Keresés

Részletes keresés

hajdubus Creative Commons License 2017.12.05 0 0 10325

Elég valószínű, hogy át fogják helyezni. Volt már ilyen máskor is.

Előzmény: ckg471 (10316)
KSKs Creative Commons License 2017.12.05 -1 0 10324

Szerintem erre sokan gondoltak.

Alapból amúgy legegyszerűbb megoldás az lenne, ha az 5-ös troliba integrálódna :)

 

Ha már Nagyerdei krt-Klinikák-Egyetem-Auguszta:

1. Ezt a 23Y-vel meg kéne tenni, így a K-i városrész felől közvetlen kapcsolat nyílna az Egyetemváros felé

2. ITSH-ig!

Előzmény: marky-511 (10322)
BPO-105 halott és élvezi Creative Commons License 2017.12.05 -3 0 10323

Azokra is ezt írja.

Előzmény: Joe0401 (10320)
marky-511 Creative Commons License 2017.12.04 0 0 10322
Szerintem ezért kapni fogsz valami kitüntetést, nem hiszem hogy bárkinek is az eszébe jutott volna :D
Ami azt illeti nekem se. De nem hiszem, hogy költeni akarnának erre.
Előzmény: ckg471 (10316)
Econell99 Creative Commons License 2017.12.03 0 0 10321

Szerintetek lenne értelme ennek a 16-os útvonalnak?

Persze fontos lenne itt is az Egyetem villamosmegálló használata, valamint egy Arad utca megállóhely, a Munkácsy Mihály utca megálló párjaként.

Joe0401 Creative Commons License 2017.12.02 0 0 10320

Elvileg (832) 834 és 835 is van.

Előzmény: Joe0401 (10319)
Joe0401 Creative Commons License 2017.12.02 0 0 10319

Elvileg 832 és 835 is van.

Előzmény: BPO-105 halott és élvezi (10318)
BPO-105 halott és élvezi Creative Commons License 2017.12.02 -3 0 10318

Na ezt magyarázza meg valaki.

 

PDZ-832

 

  • A keresésnek nincs eredménye. Ilyen adatokkal autó nincs forgalomban, esetleg elgépelt valamit.
  • A keresésnek nincs eredménye. Ilyen adatokkal autó nincs forgalomban, esetleg elgépelt valamit.

Gépjárműkereső

Gépjármű rendszáma: Forgalmi engedély száma: 

Keresés jogcíme:      Jog, jogos érdek érvényesítése     Tulajdonszerzés céljából   

 

Econell99 Creative Commons License 2017.12.02 0 0 10317

http://dehir.hu/debrecen/az-egyiranyusitasok-utan-tovabbi-fejlesztesek-varhatok-a-debreceni-kozlekedesben/2017/11/30/

"A Gázvezeték utcai fejlesztésre még ebben az évben szerződést köt a város és 2018 első félévében befejezik a munkát. A polgármester kiemelte az István út - Szoboszlói út csomópontját is, ahol fél évig fognak dolgozni. 

Ebben a kereszteződésben a 4-es főút jobb oldalán jobbra kanyarodó sávot alakítanak ki, Hajdúszoboszló irányából pedig meghosszabbítják a balra kanyarodó sávot. Az István út északi ágán sávbővítés lesz, egyenes-jobbra, illetve egyenes-balra kanyarodó sávot alakítanak ki, és hosszabb lesz a meglévő gyalogos átkelőhely. Az István út déli ágán sávbővítést hajtanak majd végre, ezen kívül fogadó sávokat is kialakítanak. A tervek szerint a csomópont átalakításával a jövő év első felében végeznek."

 


Így már az órás késést is elérhetik a 30-assal, ha a Vágóhíd utcán kívül még itt is összeszed majd még 20-30 perc késést. :( Remélem nem így lesz.

ckg471 Creative Commons License 2017.12.01 0 0 10316

Kossuth utcán a Kandia utcánál épülő új megálló fölött lévő szakaszszigetelőt nem lenne jó áthelyezni máshová? Ha megáll ott egy 4-es troli, elég nagy a valószínűsége annak, hogy pont a kiszigetelt szakasz alá áll, ami szopás...

