Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

Öcsibácsi Creative Commons License 2002.07.24 0 0 433
Bezony!
:)
Előzmény: Almera II (432)
Almera II Creative Commons License 2002.07.24 0 0 432
Szintén jogász? Szintén nissanos jogász? :)))
Előzmény: Öcsibácsi (431)
Öcsibácsi Creative Commons License 2002.07.23 0 0 431
Jé Almera II, egy kolléga!
Előzmény: Almera II (429)
linuxos lamer Creative Commons License 2002.07.22 0 0 430
Köszi, közben betaláltam az autohifi topic-ba...

Almera nagyon bevált. Engem az döbbent le mostanában, mennyire jól viselkedik kanyarban. Folyamatosam növelgetem a kanyarsebességeimet, de mintha oda lenne ragasztva az úthoz.
Ma egy másik almerás elhúzott tőlem egy kanyarban, pedig mentem én is rendesen. Suzukival már a korláton lettem volna :).
Nem vagyok egy száguldozós típus, de megnyugtató, mekkora tartalékok vannak a kocsiban, pedig ez egy tök alap típus.

Előzmény: Almera II (429)
Almera II Creative Commons License 2002.07.22 0 0 429
Passz. Mármint a hangszóró. Ez nem az én szakterületem, én jogász vagyok :)
A mostani kocsimban (N16) gyári rádió és hangszóró van, meg vagyok vele elégedve.

Nemmindegy: a fogyasztás remek, a parkolási díjakkal kapcsolatban pedig teljesen egyetértek (politikamentesen). Botrány, hogy 15-20 ezer forintot parkolok el csak azért, mert az irodánk a Szemere utcában van... Rohadjon meg, aki ezt kitalálta, de azt hiszem, ez most itt OFF, mert elvileg ez a Nissan-fórum :)))

Előzmény: linuxos lamer (426)
nemmindegy Creative Commons License 2002.07.21 0 0 428
Üdv mindenkinek.
Tegnap este érkeztünk meg (a család) Jesoloból. Röviden csak annyit, (politika-mentesen), hogy Demszky elmehet a búsba! Punta Sabbioniban, a kikötőben, ahonnan a hajó megy Velencébe, EGÉSZ NAPRA 5 euró a parkolási díj, FEDETT, árnyékos parkolóban. Firenzében, a belvárosban óránként 0.75 euró! (Mennyit keres egy átlag olasz? És egy átlag EU-turista??)
---
Ami pedig a lényeg, fogyasztás:
(Nissan Primera 1.6 / 100LE / 1280 kg, másfél éves, 18.000 km-rel indultunk.
Két felnőtt, két serdülő gyerek, 505 liternyi pakk a csomagtartóban, VÉGIG klíma (!!) :)
Bp.-Rábafüzes, hajnalban, M7 utána 8-as út:
253,5 km, 16,8 l == 6,64 l/100km
Rábafüzes - Villach sztráda 130-150 km/h:
274,2 km 20,52 l == 7,48 l/100km
Villach - Velence telekocsival sztráda 130-150 km/h plusz Velence - San Marino - kirándulás üres* autóval (tankolás Riccionénál, országút 90-110 km/h + városi dugócskák néha):
684,5 km 48,33l == 7,05 l/100km
Velence - Pisa - Firenze - Velence végig sztráda 130-150 km/h üres* autóval:
664 km 45,24 l == 6,81 l/100km
Velence - Villach - Rábafüzes végig sztáda, "telekocsi", 120-130 km/h:
832 km 59,62 l == 7,12 l/100km
---
Úgy gondolom, hogy ez a fogyasztás egy 1.6 Primerától NAGYON szép.

* = vagyis csak négyen ültünk a kocsiban, és a napi csomag volt velünk.Gyakorlatilag egy hűtőtáska meg egy retikül.:)

linuxos lamer Creative Commons License 2002.07.20 0 0 427
Hali agxulo!
Egy ismerősnek van Cargo-ja, kb. 3 éve vette újonnan, nagyon meg van vele elégedve. A kereskedő próbálja rávenni, hogy cserélje le az új változatra, de nem akarja. Nagyon meg van vele elégedve és nem érződik a kocsin a kora sem, mert a kötelező szervizeken túl még soha semmit nem kellet vele csinálni.
Előzmény: agxulo (423)
linuxos lamer Creative Commons License 2002.07.20 0 0 426
Köszi a biztatást! Végül beszereltettem egy szerelővel, gyorsan megvolt (és csak 3000 Ft, úgyhogy nem érdemes babrálni vele).

