Keresés

Részletes keresés

Warlimont Creative Commons License 2022.02.01 0 0 41926

https://www.teslarati.com/tesla-fsd-beta-rolling-stop-recall-nhtsa-details/

.

Érdekes, hogy a Tesla havi előfizetéses szép pénzt kér az FSD használatért, ahelyett, hogy ő fizetne azoknak, akik a kezüket a kormány felett tartva vállalják önmagukat is kockáztatva ennek a béta tesztelését.

(https://www.tesla.com/support/full-self-driving-subscriptions)

toromon36 Creative Commons License 2022.02.01 0 0 41925

Én meg azt, hogy a Model Y már tényleg autó. 

Előzmény: tfe_tng (41924)
tfe_tng Creative Commons License 2022.02.01 0 0 41924

Azt olvastam, hogy a tesla is prémium márka... 

Előzmény: toromon36 (41923)
toromon36 Creative Commons License 2022.02.01 0 0 41923

 Porsche, Audi mégis prémium márkák, csak nem lehetnek xarabbak az átlagnál. A kuszaság ott van, hogy tavaly az ID nem hozta a számokat, idén meg már nem rendelhető? 

Előzmény: tfe_tng (41922)
tfe_tng Creative Commons License 2022.02.01 0 0 41922

mivel a Skoda is az övék, azért remélem, túl nagy könnyeket nem hullatnak a nem várt fordulattól.

 

Lássuk be, hullottak már fejek arrafele, mert úgy gondolták, hogy jobbak mint az anyamárka. 

(érdekes módon a porshe/audi párosnál _ezért_ még nem :)

 

OTA frissitési lehetőség is jön vele

 

Ez egy MEB feature. Az összesben ott van, kérdés, hogy mennyire fognak élni vele. 

Előzmény: Warlimont (41921)
Warlimont Creative Commons License 2022.02.01 0 0 41921

"Akkor módosítok:Nem szabadna jobbnak lennie, mint a fő márkáknak! :-)"

.

.

De az lett a VW pechére, bár mivel a Skoda is az övék, azért remélem, túl nagy könnyeket nem hullatnak a nem várt fordulattól.

.

Egyébként kiderül, hogy tényleg a zöld technológiák, elektromos autózás, stb valódi hive vagy, vagy sima Musk-felszopóember. Ha az előbbi, akkor akár együtt is örülhetünk, hogy megjelent végre még egy épkézláb kinézetű, korrekt technikájú, és árban is elfogadható elektromos autó. OTA frissitési lehetőség is jön vele. :)

Előzmény: szilvatövis (41917)
tfe_tng Creative Commons License 2022.02.01 0 0 41920

Semmi problémája nincs ezzel a célcsoportnak, de persze ehhez is jobban értesz, kb, mint a tőzsdéhez.

Nem igényli a nép a rakétaautót, és nem mindenkinek áll fel az egyenes vonalú gyorsulásra (vannak pl akik kanyarodni is akarnak az autóval)

A golf meg a corolla sem éppen rakéták, aztán mégis eladnak belőlük egy szabad szemmel jól látható mennyiséget. 

Ez van. Majd ha ezt megérted, akkor visszatérhetünk a kérdésre.

Előzmény: Future 184 (41915)
Warlimont Creative Commons License 2022.02.01 0 0 41919

Ezt te tudod, meg azt is, hogy hány millióféle nicken voltál már a topicokban, és miért. Én csak azt mondtam, hogy például a Ford Focust ilyen probléma nem fenyegeti.

Előzmény: Future 184 (41918)
Future 184 Creative Commons License 2022.02.01 -1 0 41918

Sose volt Fordom.

Előzmény: Warlimont (41916)
szilvatövis Creative Commons License 2022.02.01 0 0 41917

Akkor módosítok:

Nem szabadna jobbnak lennie, mint a fő márkáknak! :-)

Előzmény: Warlimont (41914)
Warlimont Creative Commons License 2022.02.01 0 1 41916

Szerencsére ezek a problémák nem a te problémáid, például a Ford Focust ilyen veszélyek nem fenyegetik. :)

Előzmény: Future 184 (41915)
Future 184 Creative Commons License 2022.02.01 0 0 41915

Csak a hatótávval, a gyorstöltés teljesítményével, meg a menettulajdonságokkal van gond, mint minden MEB-es autónak, na meg a szoftverrel.