Econell99 Creative Commons License 2017.12.01 0 0 10315

De a Határ úti megfordulás nagyon nehézkes. Csuklóssal lehetetlen.

Előzmény: KSKs (10314)
KSKs Creative Commons License 2017.12.01 0 0 10314

Lehet az ITK is végállomás.

Jelenleg ITK betérés van, amit fel lehet cserélni Határ út betérésre és ITK lesz a végállomás kapásból.

Előzmény: marky-511 (10309)
Econell99 Creative Commons License 2017.11.30 0 0 10313

Szerintem elférne ott a másik iranyban is a közlekedés. Én úgy képzelném el, hogy a Leiningen utcáról térne rá a járat a Szávay utcára.

Előzmény: marky-511 (10309)
LMG-140 Creative Commons License 2017.11.30 0 0 10312

Csak a személyit kell az ellenőrnek odaadni :)

Előzmény: norbertos (10311)
norbertos Creative Commons License 2017.11.30 0 0 10311

Sziasztok, 

ha vettem e-napjgyet akkor azt hogy ellenorzik? a sofornek csak a szemelyimet kell felmutatnom? vagy a jegykezelohoz hozza kell erintenem? (kepes ilyenre a keszulek?)

 

marky-511 Creative Commons License 2017.11.30 0 0 10310

Egy építkezés alatt mobil wc-k is lerakhatóak.

Azokba inkább nem kényszerítenék senkit :D

Egy építkezésnél még elmegy, de a Petőfi tér átalakítása szvsz minimum 3 év, annyi időre letehetnek nyugodtan egy konténert, olyasmit mint a DKV régi Segner téri indítóhelye.

 

Nyilván, ha el lehet jutni a Raktár utcára nem rossz, főleg a 10 és 46-os család számára valamint a 39-es busznak.

Eljutni el lehet, csak vissza kell építeni a kanyarító ágat. Konkrétan egy járdaszegélyt kell elbontani a mostani motor parkolónál. A villamos úgysem fog közlekedni, nem okoz balesetveszélyt. Hely az lenne bőven, régen minden Nagyállomásos viszonylat onnan indult.

 

A Tócóskert-Nagyállomás kapcsolat necces, de a Raktár utcának előnye lenne, hogy pont megoldaná ezt a problémát. 

Annyi a necces belőle, hogy a 30-asba belefér-e egy kitérő, vagy legyen egy korábbi 29-eshez hasonló betétjárat a Nagyállomásig. De a 12-es ideiglenes meghosszabbítása is tetszik. 

 

 

Az átépítéshez még annyit, hogy a Kistemplom előtti átjáróval nem tudom, mi a helyzet. Fényképeken azt látom, hogy ott a korlát, de amikor tegnap arra autóztam, láttam, hogy a zebra felfestése is maradt, és a jelzőlámpák is. Természetesen gyalogos is volt, aki ott kelt át. Csúsznak a Gambrinus közi átkelővel?

Előzmény: KSKs (10308)
marky-511 Creative Commons License 2017.11.30 0 0 10309

A Szávay utcával az a baj, hogy ellentétes irányú (busz) forgalomra alkalmatlan, ezért csak körjárat vihető arra. Egy ITK-Ozmán utca körjáratot el is tudok képzelni, de akkor a Határ utat mással kellene megoldani. Én speciel oda is körjáratot tennék, ami a Szoboszlóin visszamegy, de akkor a Határ út - 4-es út kereszteződésébe kellene lámpa, mert csúcsidőben nagy késések lennének.

Előzmény: Econell99 (10307)
KSKs Creative Commons License 2017.11.30 0 0 10308

Egy építkezés alatt mobil wc-k is lerakhatóak. Persze naponta lehet cserélni/mosni őket. De azt a sima tartózkodóban is teszik - remélem.

 

Nyilván, ha el lehet jutni a Raktár utcára nem rossz, főleg a 10 és 46-os család számára valamint a 39-es busznak. A Tócóskert-Nagyállomás kapcsolat necces, de a Raktár utcának előnye lenne, hogy pont megoldaná ezt a problémát. Mondjuk egy 12-es meghosszabbítással ideiglenesen megoldható, így a 30-as tud kerülni a belvárosban az átépítés ideje alatt.

