Ne beszélj rébuszokban, please! :-)
Szeretem a pletykákat, főleg ha igazak. Természetesen a szerelők nevét nem említve, nincs kedved megosztani velünk, hogy pontosan miről van szó.
Azt tudom, hogy a Summit előtt volt egy Nissan Hungária korszak, ami elég csúf véget ért mert egy ideig nem is volt vezérképviselet. Csak nem ezzel kapcsolatos a dolog???
Nagyon kiváncsi vagyok!
Eredetileg egy politikai fórum miatt regisztráltam magam, ezért választottam ilyen noname e-mail címet... hm, a régi reflexet, az ember nem meri vállalni a személyazonosságát, ha véleményt fejt ki. Bocs. Ha lesz találkozó, ígérem, bemutatkozom!!! :-)
Na, én meg összetörtem az enyémet múlt csütörtökön. Beleszálltam az előttem vészfékező Volvóba. Mondom VOLVO-ba.
Sérülések: lökhárító, hűtőmaszk és sajnos maga a hűtő is, jobb első lámpa és sárvédő, motorháztető. Mindkét légzsák érthetetlen módon kinyílt, övfeszítők szétpukkantak. Füst, büdösség, mintha petárda robbant volna. A kár állítólag kétmillió forint, holnap lesz a 'szakértés', onnantól számítva HÁROM HÉT a javítás (az alkatrészek miatt).
Úgyhogy átérzem a problémádat, ne számíts hamar 'elektronikai tömbblokkra', nem sietik el a dolgot. Érthetetlen, hogy a vezérképviseletnél alapvető dolgok, pl. karambolnál tutira cserélendő alkatrészek (légzsákpanel vezérlővel, övfeszítő, hűtő...) miért nincsenek raktáron, és Ausztriában miért van MINDEN raktáron. Na mindegy, most anyukám Daihatsu Cuoréját hajtom, kicsit óvatosabban :-(
Az Ida nevű delfinhez azért gratulálok, mert eszement jól néz ki ez az autó. Most nagyon eltalálták a dizájnerek a kocsit, nem úgy mint szegény Cherrynél :-)) de azért az is aranyos, bár az alfások ezt biztos cáfolják (Alfa Arna...)
Ma délelőtt az üzemanyag szint kijelző mutatójának negatív irányba történő kimozdulásával vittem garanciális javításra az új, alig 5 ezer km-t futott Primera 2.2TD autómat.
(+ használhatatlan volt minden fogyasztással kapcsolatos számítása is a fedélzeti számítógépnek.)
A márkaszerviz több mint két órás konzílium után eldöntötte, műszerfal elektronikai tömbblokkot kell cserélnie.
Mehetek vissza később, ha hívnak, amikor megjön az alkatrész Ausztriából. Aztán egy napra ott hagyhatom a beteget...
De addig is ügyeljek, mert semmilyen visszajelzésem nincs az üza.tank mindekori szintjéről. Jutalmul az utolsó tankoláskor lenullázott futott km-számlálót is lenullázta véletlenül számomra a szerelő.
Bosszantó. Ez az egész.
Remélem 1-2 hét múlva már el is felejtem, csak a garanciafüzetben és itt marad nyoma ennek a rossz álomnak...
Kedves NISSAN tulajdonosok!
Örömmel tudatom veletek, hogy megszűnt a Primera-m nyikorgása. El volt koszosodva a jobb első fék és az adta a hangot. Brutális 3000 Ft-ért kipucolták a Hollós műhelyben (akikkel kapcsolatban idáig csak jó tapasztalatom van), azóta minden rendben. Tényleg a GT-s NISSAN mennyivel tud többet??? Az enyém 2.0 és az egyik legjobb emlék két kedves lányt vittem, meghúzattam nekik indulás után...erre megkérdezték, hogy repülőben ülnek-e (pedig nem szálltunk föl...)? :-))))
NISSAN találkozó lesz???
