Tetőcsomit vissza tudod dobni majd valamikor? Kedden megyek melózni legközelebb, de tegnap szereztem motyókat, amiket letettem a cégnél és kedden el kell hoznom őket.
Persze, hogy nem látszik.... vadi új alkatrészek, semmi nem javított... Haver az Opelból szerzett gyári festéket, meg lakkot, úgyhogy nagyon gyári:))))
Már csak egy hátfal kéne, mert az kicsit ronda a szememnek. Valami meggyűrte, és így vettem. Nem feltűnő, de engem zavar. Csak olyan rohadt drága...
a fogyasztás majd lejjebb megy talán ha normálisan be lesz kötve a kopogásjelző. 6,5 - 7 körül meg kellene hogy álljon ,de persze lábfüggő. ha csak 155ezer km van a gépben (valóban) akkor 800ezer pengővel még benne vagy a kategóriában. akinek nincs pénze szalonállapotút venni az sajnos így jár. én is így jártam... most már csak tényleg vidd el egy szakihoz, aki érti is a dolgát, aztán csak rájönnek mik a bajai, max beletellik 1-2 hétbe, de ha utána jó lesz akkor már megérte. még annyit tehetsz ha következőleg nem indul meg kellene hallgatni hogy inditás közben a benzinpumpa küldi-e előre a naftát. felhajtod jobb hátsó ülést és amig valaki inditózik, te ott hátul hallgatózol hogy van-e búgó hangja. ha van akkor elvileg működik, és nem ott lesz a probléma
Ma meghalt a klímám is .... az is eddig 16 ezerbe volt és ugyan ott vagyok ahonnan indultam:
egyik 4 ezerért átnézte és fertőtlenítette végül arra jutott hogy nem tartja meg a nyomást, ereszt az ikercsőnél, nem tölti fel.
Másik átnézte 4ezerért, aszonta semmi baja és feltöltötte 8ezerért (3 hétig ment is)
Elvileg színezett gázzal, így talán megtuduk hol is ereszt.
A nehéz indulásra AC pumpát más is mondott, a rángatózásra meg a kopogásjelző is lehet hibás, állítólag.
Csak a legnagyobb bajom, hogy már 800ezerben van az autó. 2 szerelő már próbálkozott vele - benzinszűrő, hőgomba csere, AGR kitakarítása, kopogásjelző csere - 0 eredménnyel.
Ilyen állapotban eladni nem lehet, használni meg alig.
Egyébként fogyasztás (kikötött kopogásjelzővel) 8,5l /100 => 50% autópálya, 30% közút => 20 % város (+ volt a klímásnál 2,5 óra amikor egyfolytában ment alapjáraton klímával, próbaképpen). Nekem kicsit sok 1,6-hoz képest.
A légtömegmérő rángatást nem okoz. Az olyat csinál, hogy ha nem kap az ECU pontos jelet, egy közepes értékkel számol, ezt úgy veszed észre, hogy nem úgy húz, mint ahogy kellene. És akkor a Check Engine lámpa is világít. Én a sok indítózás és az előzési rángatás alapján főtengely-jeladóra gondolok, nálam is volt ilyen, illetve nálam nem hogy rángatott, hanem szabályosan lekapcsolt a motor.
furcsa egy autód van. de ezek azok a nehéz idők amikor összenőttök igazán. :) na komolyra forditva a dolgot. amikor indítózásra nem indul, akkor betolásra indul? ebbe így nem sok logika szorult. AC pumpával minden okés? az enyém produkált már ilyesmit, ugyanis 2x halt meg. először csak ideiglenesen, akkor 1-2 percnyi inditózgatások - szenvedések után beindult, és több száz km-t tettem meg hibátlanul mire végleg megadta magát.
hja és a nagyobb sebességnél meg előzésnél mikor rángatózik... meg lett már nézve már a légtömegmérő? az okozhat ilyesmit
Immo szerintem kizárva, mert akkor betolni sem tudtuk volna, nem?
Aksi is tök új Bosch 55 Ah-ás.
Az a legrosszabb hogy semmi rendszeresség / rációs nincs benne. Van hogy teljesen hideg motornál van hogy üzemi hőmérsékletnél csinálja.
Természetesen mikor szerelőnél vagyon nem produkálja.
Mondjuk van egy dolog amit már megfigyeltem: 1. indítózásnál, kb 2mp után van egy kattanás és nem forog tovább az indító motor, pedig nem engettem vissza a kulcsot. Ilyenkor tudom már hogy szenvedés lesz. A következő indítóásnál már simán forog amidig ott tartom a kulcsot.
Mert neked fiatalabb..... ;-) De bizony meg sem nyikkan semmi a regebbiekben,csak eg minden,mint a karacsonyfa...-de sem a benzinszivattyu,sem a bendix nem csinal semmit....-legalabbis a ket omegamon(94' es 95' es a veki 96')igy volt.
Passz,milyen lehet mert meg a markajat sem latom foltuntetve.... Nekem a v6-ra a Bosch szett volt-igaz idekint,de olyan 16.000 Ft es ebben meg a 6db 4 polusu Bosch gyertya is benne volt.....
Renault-ban vannak érdekes dolgok. A vecit gépre nem tettétek még föl? Hátha kiad valami hibát. A kopogásérzékelő lekötése nem egy jó dolog a fogyasztást rendesen megüti. Nekünk anno elszállt az egy dolog volt hogy néha megbolondult de a fogyasztása durvára sikeredett. Városban 9 fölé ment az 1,6 kombi.
az inditómotor bizony forogna attól még ha az immoval lenne gond. viszont inditózás közben VILLOGNA a motorellenőrző lámpa (pl mikor szét volt szedve gyújtás kapcsolom és csavarhúzóval próbáltuk beinditani ez történt.) egyébként szerintem trafó is lehet hibás, illetve apám autójánál (igaz az francia...) néha-néha előfordul hogy melegen nem akar beindulni. azoknál ez tipushiba és a felsőholtponti jeladó a probléma forrása. vectráknál még nem hallottam erről az alkatrészről sokmindent, de biztos van valami hasonló. lehet azt kéne még megnézni
Gyertyakabel-gyertya csere,benzinszuro csere-rangatozas(ha nincs hibakodod)......... Benzinszivattyut es csatlakozojat meg kene nezni,ill. bendix,es az akksira is ra lehetne merni-a nem indulasra....-ennyi ami eszembe jutott hirtelen.....