Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

pete_sampras Creative Commons License 2002.07.04 0 0 389
Sziasztok,
Nagyon jo az uj logo :-)))
Kulonben megven a ciripeles oka, a ventilator motorja. Ma cserelik, termeszetesen garanciaban. De jo is az 5 ev gari :))
Udv.
pete
PRIMERA_P11 Creative Commons License 2002.07.04 0 0 388
Hogy tetszik az új logónk?

Üdv: Jani

Almera II Creative Commons License 2002.07.04 0 0 387
Kellene nekünk is egy szép logó... az az érzésem, hogy az összes többi márkánál sokkal nagyobb a forgalom :(((

Ha valaki tud fórumos logót csinálni, kérem, küldje el a webmasternek, hogy mi is kinézzünk valahogy...

NISSAN FOREVER!

ez Creative Commons License 2002.06.27 0 0 386
Helló,

Megtudná valaki mondani a korábban már említett (esetleg egyéb) bontók elérhetőségét (cím, tel.szám...)

Primera-hoz keresek 4 dísztárcsát, ami szalonban 8-10 eFt/ darab.....

Köszönöm.

Sunny GTI-R Creative Commons License 2002.05.28 0 0 385
Szerintem is falevél, nekem is volt már ilyenem. A múltkor lekaptam a ventilátort és kidzsuváztam, azóta minden OK!
Előzmény: pete_sampras (383)
PRIMERA_P11 Creative Commons License 2002.05.28 0 0 384
Eddig nekem mindegyik Nissan (Bluebird, Primera)csinált ilyet időnként, de a ventillátor fel-le kapcsolásától mindíg abbahagyta. Valószínűleg csak valami falevél vagy ilyesmi lehetett. A Te esetedben is szerintem valami hasonló lehet.
Előzmény: pete_sampras (383)
pete_sampras Creative Commons License 2002.05.28 0 0 383
Sziasztok,
Adjatok tippeket, mi okozhatja a 2 eves Nissan Almeramban a kovetkezo jelenseget: nehany hete, reggel, a ventilator felol egy gyenge kerepelo (ciripelo) hang hallhato. Minnel feljebb kapcsolom, annal szaporabb, de nem erosebb a hang, belso levegokeringetesnel egy kicsit felerosodik, a ventilator mukodik, fujja a lebegot. Ha jol hallom, a job oldalrol jon, a kesztyutarto alol. A furcsa az, hogy csak reggel hallhato, tehat mikor ugymond hideg az auto, delutan, tobb ora allas utan (altalaban a napon) mar semmi. Eloszor valami levelre, kis agra gondoltam ami beragadt a szellozobe, de akkor miert csak reggel csinalja?
Jartatok mar igy ? Varom a velemenyeket.
Koszi !
pete
Sunny GTI-R Creative Commons License 2002.05.27 0 0 382
Még nem szedtem szét ilyet, de mivel japán és főleg NISSAN a következőt tudnám javasolni (feltéve ha valamelyik műszer háttérvilágításáról van szó): kormány le (nem muszály, de klasszisokkal kényelmesebb), az órákat körülvevő keret lecsavarozása (ez kb a bal oldali szellőzőrostélytól a középsőkig tart) durván 8 csavar lehet, ha olyan mint a sunny akkor van még három patent (jobb rostély az órák felett pont középen és középrostélyok felett) amit úgy jön le, hogy a burkolatot kissé (finoman) lehúzva csh-val pattintható ki (törésveszély elkerülése végett!) aztán műszerfal ki csatikat óvatosan lehúzod kilométerspirál nincs úgyhogy no para, és a nagy foglalatú izzókkal babrálj (ua mint parkfényizzók a fényszórókban) a sapka óvatosan lehúz rá az újra, TESZT és vissza az egész! Remélem nem volt túl ZAdyfkvbVARjusduyéofhobOS!! :-))
Előzmény: PRIMERA_P11 (380)
nobodybuilder Creative Commons License 2002.05.27 0 0 381
miért is nem viszed szervízbe?
már öt éven túli?
vagy hobbi?
Előzmény: PRIMERA_P11 (380)
PRIMERA_P11 Creative Commons License 2002.05.27 0 0 380
Egy kis segítséget szeretnék kérni, a műszerfalban kiégett egy izzó, de fogalmam sincs miket kell lebontani, ahhoz, hogy ki tudjam cserélni. Ha valaki szedett már szét P11-es műszerfalat, kérem segítsen.

Előre is köszönöm,
Jani

nobodybuilder Creative Commons License 2002.05.24 0 0 379
figyelj, az eddigi primerak ... hát, igen csúnyák voltak. és akkor még nagyon finom voltam.

az meg, amikor szpojlerekkel meg hat pár kétezer forintos ködlámpával gazdagítják az autót, előre meg betesznek egy fég-gázkovektorból leszakított rácsos lemezt, az külön vérgáz. übergagyi. ilyen alpári módon az ilyen kis szoláriumbarna nagyon sportos nagyon menő faszfejek szokták kiröhögtetni magukat.