A gyári Clarion hangszóró viszont nem egy nagy eresztés, úgyhogy most elkezdtem hangszóró szettet keresni. Azért szettet, mert szeretek magas hangokat is hallani a zenében, de az onnan alulról nem jönne ki. A te autódban, vagy más Almerában mi az ami jól szólt?
Én SinusLive-ra gondoltam eleinte (autóhifi topic-ot olvasva), de nekem nem tűnt elég markánsnak a basszusa egy ismerős kocsijában (Punto). Bár a magasai nagyon szépen szóltak. A szerelő valami Coral hangszórókat emlegetett, hogy jók, de nemigen hallottam róluk.

ps.: Egyébként tényleg nem vagyok én sem egy windows rajongó, szeretem, ha a dolgok megbízhatóan mennek, Nissant is azért vettem... :)

Előzmény: Almera II (424)
Almera II Creative Commons License 2002.07.20 0 0 425
http://www.nissan.hu/feedback/feedback.htm

Nem sokkal nagyobb a forgalom, de a summitos vevőszolgálati munkatársak gyakran olvassák :)

Előzmény: agxulo (423)
Almera II Creative Commons License 2002.07.20 0 0 424
Szia, Linuxos Lamer! Itt egy MacOS-os Lamer beszél, úgyhogy rokon (nemwindowsos) lelkek vagyunk :)))

Nekem is volt 98-as Almerám és abban is volt fémlemez és nem volt gyári rádió, csak előkészítés. Bár nem magam csináltam a beszerelést, hanem a II. ker. Bimbó úton egy rádiószerviz, arra tisztán emlékszem, hogy nem kellett az egész műszerfalat lebontani, és arra is, hogy a srác nagyon csodálkozott a fémlemezen, de elég gyorsan eltávolította.

Remélem, bíztatóakat írtam :)

Almera II.

Előzmény: linuxos lamer (422)
agxulo Creative Commons License 2002.07.19 0 0 423
Sziasztok!

Itt mindenki csak személykocsival foglalkozik? Van valakinek tapasztalata a Vanette Cargo-val?
Vagy tudtok ajánlani valamilyen másik fórumot esetleg?

Kösz!

Öreg

linuxos lamer Creative Commons License 2002.07.18 0 0 422
98-as Almera 1.4 GX, 5 ajtós. 1 hete hajtom, kb. 1000 km eddig.
Nagyon jó autó, jó motorral, váltóval. Astrával összehasonlítva legalábbis. Fogyasztása is nagyon baráti.
Egy problémám van: Van benne gyári rádió előkészítés és szeretnék beleszerelni egy rádiót.
A takarólap alatt viszont egy vízszintesen beszerelt fémlemez van.
Nem tudjátok, hogy lehet kiszedni? Le kell szednem a műszerfalat, vagy csak a középső burkolatot?
Hogyan?
Törölt nick Creative Commons License 2002.07.18 0 0 421
Sunny 1.6 16V SLX
nem sok bajom van vele,de mar masodszor kezdett el zorogni a kupufogot vedo boritasok valamelyikje,s pont alapjaraton adja a femes hangot,kicsit zavar.
A kozepen levot mar levettem,visszarakni nem sikerult,mert elrohadt mar nagyon.
Most az egyel elotte valo zorog,legalabbis azt gondolom,leveszem ezt is,Nektek is "szethullot" mar ilyesforman?
Valamint nem gaz,ha ezek nincsenek fenn a verdan?

Ja,
elado 4 db Nissan lemezfelni,13"-as 1000ft/db

06209579965,delutan es este.

