Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

jancsiii Creative Commons License 2017.08.09 0 0 216077

Sziasztok! Katalizátort keresek olcsó pénzért!Univerzális van be heggesztve és nagyon repedt fazék hangja van.

A 17-es számút.

TtK Creative Commons License 2017.08.08 0 0 216076

Egyáltalán nem meglepő, mert a régebbi fém szelepfedeles/szívósoros TS16V-nek és az újabb műanyag szelepfedeles/szívósorosnak tök más az ECU-ja, még máshol is van, miért is lenne jó hozzájuk ugyanaz az LMM

 

 

Előzmény: downer (216074)
jancsiii Creative Commons License 2017.08.08 0 0 216075

Én több tipusnál tapasztaltam, hogy nem mindegy melyik országba , melyik gyárból és milyen aktuális tőzsdei indexxel gyártották azt a tipust. Szerintem itt is ez lehet...

Előzmény: downer (216074)
downer Creative Commons License 2017.08.08 0 0 216074

Hát...olvastam már hogy háklisak az Alfák a LMM-re, de hogy ennyire? Ez már kicsit gázos azért...

Előzmény: jancsiii (216072)
Paco155 Creative Commons License 2017.08.08 0 0 216073

A tanulság az, hogy nem hiszünk a unix bárdi, stb adatbázisoknak, csak a gyárinak. :P

Előzmény: jancsiii (216072)
jancsiii Creative Commons License 2017.08.08 0 0 216072

Köszönöm Srácok a segítséget! A probléma megoldódott.

A megoldás:

46541253  gy.számú légtömegmérő (bosch 0281002309) ,magnetti marelli (2137196170) megfelelőjét tettem bele (8000-rel kevesebb).A tecdoc szerint nem jó az AR67601-be csak az AR32102-be.

Az eredmény:

stabil az alapjárat,megy mint az állat,megjelent a kondenzvíz a kipufogón,lassabban melegszik a hűtőfolyadék,eltudok indulni bekapcsolt klímával is:)!

Most megrendelem a 10w60-at és holnap kirándulok. :)

A tanulság pedig ,nem tudom.

Paco155 Creative Commons License 2017.08.08 0 0 216071

Szóval összesítve:

Gyártási dátumot látod a képen

Motorkódod az AR67601  - tehát ez jó.

A 46541253  cikkszámú vagy azzal azonos mérő kell neked. Az adatbázis alapján ez 1999 től megegyezik az AR32102 kódú motorokéval (M1,M7) A tiéd 2000-es tehát azonos.

A cikkszámra a neten rákeresve számtalan találatod ad, ebaytól kezdve a netes alkatrészáruházakig.

Pl. itt van vagy 40 féle különböző árban:

https://www.autoalkatreszonline24.hu/oen/46541253

 

 

Innentől te döntesz.

 

 

 

 

Én még mindig inkább mérnék.

Előzmény: Paco155 (216070)
Paco155 Creative Commons License 2017.08.08 0 0 216070

Előzmény: jancsiii (216069)
jancsiii Creative Commons License 2017.08.08 0 0 216069

ZAR 932 0000 119 51 33

Előzmény: Paco155 (216068)
Paco155 Creative Commons License 2017.08.08 0 0 216068

Írjál már be egy alvázszámot és megnézem mi az eredeti motorkódod és hogy milyen légtömegmérő való bele.

Előzmény: jancsiii (216066)
bojo Creative Commons License 2017.08.08 0 0 216067

Az ePER-be rá kell keresni, hogy mi való bele.

Előzmény: jancsiii (216066)
jancsiii Creative Commons License 2017.08.08 0 0 216066

Az első ügyfél érkezéséig nekiugrottam annak a kisebb bála papírnak amit kaptam a kocsihoz. Az utólsó brossúra közepébe gyűrve megtaláltam a gyári számlát és azon némi autó adatot. 2000.11.17-én vásárolták hollandiában a technikát, AR32102 motorkóddal és 112le!!!!!!!!!!!!!!!!! Na mi a f..ért lenne jó bele AR67601 légtömegmérő!

Előzmény: jancsiii (216065)
jancsiii Creative Commons License 2017.08.08 0 0 216065

Nincs nagy tapasztalatom efféle diagnosztikában,most tanulgatom,hogy hogyan kell kinéznie egy lambdaszonda jelnek meg melyik érzékelő milyen elven működik de nekem is az az érzésem,hogy motor vezérlő lesz. Meg kell,hogy említsem azt is,hogy az új légtömegmérők agyon, leharcolt ,bontott dobozban jöttek,nagy eséllyel használtan. (Ennyit az ..ixról! ) Igazából az autó forgalmi szerint 2000-es évjárat, ar67601 motorkódú, motorszáma nincs a ,forgalmik meg marha pontosak,a szervízkönyvben nem említenek motorcserét:), tehát bármi lehet!:)

Igazából még ami feltűnt hogy légtömegmérőt ehhez a motorkódhoz írnak 2000.6 hóig, 2000.6-2000.9 hóig,2000.9-2003-ig ,mind ugyanúgy néz ki. Nem lehet a "kutya" itt elásva?

Előzmény: downer (216063)
jancsiii Creative Commons License 2017.08.08 0 0 216064

A kábelköteget végigellenőriztem optikailag is (full kibontottam az összeset a huzatból) szakadást,zárlatot,ellenállást mértem. Nincs szkópon de még diagnosztikai progim sem,kollégához járok át akinek van.Van egy multiméterem és egy autodata-m. Amit ezzel nem tudok megoldani elküldöm egy olyanhoz aki nálam felkészültebb és tapasztaltabb ezen a téren. (náluk is csak fejvakarászás van) Igen azóta is pingvinezek (lábam közt hordom a tojásom) családi problémákkal ,3 éves nyáriszünetes lányommal,kertes házban, annyi melóval naponta,hogy egy hétre is elég. 

