Sziasztok,
Nagyon jo az uj logo :-)))
Kulonben megven a ciripeles oka, a ventilator motorja. Ma cserelik, termeszetesen garanciaban. De jo is az 5 ev gari :))
Udv.
pete
Eddig nekem mindegyik Nissan (Bluebird, Primera)csinált ilyet időnként, de a ventillátor fel-le kapcsolásától mindíg abbahagyta. Valószínűleg csak valami falevél vagy ilyesmi lehetett. A Te esetedben is szerintem valami hasonló lehet.
Sziasztok,
Adjatok tippeket, mi okozhatja a 2 eves Nissan Almeramban a kovetkezo jelenseget: nehany hete, reggel, a ventilator felol egy gyenge kerepelo (ciripelo) hang hallhato. Minnel feljebb kapcsolom, annal szaporabb, de nem erosebb a hang, belso levegokeringetesnel egy kicsit felerosodik, a ventilator mukodik, fujja a lebegot. Ha jol hallom, a job oldalrol jon, a kesztyutarto alol. A furcsa az, hogy csak reggel hallhato, tehat mikor ugymond hideg az auto, delutan, tobb ora allas utan (altalaban a napon) mar semmi. Eloszor valami levelre, kis agra gondoltam ami beragadt a szellozobe, de akkor miert csak reggel csinalja?
Jartatok mar igy ? Varom a velemenyeket.
Koszi !
pete
Még nem szedtem szét ilyet, de mivel japán és főleg NISSAN a következőt tudnám javasolni (feltéve ha valamelyik műszer háttérvilágításáról van szó): kormány le (nem muszály, de klasszisokkal kényelmesebb), az órákat körülvevő keret lecsavarozása (ez kb a bal oldali szellőzőrostélytól a középsőkig tart) durván 8 csavar lehet, ha olyan mint a sunny akkor van még három patent (jobb rostély az órák felett pont középen és középrostélyok felett) amit úgy jön le, hogy a burkolatot kissé (finoman) lehúzva csh-val pattintható ki (törésveszély elkerülése végett!) aztán műszerfal ki csatikat óvatosan lehúzod kilométerspirál nincs úgyhogy no para, és a nagy foglalatú izzókkal babrálj (ua mint parkfényizzók a fényszórókban) a sapka óvatosan lehúz rá az újra, TESZT és vissza az egész! Remélem nem volt túl ZAdyfkvbVARjusduyéofhobOS!! :-))
Egy kis segítséget szeretnék kérni, a műszerfalban kiégett egy izzó, de fogalmam sincs miket kell lebontani, ahhoz, hogy ki tudjam cserélni. Ha valaki szedett már szét P11-es műszerfalat, kérem segítsen.
figyelj, az eddigi primerak ... hát, igen csúnyák voltak. és akkor még nagyon finom voltam.
az meg, amikor szpojlerekkel meg hat pár kétezer forintos ködlámpával gazdagítják az autót, előre meg betesznek egy fég-gázkovektorból leszakított rácsos lemezt, az külön vérgáz. übergagyi. ilyen alpári módon az ilyen kis szoláriumbarna nagyon sportos nagyon menő faszfejek szokták kiröhögtetni magukat.
pont az orra a legszebb!
az órák tényleg lehetnének a vezető előtt, ám a kezelőkonzol középen nagyon el van találva. kézre áll és nagyon jól használható.
mondom, nagy zsírság az autó :-)
A kárpit - pontosabban a karosszéria - csak akkor zörög, ha felhangosítom a rádiót - 30cm-es mélynyomó láda a csomagtartóban. : )
Láttátok már az új Primerát? Tegnap elmentünk megnézni és kirpóbálni. Szó ami szó kitett magáért a Nissan fejlesztőcsapata. Ami mostanában létezik újdonság és extra, azt belepakolták. Az 1.6-os (110 LE) alap modellel mentünk 1 kört, de azzal kicsit lusta. Állítólag a 2.0 benzin és a 2.2 TD motorral nagyon tuti.
Elég mázlim volt, a barátnőm munkahelyén "selejteztek" 4-5 éves autókat és Eurotax áron adták. Az enyém 97.10. havi, 2M Ft volt. Extrák vannak benne bőven, motoros tükrök és ablakok, légkondi, szervó, központi zár, riasztó.
A menetzaj elég tűrhető, 150-170 körül vígan lehet vele tartósan autózni.
Koszi Primera_P11,
Elarulnad meg mennyiert vetted es hol ? Mivel SLX, gondolom a felszereltsege nagyon jo. Ugy 150 korul milyen a zajkomfortja ?
Koszi !
pete
Én az AutoSun-nál vettem - 468-3360 (nem ők a legolcsóbbak, de nekem ez van a legközelebb - Hungária krt. 104.) de a Cartron 06-22-574-031 (Kápolnásnyék - utánvéttel) egy kicsit olcsóbb.