Üdv
Wpride
Bocsi hogy nem márkatársként írok,de segitségre van szükségem.
Kedves barátomnak adott egy P10-es Primera.Az a kérdés,hogy a 2000-es "sima" és GT miben külünbözik egymástól?
Leömlőt,váltót már szereztünk (sajna a régi váltó szétment ez most GT)ugy néz ki hogy a hengerenkénti "spric"is meglesz szivósorral,kábelköteggel,ECU-val.
Igen, még valami Almera II-nek. IDUSKA eleje olyan, mint az új Almeráké, asszem ezzel megválaszoltam a delfines kérdést is egyértelműen. Vagyis az új sorozatból való. Alig 2 hónapos.
Mindenben igazat adok, kedves "guesswho" Almera II.
Kombi, azaz Wagon változatot hajtok és a karosszériával + motorral tökéletesen meg vagyok elégedve.
Nem szívesen írom le, mert lehet, hogy mandínerből eljut az info olyanokhoz is, akik esetleg mérgesek lesznek miatta, de a márkaszervizben dolgozók között ott találhatók olyan szerelők is, akik meglehetősen simlis dolgokat műveltek egy korábban hivatalos Nissan dealer jav. műhelyében, ami azóta megszűnt. Nos onnan jöttek el. Igaz főleg a számlával manipuláltak. Itt ez ugye kizárt, mert garanciális a javítás, ERGO: bátran viszem IDUSKÁT (rendszám: IDA xxx) a gyógyítóba...
...pár hetes volt az Almerám, amikor először mentem vele hosszabb útra (Győrbe), és az M1-esen 110-120-as tempó környékén elkezdett valami sípolni. Kiderült, hogy a szélvédő tömítése - még aznap délután bevittem a szervizbe, megcsinálták kb. tíz perc alatt. Ingyen.
Szóval, megértem a rossz érzést, én is utálom, ha gond van az autóval, de azért van a 3+2 év garancia, hogy ha az ember hibát észlel, zaklassa az illetékeseket. És ne fizessen. Ezért veszünk új kocsit, főleg Nissant (öt év...) Engem a Summitnál tavaly ősszel csak úgy ismertek, mint "az ember, aki zsebkendőre vett mintát a kipufogóból folyó kondenzvízről". Igen, nem értek az autóhoz, csak azt láttam, hogy tócsa van a kipufogó alatt. Emiatt is elmentem a szervizbe. Szerintem a hibás üzemanyagszint-mérő is megér egy ingyenes utat valamelyik márkaszervizbe...
Egyébként milyen a kocsi? Már a delfin vagy még a Maxi Megane :))) ???
Nekem 1 évig volt P10-es dízel Primerám. Városban max 7.5-et fogyasztott (sportlégszűrővel). Azon kívül, hogy olajat kellett cserélgetni 7-8 ezer km-enként, semmi más gondom nem volt vele. Végsebességre kb. 180 körül volt. Azt hiszem egy dízeltől nem is rossz! : )
Korábban egy Bluebird-öm volt, de azt hiszem ha annyit mondok róla, hogy 380 ezer km-nél adtam el, és a motorja még mindíg tökéletes volt, az mindent elárul.
Szerintem elsősorban írj egy levelet a www.nissan.hu/feedback/feedback.htm -re. Úgy tűnik, naponta "arra kár" valaki Nissanéktól, és lehet, hogy egyrészt rögtön megmondja, mi LEHET a hba oka, másrészt az is lehet, hogy ezalapján Te magad is meg tudod csinálni. Viszont az is lehet, hogy érdemes minél előbb szervizbe vinni...
Egyébként ettől ne legyél szomorú. Ez a hiba nem okozza azt, hogy ott maradsz az út szélén, "mozdulhatatlanul". Számomra EZ az elsőrendű kérdés egy autó megítélésénél. (Most nem sorolom, milyen tipusokból láttam alig páréves darabokat lerobbanva az út mellett nyitott motorháztetővel...)