Előzmény: Warlimont (41912)
Warlimont Creative Commons License 2022.02.01 -1 0 41914

Vicces, mert ez itt most pont ettől lett jobb. A Skoda formatervet konzervativabbá nyomták le, és pont ezért működik, a jobbnak gondolt, ufós ID akárhányak meg nem működnek. Az Eniaq nem kapta meg az ID-k béna érintős kapcsolóit se, ez pontosan a javára is vált... :) Az Eniaq egy szép és teljesértékű autó lett, az VW ID meg valami befejezetlen, félig sikerült koncepcióautó, amit valamiért gyártani kezdtek. Nagy VW öngól, hogy a Skoda messze lenyomta őket elektromos autóban.

Előzmény: szilvatövis (41913)
szilvatövis Creative Commons License 2022.02.01 -1 0 41913

Nem szabad jobbnak lennie, mint a fő márkáknak!

Előzmény: Warlimont (41912)
Warlimont Creative Commons License 2022.02.01 -1 0 41912

Az Eniaq tökeletesen jo elektromos formaterv. Sok autogyarto, beleertve a VW-t is, azzal követ el hibat, hogy nem tudnak mit kezdeni az elektromosra atallassal, es valami nagyon radikalis formatervvel akarjak jelezni az uj korszakot. Ettöl sok elektromos auto öncelu, benan UFO kinezetu lesz. Anno a Tesla azert is huzott jot, mert az elsö Roadsterrel lemasolta a Lotust, a Model S formaval meg kb a Jaguar kulsö formavilagara emlekeztetö kocsit csinalt, es modern, de megis autoszeru csomagban adta az elektromos meghajtast. A VW ID3-at vezettem többször, ott nagyon erzödik reszben az arcedulaval nagyon ellentetben allo plasztik utaster, masreszt egy sor megoldasnal nem a hasznalhatosag volt a szempont, hanem csak hogy mas legyen, mint addig, es ettöl a megszerethetöseg, kenyelmes hasznalhatosag eleg vegyes.

.

Az Eniaq viszont a Tesla modszerre emlekeztet, mert modern, elegans, de megis a mai szemnek is megfelelö autonak nez ki, es praktikus, nem öncelu megoldasokkal epitkezik. Szerintem az Eniaq az elsö komolyanvehetö elektromos autoterv a VW csoporttol, es ha jo minöseggel es realis arral tudjak adni, lehet erdekes tipus a kisebb presztizsu emblema ellenere is.

Előzmény: mica-r (41910)
toromon36 Creative Commons License 2022.02.01 -1 0 41911

A VW nem akar még gyártani, megvárja míg az Y termelése felfut, aztán majd nagyobb lesz a visszaesés, veszteség. 

Előzmény: Future 184 (41909)
mica-r Creative Commons License 2022.01.31 -1 0 41910

Kicsit béemvés, de szebb :-)

 

Előzmény: Warlimont (41908)
Future 184 Creative Commons License 2022.01.31 -1 0 41909

A MEB nem alkalmas a Tesla kihívására, maximum a kvótát teljesítik vele.

Előzmény: Warlimont (41908)
Warlimont Creative Commons License 2022.01.31 -1 0 41908

Ez jó minőségben megcsinálva egy erős Tesla kihivó lehetne. Ma mutatták be, nagyon jó formaterv:

.

https://www.youtube.com/watch?v=ejerdsbOVYI&ab_channel=CompleteCar.ie

szilvatövis Creative Commons License 2022.01.31 -1 0 41907

Akkor bocs, ezt adta első találatra.

Előzmény: DonQuijote (41904)
JGab Creative Commons License 2022.01.31 -1 1 41906

Talán, mert másra optimalizáltak.

Semmi más nem számított, mint, hogy a töltési idő minimális legyen.

