Keresés

Részletes keresés

Ali Ttaik-al-Rep Creative Commons License 2006.07.27 0 0 14162
"Akkor viszont elég kicsi lehet a befolyásuk, a saját választópolgáraikra."

Majdnem helyben vagyunk.

Ahogy a MÁV tárgyal (ahogy a MÁV nevében tárgyalók tárgyalnak), ahhoz nemcsak az utasok kevesek, de általában a polgármesterek is. Lepattannak róla. Nagyon-nagyon régóta.

A polgármesterekben még fel-felsejlik az a gondolat, hogy a pálya a nemzeti vagyon része, azt veszni hagyni nem jó dolog. Még ha konkrétan egyiknek sincs sem megfelelő műszaki, üzleti terve és nincs ehhez megfelelő forrása se, mert azt elvonják, a forráshiány miatt pedig semmi komolyabba helyben nem tudnak önállóan belekezdeni, kuncsorogniuk kell hát a Nagy Osztogatónál.

Lényegében oda jutunk vissza, hogy minden a fővárosban dől el, ahol okosan lekommunikálják, hogy a kis szar vidéki polgármester egy hülye és maradjon csendben: kevés az utas, így drága luxust ott nem tartunk fenn.

Aztán nagy vigyorral még hozzá lehet tenni, hogy "csináld te".

/a/
Előzmény: Törölt nick (14158)
bsasa Creative Commons License 2006.07.27 0 0 14161

Hát pontosan így gondoltam én is.

Ha nem kizárólagos jogokat adnak nakik akkor esélyük sincs felvenni a versenyt a már prosperáló cégekkel amelyek réges rég kiépített fuvaroztatói kapcsolatokkal rendelkeznek.

Előzmény: Törölt nick (14159)
bsasa Creative Commons License 2006.07.27 0 0 14160

A döntés hozó számára, bárki állíthat össze, döntéselőkészítő gondolat sort.

 

Még mindig a vesszőparipám!!!!!!

 

Egy ilyen "döntéselőkészítő gondolat sort" miért olyan emberek készítenek akiknek (?) éveken,évtizedeken keresztul az lett volna a dolguk,hogy ez az állapot ne következzen be?

 

Előzmény: Törölt nick (14158)
v_peti Creative Commons License 2006.07.27 0 0 14157

Napi 3 pár vonatnál ne csodálkozz!

Szűnjön meg Harkánytól lefelé, Harkányig meg legyen ütemes! És akkor nő a forgalom.

 

Előzmény: Törölt nick (14150)
bsasa Creative Commons License 2006.07.27 0 0 14156

Tessék mondani,mennyire erkölcsös dolog az,hogy ezeknek a vonalaknak a regionális vasútkénti üzemeltetéséről papolnak?

Arra gondolok ugyanis,hogy a Cargó megalakításával szépen kicsemegézték a fizetőképes fuvaroknak,a személyszállítást meg finanszírozzák az önkormányzatok?

VAgy talán Ha regionális vasút lesz akkor őket illeti a kizárólagos vasúthasználat?

Előzmény: Törölt nick (14150)
Ali Ttaik-al-Rep Creative Commons License 2006.07.27 0 0 14155
Az autópálya-elszámolások botrányát egyébként sem illik szóba hozni egyes körökben... /a/
Előzmény: vaskerék (14153)
Ali Ttaik-al-Rep Creative Commons License 2006.07.27 0 0 14154
Elég régóta megy ez a téma, hogy az eleje már elsüllyedjen, de a mezőcsáti vonalon egy komplett autópálya-felüljáró épült meg a most felhagyandó vonalon.

Ennyit a pazarlásról...

De sebaj, ennek sincs felelőse.

/a/
Előzmény: vaskerék (14152)
vaskerék Creative Commons License 2006.07.27 0 0 14153
"Marha könnyű mondani, hogy üzemeltesse az önkormányzat, amelynél alig hagynak forrást. Jól hangzik."

