Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

PRIMERA_P11 Creative Commons License 2002.09.09 0 0 553
Én a helyedben 1-2 naponta odatelefonállnék, úgy hátha megunják a dogot és megcsinálják a gépet. (Csak vigyázz, nehogy összecsapják. Pl.: fényezés legalább 2-3 nap!)
Előzmény: Almera II (552)
Almera II Creative Commons License 2002.09.09 0 0 552
Gyerekek, ilyen nincs.
Ma 2002. szeptember 9-e van.
Az autóm 2002. augusztus 15-e óta bent rohad a szervizben.
HUSZONÖT NAP ALATT nem sikerült összerakni. Mi lett volna, ha úgy istenesen összetöröm???

25 nap... autó nélkül...
...csak mert nincs alkatrész...

Hát ez vicc

Előzmény: Almera II (548)
PRIMERA_P11 Creative Commons License 2002.09.03 0 0 551
Nem halt ki, én is feltöltöttem néhány képet erre a linkre. Egyenlőre a P12-esek vannak még csak fenn, de ahogy a munkám mellett az időm engedi, tültögetem őket.

Nissan Forever

CsipkeJozsika Creative Commons License 2002.09.03 0 0 550
Nocsak, kihaltak a Nissan fórumok? Az új Primera-s is...
Sunny GTI-R Creative Commons License 2002.08.30 0 0 549

A töréstől is függ természetesen! Kell rá új tetőt vágni? :))) De, magyarországon javítják, tehát a válasz igen!
Előzmény: Almera II (548)
Almera II Creative Commons License 2002.08.30 0 0 548
Lehet, hogy én is gyalog jövök, mert még mindig nem készült el az Almerám. Állítólag már lakatolják. Az sokáig szokott tartani???
Előzmény: Sunny GTI-R (547)
Sunny GTI-R Creative Commons License 2002.08.30 0 0 547

Én nem a köz véleménye vagyok, de tőlem jöhettek, csak gyalog!! :)))))
Előzmény: Bor Zong (542)
hágé Creative Commons License 2002.08.29 0 0 546
200 sx hívő rovertulaj is jöhet? :))
linuxos lamer Creative Commons License 2002.08.29 0 0 545
Engem is érdekelne egy ilyen találka mondjuk egy vasárnapi napon. Valami nagy, hétvégén üres parkolót vagy teret nem ismertek valahol?
Meg aztán valami programot se lenne hülyeség kitalálni.
CRX-esek pl. gyorsulási versenyeket rendeznek, bár szerintem szolidabb kocsikhoz valami szolidabb vetélkedő illene.
Vagy vannak itt NX, SX, ZX tulajok is?
linuxos lamer (Almera 1.4 GX nemversenyautódeazértjókocsi)
Előzmény: Öcsibácsi (544)
Öcsibácsi Creative Commons License 2002.08.29 0 0 544
Sziasztok!

Támogatom én is, csak most, hogy visszajöttem szabadságról, még a hétvégéim is tele vannak szeptemberben.

Október elején a vénasszonyok nyara még ideális lehet! Nekem október 13-án volt az esküvőm, 25 fok celsius és verőfényes napsütés mellett! :))

Üdv minden Nissanosnak
Öcsibácsi
Micra CVT

Előzmény: CsipkeJozsika (543)
CsipkeJozsika Creative Commons License 2002.08.29 0 0 543
Részemről támogatom az ötletet, hiszen kíváncsi vagyok, milyen arcok is lehetnek az itt virtuálisan megismert segítőkész emberek.

Mivel - sajnos csak - szombat-vasárnapi (kb. havonta kétszer) apuka vagyok, ezért kérdem: egy négy és fél éves gyerkőc is jöhet-e, ha egy hétvégére lövitek be a találkozót?

A legénykének egyébként mindene az autó és a vonat... Már csak a sok autó tényét is élvezné!

Piknikszerűségre gondoltál?