Lehet, hogy a nap csak bizonyos szakában mentek - ideális hőmérséklet, ideális forgalom, stb. Vagy két napig várták valahol a hátszelet :)

Előzmény: szilvatövis (41903)
kocka alakú robot Creative Commons License 2022.01.31 -2 0 41905

https://youtu.be/dy5bteT4t1o

Villanyóra #109 - Interjú az akkumulátorok szakértőjével

 

DonQuijote Creative Commons License 2022.01.31 -1 0 41904

Dehogy, keress az EV Cannonball Record-ra. Egy éve ilyenkor pont egy Taycan tartotta 44:26-al, amíg tavaly ősszel Model S rávert két órát.

Előzmény: szilvatövis (41903)
szilvatövis Creative Commons License 2022.01.31 -1 0 41903

Jó autó, jó töltővel csodákra képes... bár érthetetlen miért tartott öt napig akkor az út. A rekordot egy ősöreg S85D-vel tartják ~52 órával?

https://www.engadget.com/2017-07-09-electric-car-coast-to-coast-us-record.html

Előzmény: DonQuijote (41901)
Future 184 Creative Commons License 2022.01.31 -3 0 41902

Nem tudnak, ez tény, még nagyon sokat kell tanulniuk, pl. nem a felesleges kijelzők számát kell növelni, és főleg nem az egyikről kell vezérelni a másikat, hanem normális szoftvert kellene írni, amit lehet távolról frissíteni, de nem azért, hogy előfizetős legyen valamilyen alapfunkció, ami eddig sehol nem volt az.

Előzmény: DonQuijote (41901)
DonQuijote Creative Commons License 2022.01.31 -1 2 41901

Tényleg nem tudnak a németek villanyautót csinálni, két és fél óra töltéssel elment New York-tól Los Angelesig, megdöntve a Kia EV6 7 órás rekordját. Tesláról a legutolsó hivatalos adat 2015-ből van, 12 óra 48 percet kellett tölteni...

 

https://insideevs.com/news/563777/porsche-taycan-charging-guinness-record/7

 

a8lang Creative Commons License 2022.01.29 0 0 41900

Villanyautóval főleg ha ingyen töltős akkor nagyon sokat megy az ember. Németeknél 3 év után van az első vizsga, és simán lehet benne évi 50-100e km is akár. Van nem egy tesla amiben igen sok km van rövid idő alatt. A futóműben a lengőkarok egy gyenge pontja a régebbi model s-eknek. Nem tudom mikor a mintavétel de max 2017-2018-as autókról lehet szó. 2019-ben volt egy újabb face a raven modell ami már sokkal jobb volt, az új 2021-es meg kb egy teljesen új autó a lemezek alatt, minden része újra van tervezve. Kell is mert pl a féltengelyek is nagyon gyengék voltak, nem bírnák 5e km-t se a plaidbe de még az új LR-ben se.

Az enyém amúgy meglepően rendben van (az öreg p85+), pedig 245e km van benne és gyakorlatilag hibátlan, igaz 230ezernél cseréltek benne összes lengőkart TesVar-nál. Nekem már csak az ablaktörlő mechanika persely csere maradt, meg 4db bele való TPMS szenzort vettem. Meg majd a motort kell "szervizelni" ha nem hal meg gari időn belül, de az is 300ezerből megvan és akkor megint nincs vele gond további 300-400e km-en át. Ja még ami van az a bal első kilincsbe nem jó az érintés érzékelő, ez nem nagyon kell, de inkább át lesz téve a jobb hátsóból, vagy a bal hátsóból. Nem lehet javítani és kapni se lehet külön, de a kilincs egyébként hibátlan.

Model3-nak meg semmi baja 36e km van benne most, csak egy új jobb hátsó lámpa kell mert párásodik, balt már cserélték, jövő héten viszem gariba cserélik.

Előzmény: tfe_tng (41893)
Future 184 Creative Commons License 2022.01.29 0 0 41899

A Tesla az S-en tanult meg autót gyártani, nem mérvadók a korai példányok bajai, ma már egészen más a helyzet.

szilvatövis Creative Commons License 2022.01.29 0 0 41898

Bocs, megakadt a szemem a két évesen vizsgáztatotton.

Előzmény: tfe_tng (41895)
tfe_tng Creative Commons License 2022.01.29 0 0 41897

Viszi mindenki, ha muszáj. 

Előzmény: mica-r (41896)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!