Keresés

Részletes keresés

kisfaludy1 Creative Commons License 2009.04.12 0 0 193
Igen, lássuk a gőzöst ! :-)
Előzmény: BoGar (192)
BoGar Creative Commons License 2009.04.12 -1 0 192
Gondolom a gőzösről szeretne.
Előzmény: Leopold (191)
Leopold Creative Commons License 2009.04.12 0 0 191
Pontosan miről kérsz közeli képet?
Előzmény: róbertke (190)
róbertke Creative Commons License 2009.04.12 0 0 190
Egy kicsit közelebbi képet ha kérhetnék a szekrény alján szundikálóról? Látom a sárga vezeték is megmaradt, no nem baj, most már átkereszteljük "Déli-Áramlat Gázvezeték" -nek.
Előzmény: Leopold (189)
Leopold Creative Commons License 2009.04.12 0 0 189
Majd a játszhatóság kedvéért "rátevéses" :-) módszerrel pár fa, sövény, papírház és a legvégén a szekrény mélyéből az S 3/6, Minitrix, hogy gyönyörködhessünk a finom futásában és előkelő megjelenésében.

A középső képen az állomásépület alapja (Auhagen - Radeburg) látszik és egy N-es méretű, papír kamion, igen élethűre sikeredve, a korszakok kavalkádja most nem számít.:-)





Leopold Creative Commons License 2009.04.12 0 0 188
Ameddig a keret punnyad, addig a vágány építését fejezzük be, kivéve a körfűtőház és mozdonyfordító, mert annyi pénze most a királynak sincs...

Immáron elkészült a teherpályaudvari rész, az asztal "egyirányúságát" picit megtörve ferdén.



Leopold Creative Commons License 2009.04.12 0 0 187
A viaduktos hegyoldal elkészítéséhez az első lépés egy fa keret készítése.

Leopold Creative Commons License 2009.04.12 0 0 186
Ugyanezt tudja a 10-szer drágább "nyugati" cucc.
Előzmény: ETamás (185)
ETamás Creative Commons License 2009.04.10 0 0 185
Köszönöm mind a kettőtöknek a segítséget! Így először ránéztem és hát... :) (amatőr) Szóval ez van! De ez jó fajta nem?
Törölt nick Creative Commons License 2009.04.07 0 0 184
Előzmény: ETamás (182)
Leopold Creative Commons License 2009.04.07 0 0 183
Ez egy szimpla kapcsolópult, a szélén van a közös pontjuk, majd mindegyik gombhoz a kimenet.

Ezzel annyi váltót tudsz kapcsolni ahány gomb van rajta.

Ha nem ismered hogyan, majd csinálok hozzá rajzot vagy keresek tervrajzot hozzá.
Előzmény: ETamás (182)
ETamás Creative Commons License 2009.04.07 0 0 182
http://kepfeltoltes.hu/view/090407/668_1_300_www.kepfeltoltes.hu_.jpg Harmadik és egyben utolsó próbálkozásom!
ETamás Creative Commons License 2009.04.07 0 0 181
Akkor talán majd így!
ETamás Creative Commons License 2009.04.07 0 0 180
Próbáltam én csak nem sikerült a képet is hozzá mellékelni! De talán majd most!
BoGar Creative Commons License 2009.04.07 0 0 179
Azt mondta, megpróbálja a képet. Biztos csak nem sikerült.
Előzmény: Leopold (178)
Leopold Creative Commons License 2009.04.07 0 0 178
Közben haladtam én is, majd tolok fel képet, de ha ilyen kérdésed van, akkor tényleg képpel kérdezd, hogy megértsük a problémát.
Előzmény: ETamás (177)
ETamás Creative Commons License 2009.04.07 0 0 177

üdv!