Előzmény: PRIMERA_P11 (540)
Bor Zong Creative Commons License 2002.08.29 0 0 542
Mint még nem NISSAN-os is részt vehetek a köz véleménye szerint?
Előzmény: Sunny GTI-R (541)
Sunny GTI-R Creative Commons License 2002.08.29 0 0 541

Tőlem mehet! Vasárnap szinte mindig ráérek!
Előzmény: PRIMERA_P11 (540)
PRIMERA_P11 Creative Commons License 2002.08.29 0 0 540
Ezen a linken találtok néhány szép Primerát.
Nem sokára tervezem elkezdeni a nissan.lap.hu szerkesztését, amihez linkeket, képeket, stb.-t köszönettel veszek.

Mindjárt vége a nyárnak! Nem rendezünk egy kis Nissan Topicos találkozót valahol?

nobodybuilder Creative Commons License 2002.08.28 0 0 539
ja, valami kis bizbasz háromcentis szenzor romlott el. nemtom, nem értek hozzá.
nobodybuilder Creative Commons License 2002.08.28 0 0 538
trú sztori:
spanyolországban voltunk nyaralni, két éves almerám kiérkezésünk másnapján nem akart beindulni. leizzadtam. úgy mentünk ki, hogy itthon már nem sikerült szállást foglalni, szóval nekivágtunk az útnak és mosolyogva spontánoskodtunk, majd lesz minden, jól.

szállás végül lett is, de csak másnaptól, azt az éjszakát a kocsiban aludva hobóztuk végig, mert már hulla fáradt voltam. reggel, izzadtan, büdösen ért az élmény.

nem ajánlom senkinek.

kance kancov, végül a nissan assistance segítségével elszállították a kocsit hétvégére egy spanyol autóklubos telephelyre, nekem másnapra vadásztak egy cserekocsit (ingyen, természetesen, egy dízel toyota corollát, ami ugyan 120 kilométerre volt, Barcelonában, de oda is ingyen vitettek el taxival), hétfőn meg továbbvitték egy nissan márkaszervízbe, ahol egy végtelenül szimpatikus idősebb szaki megvizsgálta és egy kétnapos akatrész-szállítás után fél óra alatt meg is oldotta.

egyre jobban szeretem ezt a márkát. és külön köszönöm Székely Csaba segítségét a nissan assistance-tól.

hágé Creative Commons License 2002.08.27 0 0 537
Én is vezettem már automatát, Los Angelesben nagynéném régi Cadillacjét. Hát, az egy hajó basszus :)
Nekem mégis legszebb öröm a söröm :) izé.. a manuális
Előzmény: Shatner (532)
CsipkeJozsika Creative Commons License 2002.08.27 0 0 536
Ez is egy lehetséges válasz.

Akkor tegyük fel, hogy autótolvajok indítókulcsot pótló ideiglenes fémes összeköttetése szakad szét hirtelen.

OFF
Engem nem hangulati, hanem műszaki megfontolásból fakadó válaszok érdekelnének. Anélkül, hogy Bor Zonggal opponálni szeretnék.
ON

Előzmény: Bor Zong (535)
Bor Zong Creative Commons License 2002.08.27 0 0 535
"Hasonló szitut okozhat - ilyet már hallottam, hogy megesett - ha hirtelen kitépik ekkora sebességnél a slusszkulcsot. Ne próbáljátok ki, de tényleg ki lehet egyes amcsi kocsiknál rántani kellő erővel és vehemenciával.

Szóval mi a véleményetek? "

Nekem az, hogy hülyeség ellen nincs orvosság :))

Előzmény: CsipkeJozsika (534)
CsipkeJozsika Creative Commons License 2002.08.27 0 0 534
Csak gondolatkísérlet, de talán érdekes válaszokat szül:

Automata váltós masina.

Hirtelen elmegy a delej a járgányban, pl. generátor rövidzár, vagy aksi drótszakadás (ez utóbbihoz volt is szerencsém!).

Egy dolog, hogy a szervo kormány és fékrásegítés elmegy. De vajon hogy viselkedik a váltómű, hogyan tanácsos ilyenkor megállni 120 km/h-s sebességről?

Hasonló szitut okozhat - ilyet már hallottam, hogy megesett - ha hirtelen kitépik ekkora sebességnél a slusszkulcsot. Ne próbáljátok ki, de tényleg ki lehet egyes amcsi kocsiknál rántani kellő erővel és vehemenciával.

