Keresés

Részletes keresés

csapó Creative Commons License 2006.07.24 0 0 14067
Nem írtad meg, hányan voltak a "szellemek". :)
De: "Vasút kihasználva nem volt, igaz" Alighanem ez a határozat alapja. Nem véletlenül vágták ketté a vonalat. Szilvásig van forgalom, néha 4 kocsival megy a piroska (pedig szinte óránként van busz), mert az állomások elfogadható helyen vannak. Visnyó még csak-csak, a körzet legnagyobb településének (Dédestapolcsány) úgy van állomása, mint Veszprémnek, utána csak Királd van "jó helyen". Eger - Ózd vonaton csak putnoki átszállással működik.
Írtam, a BNP nyugati felének vasúti kapcsolata megmaradni látszik, de hányan özönlenek ide észak felől?!

Előzmény: f_k (14066)
f_k Creative Commons License 2006.07.24 0 0 14066

Sáta Ózd között a jelenlegi buszjáratok finoman szólva igencsak minmális szolgáltatást nyújtanak.

A többi vonalon is így van

 

Kis községek, igaz, de a BV-t és a stílusát én ismerem.

Évközbeni buszjárat módosítás, inkább törlés, meglepetésszerűen, az az Ő névjegyük.

 

Vasút kihasználva nem volt, igaz

 

Bükk hegység természetvédelmi terület Nemzeti Park, és nem kéne megszűnníi a vasúti kapcsolatot pont ilyen helyen

 

Gondj az Ózdi fogaskerekűre, meg hasonlókra

 

Ha meglenne, akkor turizmust erősítené.

 

 

f_k Creative Commons License 2006.07.24 0 0 14065
Ha a szomszéd faluba arasz eljutni akkor Ózdon át, akkor  időben csatlakozásban és menetdíjban fantasztikus ajánlatot kapsz a Borsod Volántól  és inkább gyalog mégy oda :)
Előzmény: csapó (14063)
f_k Creative Commons License 2006.07.24 0 0 14064

Akkor biztos szellemek utaztam Eger Királd távon, Eger Sáta Eger Csokvaomány között

 

:)

 

Ezekkel utaztam is.

 

Hétvégén nagyobb igény volt ünnepek közeledtével a vonatra.

 

Ózdon át Egerbe kedvező és biztos nincs átszállás

 

Ózdról amnnyit hogy Miskolc is központ, régen Egerbe is eljutottak , oda is van preferencia,  Egerben főiskola működik, de vannak olyanok akik Pest mellől használják a 87 b-t

 

Ózd Budapest buszok hétközbe 12-18 utassal vesztességesen járnak Budapest Ózd között, bezzeg csütörtök péntek, vasárnap hétfőn meg a másoodrészek kevesek !volt utaslemaradás, meg van buszkonvoj.

 

Hétközben kevesen utaznak az Budapest Ózdi buszokon, de máskor meg annyian vannak hogy el se férnak.

Nagy az utasingadozás.

 

Ózdon sokminden nincs munkahelyek kevésbé, így van aki Pesten van fenn hétközben.

 

Másik dolog a Borsosd volánnal borsos áron lehet utazni, és Miskolcra is sokmindenért el kell menni.

Putnokra is van igémny meg a Királd-Csokva

Királd-Sáta

Királd-Nekézseny, és számodra értelmetlen viszonylatban is utaznak emberek jelenleg is.

 

 

 

 

Előzmény: csapó (14063)
csapó Creative Commons License 2006.07.24 0 0 14063
"...a közl miniszter elrendelheti ...
Nem bitztos, hogy ezen a vonalon szükséges volna élni ezzel a jogával. Nekézseny, Sáta, Csokvaomány kis falvak, aki egyáltalán utazhat, az Ózdra megy, a busz a falu közepéből beviszi, a vonat meg nem. Nagyvisnyó még Heves megye, az ottaniaknak Eger lehet cél (közelebb is van).
Az Eger - Putnok vasútvonalat 1908-ban a szénbányák és az erdők miatt építették, ennek megfelelően az állomások nem kimondottan utasbarátok. A bányákat bezárták, a bélapátfalvi cementgyárat betemették, az erdészet pedig megspórolja a kétszeri átrakodás költségét. Eger -Szilvásvárad talán megél a kirándulóforgalomból, de észak felől kik jönnének hegyet, meg bazárt nézni? A 87/b szakasz kizárólag nosztalgiavonatozásra jó (van olyan hangulatos, mint a cuha-völgyi).
Előzmény: f_k (14056)
f_k Creative Commons License 2006.07.24 0 0 14062