Mi ez a nagy csend kérem szépen? Nah mindegy akkor most én megtöröm mert lenne egy kérdésem. Szóval van nekem egy kapcsolópult/tábla ki mit szeretne. Lényeg hogy lövésem sincs hogy kell használni. Valaki valami ötlet? Képet megpróbálok hozzá mellékelni!

wartburger Creative Commons License 2009.03.16 0 0 176
Két db Roco 2,5A-es booster-em van és külön áramkörön lesz a pálya és váltók jelzők stb.
Előzmény: Törölt nick (173)
wartburger Creative Commons License 2009.03.16 0 0 175
keress meg e-mailben
Előzmény: szaladin (170)
Leopold Creative Commons License 2009.03.16 0 0 174
Ha már digit, akkor legyenek a kocsik kivilágítva...! Külön tápszivattyú lapátolja befele a milliampereket a LEDekbe.:-)))
Előzmény: Törölt nick (173)
Törölt nick Creative Commons License 2009.03.16 0 0 173

N-ben 10 mozdonynál nem hiszem, hogy szegmentálni kellene a pályát, ha a tíz mozdony áramfelvétele meghaladja a 3A-t, akkor ott baj van!:-)))

 

Persze, ha a váltókat, jelzőket is digizni kell, akkor más  a helyzet. Keszthelyen ez úgy van, hogy külön rendszer viszi a vontatást, és egy másik a váltókat. A TC, ami közös.

Előzmény: Leopold (168)
Leopold Creative Commons License 2009.03.16 0 0 172
De, Fleischmannból. A belső, gőzös kiszolgáló rész Roco, mert volt egy Roco hármasváltóm és pár szál hosszú flexi sínem, gondoltam felhasználom hozzá.

Pályaterv füzetből meg több is van, a kisebbikben van kb. 10 terv, a nagyobbikban huszonvalahány, kihajthatós nagy tervlapokkal.

A pályaterv füzeteket a Deáknál vettem.
Előzmény: szaladin (171)
szaladin Creative Commons License 2009.03.16 0 0 171

Ez jó ötlet.
Hol lehet ilyen pályaterv füzetet venni?
De ugye te nem Fleischmann sínekből készíted a pályádat?
Előzmény: Leopold (166)
szaladin Creative Commons License 2009.03.16 0 0 170
Hol lehet ilyet beszerezni? Demom van, de azt nem tudom elmenteni tervezés közben.
Előzmény: wartburger (165)
wartburger Creative Commons License 2009.03.15 0 0 169
Én merek nagyot álmodni, hogy klasszikusokat idézzem. Full automata üzemet szeretnék, persze úgy, hogyha én akarom irányítani akkor az is működjön. Persze a hosszú távú tervekben még vadabb dolgok vannak :)
Előzmény: Leopold (168)
Leopold Creative Commons License 2009.03.15 0 0 168
a tíz mozdonyra és a 50-60 kocsira gondoltam,

Jaaa... az igen.

a pálya full DCC lesz

Ott sem kézenfekvő a feladat ha sok mozdonyt és egyebet hajtasz, szegmentálni kell a pályát és több végfokkal meghajtani.

de a szakaszokat állítólag utólag is ki lehet vágni

Persze... és hogy vezetékezed be? Ahhoz megint csak fel kell kapni a sínt és fúrni az asztalt..

kellenek a szakaszolások a foglaltságjelzők miatt

Ez viszont teljes pályavezérlést jelent, komplett vasútüzemet! Az még egy lépcsőfok, feljebb!

Az a mikroprocis panel ami nálam a világításhoz adja a tápot, el tudná egyedül vezérelni az egész terepasztalt még akár analógban is, 8-10 mozdonnyal, jelzőkkel, váltókkal. Ennek ellenére messze van még az a terepasztal kivitelezés, hogy ilyet csináljak. Pedig vannak maximalista allűrjeim, szeretek kapásból a mélyvízbe fejest ugrani.:-)
Előzmény: wartburger (162)
wartburger Creative Commons License 2009.03.15 0 0 167
Szerintem nem olyan bonyolult, ott kell, ahol szeretnéd, hogy megálljon a szerelvény:)
Előzmény: szaladin (164)
Leopold Creative Commons License 2009.03.15 0 0 166
Fleischmann gyári pályaterv, pályatervező füzetből.
Előzmény: szaladin (164)
wartburger Creative Commons License 2009.03.15 0 0 165
Wintrack 8.0-val készült, elég egyszerű használni. Ilyen 3D-ben:
Előzmény: szaladin (163)
szaladin Creative Commons License 2009.03.15 0 0 164
Ha nem érted, hogy miért és hova kell szakaszolás, akkor ki találta ki neked, hogy hova tedd őket? Ki készítette a tervet?
Azért kérdezem, mert én is már nagyon tervezném, építeném, de nem vagyok vele tisztában, hogy hol szakaszoljak.
Előzmény: Leopold (161)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!