Keresés

Részletes keresés

Leopold Creative Commons License 2009.04.17 0 0 212
Akkor nem értelek. Miért jó, ha kemény, merev a gipsz? A legkisebb mozgásra törik.
Előzmény: jelzo (211)
jelzo Creative Commons License 2009.04.17 0 0 211
Ahogy gondolod.
Előzmény: Leopold (210)
Leopold Creative Commons License 2009.04.17 0 0 210
Pont, hogy puhítani akarom a gipszet, hogy a hálón ne törjön meg. Lesz a háló alatt terra-form, erre drótozva a háló, a háló meg jól bevonva ilyen gipszes csuszpájzzal.
Előzmény: jelzo (209)
jelzo Creative Commons License 2009.04.17 0 0 209

Szia Leopold.

 

Egy jótanács mielőtt elrontanád.A CMC-puhitja a gipszet és nem keményíti.Az ötleted jó, én is igy építettem az asztalomat,de próbáld ki csak simán modellgipszel.Mindig keveset keverjél mert a kötési ideje 4-5-perc.

Sok szerencsét,jelző.

 

Előzmény: Leopold (206)
wartburger Creative Commons License 2009.04.17 0 0 208
Én még nem láttam sehol.
Előzmény: bogipet72 (201)
kisfaludy1 Creative Commons License 2009.04.17 0 0 207

Én nem az alagútnál gondoltam, hanem a többi helyen.

Adott a lehetőség én biztos élnék vele. :-)))

Előzmény: Leopold (206)
Leopold Creative Commons License 2009.04.17 0 0 206
Alapvetően igazad van, de...:-)

Mindenképp levehető cucc kell oda a javíthatóság (elektronika) miatt, meg legyen benne légtér, ugyanis az alagút világítása bizony termeli a hőt rendesen.

Így arra gondoltam, hogy Noch Terra-Form vázat kap, egy ilyen rácsos szerkezet pedig roppant stabil tud lenni, a hálóra meg CMC-vel (tapétaragasztó) kevert gipsz fog menni, az nem olyan törékeny. Esetleg PUR hab...
Előzmény: crash__override (204)
crash__override Creative Commons License 2009.04.17 0 0 205
Ohh... az index elbanánozta. Szóval írd be a keresőbe, hogy modulépítés, és feljönnek a cikkek.
Előzmény: crash__override (204)
crash__override Creative Commons License 2009.04.17 0 0 204
Mielőtt a fémhálónakl nekirugaszkodsz, gondolj bele a habanyagból való terepépítés be. Sokkal tartósabb. A háló legkisebb elmozdulására reped a terep.

Van egy cikksorozat a vonatmagazinon (még folyamatban a sorozat, jövő héten bővül újabb résszel) Cikkek itt
Előzmény: Leopold (202)
Leopold Creative Commons License 2009.04.17 0 0 203
Szerintem nincs.
Előzmény: bogipet72 (201)
Leopold Creative Commons License 2009.04.17 0 0 202
Nem-nem... vettem fém szúnyoghálót, egy kis drót, abból lesz kialakítva a domborzat.

Ha a hétvégén neki tudok ugrani, akkor rakok be fényképet is.
Előzmény: kisfaludy1 (200)
bogipet72 Creative Commons License 2009.04.17 0 0 201
Sziasztok!
Nem tudja valaki, hogy a wintrack proginak magyar leírása?
kisfaludy1 Creative Commons License 2009.04.14 0 0 200

A hungarocellbe belefaragod majd a domborzatot ?

Előzmény: Leopold (198)
Leopold Creative Commons License 2009.04.14 0 0 199
A mozdony most le is betegedett, fél fordulatot megy előre aztán megakad, ha hátramenetbe kapcsolom akkor fél kerékfordulatot vissza és szintén leakad, ha lesz nyugodt fél órám szétkapom, valószínűleg a fogaskerekek közé ment valami szösz.
Leopold Creative Commons License 2009.04.14 0 0 198
Sajnos napfényben is vakuzott a gép, úgyhogy a mozdony nem ennyire fénylik mint ahogy a képeken:









Leopold Creative Commons License 2009.04.14 0 0 197
Akkor pár kép, ha igény van rá, akkor a nagyfelbontásúakat felteszem a weboldalamra is, aki ezt kéri az jelezze.