Előzmény: Paco155 (216062)
downer Creative Commons License 2017.08.07 0 0 216063

Ennyi kipróbált légtömegmérővel és végigellenőrzött kábelekkel már kizártnak tartom, hogy rosszul mérjen. Eléggé leszűkült a gyanúsítottak köre, nem marad csak a motorvezérlő.

Ha jól gondolom, akkor ez a legelső verziójú 1.6-os motor, ami benne van. Egy ilyen bontott 20 éves motorvezérlőt 10 eFt-os áron lehet megvenni kb. immo-val. Az kevesebb, mint akármilyen űbergagyi utángyártott LMM, nem egy nagy kockázat a csere.

Előzmény: jancsiii (216061)
Paco155 Creative Commons License 2017.08.07 0 0 216062

Jópár hozzászólással ezelőtt említettem miért láthat az ecu baromságokat.

Végigellenőrizted azóta a kábelköteget? Megmérted az ecu lábain a jelszintet, hogy ugyanaz-e mint a csatlakozón?  Mit látsz a szkópon, van rajta zavarjel?

Vagy azóta is csak pingvinezel?

Előzmény: jancsiii (216061)
jancsiii Creative Commons License 2017.08.07 0 0 216061

Hibakód nincs, leszámitva a hibás kommunikációt a kulccsal. Élőadatban minden klappol(előgyujtás, lambdaszonda müködés, folytószelepállás, vezérműjel...) kivétel a légtömegmérő baromságokat mér. Ez a gondom.

Előzmény: Paco155 (216060)
Paco155 Creative Commons License 2017.08.07 0 0 216060

Azzal hogy lehúzod a csatlakozót csak azt éred el, hogy átmegy vészüzembe az ECU és onnantól szinte semminek a jele nem érdekli, fordulatszámtérkép alapján működik.

Azt írtad autószerelő vagy. Tedd fel gépre, olvasd ki a hibakódot ha van, nézz élőadatot és DTC-t, és ha valami nem stimmel akkor meg fogod találni.  Na utána már csak azt kell javítani.

Előzmény: jancsiii (216059)
jancsiii Creative Commons License 2017.08.07 0 0 216059

Sziasztok! Túl vagyok a légtömeg mérő cserén. 3 bontottat egy új pierburg-ot és egy új bosch-t tettem bele. Nincs változás rángat ,erőtlen,ingadozik az alapjárat. Lehúzom a csatlakozóját minden jó,megy mint az állat stabil az alapjárat. Túl vagyok a vezeték ellenőrzésen az ecu és tps reset-en (nem egyszer). Tanácstalan vagyok. Mit tegyek?

_MrB_ Creative Commons License 2017.08.01 0 0 216058

~ : D

Előzmény: Paco155 (216057)
Paco155 Creative Commons License 2017.08.01 0 0 216057

Akkor nincs más lehetőség, vogon verseket kell hallgatnia.  ~8-)

Előzmény: Inner Circle (216056)
Inner Circle Creative Commons License 2017.08.01 0 0 216056

- Az embereim dolgoznak Rivers-en, mein General, de eddig még nem tudtak kiszedni belőle semmit. Megmutassuk neki Leroy Neiman festményeit?
- Ne. Ilyen durván nem szeghetjük meg a genfi egyezményt.

Előzmény: Paco155 (216055)
Paco155 Creative Commons License 2017.08.01 0 0 216055

Nem merted leírni, hogy "kontakthiba", mi? :P  (Wazze, még a helyesírás ellenőrző is aláhúzza. :D)

 

Mondjuk a fékolaj se jobb ;)

Előzmény: Inner Circle (216053)
Paco155 Creative Commons License 2017.08.01 0 0 216054

Itt vagyok az olasz riviérán.  De van wifi a szállodában. :P

Előzmény: Saughassy (216052)
Inner Circle Creative Commons License 2017.08.01 0 1 216053

Jaja, Paco nyáron mindig fékolajra lép :D

Előzmény: Saughassy (216052)
Saughassy Creative Commons License 2017.08.01 0 0 216052

Neked nem nyaralni kene?:)

Előzmény: Paco155 (216051)
Paco155 Creative Commons License 2017.08.01 0 0 216051

Van ellenállása a vezetékelésnek és van a csatlakozásoknak is.   Namármost amikor az ellenállás megnő, pl oxidáció miatt......  :P

Előzmény: jancsiii (216050)
jancsiii Creative Commons License 2017.08.01 0 0 216050

Remélem az romlott el. Csak szokatlan nekem, hogy többet mér. Általában azt tapasztaltam, hogy kevesebbet mérnek, belassulnak illetve össze vissza mérnek. Mitől tud megváltozni a jelszint a vezetékelésben? 

Előzmény: Paco155 (216049)
Paco155 Creative Commons License 2017.08.01 0 0 216049

Elromlott.   Van ilyen.

Vagy vezetékezés. A műszernél a jel még jó, de mire eljut az ecuhoz már megváltozott a jelszint.

Előzmény: jancsiii (216048)
jancsiii Creative Commons License 2017.08.01 0 0 216048

Sziasztok! Találkozott már valaki olyannal hogy a légtömegmérő jóval többet mér a valóságnál? Konkrétan 5kg a célérték alapjáraton,8kg kibékülnék de ez 13kg- ról indul. Bosch 0280218019 ről van szó AR67601-ben.

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!