Aki szereti ezt a garázst, illetve bánná a megszüntetését itt leírhatja az érveit! Valamint szedjük össze -lehetőleg fotókkal- a tőlünk "elvándorolt" buszokat és megszüntetett(Alvállalkozósított) viszonylatainkat.
Nem. Teljesen leszikszalagozták, úgy, hogy közben (többnyire) jól működik. Hogy hozzá nem nyúltak az szinte biztos.
Ja, és 13-74-t is fel lehetne venni a listára mint sürgős eset. Ugyanis van, amikor gondol egyet, és az épp aktuális felirat beleragad, úgy, hogy azt az istennek se lehet leszedni, igaz, ez főleg oldalt jellemző.
Ma a 102 - Szendrő utcát elölről még úgy ahogy, de oldalról az istennek se tudtam kiimádkozni belőle. Elöl most csak az egyes (1) szám maradt benne.
És mondjuk a törzshelyén, a 90-n ezért nem fogják szeretni.
A legvalószínübb magyarázat: mielőtt megjavították, rossz volt... :-))) A ragacs, még a hibás korszak maradványa. Majd lekopik, ne legyünk telhetetlenek... :-)))
Árulja már el nekem valaki, hogy a 11-63-n elöl mért kellett összeszikszalagozni a fokgyemet? Tegnapelőtt 272 volt, írta rendesen. Tegnap 139 volt, írt, fordított.
Sajnos, nagyon is igazad van! Egyetértek! Erre már régen rájöttem, nem is érdekelt sokáig a fogyasztás. Csakhogy szóltak, hogy sok a túlfogyasztásom, ezért ismét elkezdtem figyelni a dolgokat. A Volvo viszonylag új, azzal nem volt tapasztalatom. A következtetés ugyanaz mint régen...
Igen! A műszaki feltételek nem egységesek. Az egyik kocsi megtakarít, a másik túlfogyaszt, azonos típus, közel azonos forgalmi helyzet és vezetési stílus esetén is! Ebből egyenesen következik, hogy felesleges az erőlködés...
Igazad van, bár a dolognak két része van. Az egyik az azonnali érzelmi reakció, amikor rájössz, hogy mi az ábra. A másik, a racionális döntés, ami nálam is győzött, ami az, hogy legyen akármekkora is az az összeg, nem tettem érte semmi extrát, legfeljebb odafigyeltem egy kicsit a bakancsomra... :-)))
Na igen, pont ezt írtam az előzőben. Utasként a 213-nak én is örülök, ha ő jön, aztán kiderül messze van a jótól bal 1-ből nézve. :) Ő is szépen át lett pakolva a 172E-re...
Azért újoncként az ilyen hangnemet lehetne nélkülözni. Mi még mindig utasként beszélünk róluk. Amikor egy busz kitömve is normálisan gyorsul, nem rángat a váltója, nincs lelakva annyira az utastere, arra had mondjam már, hogy jó. :) 206: lehet csak "rossz" vezérrel voltam vele, aki nem nyomta neki...
A 205-tel én idén a 150-es mérése alatt mentem. Még egy busz se zötyögött alattam annyira a Bocskai úton, szintén elég rozsdás és a kapaszkodói ragadnak (szerintem nem a kosztól, hanem már a festék ilyen rajtuk).