Keresés

Részletes keresés

Mcemru Creative Commons License 2012.03.11 0 0 3200

hát megvillogtak ám szemből párszor az UK lámpával,szal biztos nem jó a szembejövőknek annyira (nem mintha én szeretnék sötétbe menni bármikor is motorral, csak ha nagyon muszály, ez nem az az eszköz szerintem)

 

a 675 nem eszi

 

szállító hozta be de ha a kérdés az, utána mindent én intéztem, a VPOP a paraszt csak, mert számot kérni, meghatalmazások, elmenni befizetni vagy 3x mentem oda vissza

a műszaki az tök egyszerű, meg gyors, okmány iroda csak a végén kell, de ha elején mész nagyon rendesek elmondanak mindent részletesen milyen papírok kellenek és kitől

szerintem 1 hét alatt meg lehet oldani, az egész ügymenetet, persze ha melózol, és nem mindig tudsz eljönni, úgy jársz mint én hogy végén 3-4 hét lett belőle :)

majd megnézem azt a hsz-t vhol itt a fórumokon mi mennyi pénz volt, a motorok regadója nem változott, bár tavaly volt rá 50% kedvezmény az svk rendszám elleni kampány miatt

Előzmény: tamozsnyik (3186)
Mcemru Creative Commons License 2012.03.11 0 0 3199

azaz, csak ezt nem olyan könnyű megtanulni

vagyis nem bonyi, de azért nem nagyobb géppel kell elkezdeni, mert nem annyira egyszerű :)

első fékkel, hátsóval meg gázzal csinálják, mennek így nem csak supermotoban, hanem még MotoGP, Superbike-ban is, lásd néha Rossi, vagy Haga, Garry McCoy régebben jellegzetesen nyomta így

 

Előzmény: gfnhgfh (3179)
triple1050 Creative Commons License 2012.03.11 0 0 3198

Kivan belezve a dob úgyhogy, nyílik a sor ha érkezek:)))). Eltudnék viselni egy arrow rendszert amihez hozzá tudnák írni az injektortérképet de sajna aranyárban mérik, és használtat sem találok :( egyenlőre.

Előzmény: gfnhgfh (3196)
tamozsnyik Creative Commons License 2012.03.11 0 0 3197

Lehetne nagyobb felbontású képet kérni?

Próbáld ide feltölteni, nagyon egyszerű és ingyenes!

(A küldemények mérete regisztráció nélkül 250MB, ingyenes regisztrációval 750MB.)

http://www.toldacuccot.hu/

 

Az olajos témát kiveséztük, nagyon köszi!

Előzmény: triple1050 (3192)
gfnhgfh Creative Commons License 2012.03.11 0 0 3196

Istanem de szép ez is, mint a többi!!!

 

Sportdob nélkül is van kellő hangja???

Itt az autosokra gondolok, észre vesznek, vagy csak mikor már ott vagy???

Előzmény: triple1050 (3192)
csibu955 Creative Commons License 2012.03.11 0 0 3195

Szia! Már írtam, nekem a 955-ös blokk kb. 6dl/10.000km, havernak a volt varaderoja (azelpusztíthatatlanmindentkibírcsakisezajó) a végén már ugyanennyit evett csak 1000km alatt:D, pedig pont egy erdélyi túra indulása előbb beszélgettünk, hogy kinek mennyit eszik, én szerényen be mertem vallani a 6dl, a többiek köröhögtek, (honda,yamaha,suzuki). Elmondtam nekik, hogy sztem akinek nem eszik semmi olajat az vagy nem tudja, hol kell nézni vagy nem tudja, hogy mit kell nézni, vagy annyi benzin csurog le az olajba, hogy nem lehet észrevenni. Erre a suzukis bevallotta,hogy ő tényleg nem tudja hol kell nézni, az előbb említett varaderos ránézett, olajszint minimum alatt :), fél liter olajat gyorsan ráöntött, majd 2200km mulva a másik fél litert:D

Előzmény: tamozsnyik (3186)
triple1050 Creative Commons License 2012.03.11 0 0 3194

A gsx-r-es haveromnak csúszásnál bejött a karboncucc, megvédte a fedelet. Az enyém 10000km alatt kb fél decit fogyasztott el, de én szoktam pörgetni a gépet rendesen. A japánok is ugyanúgy csipegetik az olajat.

Előzmény: Ma32 (3185)
Ma32 Creative Commons License 2012.03.11 0 0 3193

Tetszetős darab.

Előzmény: triple1050 (3192)
triple1050 Creative Commons License 2012.03.11 0 0 3192

triple1050 Creative Commons License 2012.03.11 0 0 3191

Hoppá lemaradt a kép:)))

triple1050 Creative Commons License 2012.03.11 0 0 3190

 

Ő a kis drágaság, 2006os kiadás. Még énsem vagyok profi a dologban de nem olyan nehéz mint azt elsőre gondolja az ember. És utána a legjobb az érzés ha megúszod ˝fekvőtámasz˝ nélkül:)))

Előzmény: gfnhgfh (3184)
Ma32 Creative Commons License 2012.03.11 0 0 3189

Nekem nem eszi.

Előzmény: tamozsnyik (3188)
tamozsnyik Creative Commons License 2012.03.11 0 0 3188

Én értem és a Triumphok?

Előzmény: Ma32 (3187)
Ma32 Creative Commons License 2012.03.11 0 0 3187

A 2000 utáni hondák....................na azok eszik.

