Na most az összes hetijegy elkelt elővételben még 12-e előtt. Szóval 30-ért sincsen már. Neten találtam ilyen 40-ért, de nem tudom, megéri-e annyiért... jobb lenne a 30.... már ha valaki tényleg nem tud elmenni.
A betévedők főleg azért keverednek ide, mert segítségre van szükségük. Egy-egy problémára többféle megoldás is kínálkozott, és sok ilyen probléma vetődött fel. Ezt ebből a topicból és más oldalakról összeollózni kegyetlen feladat lenne, tehát a problémákra marad a fórumok olvasgatása. Egy külön honlapon max annyit lehetne csinálni, hogy belinkelni a probléma megoldását fórumokból.
A Vectra 'B' Klub fóruma nemrégiben át lett rendezve, aminek az lett az eredménye, hogy alkatrész/hiba típusa szerint lett rendezve, így sokkal átláthatóbb lett az egész. Sok dolog leírása itt, sok másé pedig ott megtalálható részletesen. De ott sok külön topic van, itt viszont egy, amiben sokkal nehezebb megtalálni, amit keresünk.
Pedig ugy nez ki,hogy valoban elkelt az osszes kedvezmenyes jegy.... :-(
A tobbi igen huzos aron lesz....:
"Kapunyitás július 9-én, csütörtökön, kapuzárás 13-án, hétfőn reggel; az elővételi árak június 12-ig érvényesek (bérlet 25 000 HUF, napi 9990 HUF), azután kicsit drágábbak lesznek a jegyek (bérlet 29 900 HUF, napi 12 000 HUF), aztán meg július 1-től az áfaemelés miatt megint eggyel drágulnak a belépők (bérlet 31 150 HUF, napi 12 500 HUF). A sajtóirodától kaptuk az infót, hogy a jegyek 80 %-a már elkelt".
Én úgy szoktam, hogy elmegyek benyakútra, ahol van borotva. Némi belső törölgetés és porszívózás közben a motor részben lehűl és akkor a motor megkap egy adag bigót, majd kb. 10 perc után messziről esőztetem a nagynyomásúval pár percig.
Nem tudom, van-e értelme, mert van már annyi, mint a szemét. Ott a MOTE fóruma, a Vectra Klub, a Vectra 'B' Klub. Én már mondtam anno, hogy a Vectra 'B' Klub-ba kellene tömörülni. Ez nem zárja ki, hogy az itt összetömörült társaság megmaradjon. A Vectra 'B' Klub honlapjába be lehetne szállni és segíteni az oldalt tartalmilag naprakészen tartani, bár ott is a fórum az, ami mozgalmas. Biztosan lehetne beszélni az adminnal a közös fejlesztésről.
Ohh, hogy B@szná meg az összes bizniszelő k*csög! Elfogytak a bérletek a Balaton Soundra! Nincs valakinek ismerőse, aki vett jegyet, de nem tud elmenni? Legalább 2-re lenne szükségem.
"Srácok a villamosság szerelőm azt monta, hogy nem szabad megmosni a motort."
Nekem meg azt mondta egy Opelnél dolgozó szerelő, hogy nyugodtan lehet motormosást csinálni, de ne nagynyomásúval, hanem pumpás spray-be Brigéciol és 10 perc után sima slaggal leöblíteni.
A slag nyomása nem akkora, hogy bármiben is kárt tudna tenni, mint egy nagynyomású.
Én már mostam így azóta, de aztán csak saját felelősségre használni az infót, nem fogom kifizetni senki motorfelújítását. ;-D
Akkor majd fel kell venni a kapcsolatot a fórum létrehozójával. Remélem ő tudja módosítani a nevet. Mert akkor nem kellene mindig mindenkinek beírni, hogy ezen és ezen a honlapon nézzen utána.
Nyáron tervezek egy B vectrás honlapot csinálni minden olyan információval, ami fellelhető neten, illetve amit itt a fórumon megvitattunk. Kit érdekel ennek a szerkesztése még? Ha kész a honlap, vagy már vmilyen szinten kész, akkor ki kellene írni a fórum nevébe majd a weboldal címét, hogy mindenki lássa. Vagy indítani egy új topikot, a régi utolsó hozzászólásába meg beírni az újat és a honlapcímet. Vélemény?
Ez a gyárinak a helyére simán bemegy, tehát csak egy betét, vagy egy teljesen más alakú komplett szűrő házzal együtt a gyári ház helyére? Mennyit használtad? mekkora méretű? Képet teszel fel?
hát sajnos elég drága mulatság lett, főleg a középdob emelte nagyon az árát a dolognak. esélyes hogy ugrott ezáltal a nyárra betervezett karosszériázás... de ez van. most már legalább nyugodt szívvel viszem műszakira. ha itt kiállta a próbát akkor bárhol... a rozsda meg csak kibirja jövő nyárig :-)
Üdv Srácok! Na az a nagy büdös helyzet hogy ma lett kész az autóm, fel lett készítve műszakira: ki lett cserélve bal és jobb oldalt stabilizátor összekötő pálca, most olyan csuda halk a futómű, élvezet volt jönni vele haza. ezen kivül hátsó fékek komplett cseréje (tárcsa+fékpofa, illetve a dobfékek fékpofái is). ezen felül sajnos kelllett egy új középdod is, régi már több helyen is kifujt. nem volt az se olcsó, de gyári minőségű került rá. jóval egészségesebb hangja van most:) más probléma szerencsére nem volt az autóval, pedig szerelőm elvitte ide a soproni KPM-be elővizsgára, és állítólag országszerete itt a leg szigorúbbak...