Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

stoma Creative Commons License 2006.04.03 0 0 69810
Köszi, megnézem
Előzmény: cirkusz66 (69809)
cirkusz66 Creative Commons License 2006.04.03 0 0 69809
www.cromax.hu

itt nézz körül!
Előzmény: stoma (69808)
stoma Creative Commons License 2006.04.03 0 0 69808
sziasztok
Érdeklődnék, hol lehet és mennyiért 3 ajtós escorthoz sárvédőívet kapni?
köszi
donjon Creative Commons License 2006.03.31 0 0 69807

sziasztok!

 

Eladó 4db hibátlan újállapotú  4x108-as  16-os német RIAL könnyűfémfelni.

 

17500ft/db

 

Tel:06705517546

 

 

 

 

 

 

 

hannibal2 Creative Commons License 2006.03.31 0 0 69806

Menthol! LÉCCI segíts felvennem a kolléganőddel a kapcsolatot!!! Közösen többre mennénk. Szerintem ha mégegyszer elvinnék a fél Petrányit kihallgatásra (ártatlanság vélelme mellett), akkor hátha a ulaj ultimátumot ad a csapatának hogy mindenki ki van rúgva, de ha megaszondják hogy ki az az egy ember aki súg akkor csak az az egy repül.

 

elloptak@freemail.hu

 

Telefonszámom:06705174307

Előzmény: Mentol frász (69786)
bélaRXE Creative Commons License 2006.03.30 0 0 69805

Hello!

 

 

Megrendelték az 1.8tdci-t, úgyhogy már az lesz az biztos, nem pedig 1.6tdci. Persze a kereskedő sem tudott mit mondani, hogy milyen. Nagyjából annyi volt, hogy olyan mint a régi, csak egy kicsit persze fejlesztették.

 

Nincs valakinek ilyen. Vagy mostmár én fogom írni a az első észrevételt úgy 12-14 hét múlva????

 

A fordfocus.hu oldaon sem találtam semmit. Úgy látszik, hogy senki sem rendelkezik ilyen modellel.

 

Azért bízok benne, hogy tetszeni fog!

 

Ha másért nem, akkor az ingyen adott 16"-os kerekek miatt!!!! 

 

 

 

hannibal2 Creative Commons License 2006.03.30 0 0 69804
Sziasztok. Kihallgatták öket, ennél többet nem tudok egyelöre. Sztem mindent tagadnak bár sztem nem is  s Petrányi van benne, elég ha a dealer mondjuk leadja a cimet és a szervizben 1 ember betanit egy aduász kulcsot minden verdának. A többit meg kiszervezik egy külsö bandának.
Előzmény: cirkusz66 (69792)
hannibal2 Creative Commons License 2006.03.30 0 0 69803
Szia, megadnád az elérhetőségedet, vagy irj lécci az elloptak@freemail.hu-ra. A rendőrség ma irt nekem hogy egy zászlóst ráállítanak csak az én ügyemre. Ha beszélhetnénk a barátnőddel, csatolhatnánk azt is hozzá. Már számos bejelentést továbbítottam a rendőrségnek. Szerintem fogjunk össze. Lécci add meg a telefonszámát a barátnődnek, beszélek vele és meglátjuk mit tehetünk. Én elszánt vagyok, de leginkább vissza is vásárolnám.
Előzmény: Mentol frász (69786)
cirkusz66 Creative Commons License 2006.03.30 0 0 69802
találtam sárvédőíveket, de nem tudom a szerelésnek, stb mi az ára?
tipp?
Előzmény: kivi (69801)
kivi Creative Commons License 2006.03.29 0 0 69801
Az enyém idén lesz 10. A sárvédőíveknél még nem rozsdás, ellenben az 5. ajtón, az ablaktörlő forgáspontja és a zár között már csámcsog a dög. Fogalmam nincs mi lenne a jó megoldás...
Előzmény: Skodri84 (69794)
cirkusz66 Creative Commons License 2006.03.29 0 0 69800
Jaja! Vásárláskor gyanús is volt, de mit lehet tenni...