Kisbér Veszprémvarsány 32-33 perc, mivel Tápszentmiklóson a fautól igen messze 2-3 km van a megálló ha ott nem állna meg 31 perc lenne a mentudő.

 

 

mivel a Győri fürdős 39551 Veszprémvarsány 20.14 Győr 20.52 , úgy hogy megáll tarjánpuszta, Pannomnhalma, Győrszabadhegy, Győr Gyárvároson így van benne fantázia

 

Veszprémvarsányi irányfordulásra 8 percet számoltam.

 

38+8+31= 77 perc

 

Ez Komáromon át azért nem egyszerű, Komáromban gépcsere, meg a 72 km es Komáromi táv közútnak a készerese kilométerben. Ha végig menne a 5 ös vonali Bz akkor meg lassú lenne kicsit Győr Lomárom ha menetközben megállna.

 

13 asnál a lényeg a középső semmire se jó szakasz hasznosítása.

 

21 km szakasz.

 

Másik cékl a Veszprémvarsány-Győr szakaszra beforgatás más vonali vonatok, mert ez a mellékvonalmegszünttési tervezet szerint zsákvonal lesz.

Előzmény: f_k (14060)
f_k Creative Commons License 2006.07.24 0 0 14061

13 as középső része(Vewzprémvarsány-Kisbér) Győrhöz integrálódik

 

Lázi Győr

Bakonyszombathely-Győr

Buszjáratok utalnak rá.

Előzmény: f_k (14060)
f_k Creative Commons License 2006.07.24 0 0 14060

Be lenne kapcsolva Bakonybánk, Bakonyszombathely, Lázi Győr meg Székesfehérvár felé is, másik előny Pannonhalma felé nem Győrön át kéne menni, másik ötlet, Győr-Kisbér-Székesfehérvár-Budapest   is lehetne, de ennek értelmea Mór-Budapest

(Bakonybél) Bodajk-Budapest, Kisbér Budapest, Meg a többi bu szjáratra adott közvetlen vonat válasz.

Pannonhalma is be lenne kapcsolva egy másik útvonalon át.

 

Sőt a 11 es egyházi központok a Zirci Apátság Pannonhalmi Apátság stb Bodajk búcsújáróhely, valamint Csatka is Bakomnyszombathelytől nem messze búcsújáróhely

 

Ilyen támára is lehetne szervezni csoprtokat.

 

Én ide csulós Bz-t vagy Interpicit is elképzelnék, valami kényelmes jószgot.

 

 

Győr Székesfehérvár busszal, nem kényelmes , de vonattal jelenleg Komáromon át szintén nem átszállással a BZ se túl tiszta

 

Én a közvetlen vonatoknál felújjított újrakárpitozott szerelvényt klímával látnék szívesen. (pl iker Bz, Interpici)

 

JA az üléseket cserélgetni kellene, pár Volán 3-4-5 évente kicserélni az üléseket újrakárpitozza.

 

 

 

 

Előzmény: f_k (14058)
sinérintő Creative Commons License 2006.07.24 0 0 14059

Mondtam már, nem eszik olyan forrón a kását. Ezekből elég sok vonalon dec. 12 után is járni fog a személyvonat, ha nem is mindegyiken (de még az sem lehetetlen).

 

Előzmény: ha6pc (14051)
f_k Creative Commons License 2006.07.24 0 0 14058

19801 19802 höz képest igencsak. Átszállva Komárom át meg

 

Kisbér 5:15  7:37  11.36  16.27  19.17 

Győr 7:09     9.11  13.09  17.40 

 

A 16.27 es verzió  3 perc átszállásos ami az 5 -ösn történt késés esetén necces.