Wpride Creative Commons License 2002.07.17 0 0 420
Üdv minden NISSAN-osnak!
Én egy 1996-os ezüst 16 szelepes PRIMERA 2.0 SLX boldog tulajdonosa vagyok. Sajna az előző tulaj a nagy gázzal elmegy elvet követve vezette a kocsit, ezért kissé ütött kopott. De vezetni tényleg maga a csoda. Nem tudom az almerásoknak mi a tapasztalata, de nekem olyan érzés (különösen a Suzukim után) mintha oda lenne ragasztva az úthoz, egyszerűen nem csúszik. Remélem az újabb típusoknál sem puhították el a rugózást. A fogyasztás vegyesen város és sztráda (M7 lezárásokkal) egyfolytában klímával, kicsit sportos huzatásokkal 9.5liter/100km. Ha lesz NISSAN találkozó szeretnék elmenni de szeptember második hetében Horvátországba viszem nyaralni az autót.
Amiben tanácsot kérnék a jobb első dísztárcsám út végén jóval melegebb a többinél, néha útközben nyikorog is...
Üdv
W
Almera II Creative Commons License 2002.07.15 0 0 419
Én most úgy tudom, hogy C, L és S van (comfort, luxury, sport?) és azon belül teljesen követhetetlenül a Pn (n=pozitív egész szám 1-től végtelenig) :)

Régen az Almerán az LX volt az alap (fekete lökhárítójáról messziről könnyen felismerhető*), a GX volt a közepes felszereltség, az SLX pedig a csúcs (talán csak 1.6-os motorral, nem tudom). De ezeken belül is volt számtalan Pn-variáns :)

*nem volt hülyeség a fekete lökhárító... valamivel funkcionálisabb a városi forgalomban, mint a színrefújt... :))

Két korábbi hozzászóláshoz:

Én is örülök, hogy felpörgött a fórum!!! Hála az új logónak :))))

Öcsibácsi Micrája pedig egészen bombasztikus lehet... csupa króm és alufelni... akkor ez pont olyan, mint a prosiban középtájt az a kis bordó csoda!!!

Üdvözlettel:

