Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

Almera II Creative Commons License 2002.07.15 0 0 419
Én most úgy tudom, hogy C, L és S van (comfort, luxury, sport?) és azon belül teljesen követhetetlenül a Pn (n=pozitív egész szám 1-től végtelenig) :)

Régen az Almerán az LX volt az alap (fekete lökhárítójáról messziről könnyen felismerhető*), a GX volt a közepes felszereltség, az SLX pedig a csúcs (talán csak 1.6-os motorral, nem tudom). De ezeken belül is volt számtalan Pn-variáns :)

*nem volt hülyeség a fekete lökhárító... valamivel funkcionálisabb a városi forgalomban, mint a színrefújt... :))

Két korábbi hozzászóláshoz:

Én is örülök, hogy felpörgött a fórum!!! Hála az új logónak :))))

Öcsibácsi Micrája pedig egészen bombasztikus lehet... csupa króm és alufelni... akkor ez pont olyan, mint a prosiban középtájt az a kis bordó csoda!!!

Üdvözlettel:

Almera II

Előzmény: fAPOfa (415)
nemmindegy Creative Commons License 2002.07.12 0 0 418
Valóban, ezek a különféle felszereltségi fokozatra utalnak.
Régebben a CX,LX,GX,SLX jelzések voltak, mostanában a P1-P2...-P7 jelzés dívik.
A régebbieknél az SLX, GLX, FX a legjobban felszerelt változatok voltak, ha jól tudom, a GLX valamiféle inkább sportos, az SLX pedig inkább "kényelmes" autót jelentett. (A sportost a külcsínre értem...)
A fitt egy nagyon lecsupaszított autó volt, egyetlen előnye (Nissan volta mellett) a nagyon baráti ár volt. Viszont gyakoraltilag csak az ablaktörlő volt elektromos... :)
Az újabb jelölésrendszerben van egy kategória, pl. komfort (C), luxury (L), és azon belül tovább finomítják. Ezeknek a jelentsét megtudod, ha a www.nissan.hu-n megnézed a típusválasztékot. Teljes részletességgel olvashatsz a felszereltségről. A régebbi kiadásokkal kapcsolatban szerintem ha felkeresel (akár telefonon) egy márkakereskedést, szívesen állnak szolgálatodra, de az is lehet, hogy ha a www.nissan.hu/feedback/feedback.htm fórumon felteszed a kérdést, rövid időn belül választ kapsz. (Legalábbis úgy tűnt, hogy több esetben is nagyon készségesek voltak.)
A "nem-japán" autókkal kapcsolatban elismerem (soha nem tagadtam), hogy én (erősen?) elfogult vagyok a japán autókkal (különösen a Nissannal) szemben...
Előzmény: fAPOfa (415)
BOCA Creative Commons License 2002.07.12 0 0 417
Bocs, ne a regisztralt cimemre, hanem a boca@freemail.hu-ra irjatok.
Előzmény: BOCA (416)
BOCA Creative Commons License 2002.07.12 0 0 416
Az en szerelom (igaz, nem komplett markaszerviz) nagyon korrekt, pontos, megbizhato, olcso. Nem vicc. Batran ajanlom barkinek. Akit erdekel az elerhetosege, irjon egy emailt.
Előzmény: bundee (392)
fAPOfa Creative Commons License 2002.07.12 0 0 415
Olyan kiterjesztések az Almerán, hogy
GX
LX
GX P9
GX P10
GX Fitt
GX P4 PD
stb. mit jelentenek?
(ha jóltom pl. a "Fitt" egy direkt k-európai gyengébb felszereltségű típust rejt, ezek amúgy jóval olcsóbbak is)
évjárattól is függ a tartalom ebből megállapítható, hogy mi lett utólag be/kiszerelve?
Klímát utólag berakni érdemes-e, vagy eleve olyat kell nézni (látszik-e, pl. hogy utólag lett beszerelve?)
Min látszik a leginkább a km pörgetés (van aki azt mondja, hogy a gumikon persze ezt lehet cserélni (de esetleg 2 éves autón nincs olyan árkülönbség amiért megéri). egyes berendezések kopottsága váltó, pedál stb.
Ez az egy amitől félek a használt autó esetén, meg persze a törött múlt... (de gondolom ha éles lesz a deal azért megkérek majd egy hozzáértő szerelőt is)
