Szerintem elsősorban írj egy levelet a www.nissan.hu/feedback/feedback.htm -re. Úgy tűnik, naponta "arra kár" valaki Nissanéktól, és lehet, hogy egyrészt rögtön megmondja, mi LEHET a hba oka, másrészt az is lehet, hogy ezalapján Te magad is meg tudod csinálni. Viszont az is lehet, hogy érdemes minél előbb szervizbe vinni...
Egyébként ettől ne legyél szomorú. Ez a hiba nem okozza azt, hogy ott maradsz az út szélén, "mozdulhatatlanul". Számomra EZ az elsőrendű kérdés egy autó megítélésénél. (Most nem sorolom, milyen tipusokból láttam alig páréves darabokat lerobbanva az út mellett nyitott motorháztetővel...)
Tisztelt Nissanos Uraim, egy szomorú problémát osztok meg Önökkel, ami picit elkeserít.
2 hónapos a járgány, 4.800 km-t futott Primera 2.2TD. A műszerfal üzemanyag szint jelző mutatója negatívba tér ki egy ideje az indításkori nyugalmi állapothoz képest. Teli tanknál is ég a sárga LED, hogy kevés a kakaó. Ráadásul (de ez lehet, h. egyenes következménye az alaphibának) a fedélzeti komputer (elnézést megint a nagyzolásért, nem célom) ezek után persze nem tudja kiszámolni a még hátralévő megtehető km-ek számát (nullával nem tud osztani).
Így aztán a vezetőnek semmi megbízható visszajelzése nincs az ü.anyag tankjabeli szintről. OK, a futott km-ek alapján tudni fogom, mikor menjek újra tankolni, de MÉGIS! Snassz ez a hiba egy vadi új járgánynál. Ráadásul tartok is tőle, h. szakszervizben bele piszkáljanak egy új szerkezetbe, hátha nem szerencsés kézzel nyúlnak a problémához és újabb problémákat okozhatnak a legnagyobb jóindulattal is.
Pedig szerintem talán csak egy vezetékszakadás lehet, ami a szintjelző pálca helyzetének jelét viszi a műszerfalhoz. Gondolom én, laikus.
Nem tudom, tapasztalt-e valaki hasonlót? Kívánom ne, de ha mégis...
Adjatok tanácsot, mitévő legyek? (A kocsi garanciás, persze)
Lehangoló gikszer, majdnem a betege lettem. Mielőtt a szervizbe vinném, ezért kérem ki az itteni tisztelt plénum bölcsességét (nem sértődök meg kárörvendő hangok esetén sem, de érdemi jótanács lenne az igazi).
És remélem mielőbb megszűnik ez a zavaró dolog és nem árnyékolja be az amúgy nagyon kedvező tapasztalataimat az új Primerával kapcsolatban.
Gondoltam arra is, hogy Svájcból hozni/hozatni be egyet, mert ott talán nem hanyagolják úgy el a karbantartást, és az útjaik sem verik úgy szét a futóművet sem pl. Egy baj van ezzel csak: legalább másfél hónap, mire használhatom...
Ajánlatom: Hírdetés csak magánszemélytől, ha lehet akkor öreg papa meg ilyenektől, biztos találsz normális kultúrált állapotút, kereskedéseket nagy ívben elkerülném, persze akadhat ott is jó kocsi, csak annak valszeg az ára nem lesz jó... Az Osztyapenkónál az egyik kereskedésben (Fiat Boldizsárnál) elég sok Nissan van, ez a NissanNéró használtautó telepe!
Hol vennétek használt Nissant? Gondolom Ti jártok néha olyan helyen, ahol használtakat (is) árulnak
Egy szép, 6-8 éves Primerara fáj a fogam. Persze újabb is lehet, de attól tartok, csak régi, jól kipróbált darabra telik majd.:o))
Megbízhatóságról erről a típusról kicsiny országunkban szerintem nem sokan tudnak nyilatkozni, a motor (SR20) primerákban GTI sunnykban jól teljesít ebben ugyan a turbos (SR20DET lásd Sunny GTI-R) verziója van, de szerintem, ha odafigyeléssel használod (melegítés-hűtés stb) akkor nem lesz vele gond! Egy haveromnak volt S14-ese egyszer valami olajcsöve eldurrant 2xezer forint volt, másra nem költött. Mondjuk csak 1-2 évig volt nála, de használta is rendesen.
Én ennyit tudok róla. Ja meg azt, hogy egy 98utánit (faceliftest) előbb utóbb én is szeretnék magamnak.
Én is kinéztem egyet, még sajnos ezt sem lehet kapni.