Almera II

Előzmény: fAPOfa (415)
nemmindegy Creative Commons License 2002.07.12 0 0 418
Valóban, ezek a különféle felszereltségi fokozatra utalnak.
Régebben a CX,LX,GX,SLX jelzések voltak, mostanában a P1-P2...-P7 jelzés dívik.
A régebbieknél az SLX, GLX, FX a legjobban felszerelt változatok voltak, ha jól tudom, a GLX valamiféle inkább sportos, az SLX pedig inkább "kényelmes" autót jelentett. (A sportost a külcsínre értem...)
A fitt egy nagyon lecsupaszított autó volt, egyetlen előnye (Nissan volta mellett) a nagyon baráti ár volt. Viszont gyakoraltilag csak az ablaktörlő volt elektromos... :)
Az újabb jelölésrendszerben van egy kategória, pl. komfort (C), luxury (L), és azon belül tovább finomítják. Ezeknek a jelentsét megtudod, ha a www.nissan.hu-n megnézed a típusválasztékot. Teljes részletességgel olvashatsz a felszereltségről. A régebbi kiadásokkal kapcsolatban szerintem ha felkeresel (akár telefonon) egy márkakereskedést, szívesen állnak szolgálatodra, de az is lehet, hogy ha a www.nissan.hu/feedback/feedback.htm fórumon felteszed a kérdést, rövid időn belül választ kapsz. (Legalábbis úgy tűnt, hogy több esetben is nagyon készségesek voltak.)
A "nem-japán" autókkal kapcsolatban elismerem (soha nem tagadtam), hogy én (erősen?) elfogult vagyok a japán autókkal (különösen a Nissannal) szemben...
Előzmény: fAPOfa (415)
BOCA Creative Commons License 2002.07.12 0 0 417
Bocs, ne a regisztralt cimemre, hanem a boca@freemail.hu-ra irjatok.
Előzmény: BOCA (416)
BOCA Creative Commons License 2002.07.12 0 0 416
Az en szerelom (igaz, nem komplett markaszerviz) nagyon korrekt, pontos, megbizhato, olcso. Nem vicc. Batran ajanlom barkinek. Akit erdekel az elerhetosege, irjon egy emailt.
Előzmény: bundee (392)
fAPOfa Creative Commons License 2002.07.12 0 0 415
Olyan kiterjesztések az Almerán, hogy
GX
LX
GX P9
GX P10
GX Fitt
GX P4 PD
stb. mit jelentenek?
(ha jóltom pl. a "Fitt" egy direkt k-európai gyengébb felszereltségű típust rejt, ezek amúgy jóval olcsóbbak is)
évjárattól is függ a tartalom ebből megállapítható, hogy mi lett utólag be/kiszerelve?
Klímát utólag berakni érdemes-e, vagy eleve olyat kell nézni (látszik-e, pl. hogy utólag lett beszerelve?)
Min látszik a leginkább a km pörgetés (van aki azt mondja, hogy a gumikon persze ezt lehet cserélni (de esetleg 2 éves autón nincs olyan árkülönbség amiért megéri). egyes berendezések kopottsága váltó, pedál stb.
Ez az egy amitől félek a használt autó esetén, meg persze a törött múlt... (de gondolom ha éles lesz a deal azért megkérek majd egy hozzáértő szerelőt is)
fAPOfa Creative Commons License 2002.07.12 0 0 414
"olasz, francia és spanyol autót SEMMIKÉPP ne vegyél" Pedig innen indultam :))) először megnézetem melyik a legolcsóbb "golfkategóriás" 2-3 éves autó amiben klíma is van, hát a Fiat Brava/Bravo jött ki. Így először azokat néztem aztán beleültem egy 5 évesbe amiben állítólag 100e km volt már a kaszni rohadt, motor zörgött, kilincsek mintha tenger alatt lettek volna 15 éve. Meg még hányan lebeszéltek erről... Most olyan autót keresek amire rábeszél(t)nek;), főként pedig megbízható, nem lopják annyira (utcán fog parkolni) és a fogyasztása is elviselhető. Az Almeráról mióta oda figyelek rá csak jót hallottam (amúgy meg vmiért keveset lehetett róla hallani). Ha már design az újabbak tényleg jobban néznek ki, jobban is tetszenek bár annyit most nem tudnék autóra költeni (meghát hallani a "pletykát", hogy Angliában nem is rakják úgy össze...), így marad a "régi kasznis" Ebből is a csapott hátú (a sedan hatulja nagyon nem tetszik...). Amúgy az új Primera vadító, tegnap volt szerencsém élőben egyet közelről látni, nem messze állt tőle egy új Jaguár, hát nem kellett szégyenkeznie a Primeranak (ha most lenne 6-7 millám nem sokat gondolkoznék:))
Előzmény: nemmindegy (413)
nemmindegy Creative Commons License 2002.07.12 0 0 413
Ha jól emlékszem, olyan 3 - 3.5 között voltak a fullos 1.6-os régi almerák az utolsó időkben.
Tény, hogy a Nissanok (a legutóbbi modelleket leszámítva) nem a dögös kinézetükről voltak híresek. De ez talán nem is baj. Én nem kívülről akarom nézegetni az autómat, hanem sok-sok tízezer km-t szeretnék autózni vele, a lehető LEGKEVESEBB gonddal.
Raádásul az előző Almera még Japánból jött, nem európai összeszerelés...
A japán-mániám pedig azt mondatja velem, hogy olasz, francia és spanyol autót SEMMIKÉPP ne vegyél, németet esetleg... talán... nem biztos...
Előzmény: fAPOfa (411)
pete_sampras Creative Commons License 2002.07.12 0 0 412
Szia fAPOfa,
Meg szabad es meg is mondom, 2.6MFt volt. Ez akkor eleg nyomott ar volt, kifutomodell leven. Egy Opel astra classic igy felszerelve dragabb lett volna, 1.4-es 60 LE-s motorral. Nem volt kerdes a valasztas. Nekem olyan kocsi kell, amit nap mint nap biztosan hasznalni tudok, en biztam a Nissan technikaban. Kovetem a Peugeot 307-es topic-ot is, hat hogy ott miket irnak!! Na az olyan auto nagyon nem jonne be. Az Almeraval meg ugy vagyok, mar neha szegyenbol felnyitom a motorhaztetot, hogy megnezzem, megvan-e minden benne.
Udv.
pete
Előzmény: fAPOfa (411)
fAPOfa Creative Commons License 2002.07.12 0 0 411
Köszi a válaszokat. Az ilyen "nalam meg semmi sem hibasodott meg" infok erősítik meg, hogy jól céloztam meg, hogy első helyre raktam (amit nézegettem még skoda fabia, seat cordoba, no meg opel esetleg mitsubishi carisma, de ez már kicsit drágább kategória) Persze néznék mást is, de ebben az árkategóriában eddig az Almera tűnt jó ár/érték arányosnak. Az egész úgy kezdődőtt, hogy próbáltam eladni a jelenlegi automat, aztan meglattam egy ilyet: kivulrol nem is nagyon, de belulrol sokkal inkabb megfogott. Meg, hogy legkondival extrakkal 2 eves autot garanciaval nem nagyon lehet megkapni...
Az 1,6-os választása is erősődik bennem. Csak találjak jó állapotú eladót mire sikerül eladnom a jelenlegi kocsimat... Sajnos az 1,6-os az ritkább itthon.
Ha megszabad kérdezni vadi új korában mennyibe került, amikor vettétek?
Előzmény: pete_sampras (409)
Sunny GTI-R Creative Commons License 2002.07.12 0 0 410