fAPOfa Creative Commons License 2002.07.12 0 0 414
"olasz, francia és spanyol autót SEMMIKÉPP ne vegyél" Pedig innen indultam :))) először megnézetem melyik a legolcsóbb "golfkategóriás" 2-3 éves autó amiben klíma is van, hát a Fiat Brava/Bravo jött ki. Így először azokat néztem aztán beleültem egy 5 évesbe amiben állítólag 100e km volt már a kaszni rohadt, motor zörgött, kilincsek mintha tenger alatt lettek volna 15 éve. Meg még hányan lebeszéltek erről... Most olyan autót keresek amire rábeszél(t)nek;), főként pedig megbízható, nem lopják annyira (utcán fog parkolni) és a fogyasztása is elviselhető. Az Almeráról mióta oda figyelek rá csak jót hallottam (amúgy meg vmiért keveset lehetett róla hallani). Ha már design az újabbak tényleg jobban néznek ki, jobban is tetszenek bár annyit most nem tudnék autóra költeni (meghát hallani a "pletykát", hogy Angliában nem is rakják úgy össze...), így marad a "régi kasznis" Ebből is a csapott hátú (a sedan hatulja nagyon nem tetszik...). Amúgy az új Primera vadító, tegnap volt szerencsém élőben egyet közelről látni, nem messze állt tőle egy új Jaguár, hát nem kellett szégyenkeznie a Primeranak (ha most lenne 6-7 millám nem sokat gondolkoznék:))
Előzmény: nemmindegy (413)
nemmindegy Creative Commons License 2002.07.12 0 0 413
Ha jól emlékszem, olyan 3 - 3.5 között voltak a fullos 1.6-os régi almerák az utolsó időkben.
Tény, hogy a Nissanok (a legutóbbi modelleket leszámítva) nem a dögös kinézetükről voltak híresek. De ez talán nem is baj. Én nem kívülről akarom nézegetni az autómat, hanem sok-sok tízezer km-t szeretnék autózni vele, a lehető LEGKEVESEBB gonddal.
Raádásul az előző Almera még Japánból jött, nem európai összeszerelés...
A japán-mániám pedig azt mondatja velem, hogy olasz, francia és spanyol autót SEMMIKÉPP ne vegyél, németet esetleg... talán... nem biztos...
Előzmény: fAPOfa (411)
pete_sampras Creative Commons License 2002.07.12 0 0 412
Szia fAPOfa,
Meg szabad es meg is mondom, 2.6MFt volt. Ez akkor eleg nyomott ar volt, kifutomodell leven. Egy Opel astra classic igy felszerelve dragabb lett volna, 1.4-es 60 LE-s motorral. Nem volt kerdes a valasztas. Nekem olyan kocsi kell, amit nap mint nap biztosan hasznalni tudok, en biztam a Nissan technikaban. Kovetem a Peugeot 307-es topic-ot is, hat hogy ott miket irnak!! Na az olyan auto nagyon nem jonne be. Az Almeraval meg ugy vagyok, mar neha szegyenbol felnyitom a motorhaztetot, hogy megnezzem, megvan-e minden benne.
Udv.
pete
Előzmény: fAPOfa (411)
fAPOfa Creative Commons License 2002.07.12 0 0 411
Köszi a válaszokat. Az ilyen "nalam meg semmi sem hibasodott meg" infok erősítik meg, hogy jól céloztam meg, hogy első helyre raktam (amit nézegettem még skoda fabia, seat cordoba, no meg opel esetleg mitsubishi carisma, de ez már kicsit drágább kategória) Persze néznék mást is, de ebben az árkategóriában eddig az Almera tűnt jó ár/érték arányosnak. Az egész úgy kezdődőtt, hogy próbáltam eladni a jelenlegi automat, aztan meglattam egy ilyet: kivulrol nem is nagyon, de belulrol sokkal inkabb megfogott. Meg, hogy legkondival extrakkal 2 eves autot garanciaval nem nagyon lehet megkapni...
Az 1,6-os választása is erősődik bennem. Csak találjak jó állapotú eladót mire sikerül eladnom a jelenlegi kocsimat... Sajnos az 1,6-os az ritkább itthon.
Ha megszabad kérdezni vadi új korában mennyibe került, amikor vettétek?
Előzmény: pete_sampras (409)
Sunny GTI-R Creative Commons License 2002.07.12 0 0 410

Király!!!!