Az előző tulaj valamit bűvészkedett vele, csak azt nem értem, hogy miért mind a 2 oldalon 1szerre!
Előzmény: vikiviki (69799)
vikiviki Creative Commons License 2006.03.28 0 0 69799
Fogalmam sincs:) Legtisztább szerintem leszedni homokszóróval egy kis részen a festéket, aztán megnézni, milyen passzban van a fém. Ha nem nagyon rohad, akkor alapozás+festés, ha nagyon, akkor ívcsere... Szerintem... De nem nagyon csináltak még ilyet a kocsimon. Nekem 10 éves korában kezdett el kivirágzani ez a rész, most tavasszal akarom majd megmutatni vmi normálisabb lakatosnak... Amúgyis a festés (vagy ködölés) szokott drágább lenni ilyen kis javításoknál...
Előzmény: cirkusz66 (69798)
cirkusz66 Creative Commons License 2006.03.28 0 0 69798
Az MK-VII-eseken elég gyakran látom ezt a jelenséget, a hátsó sárvédőíveken...

(Mi a megoldás? Ívcsere, vagy csiszolás+alapozás+festés)
Előzmény: vikiviki (69796)
Don Jani Creative Commons License 2006.03.28 0 0 69797

A Suzukikat csak példaként említettem de mondhattam volna mást is. Nem a köbcenti dönt hanem a teljesítmény/tömeg gyorsulásnál. Végsebességet pedig főként a teljesítmény és a légellenállás befolyásolja, a tömeg csak minimális mértékben. Nyilván ha leterhelsz egy autót akkor ez gyengébben fog gyorsulni. Ha a példákban szereplő autókat %-osan ugyannyira terheled le, semmivel nem fog változni a különbség, a dízelnek is ugyanannyival romlik a gyorsulása, mint a benzinesnek. Mert ahogy említettem a gyorsulást főleg a teljesítmény/tömeg aránya befolyásolja, és nem a maximum nyomaték, meg az sem hogy dízel vagy benzines az autó. A váltóáttételeket meg többnyire az adott motorhoz tervezik, és nem csinálják direkt rosszra a dízelekét sem, ott is igyekeznek a legoptimálisabb váltót készíteni. A francia autókról nekem sincs túl jó véleményem, én biztosan nem vennék, de a motoralkatrészekből viszont szerintem sokkal több van az 1.6-hoz mint az 1.8-hoz, lévén az 1.6-ost igen sok más autóba beépítették, amelyekből jó sokat adtak el míg az 1.8-ast csak a Ford használja (persze ettől még lehet, hogy olcsóbb ehez minden).

 

Nem pont ide tartozik (talán egy kicsit) de azért ideírom: sokan elkövetik azt a hibát (legalábbis szerintem hiba), hogy egy TURBÓval rendelkező dízelmotort hasonlítanak, egy szívó benzineshez. Ha már egy turbós benzineshez hasonlítjuk akkor egészen máshogy mutat a dolog. Mind a két konstrukciónak megvan az előnye, és a hátránya is. De az tény, hogy azonos körülmények között a benzin üzeműek sokkal nagyobb teljesítményre képesek, ugyanakkor többet is fogyasztanak.

 

Előzmény: DAVIDMOLNAR (69793)
vikiviki Creative Commons License 2006.03.28 0 0 69796
Asszem típushiba. És tényleg 10 évtől lenne kb. reális.
Előzmény: Skodri84 (69794)
vikiviki Creative Commons License 2006.03.28 0 0 69795
Nézd, nagyon nem nagyon értek a TDCi-khez, kivéve, hogy 2.0át vezettem már, de én a helyedben az 1,8-ast venném, nem az 1,6-ost... De ez kb. annyira szakszerű vélemény tőlem, minthogy a kék ruha általában szebb, mint a rózsaszín:) Szóval ha mégis benzinest akarsz, asszem több hasznomat látnád:)
Esetleg kérdezd meg a www.mondeo.hu-n a népeket, oda jár egy-két normális szakszervízes is, esetleg meg tudják adni a számukat. Ott azért páran tudják, mi fán terem a TDCi. És oda nem kell regisztrálni...
Előzmény: bélaRXE (69791)
Skodri84 Creative Commons License 2006.03.28 0 0 69794

6 éves autón????????

