Én nem szedném le. Párszor szedtem már ki a középkonzolt. A szivargyújtót emlékeim szerint azzal a kis háromszöghöz hasonló elemmel együtt ki lehet pattintani, mivel az alatt is van egy csavar ami a középkonzol alsó részét rögzíti. Egyébként szerintem lecsúszhatott a csati a szivargyújtóról.
Ezt már írtam. Nekem a léptető motoros tempomat van, mivel még bowdenes a gázpedál. Viszont a tempomat bowdenje szakadt. Még az előző tulajnál ment szét, ahogyan az indexkapcsoló is és a tempomatos indexkapcsoló helyett simát rakott bele. Szóval elvileg tempomatos, de kell egy új bowden, illetve egy indexkar, vag a kormánygombos megoldás.
na ezt én sem tudtam hogy a lámpán is van gravirozott rendszám. nem is gondoltam volna, főleg hogy az enyémen sem volt rajt, csak az üvegeken (bal hátsó ablakot kivéve, az utángyártott) ez ugye a hátsó lámpákra nem érvényes? azok gyári Carellok de gravirt azokon sem láttam
hogy törve volt e úgy is megnézheted hogy hogy cseréltek e lámpákat vagy szélvédöt hogy megnézed hogy bele van e gravirozva a rendszám a lámpába és a szélvédöbe! Mert pl nekem gravirozva van mindegyik helyen!
Veciv6 mondanivalóját kiegésziteném még azzal hogy sajnos ilyen korú vectránál már előfordulhat rozsdásodás is. és az alvázvédelem sem biztos hogy tökéletes már (de az ráér tél előtt). mindenképp alá kell nézni (mint a csajoknak :))) magánszemély v kereskedő...?
Ez igy sajnos rossz kerdes..... Nagyban fugg az auto eloeletetol......Tehat mindent nezz at mint a legtobb esetben,ha hasznaltautot veszel..... Motor,valto,kormany-futomu..... Ne egjen kontrollampa a muszerfalon,ne fustoljon,induljon pocre hidegen-melegen, A moci huzzon egy 2.0-es mocihoz meggyozoen torpanas nelkul....Lengescsillapitok,rugok stb...stb....
Itt mar a katalizator es lambdaszonda parosnak cseresnek kene lennie,a kipuffogo rendszer is kituntetett figyelemet erdemel....valto-motortarto bakok eloregedese.... A motorhazteto gazos tamasztojanak eloregedese.... Kolteni kellesz ra mindenkeppen,de ha 1 normalis allapotu autot sikerul kifognod akkor mindenkepp oromod lesz benne....
Ja,es nezd meg az elso es hatso lampaburakat es a szelvedot es ablakokat a kocsiban-ha nagyobb tores erte az autot akkor ott kiderul...A szelvedon es az ablakokban ott van a gyartasai ev....az elso fenyszorok ebben az evjaratban jobbara a Valeo v. Carello ceg szallitotta....
Megtudná nekem mondani valaki, hogy egy 1996-os évjáratú 2.0 16V Vectra B-nél 250.000 km környékén milyen hibákkal találkozhat az ember??? Válaszotokat előre is köszönöm. Zoli.
megnéztem a biztositékát a szivargyújtónak, rendben van, gondoltam hogy nem ott lesz a probléma. úgy néztem ki kell majd venni az egész részt a két ülés között hogy hozzá lehessen férni..
Én az FM transzmittert csak nagyon végsö megoldásként javasolnám, ha szükös a keret, vagy teljes szerelés/átalakitás nélkül szeretnél általad válogatott zenéket hallgatni. Mivel hogy rádió frekvencián kapja a jelet a magnó, ezért olyan is lesz a minösége mint a rádió állomásoknak. Azt meg azthiszem nem kell részleteznem hogy mi a különbség egy rádió hullám és egy cd minöség között. Ha nincs tul nagy igényed a szép hangzásra, vagy nem akarsz rá sokat szánni, akkor vedd meg az fm transzmittert, de ha valami komolyabb hangrendszer van a kocsiban, akkor nem ajánlom. És azt persze ne felejtsük el, hogy ha bedugod a szivargyujtoba, akkor egyrészt elfoglalja a helyet, mást nem tudsz bedugni, másrészt, meg esztétikailag sem a legszebb.
Hianyozni nekem sem,csak mikor otthol vagyok es C-s vekiben ugye szinten van,es mukodik mivel nem csereltem benne fejegyseget,mert jo a gyarija+cd tar-igy neha nyomkodom a B-s vekin is-megszokasbol.... ;-)
De mit vezereljen "mester" mert nekem semmi nem jut eszembe....
akkor most az jo megoldás ha veszek egy Fm transmittert? allítólag mostmár lehet kapni olyat is amihez kormányra szerelhető távirányítót adnak!!!!:) Ja és fele annyiba kerül mint a fejegység!!!!!
Van egy 1.7 isuzu Vecim(B) A gyári kazis magnót le szeretném cserélni egy CD-s-RE! namármost ha azt kivezsem és bele teszem vagy tetetem a cd-set akkor azt is be lehet ugy kötni hogy a kormányrol lehessen vezérelni vagy ez csak a gyári magnonál lehetséges? Ha meg lehet oldani a cd-sel is akkor kell valamire figyelni,hogy mijet vegyek bele?
Megszoknad.... Az elso hetem nekem is furcsa volt mikor mondta a managerem,hogy teszem fol azt a munkat amit en 1 felora alatt befejeztem az az angolnak 1 napig tartot.... :-DD
macera lenne itthon olajcserét csinálni. kéne akna, de az bezony nincs. no meg olajszűrőt és levegőszűrőt is kellene rendelni. ez önmagában nem lenne probléma, de azért 1 akna jól jönne néha.
a szivargyújtó pedig nem kap áramot. istentudja miért. mióta ismerem az autót sosem működött rendesen. Mumtaz kolléga is alig tudta belegyömöszölni laptopjának dugaját (úgy hogy kapjon is áramot), mikor hibakódot olvastattunk ki egyszer. azóta úgy néz ki teljesen bekrepált.