Feleségem ultimátumot adott nekem, hogyha most már nem építek azonnal-de-rögtön egy terepasztalt mert nagyon óhajtana villanyvasutazni (amiért mellesleg egy jó ideje nyúz már) akkor rettenetes dolgok fognak történni, amiket én nem óhajtottam megtudni, hogy micsodák, inkább építettem egyet.:-) Szeretném ha ez egy olyan topik lenne, ahol képes beszámolókkal, építési leírásokkal, ötletekkel, trükkökkel ismertetnénk meg egymást és jómagam szívesen olvasnék, néznék meg hasonló építési leírásokat mint amibe én fogtam.
A mozdony most le is betegedett, fél fordulatot megy előre aztán megakad, ha hátramenetbe kapcsolom akkor fél kerékfordulatot vissza és szintén leakad, ha lesz nyugodt fél órám szétkapom, valószínűleg a fogaskerekek közé ment valami szösz.
A szakaszolási vezetékek most még mind fent vannak a terepen, kelleni fog vagy 15 jelző meg vagy 30 kapcsoló, ameddig azok nincsenek meg, addig nem tudom szint alá vinni őket.
Most még csak köröket futtatunk az asztalon a fiúkkal, a vonatbefolyásolás apránként lesz kiépítve, akkor lehet majd rendesen vasutazni is. 3 trafó van fent, a 3 szegmens már működik rendesen, no meg még kb. 10-12 állítómű is kell a váltókhoz.
Egy kicsit közelebbi képet ha kérhetnék a szekrény alján szundikálóról? Látom a sárga vezeték is megmaradt, no nem baj, most már átkereszteljük "Déli-Áramlat Gázvezeték" -nek.
Majd a játszhatóság kedvéért "rátevéses" :-) módszerrel pár fa, sövény, papírház és a legvégén a szekrény mélyéből az S 3/6, Minitrix, hogy gyönyörködhessünk a finom futásában és előkelő megjelenésében.
A középső képen az állomásépület alapja (Auhagen - Radeburg) látszik és egy N-es méretű, papír kamion, igen élethűre sikeredve, a korszakok kavalkádja most nem számít.:-)
Mi ez a nagy csend kérem szépen? Nah mindegy akkor most én megtöröm mert lenne egy kérdésem. Szóval van nekem egy kapcsolópult/tábla ki mit szeretne. Lényeg hogy lövésem sincs hogy kell használni. Valaki valami ötlet? Képet megpróbálok hozzá mellékelni!
N-ben 10 mozdonynál nem hiszem, hogy szegmentálni kellene a pályát, ha a tíz mozdony áramfelvétele meghaladja a 3A-t, akkor ott baj van!:-)))
Persze, ha a váltókat, jelzőket is digizni kell, akkor más a helyzet. Keszthelyen ez úgy van, hogy külön rendszer viszi a vontatást, és egy másik a váltókat. A TC, ami közös.