Anno, jo regen a ladaban mar hasznaltam olajfilmes legszurot, naggyon szerettem eze' kellene most ugyebar beszerzesi hely, ahol ilyen doboz alaku olajfilmes legszurot lehet kapni. :)
Asszem megvan meg a tisztito keszletem. :))
A gyári helyen, csak ki kell venni a papírszűrőt, és a helyére betenni a sportszűrőt. Nekem K&N típusú van, még a P10-esbe vettem, de szerencsére a szűrőház mérete megegyezik P11-esével. (Buta japánok kitalálták, hogy ne kelljen annyi féle alkatrészt gyártani, bezzeg a németek, ha nem tudod fejből az autód alvázszámát nem kapsz hozzá alkatrészt.) A szűrőt később Neked kell tisztogatni 5-10e km-enként. Ezt a tisztító szettet külön kell megvenni. Az egész kb. 23-25e ft-ba kerül, de főleg kisebb teljesítmnyű autóban ez a legolcsóbb tuning. Így egyébként 0,5-1 literrel a fogyasztás is lejjebb megy és a teljesítményre sincs rossz hatással. :) Van olyan verzió is - direkt szűrő - amikor az egész szűrőházat ki kell dobni, és a cső végére kell egy kúp alakú szűrőt feltenni.
A mostani P11-es Primerát novemberben vettem 92.000km-rel. Eddig a Nissan Rapidnál szervizelték, de nekem van egy régóta bevált "sima" autószerelőm, ugyanúgy megcsinálja a javításokat, mint a márkaszervíz, csak nem veri át a fejemet és nagyon korrektül dolgozik. Most következik az első szervíze az autónak nálam ("105 ezres"), úgyhogy erről még túl sokat nem tudok mondani. Korábbi Nissan-ok (egy P10-es Primera és egy U11-es Bluebird) nagyon sokat bírtak, nem volt semmi "extra" javítás. Az előírt csereciklusokat érdemes betartani és akkor nem éri az embert semmilyen meglepetés. A Bluebird-öt 370.000km-nél adtam el. ;-) A P11 fogyasztásáról annyit, hogy városban 9-10 között mozog (sport légszűrő és sport gyertya van eddig benne), de ez elég "sportos" vezetés mellett. Országúton még nemnagyon van tapasztalatom, de 200-ra pikk-pakk felugrik autópályán. Az úlyabb Primera - ami jelenleg kapható a kereskedőknél - úgy tudom a P11-esnek csak a csinosított változata, túl sok újdonság nincs benne.
Apropó! A hétvégén mutatják be az új Primerát, tesztvezetés meg minden. Ott a helyünk!
Szia Primera_P11,
En is hasznalt Primera vasarlasan gondolkodom, igaz mar a tiednel ujabb model lenne. Azert nagyon erdekelnenek a kovetkezok:
- karbantartasi koltseg es gyakorisag
- markaszervizbe jarsz ?
- fogyasztas, fokent a varosi
- barmilyen pozitiv vagy negativ eszreveteled
Azt a modelt amilyen a tied is lattam mar 2.5 MFt korul, 2.0-as SLX automata na es persze P11 :-)) Ez nem rossz ar, csak nem tudom hasznaltan nehany ev tavlataban mire szamitsak. En evente kb. 15 ezret autozom.
Elore is koszi !
pete
Hát igen, én egy ilyet nyúzok, lassan kilenc hónapja (újonnan vettem).
Valóban vannak kisebb összeszerelési hiányosságok, bővebben talán a Nissan Klub fórumán írtam róla:
http://www.nissan.hu/feedback/feedback.htm
Ennek egyetlen oka: Sunderland. Az EU protekcionista, japángyilkos vámpolitikája és támogatási rendszere miatt a Maxima QX kivételével minden európai piacra gyártott modellt Európában szerelnek össze. Ez tragédia. De sajnos még nem gyűlt össze a tízmillióm a Maximára, úgyhogy szegény ember vízzel főz.
Egyébként a pozitívumok:
- megbízható, soha nem hagyott cserben, nem is gyulladt ki, mint egyik ismerősöm hétmilliós Lagunája vagy a volt főnököm Saabja
- a világ legszebb autója!!!
A fogyasztása nálam, téli és kizárólag városi üzemben (100 % belvárosi csúcsforgalom) 9-10 liter, de nekem a kispolszki is stabilan 8-at fogyasztott. Úgyhogy vagy rosszul számolom, vagy gátlástalanul vezetek, vagy mindenki hazudik, aki 5-6 literekről mesél. Szerintem ez utóbbi az igaz.
Én is egy Nissan őrült vagyok. Az egész egy dízel Bluebird-del kezdődött, aztán egy szintén dízel P10-es Primerával folytatódott, most pedig egy 97-es P11-es benzines 2000-es Primera SLX-et hajtok. Az lenne a kérdésem - remélem tud valaki segíteni - honnan tudom kideríteni, hogy hány lóerős motor van benne? A forgalmiba 110kW (150LE) van írva, de tudtommal csak az SRi-t szerelték ilyen motorral.