volt Dunában, hogy elkerültek onnan. :)
Lóg a belük a KFR-eknek. Az 598 pesten rohad, az 597-nek epdig az önindítója füstölt el, meg 1000baja van még. Ha lenne rá mód az egyiket le lehetne selejtezni és akkor lenne alkatrész a másikba.
Hátulról meg olyan zaj jön ki belőle, mintha folyamatosan szivárogna a levegő. De nem finoman, hanem nagyon durván. Ezt a két berlini kocsit megvenni így utólag végiggondolva nem volt jó ötlet, de most már nem lehet mit csinálni. Az okos döntés talán az 597 besorolása lenne az 598 mellé, aztán helyettük meg 2 darab BN12-es Credot venni, az olcsó is, meg strapabíró is.
Meg talán a berlini volvok helyett is jó lenne (bár ha a csuklóst megnézzük... :) ). Tegnap az 597-ben elfüstölhetett valami mert mikor a Noszlopyban elmentem mellette olyan büdös volt, hogy levegőt is alig kaptam.
Jól láttam, hogy idén elmaradtak a 118-as buszok? A 112-esek kb 5-10 percenként váltották egymást a temető főbejáratánál, volt hogy szinte üresen volt, de a teljesen tömött busz sem volt ritkaság.
Tudja valaki, hogy miért tették ki a zsákutca táblát a Vasútállomáshoz vezető út elé? :S Így most a létező összes busz itt megy a Noszlopyba az ablakunk alatt.. :)
Azért Kecskemét legszűkebb vonzáskörzetét nézve,kb. 130000 emberről beszélünk,erre a város két különböző pontján nem sok 2 Teszkó...
Nem én találtam ki,de ha a cikk végén igaz a fejezet,akkor nem szűnik meg a jelenlegi,Talfáján lévő áruház.
"Nyáron új kecskeméti üzlet nyílik?
A Tesco további megyei terjeszkedéséről Hardy Mihály elmondta: Kecskeméten nyáron várható a második Tesco áruház átadása. – A megyeszékhely még egy Tesco-t elbír. Tudomásom szerint ez a nyáron meg is nyílik majd – mondta a szóvivő. Hozzátette, egy áruházat akár tizenhat hét alatt is fel tudnak építeni. A Kecskeméten hallható azon híreszteléseket, miszerint a jelenlegi kecskeméti áruház az új megnyitásával bezár és logisztikai központként működik tovább, a szóvivő alaptalannak nevezte."
Másik észrevételem.Az az út,amiről itt beszéltek,az egy külterületi feltáró út.Neve:Széles köz,így már gondolom ismerősebb... :) Felsőszéktóról indul és a Teszkó előtti körforgalomba csatlakozik,a város északi külterületét DNY-ÉK irányban szeli át.Buszjárat szerintem hamarosan közlekedhet majd rajta,hiszen belterületbe vonják a Belső-Máriahegyet,vagy már vonták is...
Sok 2 Ft-ot sem érő kecskeméti térképen létezik egy másik út is,ami persze a valóságban nem épült még meg.Ez pedig a Károly Róbert körút,amely a jelenlegi III.Béla krt folytatása lenne a régi E75-ön keresztül egészen a Nagy Lajos király krt-be torkollik majd,egyszer...Ez a körút párhuzamos az általatok említett Széles közzel és a széchenyivárosi Március 15-e utcával.
Egyszer biztos fog rajta buszjárat közlekedni,főleg ha belterületbe kerül a Belső-Máriahegy,illetve ha tovább építik a széchenyivárosi lakótelepet,akkor ez a terület is prioritást kap.
Azóta én is voltam megnézni az utat, rá férne egy kis fel újítás. Ha busz forgalmat akarunk ezen a részen akkor a fekvőrendőröket mindenféleképpen fel kell szedni. Egyébként mindjárt megyek megnézni a temetői helyzetet. Remélhetőleg ma képeket is tudok hozni.
A bejelölt útvonal le van már aszfaltozva. Vagy újraaszfaltozásra gondolsz? Elég keskeny most, szélesítésre nemigen látok lehetőséget és teli van fekvőrendőrrel.
Sziasztok!Nem a témához kapcsolódik, de egyszer tett be valaki egy képet az Ikarus 412-es műszerfaláról és a gombok be voltak karikázva és mellé volt írva , hogy melyik gomb mire szolgál.Ha nem nagy gond és valakinek megvan ez a kép feltenné a fórumra?Előre is köszönöm!
A 10-es nek egy esetleges útvonal korrekciója (ha a bejelölt útvonalat a város le aszfaltozná ) mivel páran mondták, hogy a tanya világból sokan járnak be, ezért találtam ki ezt a variációt. Ez az út ahol kijönne az Arborétum melletti betonozott út. A kép GOOGLE EARTH-ból származik. A szöveg nem látszik ezért leírom: vissza felé a 14-nek majdnem megfelelő úton menne a Széchenyi Térre.
Nem a körforgalomig, a buszforduló előtte volt, és sok az utas ott. Tanyavilágban is sokan élnek. Jó az, ha van oda busz. Volt is, a Tesco ideje előtt is.
Pécsett is erről szajkóznak 3 éve, de mégis megy mindkét Tesco azóta is :) (ill. mindhárom, van egy kicsi is) Van akkora pénz bennük,hogy nem zárják be...
a) a járat teljes megszüntetése b) a járat visszavágása a körforgalomig (de minek?) c) a járat továbbüzemeltetése céges járatként (úgy is mint a C/7-nél)