 

Olyan 10 évtől "reális" az ilyesmi.

Előzmény: cirkusz66 (69784)
DAVIDMOLNAR Creative Commons License 2006.03.28 0 0 69793

Igazad van, a dieselt a kisebb köbcentis benyás általában legyorsulja, de valszeg más a váltója, difiáttétele is. Az viszont nem mind1, hogy megpakolva, utasokkal mennyi marad meg a teljesítményből, ami ha számít, mindenképpen a diesel javára billenti a mérleg nyelvét.

A franciák kellemes dieselmocikat csinálnak, de már van rajta elektronika, amitől tartok. Viszont nem tudom mennyire vágják a Ford szervízek az 1.6ot, ugye kb 2 éve teszik Fordokba?!

1,8ba nagyon sok alkatrész szerintem kompatibilis a régebbiekből, már tutira kiforrotta a hibáit.

Előzmény: Don Jani (69789)
cirkusz66 Creative Commons License 2006.03.28 0 0 69792
ja, aztán eladták ismét, ezúttal hannibálnak...
(...és nem lepődnék meg)

hANNI! mondtad, hogy a petrányi felét kihallgatták! van valami fejlemény???
Előzmény: Mentol frász (69786)
bélaRXE Creative Commons License 2006.03.28 0 0 69791

Én is úgy látom, hogy még a szánalmas 1.6-os Renault Mégane-om, amit most használok, az is lenyomja az 1.6tdci-t. Sajnos. Persze pörgetni kell, meg kapcsolgatni, de hát akkor is ez van.

 

De csak diesel lehet és kész. Ebből szeretném a jobbat.

 

Persze a dieselnek nagyobb a nyomatéka, és a rugalmassága sokklal jobb, de ezek  pusztán az adatok.

80-120-ra negyedikben. a diesel lenyomja a benzinest, de ki az aki benzinessel innen 4. ben kezdi az előzést?

A dieselnél, meg ha elfogy a fokozat előzés közben, jól kihúzatva, akkor annyi.

Mindegy.

 

 

Melyik a jobb diesel?

 

A fordfocus.hu oldal elég zavaros és már nincs 24órám a regisztrációra.

Előzmény: Don Jani (69789)
vikiviki Creative Commons License 2006.03.28 0 0 69790
kérdezd meg a Focusosokat... www.fordfocus.hu vagy valami hasonló...
Előzmény: bélaRXE (69785)
Don Jani Creative Commons License 2006.03.28 0 0 69789

Hello,

 

Csak egy pár adat:

 

1.6-os

 

1750 rpm-nél   59 LE nyomaték 240 Nm.

4000 rpm-nél 110 LE nyomaték 196 Nm.

 

1.8-as

 

1850 rpm-nél   65 LE nyomaték 250 Nm.

3800 rpm-nél 115 LE nyomaték 216 Nm.

 

Ebből következik, hogy az 1.8-as motor valószínűleg még 4000-es fordulaton is erősebb, de mivel sokkal nehezbb mint a könnyűfém blokk, ezért elképzelhető hogy az autó gyengébben megy mint az 1.6-os motorral. Továbbá az 1.8-asnál a kissebb "hasznos" tartomány miatt  jobban érvényesül a tipikus dízel jelenség nagyon megindul, azután méggyorsabban ki is fogy az erő :).  A gyorsulás sokmindentől függ, de legfőképpen a teljesítménytől (nem keverendő össze a maximum nyomatékkal) és a tömegtől.Csak példaképpen:ezeket az új csodadízeleket az összes 1.5-ös új Swift és Ignis is lenyomja gyorsulásban (kb 160km/h-ig), de talán még az 1.3-asok is, ha komolyan odateszik magukat.  Szerintem csak a 2000 ccm fölötti dízelmotorknál találsz olyat ami már tényleg jól is megy, viszont azokra is jellemző a megindulunk és kifogy az erő, csak azoknál sokkal nagyob teljesítmény van addig amíg húz. Ha tényleg gyorsan akarsz menni, akkor vegyél 2.0 16v benzinest, vagy ha takarékoskodni (nem egy utolsó szempont), akkor dízelt.