Igen...
Próbálom elképzelni, hogy Szeged önkormányzatának kellett volna finansziroznia az M5-öst, vagy Debrecennek az M3-ast...

Soha nem épült volna meg...
Előzmény: Ali Ttaik-al-Rep (14151)
vaskerék Creative Commons License 2006.07.27 0 0 14152
"Üzemelteti is ez a 48 polgármester ?"

Ilyet nem írtam...
Egy cikk tartalmát foglaltam össze, amit nem kommentáltam...

Azonban elgondolkodtató, hogy a vasútvonal Villány-Harkány szakasza jó állapotú, és a közúti átjárót nemrégiben újították fel Siklóson(?) tízenmillió forintért. Ez nem pazarlás?


Előzmény: Törölt nick (14150)
Ali Ttaik-al-Rep Creative Commons License 2006.07.27 0 0 14151
Na, új kört kezdünk, megint legyen végigrágva minden a menetrendtől, a tarifán és az önkormányzatok helyzetén át a torz költségviszonyokig?

Marha könnyű mondani, hogy üzemeltesse az önkormányzat, amelynél alig hagynak forrást. Jól hangzik.

/a/
Előzmény: Törölt nick (14150)
tojásos nokedli Creative Commons License 2006.07.27 0 0 14149

 az Ormánságból 48 polgármester aláírásával levelet küldtek a Miniszterelnökünknek

Biztos könnyekre fakad tőle :-((

Előzmény: vaskerék (14147)
(budai-)H.G. Creative Commons License 2006.07.27 0 0 14148

Tegnap voltam kirándulni a Börzsönyben, Drégelypalánkig utaztam 32230. sz. vonattal. Ez a vonat (kifelé) nem volt túlzottan zsúfolt, eleinte kb. 15...20-an voltunk a motorban. Diósjenőn néztem a Romhány felé 7:28-kor induló 32312. sz vonatot, lényegében már nem volt szabad ülőhely a szóló motorkocsiban.

 

Visszafelé 32225. sz. vonattal jöttem (14:25-kor indul) Diósjenőről, ez nem volt nagyon zsúfolt (összesen 10-12 fő), de ugyebár szintén ellentétesen haladt az ilyenkor szokásos fő utasáramlati iránnyal.

vaskerék Creative Commons License 2006.07.27 0 0 14147
Új hír a 62-es vonallal kapcsolatban.
Lehet, hogy a Villány-Siklós szakasz megmarad.

A mai Dunántúli Napló beszámolt arról, hogy az Ormánságból 48 polgármester aláírásával levelet küldtek a Miniszterelnökünknek, a Villány-Sellye vonal megmaradásáért. Az újság értesülése szerint a vonalbezárás már "finomodott",
és a Villány-Siklós szakasz nem kerül bezárásra. (bocs: forgalom szüneteltetésre)

Természetesen ez nem hívatalos információ.
Majd meglátjuk...
vaskerék Creative Commons License 2006.07.27 0 0 14146
"A cukorrépához az Eas sorozatra és alfajaira van szükség. Hiány nincs belőlük, sőt fölösleg van. Százával rohadnak Komlón, Rákoson, Vésztőn, Godisán, Zalabér-Batykon."

Pécsi főpályaudvaron is ácsingóznak már tavaly óta.
A gond a rájuk festett betű, ami hű tükre állapotuknak.

A célra sajnos alkalmatlanok, így bizony a valóság, hogy KEVÉS van belölük (is).
Előzmény: _nyunyuka (14130)
Ali Ttaik-al-Rep Creative Commons License 2006.07.27 0 0 14145
90%-ban helytálló megállapítás. :D /a/
Előzmény: Törölt nick (14143)
Fázishatár Creative Commons License 2006.07.27 0 0 14144

Te meg szelektíven olvasol, szokás szerint megint mellébeszélsz.