Előzmény: f_k (14057)
f_k Creative Commons License 2006.07.24 0 0 14057

Kisbér-Veszprémvarsány Győr vasúton 55 km menetidő gyorsítással  csak Pannonhalmi Győrszabadhegyi megállással  38+8+34= 80 perc

 

Kisbér-Komárom Győr vasúton 72 km.

 

Ezt a 19802 jenleg 8.40 es Kisbéri meg 10.00 Győri érkezéssel, meg vissza 19801 es 17:25 Győr 18:39 Kisbér érkezésel hozz körbe 17 km hosszabban.

 

Kisbér-Győr táv közúton 37 km, vagy Kereéktelekin át 42 km.

Menetidő 50-70 perc között van busszal.

 

80 perces veszprémvarsányi útvonal sebességemeléssel, meg pár 13 as vonali 30 kmes lassújel eltűntéssel csökkenthető.

 

Jelenlegi 5+1 es vonali vonatúthoz képest menetidőben Veszprémvarsányon át is ott lenne menetidőben a vonat.

 

 

Előzmény: IST (14055)
f_k Creative Commons License 2006.07.24 0 0 14056

Eger Ózd buszon 13-20 átutazó van járatonként.

 

Van kiemeltem magas utasszámú ez a péntek/vasárnap, meg a fürdőjárat.

 

A többinél utascserék vannak útközben (Bélapátfalva, Csernely, Szilvásvárad)  így nem utazza végig a távot mindenki.

 

Putnok Szilvásvárad Eger buszjárat volt cca 1997 ben még igen, de ebből átakítás után Ózd-Szilvásvárad-Eger Mezőkövesd lett.

 

A válaszra hogy helyett miér lenne Szilvásvárad-Putnok buszjárat?

 

Szilvásváradon átszálltak eddig jópáran Putnok Királd felé.

 

Másik dolog Taxxx bácsi vette fel, hogy a megszűnő vonatok helyén új autóbuszvonal látrehozást a közl miniszter elrendelheti x. y. határnaptól a közszolgálatási feladatok elvégzése alól a vasutat mentesíti, és megbízza a VOLÁN-t

 

Kirádra körebe lehet utazni VOLÁN-nal ÓZDON KERESZTÜL ,de összhangolva nincs se Királd se  Sáta se Csokvaomány, se Nekézseny felé.

 

Azaz jelenlegi járatok mennyisége átszállások száma kevés, árban sem ott van a busz mint a vasút, hétvégi szombat vasárnapi közlekedés buszoknál igen gyér, lehetlen  szinte elutazni, kevés a járat.

 

 

 

Előzmény: csapó (14053)
IST Creative Commons License 2006.07.24 0 0 14055
"Győr-Veszprémvarsány-Kisbér-Székesfehérvár"

Ennek az értelmét elmagyaráznád nekem?
Aki Győrbe szeretne utazni Fehérvárról, annak inkább Komárom felé lenne jó, lévén gyorsabb.
Veszprémvarsányba nem hinném, hogy olyan sokan utaznának Szfvárról, Komáromot, mint egy olyan települést ahol még lenne is utas, kihagy a járat, szóval nem látom ebben a vonatban a koncepciót.
Előzmény: f_k (14049)
M62,171 Creative Commons License 2006.07.24 0 0 14054

"Látható kilométerben a 81* 84 80 kombináció versenyképes, de árban is."

Menetidőben már kevésbé. És mondjuk meg őszintén, a népek maximum egyszer szeretnek átszállni, és minél hamarabb akarnak a céljukhoz érni. Még akkor is, ha ~40 kilométerrel hosszabb is az út Hatvan felé...

 

Egyébként szerintem túl sok minden nem fog változni azzal, hogy régiók alakulnak. Eddig is el lehetett intézni sok dolgot helyben, vagy a legközelebbi nagyvárosban. Nem hiszem, hogy a régiósítás következtében túl sok olyan lehetőség szűnne meg pl. Salgótarjánban (kórház, földhivatal, satöbbi), amiért azután Miskolcra kelljen utazni.

