Nem találom, pedig vagy 5 perce nézem a képet. De én vak vagyok, és süket is, ez köztudott. Ja, meg antiszoc is, természetesen, akit állandóan kerget a yeti, mint most is.
Azért mégis csak van verseny, ahová a szegény Kazah Internacionalista brigádot is odaengedik, egy hét múlba indul a Mallorcai Nagydíj-sorozat. Körversenynek mégse nevezhető, elvégre itt a szakaszok között cserélhetőek a versenyzők, de amolyan szezonnyitó fiestának jó lesz. :-)
A bő keret:
82 Alberto Contador 83 Antonio Colom 84 Assan Bazayev 85 Koen De Kort 86 Thomas Frei 87 Rene Haselbacher 88 Maxim Iglinsky 89 Roman Kiriyev 90 Andreas Kloeden 91 Berik Kupeshov 92 Julien Mazet 93 Steve Morabito 94 Daniel Navarro 95 Benjamin Noval 96 Sergio Paulinho 97 Tomas Vaitkus 98 Andrey Zeits
Aki pedig válogat közülük és harcba küldi őket: Sean Yates.
Hűha.:) Tényleg csodálom hogy az FBI még nem szállt rá a fiúkra. Ilyen kinézettel.:) Ez a Giros ügy pedig eléggé elszomorító, valamiért mindig kiakarnak tolni az Astanával. De ne hagyjuk magunk, fel a fejjel!
Az első sokk után megpróbáltam nyugodt fejjel átgondolni a helyzetet.
Az UCI utolsó ajánlata arról szólt, hogy a Touron lehessen ott a 18 PT csapat. A többi versenyeikre lényegében szabad kezet kaptak a szervezők. Az RCS ezzel a lehetőséggel élt (vissza?). Hogy miért így? Mondhat Zomegnan, amit akar, az Astana és a High Road a múltja miatt került kispadra. A Credit és a BTL jó kérdés, a velük szemben megfogalmazott kifogások több csapatra is ráhúzhatóak. Inkább valamiféle erőviszony-felmérésnek tűnik a dolog. A vége akármi lehet, még kikerekedhet valami kompromisszum is, bár szerintem erre alig van esély.
Ezekben a zűrös időkben csak egy lehetőség maradt, alkalmazkodni és túlélni. Szerencsére a csapat mögött álló szponzor talán nem olyan türelmetlen, mint egy átlag csapat esetén.
Középtávon a szervetőket rá kell valahogy venni, hogy adják ki előre, milyen szempontok alapján fognak meghívót küldeni a GT-kre, mert erre a bizonytalanságra rámehet nem kevés ember egzisztenciája. Elsőként szegény senkinek sem ártó BTL kerülhet bajba, felteszem úgy tervezték a bevételeiket és kiadásaikat, hogy 3 nagy körön indulhatnak, nem tudom, a lecsökkenő publicitást mennyire fogja tolerálni a szponzoruk.
Ennek viszont meredeken ellentmond az, hogy a Tirrén-Adriai körversenyre sem akarják őket meghívni, amelynek a győztese jelen pillanatban is a cspatban van, ráadásul Bruyneel a csapatprezentáción kijelentette, hogy Klöden meg akarja védeni a címét.
Kicsit finomított Angelo Zomegnan a tegnapi nyilatkozatán. Elmondása szerint, azért nem hívták meg az Astanát a Girora, mert Contador kijelentette, hogy ő a Tourra készül, Leipheimer pedig csak felkészülésnek szánná a Girot Tourra. Szó szerint ezt mondta Zomgnan: Ha mi versenyünk nem szerepel a terveikben, akkor nekünk ők nem kellennek. Igaz, hogy megváltozott a vezetés és a kerekesek, de először nekünk látnunk kell, hogy tényleg megváltoztak. Ezután majd lehet róla szó, hogy elinduljanak a versenyeinken.
1.Mostmár tuti még jó időben kaptátok el lányoddal a Csillagszeműt!
Lehet már tudni , hogy kik vesznek rész az osztrák körversenyen?
2.Ami pedig az afrikai sportot illeti épp a férjem jegyezte meg a minap, hogy pár évvel ezelőtt még azt sem tudták, hogy eszik vagy isszák a focit és lám-lám...
Marco Pinotti. aki egyike a legintelligensebb és józanabb profiknak, azt mondta, hogy ez háború a rendezők, és csapatok között. Igazából itt azzal a három nagy vállalattal van baj, amelyik a három nagy európai körversenyt rendezi, és azt hiszi, hogy ők fújják a passzát szelet. Ami így is van, mert az ő versenyeiket közvetítik a nagy tévétársaságok. De ha ez így mgy tovább, nem nagyon lesz mit közvetíteni. A pro tour sorozat három szezon után megdöglött. Az élcsapatok egyre kevesebb versenyzőt foglakoztatnak, egyre képtelenebb szabályok között élnek. A rendezőcégek azt hívnak akit akarnak. Oda lett az anyagi biztonság is, az Astana egykori bankgaranciáját tudomásom szerint még mindig nem szabadította fel az UCI, a tavalyi együttes tagjai alighanem még mindig futhatnak a pénzük után. Ahogy Joseba Beloki mondta a kerékpársport haldoklik.
Teszem hozzá, csak Európában. Észak-Amerikában már három nagy többnapos versenyt rendeznek, amelyen kiemelt mezőny jön össze, és kimelt erősségű szakaszok vannak. (Kalifornai, Georgia, Missouri,)
Latin-Amerikában kettő: (san luis, csivava) Ázsiában: katar, lankawi Ausztrália: tdu
Aki olvassa a cikkeket Erdélyi Eszter dél-afrikai kalandjairól a velo-hun, az tudja, hogy Dél-Afrikában nagyon népszerű a sportág, csak idő kérdése, hogy mikor állnak rá az országúti versenyekre.
Ha így megy tovább, tíz év múlva a tour de nord-american, a tour-de australián, vagy a tour de ázsián fognak szórakozni a nézők, csak azt mi már nem fogjuk látni. Bár ki tudja?
Pont erről van szó! Most kell megmutatni, hogy fel tudnak egységesen lépni, mert a TDF előtt is meglepetés érhet egy-két csapatot. Ez egy igen veszélyes helyzet, eddig az ASO volt a leginkább renitens, aki mindig ellenkezett és többet akart, de ha már a Giro szervezői is ilyesmire ragadtatják magukat, akkor szerintem nagy a baj. :(((
Elképzelhető, hogyha Clercék kifognak egy rossz éjszakát, akkor a 18 PT csapatból nem hívják meg az Astanat, a High Roadot, a Sauniert és a Cofidist sem, mert ugye ez a négy csapat felbecsülhetetlen kárt okozott nekik tavaly.
Félek, hogy ennek csúnya vége lesz. Eddig megosztottak voltak a csapatok, de ha Legeay-nek elgurul a gyógyszere, és összefogja a két csapat-tábort... Nem akarok vészmadárkodni, de minden idők legrövidebb Párizs-Nizzája lehet a vége.
Ezt azért sem értem, mert a tárgyalás után, pont az Olasz szövetség elnőke Renato Di Rocco nyilatkozta, hogy nagyon konstruktív meeting volt és rengeteg mindenben egyetértettek.