Nem tudjátok véletlen miért van az a jelenség, hogy csináltam 8 activitit, az első 6-ot elndítja és az utolsó 2-őt azt mielőtt teljesen betöltené kitesz a játékból.?
Véletlenül belenéztem a rengeteg francia mozdonyokba, mert éppen szükségem van a SNCF CC70001 (valszeg M63 távoli rokona) -re. Gondolom, megosztom a linket. :)
Váltó kialakításától függ mekkora sebességgel járható, az állítóműtől is függ. Átmenő fővágányban lévő váltók általában járhatók nagyobb sebességgel is (de nem kitérő irányban, lásd Szajol...)
Sok ilyen apróbb szabály lehet, akár helyi szinten is (én egy olyan helyen dolgozom ahol van iparvasút, ott pl a csarnokon belüli vágányon a menetszabályzót max 3-as pozícióba szabad tenni, amikor kiért a kapun a mozdony onnantól lehet odacsapni neki (szolídan mert 20 a megengedett ott is, de 1000 tonnánál azért kell a kraft ahhoz is:)
Esetleg tudna nekem segíteni valaki a Csepeli HÉV-el kapcsolatban valamit? Mármint természetesen az MSTS alá készült pályával kapcs. Állítólag valaki megcsinálta de nem adta ki és csak haveroknak adja oda. Na én lennék a gyerek haverja!:D Csepeli vagyok és szívesen megnézném hogy sikerült a pálya. Annó a képek alapján igéretesnek tűnt. Előre is köszi a segítséget.
Miért nem rakod fel az Alföld 6.03-at? Majd megnézem az Alföld 5-öt a gépemben, melyik indulószakaszon voltál? Bp. Nyugati? Szolnok? Szeged? Írjál még többet.
Az dízel-elektromos, ott valóban túláramot kaphat. Dízel-hidraulikusnál meg a turbinalapátokat görbíti el. A kocsikat ugye azért nem árt feltölteni mert ha gurul kicsit könnyebb kiengedett fékkel elhúzni:)
Eszembe jutottam valamit, olvastam a M63 topikot hogy légtartály feltöltés során nem indulhat egyszerre, különben túláramot kap. Többször szokom megvárni míg el nem múlik a dübörgő légsűrítő hangja. :D Ez is érdekes, nem tudtam.
Nézegettem a youtube videót a valós MV vezetési felvételekről, és felcsaptam a fejemet úgy vezetnek a sínváltókon mintha kátyús aszfalton lelassítanak 10-20 km/h sebességre, úgy imbolyog a mozdony! :o Hát persze, a mozdony óriás tömeg elvárható hogy elnyomja a sínváltókat és évek során megdeformálódnak. o.O
RailJetet vezettem és gondolkoztam, hogy sínváltókon teljesen 0-ra váltottam a menetszabályzót, míg el nem ment és felgyorsíthatok megint stb. Híd alatt a dízelmozdonyt is 0-ra váltottam, nehogy füstöt kapjanak a hídon lévő közlekedőkre. El lehet képzelni, hogy be kell tartani mindenféle diszkrét szabályokat és akadályokat küzdeni, hát nem semmi? :D Sajnos a MSTS-en nem látszik a sínhibák miegyebek, jó lenne egy picit deformálódni a síneket... :)
Hát persze, én is szokom tesztelgetni erőltetve, asszem lassacskán befejezem az 50 kocsis tesztelgetésemet, így is túl sokat ment... :D Kb. 1500kW-tól meglepően jól teljesítették, a nagy gőzösök többsége nem tudták befejezni, mert elfogyott a víz stb.
Új Taurusoknak (mármint TSben) 80km/h-ig 95% tolórerővel lehet nyomni, nem pörögnek el száraz időben. Utána ki szoktam nyomni neki teljesen. Szimulátorban nem lesz neki baja, de amúgy sem erről szól a videó....
"nyugodtan mellé állhatsz a valódi Taurus kabinban a MV mellett és tanulmányozhatsz, hogy miért nem érdemes erőltetni a mozdonyt és miért nem mehet gyorsabban és a többi..."
Akivel utaztam, az éppen így vezetett. Erős gépünk volt, nem késtünk vele 1 percet sem az 1-es vonali lassújelek ellenére. És "b*zigombozni" sem kellett :)
Ügyes vagy, nagyon erőltetted a mozdonyt... o.O Ilyen valóságban így szokták felnyomni 100%-osan a menet szabályzót? Baromi nagyon jó vagy! Valóságban kb. 30%~60% körül, míg be nem áll a mutatója 120 km/h stb. Látom, Taurus fanod van és nyugodtan mellé állhatsz a valódi Taurus kabinban a MV mellett és tanulmányozhatsz, hogy miért nem érdemes erőltetni a mozdonyt és miért nem mehet gyorsabban és a többi...
Nem írtad hogy melyik pályán (pl. 120a, Alföld, Balaton-Dél stb.), melyik mozdony nézetváltásnál dobott ki stb. Sokat számít, pl. Railjet esetén ki kell kapcsolni a dinamikus árnyékolást.