Előzmény: f_k (14052)
csapó Creative Commons License 2006.07.24 0 0 14053
Nem haragszol, ha megkérdezem, mi célból kellene Szilvásvárad - Putnok buszjárat? Ózdra mennek az emberek, mert az a város (a 87/b meg elszáguld fölötte).
Előzmény: f_k (13904)
f_k Creative Commons License 2006.07.24 0 0 14052

Ha belegondolok,hogy a régiók megalakulnak (a megyerendszer esetleges megszüntével) és Miskolc lesz a regionális központ,hát a hajam lemegy-hogy is lehet oda eljutni? a busz az errefelé egy rémálom.

 

2 buszpár 128,4 km 3:20 menetidővel. 130 km es buszjegy 1650 FT

 

HA megszűnik a 84 es akkor Salgótarján-Hatvan 58 km + 115 Km Hatvan Miskolc= 173 km 180 es vonatjegy kell. 1828 Ft

 

Salgótarján Kisterenye

13 km

Kisterenye-Kál-Kápolna 55 km

Kál Kápolna Miskolc 69 km.

 

137 km. 140 km vonatjegy 1420 Ft

 

Látható kilométerben a 81* 84 80 kombináció versenyképes, de árban is.

 

De, ha a vasút is meg a busz is azonos tarifa lesz:

Akkor a közút 130 es a vasút 140 km es jegy lehetne ami 130 Ft különbség (feltételezve az egységes tarifát)

De ha Hatvannak jön a delikvesns, akkor 520 al drágább lesz neki , ha a vasútat felemelik 13 Ft/km ra.

 

Másik lehetrőség, ha kevés a 2 pár közvetlen Salgótarján Miskolc busz:

 

Salgótarján Eger 889 FT, 953 Ft, 1020 Ft -útvonalfüggő!

 

Eger Miskolc  70 km es buszjeggyekkel 889 Ft.

 

1778 Ft a legolcsóbb ha nem elég a 2 közvetlen buszpár . Egeren busszal át.

Salgótarjánon vannak túl még Balassagyarmat meg ezek, ha valaki a Nógrád csücskében lakik megjárja, mert Drégelypalánktól Miskolc fényévekre van.

 

Tanulság:

Régió esetén a Salgótarján Kisterebnye-Recsk-Kál-Miskolc vagy Debrecen vonalaknak nagyon is van értelme.

Közvetlen vonattal méginkább.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Előzmény: ha6pc (14051)
ha6pc Creative Commons License 2006.07.24 0 0 14051
Nem tudom,miben bíztok még. Vegyétek már tudomásul,hogy ezeknek a vonalaknak tökkel harangoztak! (mert valakik így döntöttek) A Salgótarján-Eger vonalat én is támogatom-Mátranovák betéréssel;a busz is bejön némelyik : )  Ha belegondolok,hogy a régiók megalakulnak (a megyerendszer esetleges megszüntével) és Miskolc lesz a regionális központ,hát a hajam lemegy-hogy is lehet oda eljutni? a busz az errefelé egy rémálom.
Előzmény: f_k (14049)
v_peti Creative Commons License 2006.07.24 0 0 14050

44./ Bz vezérlőkocsi kialakítása.

 

Már régen meg kellett volna csinálni. Sok helyen kell körbejárni, amikor lehetne egyből fordulni. Idő, energia és emberspórolással.

 

Előzmény: Törölt nick (14045)
f_k Creative Commons License 2006.07.24 0 0 14049

42./ Távolsági vonatok a mellékvonalakon. Bővül az átszállásmentes utazások lehetősége, növekszik a forgalom. Távolsági vonatok kialakítására számtalan lehetőség kínálkozik, példaként néhány:

Debrecen-Füzesabony-Kisterenye-Salgótarján

Gyula-Orosháza-Kiskunfélegyháza-Bátaszék-Kaposvár (v. Pécs, Véménden át!)

Tatabánya-Veszprémvarsány-Veszprém

További ötleteket szívesen várok!