 

Ja és előre is elnézést ha valakinek megsértettem az önérzetét, de ezek a tények.

Előzmény: bélaRXE (69785)
tucsok13 Creative Commons License 2006.03.28 0 0 69788
Fel kéne tenned az Autólopás topicra a dolgot..... Elég sokan olvassák!!!
Előzmény: Mentol frász (69786)
DAVIDMOLNAR Creative Commons License 2006.03.28 0 0 69787

És szerinted az acél, vagy az alu bírja jobban? Az én gépem még 92' 1.8D szintén öntvényblokkos, most vagyunk túl a 300000kmen és egészen kellemes, nincsen szervi baja.

ha a kettős tömegű lendkerék meg alu meg 16v a technika...

Előzmény: bélaRXE (69780)
Mentol frász Creative Commons License 2006.03.28 0 0 69786
Hello!

Hannibal2:
Kísértetiesen hasonló dolog esett meg a kolléganőmmel kb.egy hete!
Ő egy vadiúj Focust vett a Petrányinál, és következő éjszaka az udvarról vitték el a kocsit! Bementek a kéróba, elvették a kulcsot(+egy kintfelejtett gyűrűt - alibi?), és vitték az új autót... Semmi riasztás, törés, kutyaugatás...

Gyanússss.
bélaRXE Creative Commons License 2006.03.28 0 0 69785

 

Igazából az érdekel, hogy a motorok karakterisztikája miben tér el. Az árban 0,6% az eltérés.  Konvergál a 0-hoz.

Mivel elég gyakran kell sietnem, a pörgősebb, jobban húzatható motor kellene. Az 1.6-ost már vezettem, elég hamar kifullad. A nyomaték OK, de a 110 LE szerintem inkább csak papíron létezik.

Gyakorlati tapasztalatról beszámló jó lenne.

 

Az 1.6-os motor Peugeot fejlesztés. Persze azt írják rá, hogy közös, de ez csak urban legend.

 

Inkább attól félek, hogy két-három év után az air pollution default felirat megjelenésével megáll a motor, majd pár perc múlva elmúlik. Volt már Pug-unk :-(

 

Persze lehet, ogy a Fordbam más az elektronikai protokoll.

 

Az 1.8tdci viszont teljes homályba merül, még a magyarországi Ford sem volt képes tájékoztatást adni. A nyomorult honlapon nem is létezik a motor. A kereskedők is csak pingvineznek, ha rákérdezek.

 

Szóval ez van.

cirkusz66 Creative Commons License 2006.03.28 0 0 69784
6 éves kicsikémen megjelentek a hátsó sárvédőn a rozsdafoltok. miként gyógyítható ez? Szerelőm szerint ívet lehet cserélni, és akkor nem lesz gond pár évig biztosan...

igaz-e? vagy milyen megoldás van még?
vikiviki Creative Commons License 2006.03.28 0 0 69783
Húú, de utálom ezeket a műanyag motorburkolatokat... Ha veszek egy olyan autót, amin lesz (pl egy 2.0 TDCi Mondeot), első dolgom lesz, hogy lepakolom róla:) Nem látni tőle a motort:)
Előzmény: ittenidrszp (69779)
vikiviki Creative Commons License 2006.03.28 0 0 69782
Franciák a diesel motorokból jók. Fordék meg raknak köré egy normális autót, azt hadd szóljon:)
Előzmény: bélaRXE (69780)
easycash Creative Commons License 2006.03.28 0 0 69781

A peugeot eredet ne tartson vissza. Még mindíg diesel mociban a PSA a legjobb, egyébként meg pont az 1,6-os diesel PSA-Ford közös fejlesztésű motor.

 

Ezt teszik a mazda 3-ba, volvo s40-v40-be, a citrókba, pugokba és a fordokba

Előzmény: bélaRXE (69780)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!