Az első mint ha lett volna már, a második egy kis csemege, 1:160-as papírmodell Ikarus 260-as.



Leopold Creative Commons License 2009.04.12 0 0 196
A szakaszolási vezetékek most még mind fent vannak a terepen, kelleni fog vagy 15 jelző meg vagy 30 kapcsoló, ameddig azok nincsenek meg, addig nem tudom szint alá vinni őket.

Most még csak köröket futtatunk az asztalon a fiúkkal, a vonatbefolyásolás apránként lesz kiépítve, akkor lehet majd rendesen vasutazni is. 3 trafó van fent, a 3 szegmens már működik rendesen, no meg még kb. 10-12 állítómű is kell a váltókhoz.
Előzmény: róbertke (190)
Leopold Creative Commons License 2009.04.12 0 0 195
Szerintem este már nem tudok, holnap nappali fényben.

Meg akkor lesz egy csemege bónusz is, persze ha a II-es korszakot is szeretitek, különleges témákkal.
Előzmény: róbertke (194)
róbertke Creative Commons License 2009.04.12 0 0 194
S 3/6 -ról, mint azt már ketten ki is találták.
Előzmény: Leopold (191)
kisfaludy1 Creative Commons License 2009.04.12 0 0 193
Igen, lássuk a gőzöst ! :-)
Előzmény: BoGar (192)
BoGar Creative Commons License 2009.04.12 -1 0 192
Gondolom a gőzösről szeretne.
Előzmény: Leopold (191)
Leopold Creative Commons License 2009.04.12 0 0 191
Pontosan miről kérsz közeli képet?
Előzmény: róbertke (190)
róbertke Creative Commons License 2009.04.12 0 0 190
Egy kicsit közelebbi képet ha kérhetnék a szekrény alján szundikálóról? Látom a sárga vezeték is megmaradt, no nem baj, most már átkereszteljük "Déli-Áramlat Gázvezeték" -nek.
Előzmény: Leopold (189)
Leopold Creative Commons License 2009.04.12 0 0 189
Majd a játszhatóság kedvéért "rátevéses" :-) módszerrel pár fa, sövény, papírház és a legvégén a szekrény mélyéből az S 3/6, Minitrix, hogy gyönyörködhessünk a finom futásában és előkelő megjelenésében.

A középső képen az állomásépület alapja (Auhagen - Radeburg) látszik és egy N-es méretű, papír kamion, igen élethűre sikeredve, a korszakok kavalkádja most nem számít.:-)





Leopold Creative Commons License 2009.04.12 0 0 188
Ameddig a keret punnyad, addig a vágány építését fejezzük be, kivéve a körfűtőház és mozdonyfordító, mert annyi pénze most a királynak sincs...

Immáron elkészült a teherpályaudvari rész, az asztal "egyirányúságát" picit megtörve ferdén.



Leopold Creative Commons License 2009.04.12 0 0 187
A viaduktos hegyoldal elkészítéséhez az első lépés egy fa keret készítése.

Leopold Creative Commons License 2009.04.12 0 0 186
Ugyanezt tudja a 10-szer drágább "nyugati" cucc.
Előzmény: ETamás (185)
ETamás Creative Commons License 2009.04.10 0 0 185
Köszönöm mind a kettőtöknek a segítséget! Így először ránéztem és hát... :) (amatőr) Szóval ez van! De ez jó fajta nem?
Törölt nick Creative Commons License 2009.04.07 0 0 184
Előzmény: ETamás (182)
Leopold Creative Commons License 2009.04.07 0 0 183
Ez egy szimpla kapcsolópult, a szélén van a közös pontjuk, majd mindegyik gombhoz a kimenet.

Ezzel annyi váltót tudsz kapcsolni ahány gomb van rajta.

Ha nem ismered hogyan, majd csinálok hozzá rajzot vagy keresek tervrajzot hozzá.
Előzmény: ETamás (182)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!