 

Salgótarján-Kisternye-Kál-Kápolna Miskolc Nyíregyháza

Salgótarján-Kisterenye-Kál Kápolna-Eger

 

Győr-Veszprémvarsány-Kisbér-Székesfehérvár

 

Sopron-Csorna-Pápa-Kisbér-Tatabánya

Sopron-Csorna-Pápa-Veszprémvarsány-Zirc-Veszprém Székesfehérvár

 

Sopron-Csorna-Pápa-Kisbér-Mór-Székesfehérvár

 

Kőszeg-Szombathely-Pápa-Kisbér-Tatabánya

 

Kőszeg-Szombathely-Pápa-Veszprémvarsány-Pannonhalma-Győr

 

Debrecen-Füzesagyarmat-Szeghalom-Gyoma-Békéscsaba-Szeged

 

Debrecen-Füzesagyarmat-Szeghalom*Vésztó-Gyula-Békéscsaba-Szeged

 

Gyula-Békéscsaba-Orosháza-Kiskunfélegyháza-Kecskemét

 

Előzmény: Törölt nick (14045)
Törölt nick Creative Commons License 2006.07.24 0 0 14048

Hello

 

Vettem.

 

Előzmény: Törölt nick (14045)
14-69 páncélvonat Creative Commons License 2006.07.24 0 0 14047

Laikus nyugat-dunántúliként a következőket szeretném megjegyezni:

1. Nézem a MÁV 2003/4-es vasúti menetrendjének térképi részét és lőn: Győr-Veszprém vasútvonal távolsági közlekedéssel. Mára szárnyvonallá minősítették vissza. Hmm. Menetidő: 2003/4-ben 79 km 2óra 31 perc. Ez azért sok.

2. Nézem a MÁV 2005/6-os vasúti menetrendjét. Ez bizony csak szárnyvonal,  Veszprémben át kell szállni, ha az utas tovább szertne utazni mondjuk Pécs felé. Menetidő kis javulás: 2 óra 25 perc. Azért ez még mindig sok.

3. Elképzelhetetlennek tartom hogy két megyeszékhely, egyetemi város között ne legyen vasúti közlekedés még akkor sem ha a vasútállomás Veszprémben a város peremén van. Megjegyzem Debrecenben az egyetemre kitelepült egy MÁV iroda és növekedett a vasúti jegyek eladása. Igen rossz a MÁV PR-ja. Van ilyen egyáltalán ?

Törölt nick Creative Commons License 2006.07.24 0 0 14046
Neked köszönhetem, hogy antitaxxx nincs többé?
Előzmény: RIKA424 (13948)
Törölt nick Creative Commons License 2006.07.24 0 0 14045

Üdvözlök mindenkit, írom a következő néhány pontot (hogyan lehet a mellékvonalakon a bevételt növelni, költséget csökkenteni).

 

De előtte egy OFF:

 Titibi-nek üzenem, hogy őt egyetlen szóval sem bántottam, és arra kérem őt, ő se piszkáljon engem. Ahogy itt olvasom, gépész a dunántúlon, tehát félig-meddig kollégám. Egymás mardosása helyett inkább folytassuk mindketten azt a munkát, amit eddig is végeztünk a VASÚT érdekében.

Kedves Titibi! Nem tudom, mit védesz taxxx-on, szerintem a VASÚT esküdt ellenségét nem kellene védened. Tudom, hogy jó a dumája, sok mindenkit meg tud győzni a nézeteiről, de előbb-utóbb rájössz, hogy nincs igaza.

ON.

 

42./ Távolsági vonatok a mellékvonalakon. Bővül az átszállásmentes utazások lehetősége, növekszik a forgalom. Távolsági vonatok kialakítására számtalan lehetőség kínálkozik, példaként néhány:

Debrecen-Füzesabony-Kisterenye-Salgótarján

Gyula-Orosháza-Kiskunfélegyháza-Bátaszék-Kaposvár (v. Pécs, Véménden át!)

Tatabánya-Veszprémvarsány-Veszprém

További ötleteket szívesen várok!

 

43./ Mini sínautóbusz. A legkisebb forgalmú vonatok (10 fő alatt) részére TVG járművet (pályafenntartási sínautóbusz) kell beállítani. Megvalósítható, hogy egy rövidebb vonalat egyetlen ember üzemeltessen. Ezzel a módszerrel újraindítható a mátranováki szárnyvonal, néhány teherforgalmi vonalon pedig be lehetne indítani a személyszállítást (pl Bodajk-Balinka, Bonyhád-Hidas).

