hát megvillogtak ám szemből párszor az UK lámpával,szal biztos nem jó a szembejövőknek annyira (nem mintha én szeretnék sötétbe menni bármikor is motorral, csak ha nagyon muszály, ez nem az az eszköz szerintem)
a 675 nem eszi
szállító hozta be de ha a kérdés az, utána mindent én intéztem, a VPOP a paraszt csak, mert számot kérni, meghatalmazások, elmenni befizetni vagy 3x mentem oda vissza
a műszaki az tök egyszerű, meg gyors, okmány iroda csak a végén kell, de ha elején mész nagyon rendesek elmondanak mindent részletesen milyen papírok kellenek és kitől
szerintem 1 hét alatt meg lehet oldani, az egész ügymenetet, persze ha melózol, és nem mindig tudsz eljönni, úgy jársz mint én hogy végén 3-4 hét lett belőle :)
majd megnézem azt a hsz-t vhol itt a fórumokon mi mennyi pénz volt, a motorok regadója nem változott, bár tavaly volt rá 50% kedvezmény az svk rendszám elleni kampány miatt
vagyis nem bonyi, de azért nem nagyobb géppel kell elkezdeni, mert nem annyira egyszerű :)
első fékkel, hátsóval meg gázzal csinálják, mennek így nem csak supermotoban, hanem még MotoGP, Superbike-ban is, lásd néha Rossi, vagy Haga, Garry McCoy régebben jellegzetesen nyomta így
Kivan belezve a dob úgyhogy, nyílik a sor ha érkezek:)))). Eltudnék viselni egy arrow rendszert amihez hozzá tudnák írni az injektortérképet de sajna aranyárban mérik, és használtat sem találok :( egyenlőre.
Szia! Már írtam, nekem a 955-ös blokk kb. 6dl/10.000km, havernak a volt varaderoja (azelpusztíthatatlanmindentkibírcsakisezajó) a végén már ugyanennyit evett csak 1000km alatt:D, pedig pont egy erdélyi túra indulása előbb beszélgettünk, hogy kinek mennyit eszik, én szerényen be mertem vallani a 6dl, a többiek köröhögtek, (honda,yamaha,suzuki). Elmondtam nekik, hogy sztem akinek nem eszik semmi olajat az vagy nem tudja, hol kell nézni vagy nem tudja, hogy mit kell nézni, vagy annyi benzin csurog le az olajba, hogy nem lehet észrevenni. Erre a suzukis bevallotta,hogy ő tényleg nem tudja hol kell nézni, az előbb említett varaderos ránézett, olajszint minimum alatt :), fél liter olajat gyorsan ráöntött, majd 2200km mulva a másik fél litert:D
A gsx-r-es haveromnak csúszásnál bejött a karboncucc, megvédte a fedelet. Az enyém 10000km alatt kb fél decit fogyasztott el, de én szoktam pörgetni a gépet rendesen. A japánok is ugyanúgy csipegetik az olajat.
Ő a kis drágaság, 2006os kiadás. Még énsem vagyok profi a dologban de nem olyan nehéz mint azt elsőre gondolja az ember. És utána a legjobb az érzés ha megúszod ˝fekvőtámasz˝ nélkül:)))
Mind a két lehetőség adott kanyarba be vagy kanyarból ki mindegy, én azért szeretem kanyarból kifelé mert, anélkül lehet csinálni hogy szétcsesznénk a váltót, kuplungot, láncot. 1-2ben a kanyar közepén rátekered a tüzet ellenkormányzással, és már kész is a mutatvány, szépen elindul a segge előre. Nyári estéken kisforgalmú körforgalomban lehet jól gyakorolni:))).
Az a kanyar bejáratnál jön össze és az SV-nél nemszerettem mert a láncot rángatta.Én riszálásnak hívom.A másik a kijáratnál rácsukod a gázt.Profiknál mindez villámgyorsan jön elő.Nálam inkább csak lesápadáshoz és csigaként guvadó szemhez vezet.:))))))))))))))))
Úrak, Én azt hittem, hogy ez akkor jön létre mikor cső gázon haladsz a kanyar felé, és visszakapcsolsz mikoris a motorfék belassítja a hátso kereket. Amolyan farolás-féle motorfékkel egyenesben.
Hála az égnek én nem csinálom.Csak szépen öregesen-tatásan ráhúzom a gázt.Valahogy jobban szeretem ha mindíg van kapcsolat az aszfalt és köztem.Rá is faragnék mondjuk egy Pordoi felé úton a visszafordítókon.:))))))))))
Jól mondja ma32, tulajdonképpen ez a driftelés finoman. A 4ből 2be is lehet, de én lassú kanyarokból kigyorsitásnál csinálom. Nekem is tele a gatya az elsőnél, de annyira jó a speed-el csinálni hogy muszály ismételgetni, persze csak óvatosan, mert nem vagyok miliomos:)).
Csak azért kérdem mert kis esésnél legalább a lengőkar nem kap meg a villa.Ha nagy a gáz a gép annyira nem fontos igyekszem életben maradni.De gyök kettőnél azért nem akarok újra szintereztetni dolgokat.
Idom az nem sok van.Azért nem aggódnék egy percet sem.Kinek mi a véleménye?Bukógomba vagy inkább a deklivédő a jobb triplához.Tengelyvédőket tuti csináltatok de a generátor és a kuplungdekli az nagyon le fog érni.