 

A déli városrész felől érkezőknek macerásabb. Nekik gyorsabbnak találom a Vásáry István utca mögött a Petőfi téren a tengelyben fordulást. Munkaközi szünetre el lehet vinni persze bárhová a buszt. (Homokkerit felüljáró -Summen u. - Kossuth/Szent Anna u. - Piac utca- Petőfi tér id. végállomás).

 

Összekötés:

  • meg kell vizsgálni mely járatok vehetőek ki az állomásról. Igen jó volna egy Summen utca-Klaipeda-Burgundia-Rákóczi-Hunyadi utcákon járó pl. 44-es hiszen így a déli városrész felől a városnak ez a része is elérhetővé válna.
  • Persze szükséges lenne egy olyan viszonylat is, ami mondjuk az ITS-Böszörményi út-Nagyállomás érintésével a déli városrészt összeköti. Ezáltal nemcsak az ITSH vagy az Agrár kap közvetlen kapcsolatot délről, de a Böszörményi út is a Nagyállomással.

Összességében arra gondolok, hogy lehet, hogy szükséges a Nagyállomás érintése, de onnan a meghosszabbítás is aktuális (ilyen volt a 42-es esete a 47-tel anno).Új, közvetlen kapcsolatokkal, a Nagyállomást csak érintve, kevésbé tárolóhelyként lehetne használni akár az építkezés alatt, akár hosszútávon.

 

Előzmény: marky-511 (10302)
Econell99 Creative Commons License 2017.11.29 0 0 10307

Erre a probléma már javasoltam egy Doberdó utca-Pac járatot (11-48 összevonás):

Pac-Nagyállomás között változatlan, majd Kiskörút-Széchenyi utca (visszafelé Miklós utca)-Kossuth utca-Burgundia utca-Rákóczi utca, majd a 11-es útvonalán a Doberdó utcáig. 

Így a Belvárosi kapcsolat is meglenne, valamint a Kenézy is.

 

A 15-öst meg lehetne úgy módosítani, hogy érinti Pacot is, valamint az Egyetem sugárút-Bolyai utca-Böszörményi út útvonalon közlekedne. Így érintené az Agrárt és az Egyetem téri főépületét is az Egyetemnek.

 

A Tégláskert utca felé már ott van a 42

 

A Mikepércsi útra meg kimehetne a 10-es Repülőtér végállomással (akár Doberdói decentrumhoz való átkerüléssel is)

 

A Szávay utcára meg kivinném a 46-ost, mondjuk.

 

Bár a legjobb egy Repülőtéri decentrum lenne.

 

 

Előzmény: S6tech (10303)
marky-511 Creative Commons License 2017.11.29 0 0 10306

A Piac utcán már nem is tudna menni az átépítések után. Kell egy viszonylat, ami a Sumenen megy végig, ami pedig érinti az állomást, az összevonható pl. a 46-ossal. Az egyetlen bökkenő a Határ út, mint végállomás.

Előzmény: S6tech (10305)
S6tech Creative Commons License 2017.11.29 0 0 10305

Én nem az Erzsébet utcán és a Külsővasarter felé közlekedtetném, hanem a Piac utcan a 42-es mellett, vagy a koskoruton a széchenyi utcáig vagy a hatvan utcáig majd ugy térne a Segnerre. 

Előzmény: marky-511 (10304)
marky-511 Creative Commons License 2017.11.29 0 0 10304

Tényleg aktuális lenne (már régóta), de ésszel kellene megoldani. Annak sok értelme nincs, hogy a Nagyállomástól párhuzamosan közlekedjen a 10-es és 46-os csoporttal és az 5-ös trolival. Összevonás kéne, vagy alternatív útvonal.

 

Viszont az sem ártana, ha végre lenne egy viszonylat ami nem tér le a felüljáróról, és a Sumen utcán haladna tovább. Lehetőleg egy olyan viszonylat, aminél nem hiányozna az összeköttetés a Nagyállomással, mert maradna ott más, ami oda visz. 

Előzmény: S6tech (10303)
S6tech Creative Commons License 2017.11.29 0 0 10303

Szerintem a 44 48-as járatoknak most sem ártana egy Segner térig való meghosszabbítás a városkozponton keresztül, felesleges átszállásra vannak kényszerítve az utasok a Nagyállomáson. 