Előzmény: Mélerdémon (378)
Mélerdémon Creative Commons License 2002.05.24 0 0 378
Na ne boruljal mar meg. A P11-t meg nem lattad sporty grillel elol. A tobbit akkor beszeljuk meg a kijottel a horrortripbol. :))
Előzmény: nobodybuilder (377)
nobodybuilder Creative Commons License 2002.05.24 0 0 377
pont az orra a legszebb!
az órák tényleg lehetnének a vezető előtt, ám a kezelőkonzol középen nagyon el van találva. kézre áll és nagyon jól használható.
mondom, nagy zsírság az autó :-)
Előzmény: Mélerdémon (376)
Mélerdémon Creative Commons License 2002.05.24 0 0 376
Fura az izlesed... :)

Az orra baromi ocsmany, a tobbi ok. Belulrol otvar dolog, hogy nem a vezeto elott vannak a cuccok. Sajna tomegtrend. A tobbi tenyleg kiraly.

Előzmény: nobodybuilder (375)
nobodybuilder Creative Commons License 2002.05.24 0 0 375
álomszép az új primera, tegnap ültem benne, a belső tere is pazar. az almerám most lesz két éves, erős a kísértés a cserére ... :-)
PRIMERA_P11 Creative Commons License 2002.05.13 0 0 374
A kárpit - pontosabban a karosszéria - csak akkor zörög, ha felhangosítom a rádiót - 30cm-es mélynyomó láda a csomagtartóban. : )

Láttátok már az új Primerát? Tegnap elmentünk megnézni és kirpóbálni. Szó ami szó kitett magáért a Nissan fejlesztőcsapata. Ami mostanában létezik újdonság és extra, azt belepakolták. Az 1.6-os (110 LE) alap modellel mentünk 1 kört, de azzal kicsit lusta. Állítólag a 2.0 benzin és a 2.2 TD motorral nagyon tuti.

Mélerdémon Creative Commons License 2002.05.10 0 0 373
Ize, nalad is zorog a karpit? Engem a sirba tud kergetni. Ezt leszamitva minden ox, bar nemi zajcsokkento imho elkelne a motorhaztetore.
Előzmény: PRIMERA_P11 (372)
PRIMERA_P11 Creative Commons License 2002.05.08 0 0 372
Elég mázlim volt, a barátnőm munkahelyén "selejteztek" 4-5 éves autókat és Eurotax áron adták. Az enyém 97.10. havi, 2M Ft volt. Extrák vannak benne bőven, motoros tükrök és ablakok, légkondi, szervó, központi zár, riasztó.
A menetzaj elég tűrhető, 150-170 körül vígan lehet vele tartósan autózni.

Jani

pete_sampras Creative Commons License 2002.05.08 0 0 371
Koszi Primera_P11,
Elarulnad meg mennyiert vetted es hol ? Mivel SLX, gondolom a felszereltsege nagyon jo. Ugy 150 korul milyen a zajkomfortja ?
Koszi !
pete
Előzmény: PRIMERA_P11 (365)
Mélerdémon Creative Commons License 2002.05.08 0 0 370
thankhajo. Cimeket lejegyeztem. :)
PRIMERA_P11 Creative Commons License 2002.05.08 0 0 369
Én az AutoSun-nál vettem - 468-3360 (nem ők a legolcsóbbak, de nekem ez van a legközelebb - Hungária krt. 104.) de a Cartron 06-22-574-031 (Kápolnásnyék - utánvéttel) egy kicsit olcsóbb.
Mélerdémon Creative Commons License 2002.05.08 0 0 368
No igen, lelohely kellene. :) (netan bontex??)

Anno, jo regen a ladaban mar hasznaltam olajfilmes legszurot, naggyon szerettem eze' kellene most ugyebar beszerzesi hely, ahol ilyen doboz alaku olajfilmes legszurot lehet kapni. :)
Asszem megvan meg a tisztito keszletem. :))

A direkt szurot mellozom.

/me a happy p11 tulaj.

Amugy a toolbox elvet a vw talalta ki.

Előzmény: PRIMERA_P11 (367)
PRIMERA_P11 Creative Commons License 2002.05.08 0 0 367
A gyári helyen, csak ki kell venni a papírszűrőt, és a helyére betenni a sportszűrőt. Nekem K&N típusú van, még a P10-esbe vettem, de szerencsére a szűrőház mérete megegyezik P11-esével. (Buta japánok kitalálták, hogy ne kelljen annyi féle alkatrészt gyártani, bezzeg a németek, ha nem tudod fejből az autód alvázszámát nem kapsz hozzá alkatrészt.) A szűrőt később Neked kell tisztogatni 5-10e km-enként. Ezt a tisztító szettet külön kell megvenni. Az egész kb. 23-25e ft-ba kerül, de főleg kisebb teljesítmnyű autóban ez a legolcsóbb tuning. Így egyébként 0,5-1 literrel a fogyasztás is lejjebb megy és a teljesítményre sincs rossz hatással. :) Van olyan verzió is - direkt szűrő - amikor az egész szűrőházat ki kell dobni, és a cső végére kell egy kúp alakú szűrőt feltenni.