THX

Előzmény: PRIMERA_P11 (388)
pete_sampras Creative Commons License 2002.07.12 0 0 409
Szia fAPOfa,
Nekem pont olyan autom van, amilyet kineztel: 2000 majusi, 4 ajtos, 1.4-es ezustmetal Almera. Csak egy "baja" van, nincs benne klima. Jelenleg 32 ekm van benne. A kerdeseidre egyenkent:
Hol nezzek? az Interneten is van, pl. a vezess.hu hasznaltauto linknel, ott keress ra barmilyen Nissanra. A legtobb szerinetm a Summit Rt hasznalt es berauto telepen van, a Mariassy utcaban, a lagymanyosi hid pesti hidfojenel.
biztositas/casco: nekem a casco 9700 Ft/ho , 10% vagy 50eFt onresszel, a kotelezom 1120 Ft (de B10-ben vagyok). A casco dija elfogadhato.
mire figyelj? hat mindent meg kell nezni, de igazan gyenge pontjat nem tudok mondani, nalam meg semmi sem hibasodott meg. Na valami: a ventilator motorjat most csereltek garanciaban, egy kicsit kerepelt a magasabb fokozatokban, de mas tenyleg semmi. Muszakilag szerintem nagyon kiforrott auto, esetleg az anyagminosegbol adodoan lehetnek zorejek.
1.4 vagy 1.6 - az enyem 1.4-es, ami a stilusomhoz eleg, 140-150-et szoktam menni autopalyan, azt nyugodtan tudja. Emelkedon tobb szemellyel mar elkelne tobb szufla, de engem nem zavar. Biztos jobb az 1.6-os, bar a kotelezoje es a cascoja is tobb. Mikor vettem 50eFt volt az 1.6-os motor felara, utolag nagyon banom hogy nem 1.6-ost vettem klimaval.
ara? realis amit irtal, 2.1-2.2 korul mennek. Ilyet nem nagyon importalnak nyugatrol, tehat nem nehez jo allapotu hazait talalni. En tavasszal el akartam adni es lecserelni egy Primerara (akkor mas okokbol nem jott ossze), a Summitnal 1950eFt szamitottak volna be.
Ha meg valamira kivancsi vagy, irj batran.
Udv.
pete
Előzmény: fAPOfa (407)
nemmindegy Creative Commons License 2002.07.11 0 0 408
A garancia MINDIG az első üzembehelyezéstől indul.
Teljeskörű. A nem kopó/időszakosan cserélendő alkatrészekre vonatkozik. Vagyis gyakoraltilag MINDENRE.
Az 1.6-os ellen egyedül a jóval magasabb kötelező biztosítás szól. Fogyasztásban szerintem nagyjából azonos, ha klímát is akarsz, akkor mindenképpen jobb az 1.6-os.
Ha jól tudom, akkor a Summitnál megkötheted a kötelezőt és a cascot is, mivel valamiféle viszonteladói a Hungária-Allianz-nak. Így talán még olcsóbb is. Nekem az 1.6-os primerára 16ezer párszáz forin havonta a Casco és a kötelező együtt. (Brutto)
Reális árat nem tudok, de ha átlapozol egy-két hirdető újságot, meg sétálgatsz kereskedőknél és a piacon, akkor kialakíthatsz egy képet. (Túl sok eladó Nissannal nem találkoztam...)
Ugyanakkor a márkakereskedésekben fellelhető pár használt darab, és legtöbbre hitelt is tudsz felvenni náluk.
És ami még fontos lehet, a Nissan Assistance (jól írtam??) az autó 3 éves koráig jár, FÜGGETLENÜL attól, hogy hány tulajdonos-váltás volt közben. (Nem akarok ellenreklámot, de az Opelnél pl. csak az első tulaj kapja meg, legutolsó információim szerint.) Az öt év gari pedig igazából 3+2, vagyis a 3. év végén végeznek egy állagfelmérést az autón, és ha nincs nagyon széttaposva, akkor meghosszabbítják a garit. Ezért aztán érdemes NAGYON ALAPOSAN ÁTNÉZETT, ELLENŐRZÖTT AUTÓT venni.
Előzmény: fAPOfa (407)
fAPOfa Creative Commons License 2002.07.11 0 0 407
Sziasztok!

