Szia! Tegnap lecseréltem a hátsólámpa csatlakozókat, jól működik. A kábelkeresztmetszetek is rendben vannak a kínai utángyártotton, normális minőségűnek tűnik. Annyi a különbség h a gyári kábelkorbácsból van ahol két vékony kábel van egy csatlakozóba bekrimpelve, ennél pedig egy vastagabb jön ki, így itt a 3 vezetéket kell összeforrasztani.
Szia! Én a hátsó szélvédővel 1 éve kb. az autouvegek.hu-hoz vittem a Budafoki útra. 3 óra alatt kész volt (addig pont megnéztem egy filmet az Allee-ban,) Idén az első a cserés de még nem volt alkalmam lecseréltetni, viszont azzal is hozzájuk fogom vinni.
BSM modult szedett valaki szét? Megpróbálkoztam, de nem jön szét, a füleknél szétjön viszont a biztosítékok helyénél nem. volt bent pár biztosíték lába elszineződve, lehet hogy megolvadt a műanyag is? Esetleg tud valaki 9661087080 BSM-L11-00 modult.
...ha már ütögeted akkor inkább az önindítót...azon is a kisebbik "hengert"... szerintem nézesd meg egy villamossági szerelővel ...valószínűleg egy kis karbantartás meggyógyítja ....
Az autó olykor nem indul, önindító nem teker, se kép, se hang, világítás működik, AKKSI ÚJ !
Néhány alkalommal nehezebben indult és beleremegett az egész kocsi.
(általában minden nehézség nélkül, pöccre indul..)
Használat:
Az autót nem használjuk minden nap, általában kisebb utakat teszünk meg vele (~30-40km), legutóbb egy 30km-es "kanyar" után 12,7V-ot mértem az Akksin órákkal a leállítás után. (Ez az érték megfelelő.)
Indítás:
Az Akksit feltöltöttem max-ra, de úgy sem indult..
Két alkalommal be lett tolva, legutóbb pedig egy tucatnyi hiábavaló próbálkozás után a GENERÁTOR-ra! kalapácsnyéllel mért ütések után pöccre indult.. (??!)
Ki érti ezt ? (Laikus vagyok, nem autószerelő)
Mindenképpen elviszem szervízbe a kocsit, hogy nézzék át, mérjék ki, vizsgálják meg computerrel..
Ezt most nem annyira értem. Jocov nem szabályosan kötötte, de amúgy teljesen jó ötlet az övé, nem kell oda relé. Nekem meg nem kellett, mert az elektronika intézte. :-)
Nekem a régi autómon évekig kifogástalanul működött, ugyanis a nappali fény kb. (led) kb. 10W, a tompított meg 55W, még csak nem is rózsaszin ettől a tompított izzószála, és esetleg valami zárlat esetén biztosíték gyanánt is kiváló....
Problémám a következő: Ablaktörlő nem áll le. Ablakmosó üzemben viszont elindul de nem spriccel de akkor leáll az ablaktörlő. A BSMB-ben volt szupresszor csere. A biztosítékok jók.
adj neki 12v-ot gyujtáskor, testet pedig a tompított + pontról, így ha világítást kapcsolsz, megszűnik a test amit a tompított égőn keresztül kapott....
Peugeot 307 1.6 benzin 2002. Gyújtás utáni/ járó motor 12voltra lenne szükségem nappali menetfényhez... honnan lehet vagy honnan érdemes le venni a 12voltot ?