Tisztelt Nissanos Uraim, egy szomorú problémát osztok meg Önökkel, ami picit elkeserít.
2 hónapos a járgány, 4.800 km-t futott Primera 2.2TD. A műszerfal üzemanyag szint jelző mutatója negatívba tér ki egy ideje az indításkori nyugalmi állapothoz képest. Teli tanknál is ég a sárga LED, hogy kevés a kakaó. Ráadásul (de ez lehet, h. egyenes következménye az alaphibának) a fedélzeti komputer (elnézést megint a nagyzolásért, nem célom) ezek után persze nem tudja kiszámolni a még hátralévő megtehető km-ek számát (nullával nem tud osztani).
Így aztán a vezetőnek semmi megbízható visszajelzése nincs az ü.anyag tankjabeli szintről. OK, a futott km-ek alapján tudni fogom, mikor menjek újra tankolni, de MÉGIS! Snassz ez a hiba egy vadi új járgánynál. Ráadásul tartok is tőle, h. szakszervizben bele piszkáljanak egy új szerkezetbe, hátha nem szerencsés kézzel nyúlnak a problémához és újabb problémákat okozhatnak a legnagyobb jóindulattal is.
Pedig szerintem talán csak egy vezetékszakadás lehet, ami a szintjelző pálca helyzetének jelét viszi a műszerfalhoz. Gondolom én, laikus.
Nem tudom, tapasztalt-e valaki hasonlót? Kívánom ne, de ha mégis...
Adjatok tanácsot, mitévő legyek? (A kocsi garanciás, persze)
Lehangoló gikszer, majdnem a betege lettem. Mielőtt a szervizbe vinném, ezért kérem ki az itteni tisztelt plénum bölcsességét (nem sértődök meg kárörvendő hangok esetén sem, de érdemi jótanács lenne az igazi).
És remélem mielőbb megszűnik ez a zavaró dolog és nem árnyékolja be az amúgy nagyon kedvező tapasztalataimat az új Primerával kapcsolatban.
Gondoltam arra is, hogy Svájcból hozni/hozatni be egyet, mert ott talán nem hanyagolják úgy el a karbantartást, és az útjaik sem verik úgy szét a futóművet sem pl. Egy baj van ezzel csak: legalább másfél hónap, mire használhatom...
Ajánlatom: Hírdetés csak magánszemélytől, ha lehet akkor öreg papa meg ilyenektől, biztos találsz normális kultúrált állapotút, kereskedéseket nagy ívben elkerülném, persze akadhat ott is jó kocsi, csak annak valszeg az ára nem lesz jó... Az Osztyapenkónál az egyik kereskedésben (Fiat Boldizsárnál) elég sok Nissan van, ez a NissanNéró használtautó telepe!
Hol vennétek használt Nissant? Gondolom Ti jártok néha olyan helyen, ahol használtakat (is) árulnak
Egy szép, 6-8 éves Primerara fáj a fogam. Persze újabb is lehet, de attól tartok, csak régi, jól kipróbált darabra telik majd.:o))
Megbízhatóságról erről a típusról kicsiny országunkban szerintem nem sokan tudnak nyilatkozni, a motor (SR20) primerákban GTI sunnykban jól teljesít ebben ugyan a turbos (SR20DET lásd Sunny GTI-R) verziója van, de szerintem, ha odafigyeléssel használod (melegítés-hűtés stb) akkor nem lesz vele gond! Egy haveromnak volt S14-ese egyszer valami olajcsöve eldurrant 2xezer forint volt, másra nem költött. Mondjuk csak 1-2 évig volt nála, de használta is rendesen.
Én ennyit tudok róla. Ja meg azt, hogy egy 98utánit (faceliftest) előbb utóbb én is szeretnék magamnak.