(Remélem jó lett a link : ) )
Most olvastam egy újságban, hogy újra gyártani kezdik a híres Z sorozatot, ezúttal 350-es néven. Kiváncsian várom az első darabokat. Kicsivel olcsóbb lesz mint a Honda S2000-es. (Nem mintha azt meg tudnám fizetni, de hát ábrándozni azért lehet, nem?)
Köbö 4 hónapja P10-hez kerestem cuccokat, a verda eleje volt összetörve. Emlékeim szerint a bal első lámpa és a motorháztető volt majdnem új árban. (Nem is néztem meg az említett darabokat, végül nem ott vettem.)
Három éve első Nissan-emblémát kerestem. Telefonban 3000Ft-ot mondtak, mire személyesen odamentem, már 3500 volt. Végül mégis megvettem, jóllehet akkoriban 5-6e körüli árat mondtak rá a szakszervízben.
A Sas utcai bontót nem ismerem, a szentendreiben egyszer voltam ugyancsak embléma végett. Ott csak utángyártott volt, igaz elég olcsón, de egy hónap alatt le is kopott róla az ezüst festék.
Hát igen, akinél a konok nemtudás (KRESZ nemtudása) kellő önbizalommal is párosul, Isten mentsen meg az ilyen delikvensektől... Nem akarok diszkriminálni, de a nők között van több ilyen, ez a tapasztalat.
Szerintem a hölgyeménynek még most is meggyőződése, h. ő ment szabályosan...
N14-eshez nincs sok cucca a bontósnak (ma beszéltem vele), de ezen cuccok mindegyike (talán sárvédő nem) kapható utángyártott alkatrészként, a bontós ebben is fog tudni segíteni, a biztosítótól kapott kb 350-400ezerből (számlásan) talán menni fog! :-))))
Mondjuk érdekelne, hogy mi az amit szinte az új árában kínál, ismerem a tulajt (van üzleti érzéke ez tény), de a sas utcai ill. a szentendrei bontóhoz képest minden ára alacsonyabb volt eddig...
Ui: 3éve használok N14-est, kellett már hozzá ez az és egy éve egy másikat is koptatok úgyhogy gyakran előfordulok nála.
Volna egy Sunny B12 eleje. Csak a vaz, a ket torony, tuzfal . Amit le lehetett szedni rola az nincs meg. Az A oszlopnal lett elvagva. Mivel nem ugy lett megcsinalva a kocsim - es azota el is adtam -, ahogy gondoltam, ez megmaradt. Nem erdekelne valakit? 06-203-312-642.
Koszonom mindenkinek,most intezem a karfelvetelt,aztan beszerzem a dolgokat.Nem nagy a gond,csak latvanyos.
Ami az utkozest illleti,en igen ovatos vezetonek tartom magam,rendelkezem megfelelo rutinnal is,mert ebbol elek.
Itt allohelyezetbol indultam,a holgyike,meg egyszeruen ramfordult a kocsijaval,soha nem hittem vona,hogy nem all meg,annyira egyertelmu volt a dolog,kivedeni pedig mar nem tudtam,hiaba fekeztem allora a kocsim,ha O belement.
Kis auto,nagy auto:
nekem eddig ez a legkisebb autom,meg soha nem ereztem hatranyos helyzetben magam vele,tehat passz.
Viszont amikor tekintelyesebb autoim voltak,legalabbis meretre s nem teljesitmenyre,annak bizony ereztem az elonyet.
mielott valaki aztmondana, hogy egy 3 literes motornal ez ok, megjegyeznem, hogy nehany eve egy autopalyas utnal ez kb. 6-7 liter volt - maximum!
most pedig uttol fuggetlenul 13-15 liter...
a nagyobb autoval szembeni elozekenyseget en eddig nem igazan tapasztaltam itthon, ugyanugy kivagnak - azonban mintha mostanaban tobb olyan autossal talalkoznek, aki ha latja, hogy nem nagyon belathato helyrol erkezik, az elsobbsege ellenere elenged - talan a kulfoldi rendszam miatt, nemtom...
de azert a nyugati teren a hid alatt mindig le akarjak daralni a kocsi elejet a vaci utrol szent istvanra kanyarodok :)
Eddig a Nissan márkanevet a megbízhatóság garanciájaként aposztrofálták. De ezúttal értékelte a szaksajtó, hogy a német tervezőmérnökök (mert állítólag nem japán mérnökök asztalán fogant az ötlet) el mertek rugaszkodni a Nissan eddig megszokott konvencionális megoldásaitól.
Részvétem !
Egy Nissan autóbontó: 387-6615
Helyileg a III.ker. Áldomás utcában található, eléggé eldugott helyen. Az árait érdemes összehasonlítani egy márkakereskedő áraival, mert van, amit szinte új árban ad, de akad egy-két "jó fogás" is.