 

44./ Bz vezérlőkocsi kialakítása. E célra a BDzx kocsikat lehet felhasználni. A vezérlőkocsis mellékvonali közlekedés előnyei:

  a./ elmarad a végállomási körüljárás ideje, költsége (ez nagyobb állomásokon több km üresfutás is lehet)

  b./ néhány vonalon csökken a menettartam a közbenső állomási körüljárás elmaradása miatt (Dévaványa, Drégelypalánk, Kötegyán).

 

45./ Rövid, de gyakrabban járó vonatok. Az utazási lehetőségek bővülése miatt utasszám-növekedés várható, a rövidebb vonat közlekedtetése pedig olcsóbb. A ritkán járó nagy vonatok az autóbuszközlekedéssel szemben versenyképtelenek.

 

46. A járművek eltérő színezése. Ne legyen minden személyszállító jármű azonos színezésű, mert azt az utazóközönség megunja (a buszok is különböző színűek).

 

47./ Az engedélyezett sebességek felülvizsgálata. A pályafenntartási szakszolgálat rendszeresen ellenőrzi a pályaállapotot, és ha szükséges, sebességkorlátozást rendel el. Sebességet viszont csak rekonstrukció esetén emelnek. Pedig ha a fenntartás során lényegesen javul a pálya állapota (pl rendszerváltozásos síncsere, tömeges aljcsere), akkor is fel kellene emelni a sebességet és ha érdemes, a tengelyterhelést is. Ilyen sebességemelés jelenleg szinte minden mellékvonalon lehetséges, tengelyterhelésnövelés néhol (pl Nagykálló-Nyíradony: 12-ről 18.5 tonnára, Lenti-Rédics: 12-ről 20 tonnára).

 

48./ Nagyvasút átalakítása kisvasúttá. Most gondolom tágra nyílt a szemetek. Pedig: ha kicsi a csatlakozó-, nagy a belső forgalom, és rossz a pálya, érdemes elgondolkodni rajta. Üzemeltetési költség csökken, pályaállapot javul. Hátrány viszont, hogy a csatlakozó állomáson átszállás és átrakás szükséges, továbbá be kell szerezni néhány kisvasúti járművet.

 

49./ Fonódott vágány létesítése. Harmadik sínszál beépítésével olyan vágány alakítható ki, melyen kisvasút és nagyvasút is tud közlekedni. Alkalmazása akkor célszerű, ha a kisvasutat néhány kilométerrel meg kell hosszabbítani, de már van ott egy normál nyomtávú pálya.

 

névtelen Creative Commons License 2006.07.24 0 0 14044
Hát, igen..
És, emlékeim szerint (régen laktam már Veszprémben), "vonatos időben" a buszok még a szokásosnál is tömöttebbek voltak = még több késés.
Illetve, vannak "legendák", félig üres IC-k ről, amikre nem lehetett már helyjegyet kapni. Üres, nemzetközi kocsik.. nem tudom, hogy most így van-e, de láttam már embert nagyon idegesnek, ezért..

Szóval, hogy "on" is legyen: egy (vagy több), a várost jól feltáró vasúti ráhordó buszjárat sokat segíthetne a 11-es vonalnak.. pl. egységes tarifával. az egy bili, hogy kellene a városba egy MÁV jegyiroda (megy az egyetemre) és a vasúti ráhordó buszra az ott vett jeggyel lehetne felszállni. így mindenki érvényes jeggyel érkezne az állomásra, nem lenne szükséges plusz időt hagyni a jegyváltásra - szorosabb, biztonságosabb (nincs jegykiadás) csatlakozás. Az ilyen buszok "oda" csak felszállás céljából állnának meg (esetleg csak a frekventáltabb vonatok esetében kellene a megkötés).
Előzmény: v_peti (14036)
Holdkooros Creative Commons License 2006.07.24 0 0 14043
Izé... figyelmetlen voltam kicsit... a hozzászólásodból ugyanis nem derült ki egyértelműen, hogy egy korábbi hozzászólást idézel... és az még kevésbé, hogy te is tudod, hogy Győrben az autóbuszállomás a vasúti mellett van......................
Előzmény: Holdkooros (14041)
M62,171 Creative Commons License 2006.07.24 0 0 14042

Azért nézd meg még egyszer, hogy mire reagáltál ;-)

Előzmény: Holdkooros (14041)
Holdkooros Creative Commons License 2006.07.24 0 0 14041
"...mivel Veszprémben és Győrben is az autóbusz- és a vasútállomás távol esik egymástól.”
Győrben különösen..."