Ha kell tudok mondani "lelőhelyeket".

Üdv: Jani

Mélerdémon Creative Commons License 2002.05.08 0 0 366
Honnan van a sportlegszuro?
Help me. Egy primcsi tulaj, 50e k-val.
Előzmény: PRIMERA_P11 (365)
PRIMERA_P11 Creative Commons License 2002.05.08 0 0 365
Hello pete_sampras!

A mostani P11-es Primerát novemberben vettem 92.000km-rel. Eddig a Nissan Rapidnál szervizelték, de nekem van egy régóta bevált "sima" autószerelőm, ugyanúgy megcsinálja a javításokat, mint a márkaszervíz, csak nem veri át a fejemet és nagyon korrektül dolgozik. Most következik az első szervíze az autónak nálam ("105 ezres"), úgyhogy erről még túl sokat nem tudok mondani. Korábbi Nissan-ok (egy P10-es Primera és egy U11-es Bluebird) nagyon sokat bírtak, nem volt semmi "extra" javítás. Az előírt csereciklusokat érdemes betartani és akkor nem éri az embert semmilyen meglepetés. A Bluebird-öt 370.000km-nél adtam el. ;-) A P11 fogyasztásáról annyit, hogy városban 9-10 között mozog (sport légszűrő és sport gyertya van eddig benne), de ez elég "sportos" vezetés mellett. Országúton még nemnagyon van tapasztalatom, de 200-ra pikk-pakk felugrik autópályán. Az úlyabb Primera - ami jelenleg kapható a kereskedőknél - úgy tudom a P11-esnek csak a csinosított változata, túl sok újdonság nincs benne.

Apropó! A hétvégén mutatják be az új Primerát, tesztvezetés meg minden. Ott a helyünk!

Üdv Mindenkinek!

JAMES Creative Commons License 2002.05.07 0 0 364
SX kollégák!

Vettem alkatrésznek egy enyhén törött hépet, ha valakinek kell valami, szóljon!

Sunny GTI-R Creative Commons License 2002.05.07 0 0 363

Én úgy tudom, hogy 130lovasok a "sima" 2.0SLX-ek.
Előzmény: PRIMERA_P11 (360)
pete_sampras Creative Commons License 2002.05.07 0 0 362
Szia Primera_P11,
En is hasznalt Primera vasarlasan gondolkodom, igaz mar a tiednel ujabb model lenne. Azert nagyon erdekelnenek a kovetkezok:
- karbantartasi koltseg es gyakorisag
- markaszervizbe jarsz ?
- fogyasztas, fokent a varosi
- barmilyen pozitiv vagy negativ eszreveteled
Azt a modelt amilyen a tied is lattam mar 2.5 MFt korul, 2.0-as SLX automata na es persze P11 :-)) Ez nem rossz ar, csak nem tudom hasznaltan nehany ev tavlataban mire szamitsak. En evente kb. 15 ezret autozom.
Elore is koszi !
pete
Előzmény: PRIMERA_P11 (360)
Almera II Creative Commons License 2002.05.07 0 0 361
Hát igen, én egy ilyet nyúzok, lassan kilenc hónapja (újonnan vettem).

Valóban vannak kisebb összeszerelési hiányosságok, bővebben talán a Nissan Klub fórumán írtam róla:

http://www.nissan.hu/feedback/feedback.htm

Ennek egyetlen oka: Sunderland. Az EU protekcionista, japángyilkos vámpolitikája és támogatási rendszere miatt a Maxima QX kivételével minden európai piacra gyártott modellt Európában szerelnek össze. Ez tragédia. De sajnos még nem gyűlt össze a tízmillióm a Maximára, úgyhogy szegény ember vízzel főz.

Egyébként a pozitívumok:
- megbízható, soha nem hagyott cserben, nem is gyulladt ki, mint egyik ismerősöm hétmilliós Lagunája vagy a volt főnököm Saabja
- a világ legszebb autója!!!

A fogyasztása nálam, téli és kizárólag városi üzemben (100 % belvárosi csúcsforgalom) 9-10 liter, de nekem a kispolszki is stabilan 8-at fogyasztott. Úgyhogy vagy rosszul számolom, vagy gátlástalanul vezetek, vagy mindenki hazudik, aki 5-6 literekről mesél. Szerintem ez utóbbi az igaz.

:-)

Előzmény: Al-mera (352)
PRIMERA_P11 Creative Commons License 2002.05.07 0 0 360
Sziasztok!

Én is egy Nissan őrült vagyok. Az egész egy dízel Bluebird-del kezdődött, aztán egy szintén dízel P10-es Primerával folytatódott, most pedig egy 97-es P11-es benzines 2000-es Primera SLX-et hajtok. Az lenne a kérdésem - remélem tud valaki segíteni - honnan tudom kideríteni, hogy hány lóerős motor van benne? A forgalmiba 110kW (150LE) van írva, de tudtommal csak az SRi-t szerelték ilyen motorral.

Előre is köszi minden segítséget.

Jani

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!