 

Az abszolút ONtopic kérdésemre válaszolj:

 

De mennyi vonalanként, vonatonként a min. és a max., amiből az átlag kijön?

 

Szabi után elvillantok pár mellékvonalra megnézni az utasok nélkül imbolygó Bz-ket, csak nehogy úgy járj az utasszám-adataiddal, mint a 25-ös vonal tehervonataival.

Előzmény: Törölt nick (14143)
Fázishatár Creative Commons License 2006.07.27 0 0 14142

Természetesen vitatható, hogy egy vonalon az átlagos, vonatonkénti utasszám 28 fő, vagy 38 fő ?

 

Mániád ez az átlag. De mennyi vonalanként, vonatonként a min. és a max., amiből az átlag kijön?

 

Ugyanis ez személyeskedéstől mentes, szakmai, vicinális ügy.

 

Folyton ezt hajtogatod. Három eset lehetséges:

 

1. Te vagy ennyire hülye, hogy nem veszed észre. (BOCCS!)

 

2. Jól tudod a valót, de ennyire hülyének nézed az olvasóközönségedet.

 

3. 1+2

 

Az egész a politikáról szól, ha nem tűnik föl, vagy nem akar feltűnni.

Előzmény: Törölt nick (14087)
Fázishatár Creative Commons License 2006.07.27 0 0 14141

pénzt szeretnének spórolni.

 

Ne edd már meg a maszlagot, nem erről van szó!

Előzmény: M40 120 (14072)
Fázishatár Creative Commons License 2006.07.27 0 0 14140
Nem kell félteni Őt se :).
Előzmény: M40 120 (14071)
dulla Creative Commons License 2006.07.27 0 0 14139
A válasz nem a meddigbe hanem a honnaban van. 151 vonal eredetileg a Ráckevei hév folytatása lett volna a duna mellett Bajáig, de MÁV állomásból kiágazva engedéyezték.
Előzmény: v_peti (14124)
Törölt nick Creative Commons License 2006.07.27 0 0 14138
A 2130/2006 Kormányhatározat itt megtalálható:
http://www.kozlonykiado.hu/kozlonyok/Kozlonyok/10/PDF/2006/34.pdf
trains.hu Creative Commons License 2006.07.27 0 0 14137

hogy mint a cég képviselője, minket szórakoztat a pontjaival, ahelyett, hogy megpóbálnák azokat megvalósítani, amikhez nem kell pénz, vagy még meg is van rá.

 

Ha van rajta sapka, akkor azért, ha nincs, akkor meg azért... :)

Előzmény: manhattani (14135)
trains.hu Creative Commons License 2006.07.27 0 0 14136

Hol olvastad azt, hogy "mi itt bent tudjuk"?... Nem hiszem, hogy tudna bárki is egy személyben a MÁV nevében szólni... Szegény Imre megpróbálja, de őt is mindenki csak kritizálja.

 

Ne haragudj, de szerinted olyan nagy dolog rájönni arra, hogy a kalauz legyen udvarias, meg hogy ismerje a jegyfajtákat? Ugyanezt mondta Devecz is a múltkor. Tudja ő is. Ettől változik valami? Esetleg van valami konkrétabb javaslat is, hogyan lehetne a kalauzokat nagyobb udvariasságra bírni?

Előzmény: manhattani (14135)
manhattani Creative Commons License 2006.07.27 0 0 14135

>Van egy olyan érzésem, hogy KIRÁNDULÁS is vasutas, és neked sem kellene így megszemélyesíteni egy egyelőre 45.000 fős céget.


Nekem is van olyan érzésem, hogy ő vasutas. Pl. abból is, hogy mint a cég képviselője, minket szórakoztat a pontjaival, ahelyett, hogy megpóbálnák azokat megvalósítani, amikhez nem kell pénz, vagy még meg is van rá.