Előzmény: tamozsnyik (3186)
tamozsnyik Creative Commons License 2012.03.11 0 0 3186

A lámpával kapcsolatban másnak is van ilyen tapasztalata? Nem tudom vezetés közben mennyire zavaró, hogy a másik irányba vetíti a fényt?

 

Ma felhívott egy barátom (japofanatic): Triumph betegség, hogy eszik az olajat! –ugye ez BAROMSÁG?

 

Hozzáértő szemek……..a kipufogóval kapcsolatos észrevételeket még mindíg nagyon várom.

 

Mcemru: a motorodat te hoztad be Angliából? Ha igen, minden részlet érdekelne: honosítás, műszaki, regadó, okmányiroda,stb..... 

Előzmény: Mcemru (3167)
Ma32 Creative Commons License 2012.03.11 0 0 3185

Pont ez a kérdés hogy a dekliédők elegek hozzá?Gombát nem nagyon szeretnék a vázra.

Előzmény: triple1050 (3183)
gfnhgfh Creative Commons License 2012.03.11 0 0 3184

Azért ehez nagyon jó, és bitos kéz kell.

Grat hozzá.

Biztosan nagyon jól néz ki a "speed" ebben a szituációban.

 

A tied milyen évjárat?

Előzmény: triple1050 (3181)
triple1050 Creative Commons License 2012.03.11 0 0 3183

Hát rakj bukógombát a vázhoz, karbonborítást meg a fedelekre.

Előzmény: Ma32 (3180)
Ma32 Creative Commons License 2012.03.11 0 0 3182

Tudok pár útvonalat ahol nagyon sokat lehet gyakorolni mindkettőt.:-)

triple1050 Creative Commons License 2012.03.11 0 0 3181

Mind a két lehetőség adott kanyarba be vagy kanyarból ki mindegy, én azért szeretem kanyarból kifelé mert, anélkül lehet csinálni hogy szétcsesznénk a váltót, kuplungot, láncot. 1-2ben a kanyar közepén rátekered a tüzet ellenkormányzással, és már kész is a mutatvány, szépen elindul a segge előre. Nyári estéken kisforgalmú körforgalomban lehet jól gyakorolni:))).

Előzmény: gfnhgfh (3179)
Ma32 Creative Commons License 2012.03.11 0 0 3180

Az a kanyar bejáratnál jön össze és az SV-nél nemszerettem mert a láncot rángatta.Én riszálásnak hívom.A másik a kijáratnál rácsukod a gázt.Profiknál mindez villámgyorsan jön elő.Nálam inkább csak lesápadáshoz és csigaként guvadó szemhez vezet.:))))))))))))))))

Előzmény: gfnhgfh (3179)
gfnhgfh Creative Commons License 2012.03.11 0 0 3179

Úrak, Én azt hittem, hogy ez akkor jön létre mikor cső gázon haladsz a kanyar felé, és visszakapcsolsz mikoris a motorfék belassítja a hátso kereket. Amolyan farolás-féle motorfékkel egyenesben.

A supemotosok-nál látni versenyeken, aszfalton...

 

Ezek szerint tévedtem.....

Előzmény: triple1050 (3177)
Ma32 Creative Commons License 2012.03.11 0 0 3178

Hála az égnek én nem csinálom.Csak szépen öregesen-tatásan ráhúzom a gázt.Valahogy jobban szeretem ha mindíg van kapcsolat az aszfalt és köztem.Rá is faragnék mondjuk egy Pordoi felé úton a visszafordítókon.:))))))))))

Előzmény: triple1050 (3177)
triple1050 Creative Commons License 2012.03.11 0 0 3177

Jól mondja ma32, tulajdonképpen ez a driftelés finoman. A 4ből 2be is lehet, de én lassú kanyarokból kigyorsitásnál csinálom. Nekem is tele a gatya az elsőnél, de annyira jó a speed-el csinálni hogy muszály ismételgetni, persze csak óvatosan, mert nem vagyok miliomos:)).

Előzmény: gfnhgfh (3175)
Ma32 Creative Commons License 2012.03.11 0 0 3176

Az az egykerék.Inkább úgy képzeld el mint a driftet csak finomabban.

Előzmény: gfnhgfh (3175)
gfnhgfh Creative Commons License 2012.03.11 0 0 3175

Erőcsúsztatás !!!

 

Hogy is csinálod ??? 4-ből visszarugod 2-be és kuplung durván ráenged ???

 

Nen tudom, hogy vállalám-e a kockázatot egy esetleges elcsuszás miatt...

 

 

Előzmény: triple1050 (3169)
Ma32 Creative Commons License 2012.03.11 0 0 3174

Csak azért kérdem mert kis esésnél legalább a lengőkar nem kap meg a villa.Ha nagy a gáz a gép annyira nem fontos igyekszem életben maradni.De gyök kettőnél azért nem akarok újra szintereztetni dolgokat.

Előzmény: Mcemru (3173)
Mcemru Creative Commons License 2012.03.11 0 0 3173

hát mikor hova akad fel... ha csúszik, van hely, akkor jó a váz- tengelygombák, ha megakad és borul, tök mind1 :)

megyek is feltöltöm az akksit :)

Előzmény: Ma32 (3172)
Ma32 Creative Commons License 2012.03.11 0 0 3172

Idom az nem sok van.Azért nem aggódnék egy percet sem.Kinek mi a véleménye?Bukógomba vagy inkább a deklivédő a jobb triplához.Tengelyvédőket tuti csináltatok de a generátor és a kuplungdekli az nagyon le fog érni.

Előzmény: Mcemru (3171)
Mcemru Creative Commons License 2012.03.11 0 0 3171

idom :)

Előzmény: Mcemru (3170)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!