Ha a leltárodat nézem, akkor több autóval vezetsz. Mert nálunk az MGA (ami papíron nem is autó, csak egy csomó vas, üveg, gumi meg ilyesmi), a Fury (ami papiron nem is autó, csak egy csomó... lásd az MGA-nál), és a Mini (ami a papírjai ellenére is alig-autó) lesz pár héten belül.
Egy jó nej a halom vashoz, üveghez stb. csak pozitívan tud hozzáállni, a Mini esetében más vanna kifogások, de majd elmúlnak, ha vezetheti ezt a gépet. (A Mondeo-t nem tudta vezetni, mert szerinte túl nagy az autó, túl mélyen ül, meg persze "hülye az autó" :)
Igen, a 2009-ben vett sárga kerül vissza. Sokat tanultam azóta az MGB-kről, a kettőből lesz egy megfelelő balkormányos. Érdekes mód nekem a GT Coupe jobban tetszik, mint a Roadster.
Jól hangzik. Korábban mindig olyan szegény kis korcsnak tartottam a B GT-t, amit csak azért visznek haza az állatbörzéről, mert megsajnálták a csúnyasága miatt, de lassan kezdem megszeretni. Az a sárga B, ami hazajön, az a 2009-es, jobbkormányos? És akkor most mi lesz? Lábat vágatsz? :-)
biz' isten irigyellek. Remélem, mihamarabb "élőben" is találkozunk, hogy jól körbenézegethessem a felújított MGB-det.
Mik a tervek, és milyen határidókben gondolkodol?
Én sajna semmit nem csináltam az MGA-val, de még a Fury-val sem. (Sőt, most jól tele van pakolva mindenféle lim-lommal, mert nem férnek a hasznontalan cuccok a garázsban :(
Sőt... mivel a nehéz gazdasági helyzet, és a piszok magas cégautó ad miatt a cég el akarja adni a fenekem alól a 8 éves céges mondeót, ha minden igaz,, egy 1000-es Mini Mayfair tulajdonosa leszek. Igy - Ad Dió kolléga szabadidejének rovására - legelőbb a Mini-t akarnám megtanulni, meg buherálgatni, ha kell.
"Gratulálok hozzá. 3 hete eladtam az MG-t, mert alig fértem el benne, pedig nem vagyok kövér, inkább vékony."
A balkormányosban érdekes mód jól elférek. Aztán kiderült, hogy a B-t az USA piac miatt inkább balkormányosnak tervezték, a két lábtér aszimmetrikus. Szóval ez a gond kilőve.
Az XJS-t tavaly eladtam az akkor még brutális regadó miatt. Két hete szólt aki megvette közel 2 éve a sárga B-met, hogy bizonyos feltételek teljesülése esetén visszaadná. Elgondolkodtam, majd 1,5 hete szólt az egyik veterán topicos fórumtárs, hogy van Budapesten egy eladó, 1967-es, magyar papíros, balkormányos B. A kocka el volt vetve, sárga B jön vissza, tegnap pedig megvettem hozzá a magyart. Még csak garázsos képek vannak, de felteszem őket:
Pár, a hiánygazdaság szülte megoldással, de alapjaiban egész jó.
Segítségre lenne szükségem!!! Veterán autót szeretnénk bérelni a jövő nyári esküvőnkre. (2-3 órára a fotózás idejére) Borsod-Heves-esetleg Jász -Nagykun megye érdekelne!!!! Köszönöm előre is! (Neten csak pesti címeket találtam.)
Ó, egy valódi XJS! Na, te is felveheted a szép, fehér, hátul fűzős köpenyt, azt látom. :-P Gratula! Az enyémben is csak úgy lehet elférni, ha kikönyökölök az ablakon. Cserébe akkor piszok huzatos. Még jó, hogy az oldalablak mozog, kicsit be lehet dönteni. Ha ketten ülnek elöl, akkor már kifejezetten húzós a dolog. Neked ilyen érzésed tuti nem lesz, de még a hátul ülőknek sem. Belátom, hogy ez lenne az igazi, családi grand tourer, de egyszer valaki azt mondta, hogy egy Jaguart nem megvenni drága, hanem fenntartani. Kíváncsi leszek a tapasztalataidra.
Ha nem is MG, de egy 1953-as MG TF look-alike Triumph Herald boldog tulaja lettem. Részletek a kit car topikban, mert leginkább oda tartozik, és valamiért úgy érzem, hogy Triumph topikot és klubot nehéz lesz Magyarországon találnom. :-)
Az 51-es kommentben lévő kis MG felújítása annó költözés, válás meg miegymás miatt megrekedt azon a szinten ahogy a képen látható.
A nagy problémám az hogy egy utángyártott egybeműanyag orral vettem (hasonló megoldás mint a sprite-okon de midget design-al). De nekem ez nem szimpatikus és mindenképp eredeti fém sárvédőket és motorháztetőt szeretnék hozzá venni hogy végre elkezdődhessen a karosszéria munka. Ebben keresnék segítséget, de az angloparts 127e ft-os sárvédőit nem az én pénztárcámhoz szabták. Németországban semmi, angliából meg nem postáznak ilyesmit. (ha esetleg valaki jár ki alkatrészért akkor társulnék vagy akármilyen megoldás érdekel) Már arra vetemedtem hogy veszek akár egyben is egy komplettet amiben egyéb értékes dolgok is vannak, volt is sokáig fent a neten több helyen 390-ért egy 1500-as gumiorrú, de lekéstem róla :(
Szóval segítséget keresek sárvédő-motorháztető front lemezek ügyében! Előre is köszönöm! mail publikus.
Akkor is felcibálom a topikot, mert érdemtelenül merült el. Az aktualitás Csikós cikke Goodwoodról. Most itthon ülök, és számolgatom a malacpersely tartalmát...
Egy erre szakosodott cég hozta el számlásan, így 150000 + ÁFA volt. Ja, és Southampton mellett volt a gép, közel a cég kinti telephelyéhez. Ha távolabb van, akkor nyilvánvalóan több. Nagyon korrektül intéztek mindent.
Van bevált módszered a járgányod hazatalicskázására? Mennyi manapság egy szállítás a szigetről? (Nagyjából. Nyilván nem mindegy, hogy Skócia, vagy Kent.)
Rájöttem, mi történt! A faszinak volt egy Alfája, de autózás közben beleszállt hátulról egy MG. Mivel az MG-nek nem volt kötelezője, ezért kiegyeztek abban, hogy kárpótlásként megkapja a roncsot, otthon meg a kettőből csinált egyet, valami haver meg kalapált hozzá egy Ferrari orrot.