?????

Győrben az aubuszpályaudvar közvetlenül a vasúti mellett van... Veszprémben valóban távol esik - kb. 3 km-re...
["Névtelen" szerint 30 perc gyalog - igencsak gyorsan kell ahhoz gyalogolni viszont.]
Előzmény: Carpy (14029)
etwg Creative Commons License 2006.07.24 0 0 14040

Egy lista a horvát WEB oldarrol a tervezett vonalbezárásokrol.

 

Broj pruge:

11 Veszprém–Veszprémvarsány 45 km, 6 para vlakova na dan
13 Pápa–Környe 86 km, 7 para vlakova na dan
14 Pápa–Csorna 37 km, 9 para vlakova na dan
22 Körmend–Zalalövo 23 km, 8 para vlakova na dan
23 Rédics–Zalaegerszeg 49 km, 8 para vlakova na dan
24 Zalabér–Zalaszentgrót 6 km, 10 para vlakova na dan
27 Lepsény–Hajmáskér 31 km, 7 para vlakova na dan
37 Somogyszob–Balatonszentgyörgy 57 km, 5 para vlakova na dan
47 Godisa–Komló 19 km, 8 para vlakova na dan
62 Sellye–Villány 58 km, 4 para vlakova na dan
76 Diósjeno–Romhány 18 km, 7 para vlakova na dan
78 Balassagyarmat–Ipolytarnóc 41 km, 12 para vlakova na dan
84 Kisterenye–Kál-Kápolna 55 km, 5 para vlakova na dan
87 Szilvásvárad–Putnok 34 km, 4 para vlakova na dan
88 Mezocsát–Nyékládháza 17km
95 Kazincbarcika–Rudabánya 15 km, 5 para vlakova na dan
98 Abaújszántó–Hidasnémeti 30 km, 6 para vlakova na dan
112 Nyíradony–Nagykálló 23 km, 2 para vlakova na dan
125a Mezohegyes–Battonya 18 km, 7 para vlakova na dan
126 Kisszénás–Kondoros 6 km, 4 para vlakova na dan
127 Vészto–Körösnagyharsány 32 km, 4 para vlakova na dan
129 Murony–Békés 8 km, 5 para vlakova na dan
130 Makó–Hódmezovásárhely 34 km, 6 para vlakova na dan
147 Szentes–Orosháza 40 km, 5 para vlakova na dan
151 Kunszentmiklós–Dunapataj 50 km, 4 para vlakova na dan
152 Fülöpszállás–Kecskemét 39 km, 4 para vlakova na dan
153 Kiskorös–Kalocsa 31 km, 4 para vlakova na dan
4 Almásfuzíto–Esztergom 38 km, 8 para vlakova na dan.Ostaje teretni promet

Törölt nick Creative Commons License 2006.07.24 0 0 14039
Ez meglepő mert ma több mailt is küldtem haza és onnan is kaptam. No problem egyébként megkaptam közben mástól... Köszi
Előzmény: Fázishatár (14034)
hmsoft Creative Commons License 2006.07.24 0 0 14038
Van egy transzibériás topik. Folytathatjuk akár ott is.

Inkább ne, mert ha jól emlékszem, egy ideje halott. Ha felélesztjük, eggyel több topicot kell majd követnem. :)))

Úgyis műsoron van mostanában a Transsziben a nehéz teherek további térnyerése, a konténervonatok mennyiségének folyamatos bővítése, úgyhogy az anyatopicon még sok alkalom lesz mindezekről elmélkedni. Na meg, ha egyszer lesz rá sok időm, talán összeütök egy részletesebb szösszenetet napjaink Transszib-jéről...

hm
Előzmény: v_peti (14037)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!