A nyáron tervezem egy (új) használt autó vásárlását. Jelenleg az Almera áll az első helyen 2000/1999 modell (még a régi japan kaszni). Ami biztos e nyár után légkondi legyen benne... Tudnátok infokat mondani
--Hol érdemes nézelődni ?
--biztosítás kb.? (kötelező/CASCO)
--mire kell figyelni a megvételnél?
--1.4 vs 1.6-os
--mennyi a reális ára jelenleg?
(én ilyen 99/00-kat 2.1-2.2 körül láttam elég jól felszerelve (légkondival) s aszem mindegyik 1.4-es volt. Igaz, ha megnéztem pl. a biztonsági övet a gyártás éve sorra 98/99-et mutatott a 99/00 helyett) Akkor ilyenkor a garancia pl. honnan érvényes a gyártástól, vagy az üzembehelyezéstől?.
--garancia milyen alkatrészekre vonatkozik?

Öcsibácsi Creative Commons License 2002.07.11 0 0 406
Amikor vettem a Micrát, volt a szalonban egy Maxima 3.0 V6 fullextra, gyöngyházmetál színben. Hát valami gyönyörű volt.

Még vám előtti darab volt persze, úgyhogy amikor jött a módosítás, potom kétmilliót engedtek az árából. Így már tízért el lehetett vinni. :)))

Két hét alatt kelt el, innen számítva.

nemmindegy Creative Commons License 2002.07.11 0 0 405
A Maxima... az igen :))
3.0-V6 ???
Mikor annakidején mentünk intézni a feleségemmel az új Primera papírjait (hiteligénylés, cégadatok, stb.), beléptünk a szalonba, meglátott egy grafitmetál 2,5-V6-os maximát, és felsóhajtott:
NA EZ TETSZIK!
Mondtam neki, nézzen kicsit az árcédulára is!
Akkor már kicsit (!éppen csak egy ici-picit!) kevésbé tetszett neki :) Sokkal hosszabb lett volna a futamidő :))
NISSAN FOR EVER
Előzmény: Öcsibácsi (404)
Öcsibácsi Creative Commons License 2002.07.11 0 0 404
:)

Biztos is...

Majd váltok Maximára :)))))))))))))))))))))))

Amúgy 1979 óta ez volt az első új kocsi a családunkban... az előd 0 km-es darab egy 1200-as Lada volt. Emlékszem adni kellett Debrecenben egy ötszázast a Merkúr telepen a raktáros szakinak, hogy az utolsó fehéret csak és kizárólag nekünk adja oda a készletből.

:))))))

Előzmény: nemmindegy (403)
nemmindegy Creative Commons License 2002.07.11 0 0 403
Nagyon örülök, hogy így felpörgött a fórum :)
Én most koptatom (már másfél éve) a harmadik Nissanomat.
Az első egy '83-as Sunny 1.5 volt, természetesen használtan (9 évesen) vettem.
A második egy '87-es Sunny 1.6 volt, szintén használtan (11 éves).
Minekutána a két Sunny csillagos ötösre vizsgázott (mindkettőbe csak benzint kellett tölteni és menni, télen-nyáron, hidegben-melegben egy mukk nélkül tették a dolgukat; kb. 70ezer km-t raktam mindkettőbe, és persze úgy, hogy volt már bennük óra szerint 120-130ezer!), úgy gondoltam, nem érdemes mással próbálkozni. Így azután vettem tavaly januárban egy vadiúj ... Primerát :)
Az autó fantasztikus (ez is "megmaradt" darab volt, még a '96-'99 közötti szériából, nagyon jutányos áron adták fullextrásan, gyakorlatilag együtt érkezett az újabbik szériával.)
1.6-os, 100LE. A fogyasztása ISTENI. Átlagos, haladós, nem túl dugós városi, KLÍMÁVAL 8,4-8,7 között, nagyon lépegetős, dugós, szüttyögős forgalomban 10,5-11 szintén klímával, tartós országúti 90-140 közötti sebességekkel (semmi durva tépés!) 5,8-6,2 között szintén klímával. Mindenesetre az eddigi csúcsot az 1,5-ös sunny produkálta: Franciaországban, tartós stabil 130-nál (két gyerek plusz csomagok a kocsiban) 4,95 (!!benzines!!!!)
Öcsibácsi, szerintem 2008-ban NAGYON FOGOD sajnálni azt a kis gyöngyszemet! Legszebb korában lesz! :) Pláne ha tartod km/hó átlagot :)
Üdv mindenkinek
NISSAN FOR EVER :)
PRIMERA_P11 Creative Commons License 2002.07.11 0 0 402
Szia Öcsibácsi!