 

>Abban viszont egyetértünk, hogy kívülről mindenki tisztán látja a megoldást.
Na, látod, már megint. "Ti ott kívül nem tudhatjátok!" (Annak ellenére, hogy KIRÁNDULÁS (nem tudom, miért kiabálja a nevét...) már olyasmiket is ír, amiket néhányan már nagyon régen mondunk...


Olyat kifejezni, hogy "mi itt benn tudjuk a dolgokat" a MÁV jelenlegi állapota mellett röhejes.

 

Előzmény: trains.hu (14134)
trains.hu Creative Commons License 2006.07.27 0 0 14134
Van egy olyan érzésem, hogy KIRÁNDULÁS is vasutas, és neked sem kellene így megszemélyesíteni egy egyelőre 45.000 fős céget. Abban viszont egyetértünk, hogy kívülről mindenki tisztán látja a megoldást.
Előzmény: manhattani (14129)
v_peti Creative Commons License 2006.07.27 0 0 14133

Nem kellett volna hagyni szétrohadni őket. Az ócskvasért majd valaki biztosan kaszál majd.

 

Előzmény: _nyunyuka (14132)
_nyunyuka Creative Commons License 2006.07.27 0 0 14132
Láttam közelebbről azokat a kocsikat. A komlóikat tilos mozgatni! Össze kell őket aprítani és az anyagukból gyártani új teherkocsit.
Előzmény: v_peti (14131)
v_peti Creative Commons License 2006.07.27 0 0 14131

A cukorrépához az Eas sorozatra és alfajaira van szükség. Hiány nincs belőlük, sőt fölösleg van. Százával rohadnak Komlón, Rákoson, Vésztőn, Godisán, Zalabér-Batykon.

 

Ha van kocsi és igény is van rájuk, akkor a Cargo miért nem pofoztatja helyre őket?????

 

 (Privatizálják végre a Cargot, és akkor majd talán menni fog a fuvar után és nem elzavarja azt!!!)

 

Előzmény: _nyunyuka (14130)
_nyunyuka Creative Commons License 2006.07.26 0 0 14130

Miért nem vállalta a vasút a cukorrépa szállítást, kocsihiány vagy valami egyéb okból?

 

Egy (pár éve még Dunavecsén dolgozó) fszt. mondta: kértek 15 kocsit, kaptak 10, hiányos padlózatú kocsit. Megrendelték x hó y napra, megkapták y+5 napra, az állásidőt persze y naptól kezdődően 15 kocsira számlázták ki. A fuvaroztató meg - jogosan! - besokallt.

 

A cukorrépához az Eas sorozatra és alfajaira van szükség. Hiány nincs belőlük, sőt fölösleg van. Százával rohadnak Komlón, Rákoson, Vésztőn, Godisán, Zalabér-Batykon.

Előzmény: vasútbarát (14127)
manhattani Creative Commons License 2006.07.26 0 0 14129

KIRÁNDULÁS, nekem tetszik a listád.


Annyira, hogy több pontját (mint pl. hogy a kalauz ne nézze le az utast, értsen a jegyfajtákhoz, legyen némi hiteles utastájékoztatás, stb.) már korábban emlegettük itt e topikokon. Csak az volt a válasz ideíró magos MÁV-osok részéről, hogy mit szólunk bele, ők csinálják a MÁVot, ők tudják, hogy kell, mi csak unatkozó úrigyerekek vagyunk, akik ráérünk belepofázni.

 

A MÁV tojik arra a tartalomra, amit a pontjaid közölnek. Sokan, nagy erők is megpróbálták más viselkedésre bírni, sikertelenül. A szervezet önmaga szerepét túlélt dinoszaurusz, ezért kell dögölnie. Nincs más, mint a szétdaraboló villám, úgy kevésbé büdös a szétrothadás szaga. Ez indult most a mellékvonalak egy részének megszűntetésével. A többi sem sokat várat magára.

Előzmény: Törölt nick (14125)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!