Előzmény: marky-511 (10302)
marky-511 Creative Commons License 2017.11.29 0 0 10302

Az nem jelentheti azt, hogy hol végállomásozik. Nyilván egy szociális pont szükséges vagy vonali vezetőváltás (ezt törekenek elkerülni). De annak a szociális egységgel ellátott helynek nem kell a végállomással föltétln egybe esnie, csak a járművezetők miatt. Az utast kell szem előtt tartani.

Az utast IS szem előtt kell tartani, de az se tartható állapot, hogy a járművezető 2-3 kanyart megy anélkül, hogy a mosdóba ki tudjon menni.

Ráadásul a Raktár utcán ott van a régi indítóhelyiség, így két legyet ütnek egy csapásra.

 

És ha azt használják, nem kell a 18-18Y-44-47-47Y-48 viszonylatoknak (feleslegesen) a Segner térig menni. Könnyedén indulhatna onnan a 10-10A-10Y-42(A)-46-46Y-46E viszonylatok is. Így a Nagyállomás sem esik ki a vérkeringésből, a korábbi cikkben elég ijesztően írták le az ideiglenes forgalmi rendet. 

Előzmény: KSKs (10301)
KSKs Creative Commons License 2017.11.29 0 0 10301

Ez az...

Kivezényleve. Az nem jelentheti azt, hogy hol végállomásozik. Nyilván egy szociális pont szükséges vagy vonali vezetőváltás (ezt törekenek elkerülni). De annak a szociális egységgel ellátott helynek nem kell a végállomással föltétln egybe esnie, csak a járművezetők miatt. Az utast kell szem előtt tartani. Max akkor rezsiben lemegy a busz a Segnerre. És? A pótlások, terelések költésége benne van az IMCS építésének költségében.

Előzmény: marky-511 (10300)
marky-511 Creative Commons License 2017.11.28 0 0 10300

Kézenfekvő lenne, de a cikkben azt írták, hogy a Segnerre, az ITK-hoz és a Széna térhez lesznek "kivezényelve" a buszok. Pedig a posta előtti részt nem hiszem hogy érintené az átépítés, legalábbis a sétálóutca nem fog addig terjedni.

Előzmény: KSKs (10298)
Econell99 Creative Commons License 2017.11.27 0 0 10299

Ha megoldott lesz a fordulás a Postánál, akkor még a 30-as is betérhetne, és akkor legalább megállna az állomásnál is.

Előzmény: KSKs (10298)
KSKs Creative Commons License 2017.11.27 0 0 10298

Véleményem szerint a Nagyállomást a Vásáry István utca (Petőfi tér) helyén lehet pótolni: buszok a villamosmegálló mögött tengelyben fordulhatnak, amíg nincs átjárhatóság. Az  Erzsébet utca felől érkező járatok számára tényleg alternatíva lehet a Raktár utca megközelítés a Posta előtt visszafordulva.

Ezt csak az ütemtervben kell harmonizálni. Nem bonyolult kiépíteni sem. (Persze egy -legalább ideiglenes - ellenirányú buszsáv a Miklós-Szent Anna vonalon jól jönne hozzá, de nélküle is megoldható, Kossuth utcai kerülővel.)

Minden esetre van megoldás a kényszer átszállások ellen.

 

A gigaringgel várjunk kb egy hetet. Nyilván vannak hiányosságai, de a forgalom beindulásával kell azokat is kezelni.

 

ron89 Creative Commons License 2017.11.27 0 0 10297

Várjuk már meg, amíg teljesen elkészül. Egy napot még túl kell élni valahogy, utána meglátjuk mennyit javul a helyzet.

Előzmény: Econell99 (10293)
marky-511 Creative Commons License 2017.11.27 0 0 10296

http://www.dehir.hu/upload/images/galeria/2440/171127-egyiranyusitas-szechenyi-utca-ka_45.jpg

Ez meg egy másik FAIL, most találtam a galériában. Kicsit drágább lesz kijavítani mint az előzőt, bár ki tudja?

Előzmény: Econell99 (10295)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!