Szóval mi a véleményetek?

Előzmény: Shatner (532)
fAPOfa Creative Commons License 2002.08.27 0 0 533
Köszi ezzel sokat segítettél már kezdtem sejteni, hogy vmi ilyesmi oka lehet. Valószínű nem beállítás hanem megszokás kérdése lesz:-)
Előzmény: linuxos lamer (528)
Shatner Creative Commons License 2002.08.27 0 0 532
Az automataval kapcsolatban a legnagyobb tevedesem az volt, hogy kevesbe elvezet vezetni mint a manualisat. Aztan kiderult, hogy nem. Na mindegy, ez mar egy kicsit OFF es tenyleg "Kinek a pap...".

Ja, a mosogepunk is automata, megsem kevesbe elvezet vele mosni. :-)

Előzmény: hágé (530)
Almera II Creative Commons License 2002.08.27 0 0 531
...aha, aztán majd arra megy a kocsi, amerre nézel... Innentől lesz csak veszélyes ruhadarab a miniszoknya, egymást érik majd a halálos gázolások a járdán... :-)))

Egyébként egyetértek, a fő szempont valóban az, hogy mire kell az autó. Ha élvezeti cikk, akkor manual, ha használati tárgy akkor automata.

Még visszatérve a 300ZX-hez: nyilván jobban illene hozzá a kéziváltó, de hát amerikai piacra minden kocsit automatával szállítanak. Szerintem ott külön úgy kell rendelni a kézit, mint nálunk mondjuk a tempomatot vagy más egyéb USA-beli 'fapad' kategóriás szériafelszereltséget (vö. Ford Escort Alba, Almera Fitt és egyéb szegény balkániakkal űzött gonosz tréfák)

Előzmény: hágé (530)
hágé Creative Commons License 2002.08.27 0 0 530
lehet szavazni még? :))
én a manuálisra szavazok, egyszerűen azért, mert szeretek váltogatni! van, akinek az autó (így a vezetés is) csak eszköz ahhoz, hogy eljusson 'A' pontból 'B'-be. Én meg magát a vezetést szeretem, és ehhez hozzátartozik az is, hogy én kapcsolgassam a fokozatokat, és ne az autó tegye magától. Így is automatizálva van csomó minden, a vége majd az lesz, hogy az embernek hozzá se kell nyúlnia a verdához... brrrr.
Shatner Creative Commons License 2002.08.27 0 0 529
Ha probaltad es ugy nem szimpatikus az mas. Tenyleg izles dolga. En nem ven koromra vettem. Egyebkent egyszer mar korabban vezettem fel evig automata cegautot es akkor erdekes modon nem fogott meg a dolog. Utana visszaultem a sajat manualis jarganyomba es vezettem azt tovabb. Ugyhogy meg tudlak erteni.

Ezt a lejto problemat nem ertem. Persze D allasban nem nagyon van motorfek hatas, de van megoldas.

Gyakran szoktam a kocsival lejtos uton is haladni es olyankor mindig motorfekkel megyek. Enyhebb lejton eleg kikapcsolni az overdrive-ot, erosebb lejton pedig visszatenni 2-esbe. (Ez a 2-es nem ugyanaz, mint manualis eseteben.) Szerintem gyakorlatilag tokeletesen kontrollalhato automataval is a kocsi, kicsit olyan erzes, mintha gondolatatvitellel valtanal. Ha akarod, akkor pedig egyaltalan nem torodsz vele, hogy milyen fokozatban van eppen. Persze az sem mindegy, hogy milyen automatat probalsz. Vannak allitolag tenyleg kiabrandito tipusok, a Primerankban levo viszont szerintem nagyon jo.

Amiota az automatat megszoktam kisse kokorszaki megoldasnak tunik a manualis valto. Persze tokeletesen el tudom vezetni azzal is, vegulis jopar evig csak olyat hasznaltam. De az automata utan primitivnek tunik, hogy nekem kell valtanom. Olyan, mintha mondjuk az elogyujtast vagy mas beallitast nekem kene menet kozben egy kis tekerentyuvel allitgatni.