Nekem a múlt héten volt szerencsém a Rapidnál tiszteletemet tenni (ABS jeladó csere :( ) és nagyon korrektül megcsinálták (egyböl computer kiolvasás meg minden). Ha a javításról nem kérsz számlát és nem kell rendelniük alktarészt, akkor egy kicsivel olcsóbban is megcsinálják :)

A Nissan találkozót én is erősen támogatnám, de azt számoljátok bele, hogy mindenki nyaral össze vissza. Ha javasolhatom a szeptember elejét, akkor a gyerkőcök miatt (iskolakezdés) már nem sokan vannak a bícsen.

Addig is Nissanra fel!

Előzmény: Öcsibácsi (401)
Öcsibácsi Creative Commons License 2002.07.10 0 0 401
Ja azt nem is mondtam, hgy teljes gyári krómdesign is rajta van!!! 4 kilincs + első-hátsó lökhárítóbetétek + csomagtartófogantyú. Még a krómos rendsztámtáblakeretre várok már két hónapja. De az nem gyári, mert olyan nincs, csak a katalógus tévesen rendszámkeretnek hozza a csomagtartófogantyút a rendszámvilágítással. :((

Van plusz egy garnitúra Alessio alufelni is rajta.

Na azért krőzus nem vagyok, mielőtt mindenki megkövez, csak bennragadt az autó az akciós készletből a szalonnál - és igencsak finoman szólva diszkont áron adták oda.

Na sziasztok.

Öcsibácsi Creative Commons License 2002.07.10 0 0 400
Szia Almera II!

Persze, azt fontos figyelembe venni a fogyasztásnál, hogy egy Micra 1.4 CVT csak 870 kg, tehát jelentős súlyelőnyben van az Almerához képest +

Continental ContiContact alacsony gördülési ellenállású gumik vannak rajta gyárilag, szemben a széria -asszem Dunlop Sport- gumikkal.

Átnézek a Nissan honlapra, jártam én már arra korábban...

Üdv

Előzmény: Almera II (399)
Almera II Creative Commons License 2002.07.10 0 0 399
Szia Öcsibácsi!

Akkor Neked sem nagyon rángatózik az Elvis-figura a műszerfal tetején :)

Gyönyörű a kocsid, amennyire a színre a prosiból visszaemlékszem. Szívesen megnézném majd élőben is, éppen Almera Fan néven próbálok összehozni valami nissanos találkozót a Nissan Fórumon (http://www.nissan.hu/feedback/feedback.htm)

A fogyasztás tényleg szuper, én most egy Budapest-Mezőkövesd-Budapest útnak köszönhetően produkáltam hasonlót. Városban még is nyáron is kilenc liter fölött vagyok, de asszem erről már írtam korábban...

Bundee: ezek szerint a hölgy a szervízelést már nem szívesen finanszírozná? :)))
Első Almerámat a Nissan Nérónál vettem, aztán amikor benyomták a csomagtartófedelet, a Nissan Rapidnál csináltattam meg, mert ők voltak a leggyorsabbak (ez is egy szempont, főleg ha a biztosító fizeti a számlát...)
A második Almerámat a Summitnál vettem a Máriássy utcában, még eddig nem voltam vele szervízben, leszámítva a "fordulatszámmérő-jeladó" garanciális cseréjét (visszahívási akció), ami pedig ingyen volt.

Úgyhogy abban a kérdésben tanácstalan vagyok, hogy hol csinálnák meg olcsón a Maximádat. Valószínűleg sehol, hacsak nem találsz egy eldugott kis pestkörnyéki faluban egy mindenre elszánt szakit, aki egy láda sörért rácsatlakozik véletlenül lízingelt harmincnégymillió forint értékű berendezésével a fedélzeti számítógépedre :))))

Mindenkit üdvözöl:

Almera II.

Előzmény: Öcsibácsi (396)
CsipkeJozsika Creative Commons License 2002.07.08 0 0 398
A 2.2TD motor tényleg megéri az árát. Ha a fordulatot 2000-2200/perc között tartja az ember, húz, mint a bivaly és csöndes.

Simán kijön a 6,5-6,7 literes fogyasztás vegyes városi/országút üzemben. A tankja pedig csővel együtt 64 literes. Kipróbáltam csontszárazra fogyasztani.