Király!!!!

THX

Előzmény: PRIMERA_P11 (388)
pete_sampras Creative Commons License 2002.07.12 0 0 409
Szia fAPOfa,
Nekem pont olyan autom van, amilyet kineztel: 2000 majusi, 4 ajtos, 1.4-es ezustmetal Almera. Csak egy "baja" van, nincs benne klima. Jelenleg 32 ekm van benne. A kerdeseidre egyenkent:
Hol nezzek? az Interneten is van, pl. a vezess.hu hasznaltauto linknel, ott keress ra barmilyen Nissanra. A legtobb szerinetm a Summit Rt hasznalt es berauto telepen van, a Mariassy utcaban, a lagymanyosi hid pesti hidfojenel.
biztositas/casco: nekem a casco 9700 Ft/ho , 10% vagy 50eFt onresszel, a kotelezom 1120 Ft (de B10-ben vagyok). A casco dija elfogadhato.
mire figyelj? hat mindent meg kell nezni, de igazan gyenge pontjat nem tudok mondani, nalam meg semmi sem hibasodott meg. Na valami: a ventilator motorjat most csereltek garanciaban, egy kicsit kerepelt a magasabb fokozatokban, de mas tenyleg semmi. Muszakilag szerintem nagyon kiforrott auto, esetleg az anyagminosegbol adodoan lehetnek zorejek.
1.4 vagy 1.6 - az enyem 1.4-es, ami a stilusomhoz eleg, 140-150-et szoktam menni autopalyan, azt nyugodtan tudja. Emelkedon tobb szemellyel mar elkelne tobb szufla, de engem nem zavar. Biztos jobb az 1.6-os, bar a kotelezoje es a cascoja is tobb. Mikor vettem 50eFt volt az 1.6-os motor felara, utolag nagyon banom hogy nem 1.6-ost vettem klimaval.
ara? realis amit irtal, 2.1-2.2 korul mennek. Ilyet nem nagyon importalnak nyugatrol, tehat nem nehez jo allapotu hazait talalni. En tavasszal el akartam adni es lecserelni egy Primerara (akkor mas okokbol nem jott ossze), a Summitnal 1950eFt szamitottak volna be.
Ha meg valamira kivancsi vagy, irj batran.
Udv.
pete
Előzmény: fAPOfa (407)
nemmindegy Creative Commons License 2002.07.11 0 0 408
A garancia MINDIG az első üzembehelyezéstől indul.
Teljeskörű. A nem kopó/időszakosan cserélendő alkatrészekre vonatkozik. Vagyis gyakoraltilag MINDENRE.
Az 1.6-os ellen egyedül a jóval magasabb kötelező biztosítás szól. Fogyasztásban szerintem nagyjából azonos, ha klímát is akarsz, akkor mindenképpen jobb az 1.6-os.
Ha jól tudom, akkor a Summitnál megkötheted a kötelezőt és a cascot is, mivel valamiféle viszonteladói a Hungária-Allianz-nak. Így talán még olcsóbb is. Nekem az 1.6-os primerára 16ezer párszáz forin havonta a Casco és a kötelező együtt. (Brutto)
Reális árat nem tudok, de ha átlapozol egy-két hirdető újságot, meg sétálgatsz kereskedőknél és a piacon, akkor kialakíthatsz egy képet. (Túl sok eladó Nissannal nem találkoztam...)
Ugyanakkor a márkakereskedésekben fellelhető pár használt darab, és legtöbbre hitelt is tudsz felvenni náluk.
És ami még fontos lehet, a Nissan Assistance (jól írtam??) az autó 3 éves koráig jár, FÜGGETLENÜL attól, hogy hány tulajdonos-váltás volt közben. (Nem akarok ellenreklámot, de az Opelnél pl. csak az első tulaj kapja meg, legutolsó információim szerint.) Az öt év gari pedig igazából 3+2, vagyis a 3. év végén végeznek egy állagfelmérést az autón, és ha nincs nagyon széttaposva, akkor meghosszabbítják a garit. Ezért aztán érdemes NAGYON ALAPOSAN ÁTNÉZETT, ELLENŐRZÖTT AUTÓT venni.
Előzmény: fAPOfa (407)
fAPOfa Creative Commons License 2002.07.11 0 0 407
Sziasztok!