Előzmény: Pitti_d (526)
linuxos lamer Creative Commons License 2002.08.26 0 0 528
nekem kicsit a gyorsulással van problémám soxszor vissza kell váltani 3-ba is, hogy legyen ereje.
Nekem is 1.4-es Almerám van, bár ötajtós, ami talán könnyebb némileg.
Kb. 3000-es fordulat körül kel életre annyira a motor, hogy már előzni is lehet vele, a nyomatékcsúcs pedig kb 4500-nál van. Ez azt jelenti, hogy pl. 60-nál még hármasban sem húz igazán. Más 1.4-es Almera is ugyanígy ment. Párszor vezettem 1.6-os Golf IV-et, az még erőrtlenebb volt alacsony fordulaton.
Szerintem fogadd el, hogy ilyen karakterisztikájú a motorja, persze egy szakszerű beállítás sohasem árthat.
Az enyémnél azt tapasztalom, hogy majdnem 7 litert eszik, ha nem pörgetem és majdnem nyolcat, ha pörgetem a motort.
Előzmény: fAPOfa (501)
Sunny GTI-R Creative Commons License 2002.08.26 0 0 527

""Nadehát kinek a pap, kinek a papné. :-)""

Ez így igaz, de!! Egy csomó balek dolgot ki tudsz vele küszöbölni! Pl: járdára felállás, kuplung égetés, sima lefulladás, hirtelen elindulás (ha ki kell lőni vhonnan), dugóban ácsorgás... ilyen esetben szerintem midenki jobban örülne, ha automatás lenne a kocsija. Szvsz típusa, kategóriája váltogatja, hogy mibe illik ill. mibe nem! Egy EVO VII-ben, ha automatát látnék, akkor sírva fakadnék, ha egy S600ban manuált => szintén. Én pl egy 3.0 V6-os automatás Maximát életem végéig szívesen használnék.

Ui: AlmeraII! Szerintem a 300ZX-be is inkább a manuál passzol!

Előzmény: Pitti_d (526)
Pitti_d Creative Commons License 2002.08.26 0 0 526
Tiszteletben tartom és elfogadom a véleményedet. Semmi gond. De egyezünk ki abban, hogy vezettem már automata autót (különben nem lenne alapom, hogy beleszóljak), de annyit még nem, hogy megszokjam/megszeressem. Baromi furcsa volt és kicsit kavartam a dolgokat. Persze lehet, hogy vén koromra én is automata szekeret veszek, de egyenlőre ez még baromi távoli.
Elmondok valamit ami pl nekem nem tetszett: kissé lejtős úton a manuális gépeknél lehet viszonylag állandó tempót diktálni, ha elveszed a gázt. Az automata viszont húz, menni akarna, ezért a féken kell állni, hogy ne gyorsuljon, mint atom... Vagy pl. egy kanyarvétel is teljesen más.
Nadehát kinek a pap, kinek a papné. :-)
Előzmény: Shatner (525)
Shatner Creative Commons License 2002.08.26 0 0 525
Bocs, de ez tipikusan olyanok véleménye szokott lenni, akik sosem próbálták még az automata váltót. A valóság az, hogy a gázadással meglehetősen jól lehet szabályozni, hogy mikor váltson. Bár eredetileg az asszony miatt vettünk automatát, de én is megkedveltem és már magamnak is azt vennék.

Az én Primerámban gondolom hasonló váltó lehet, mint a kereskedőnél látottban. Van egy 2 állású "power" kapcsoló, amivel kiválaszthatod, hogy sportosan akarsz-e vezetni vagy "takarékosan". A különbség annyi, hogy sportos állásban már a gázpedál kisebb lenyomására is visszakapcsol és tovább húzatja az egyes fokozatokat.

Előzmény: Pitti_d (521)
fAPOfa Creative Commons License 2002.08.26 0 0 524
"riasztó és a központi zár nem része a NATS-nek"

központi zár az már van benne
riasztót meg inkább kihagyom az esetek 95%-ban felesleges, helyette Mul-t-lock, meg rejtett indításkapcsoló lesz + CASCO

Előzmény: Almera II (519)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!