Mindenkinek csak ajánlani tudom.

Előzmény: PRIMERA_P11 (374)
bundee Creative Commons License 2002.07.08 0 0 397
ilyet mar talaltam - ezert keresek most szinten egy ilyet, de szerviz formaban :)

bundee

Előzmény: Sutherland (395)
Öcsibácsi Creative Commons License 2002.07.08 0 0 396
Hello Almera II !

A Micra CVT mályvametál = metálbordó. A légkondi nagyon hiányzik belőle, de sajna arra már nem volt keret.

Nagyon megszerettem. Két hónapos, ezalatt szumma 1200 km ment a kocsiba és ez a mérték a következő 6-8 évben sem fog drámai változáson átesni. Vételi ajánlatokat várok 2008-ra... :))))))

Tapasztalatok a cvt-ről:
egyszerűen kiváló ez az automata váltó. Annyira kellemes érzés vezetni, hogy hihetetlen. Fokozatok hiányában nincs, ami rángasson, az áttételek változása tehát vajpuhán történik. Aki nem ismerné a CVT-technikát: a lényeg, hogy a váltóban az energiát kúpos fogaskerekek közvetítik egymásnak, amelyeken a fogaskerekek egymáshoz közelítésével-távolításával változik az áttétel. Ez a világ első nem szíjáttételes CVT-je egyébként. Asszem hatvanezrenként kell a váltóban olajat cserélni.

Ha nagyon finoman gyorsítok, pl. 50-ről 90-re, a fordulatszámmérő mutatója csak áll, odaszegezve a 2000-hez. Van sportfokozat is, átlag 1000/percet emel a fordulaton és húz, mintha megbokrosodott volna a 83 ló. Normál fokozatban is gyorsan reagál, ha odalépek és már húzathatom is. Persze a bejáratás miatt ezt még egy-két alkalommal próbáltam.

1.4 16V CVT fogyasztása az 1200 km alatt (100% város!!!) : 7.6 liter / 100 km. Szerintem ez nem rossz!

Üdv Nissanosok!


Előzmény: Almera II (394)
Sutherland Creative Commons License 2002.07.08 0 0 395
bundee,
előbb találsz olyan nőt, aki fiatal, okos, szép, csinos, jól főz, jó az ágyban, dúsgazdag és csak te kellesz neki...
Előzmény: bundee (392)
Almera II Creative Commons License 2002.07.08 0 0 394
Szia Öcsibácsi!

Focizgatunk, focizgatunk? :)))

Gratulálok a Luxury-hoz! Az évszámból ítélve nem lehet túl régi... Milyen színű? És egy komoly kérdés is: Milyenek a tapasztalatok a CVT-vel?

Hú... amióta új logónk van, megnövekedett a forgalom, köszi, PRIMERA P11!!!

További jó nissanozást,

Almera II.

Almera N16 1.5C (2001. szept.) zöldmetál 5a.
ajándék króm kipufogóvéggel (kösz, Csiki Sanyi!) és egyéb extrákkal
légkondi nélkül :(((((((((((((((
Na nem baj, az orosz klímaberendezés kiválóan működik (mind a négy ablak le, úszósapka föl) :o)

Előzmény: Öcsibácsi (390)
Almera II Creative Commons License 2002.07.08 0 0 393
FANTASZTIKUS!!!!
Előzmény: PRIMERA_P11 (388)
bundee Creative Commons License 2002.07.05 0 0 392
Sziasztok!

Egy megbizhato nissan szervizt keresnek budapesten - egy 96-os maximam van, automata valtoval, es szeretnem atnezetni az egeszet, mert kezd docogni picit - es megbizhato szervizes kell, aki nem lehuzni akar, hanem segiteni...

koszi

bundee

BOCA Creative Commons License 2002.07.04 0 0 391
Hello!

En egy '89-es Sentrat hajtok. Amerikai valtozat, rokona a Bluebirdnek es Sunnynak. 1.6, 2 ajto. Van meg valakinek ilyenje? Tudtommal ebbol sincs tul sok az orszagban, bar 1-2-t mar lattam.

Boca

Öcsibácsi Creative Commons License 2002.07.04 0 0 390
Sziasztok!

Én is beszállok ide

Nissan Micra 1.4 Luxury CVT (2002)

Remélem leszünk még...
Üdv minden Nissanosnak.

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!