A nyáron tervezem egy (új) használt autó vásárlását. Jelenleg az Almera áll az első helyen 2000/1999 modell (még a régi japan kaszni). Ami biztos e nyár után légkondi legyen benne... Tudnátok infokat mondani
--Hol érdemes nézelődni ?
--biztosítás kb.? (kötelező/CASCO)
--mire kell figyelni a megvételnél?
--1.4 vs 1.6-os
--mennyi a reális ára jelenleg?
(én ilyen 99/00-kat 2.1-2.2 körül láttam elég jól felszerelve (légkondival) s aszem mindegyik 1.4-es volt. Igaz, ha megnéztem pl. a biztonsági övet a gyártás éve sorra 98/99-et mutatott a 99/00 helyett) Akkor ilyenkor a garancia pl. honnan érvényes a gyártástól, vagy az üzembehelyezéstől?.
--garancia milyen alkatrészekre vonatkozik?

Öcsibácsi Creative Commons License 2002.07.11 0 0 406
Amikor vettem a Micrát, volt a szalonban egy Maxima 3.0 V6 fullextra, gyöngyházmetál színben. Hát valami gyönyörű volt.

Még vám előtti darab volt persze, úgyhogy amikor jött a módosítás, potom kétmilliót engedtek az árából. Így már tízért el lehetett vinni. :)))

Két hét alatt kelt el, innen számítva.

nemmindegy Creative Commons License 2002.07.11 0 0 405
A Maxima... az igen :))
3.0-V6 ???
Mikor annakidején mentünk intézni a feleségemmel az új Primera papírjait (hiteligénylés, cégadatok, stb.), beléptünk a szalonba, meglátott egy grafitmetál 2,5-V6-os maximát, és felsóhajtott:
NA EZ TETSZIK!
Mondtam neki, nézzen kicsit az árcédulára is!
Akkor már kicsit (!éppen csak egy ici-picit!) kevésbé tetszett neki :) Sokkal hosszabb lett volna a futamidő :))
NISSAN FOR EVER
Előzmény: Öcsibácsi (404)
Öcsibácsi Creative Commons License 2002.07.11 0 0 404
:)

Biztos is...

Majd váltok Maximára :)))))))))))))))))))))))

Amúgy 1979 óta ez volt az első új kocsi a családunkban... az előd 0 km-es darab egy 1200-as Lada volt. Emlékszem adni kellett Debrecenben egy ötszázast a Merkúr telepen a raktáros szakinak, hogy az utolsó fehéret csak és kizárólag nekünk adja oda a készletből.

:))))))

Előzmény: nemmindegy (403)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!