Úgy adtam el legutóbb egy 311 ezret futott kétszer törött autót, hogy a hirdetésbe minden meg volt említve. Két nap alatt elvitték és még akkor is hívtak és ráígértek a hirdetési árra amikor már a vevő jött az autóért és másik 3 érdeklődő már sorban állt...
Azért mondtam, hogy ha valaki egy ilyen idős autóhoz rétegvastagság mérővel megy megnézni, azt jobban jársz ha be sem engeded!
Ha próbáltál már eladni autót, akkor tudhatnád, hogy a vevő az makulátlant akar, olcsón, garantált 50eFKm futásteljesítménnyel, fiatal orvos házaspár női tagjától külföldre költözés miatt.
Azt már nem is mondom,, hogy szervizkönyvem sincs.
...egy (most) 12 éves autón mit akarsz majd rétegvastagságot mérni amikor (majd) eladod?! Ha valaki ilyesmivel megy megnézni azt be se engedd a portádra!
Kocsim idén lesz 12 éves (LIKE!), a JH sárvédőnél pár évvel ezelőtti hibaként (törés) előjött egy kis csipásodás.
GO fényező, itt-ott-amott fényezési hibák lejavítása, majd az ex tulaj folytonos gépi mosásának eltüntetése a cél.
---------------
Az autót leadtam a fényezőbe, árról nem beszéltünk... kissé reszketek az ártól. Annyit mondott, hogy csak a mélypolírozás ára 35eFt.
Amit javítani kéne:
- Jh sárvédőíven a csipásodást eltávolítani, javítani a fényezést.
- csomagtartónál szintén
- JE ajtónál a díszléc alatt csúnya karc eltávolítása (bokor végig lenyomta)
-BH sárvédőívnél kb. 5 cm hosszú, 5 mm széles festék "leb@...ás" javítása (remélem nem telibe nyomja a festést (a rétegvizsgáló meg majd kiakad ha eladom))
Es ez a probléma el volt tárolva az auto "agyaban"?
Mert az enyémet már többször rátettek számítógépre de tarolt hibát nem mutatott.
Es a probléma mindig fennáll. Ugyanis hoszabb út során (40 km-nél hoszabb) általában mindig letilt egyszer az autó. Újraindítás után pedig megy ismét normálisan.
Ugyanilyen autónál ugyanilyen hibám volt. Vízhőfok jeladókat kellett cserélni, meg is oldotta a problémát. Szerelőm hibák alapján egyből sejtette de a diag is ezt dobta. Keress egy hozzáértőt!
Pénteken megyek megnézni egy Passat B6-ot és tanácsokat kérnék, hogy a szokásos dolgokon kívül mire érdemes figyelnem? 2.0 CR TDI motor és DSG váltó van benne, 225000 km-t futott.
Passat B7 Bluetooth kihangosítója szarakodik,a telefont átveszi rendben,de csak búgást hallani telefonáláskor,gyakorlatilag nem működik. A másik fél sem hall semmit,és én sem. Régebben is csinálta,de akkor gyújtáselvétel és vissza után működött. A telefont elfelejtettem a kocsival,újrataníttattam vele,sok újraindítás,telefon,autó,ezeken túl vagyok...
2009-es Passat-nál tegnap csináltam egy kis belső takarítást, meg matattam a motortérben is kicsit. Azóta a műszerfalon abszolút nem működik semmi (kilométeróra, üzemanyagszint, lámpa visszajelzők, stb). Tudja valaki melyik biztosíték tartozik hozzá? Én már végignézegettem, de egyelőre nem találtam meg a bűnöst. Vagy mi lehet még a hiba? Valamelyik csati, vagy vezeték?
Nekem a szívósor csere oldotta meg. A kipufogógáz visszavezetés hője előbb-utóbb megeszi a műanyag szívósor műanyag lapátjait és nem lesz megfelelő a zárási pozíció.
2009-es 2.0 diesel Passaton beindítás után megjelenik a P2004 és P2006-os hibakód (Szívócső működtető vezérlő nyitva megragadt (1.hengersor) , Szívócső működtető vezérlő zárva megragadt (1.hengersor). Ha törlöm a hibát, menet közben már nem jön vissza, de a következő, vagy max a második indításnál rögtön megjelenik.
Van esetleg valakinek valami tipp, merre keresgéljek?
Egy normális diagnosztához... Ha van MIL lámpa, akkor hibakód is. Ez utóbbit kell értelmezni, mert könnyen lehet, hogy nem a benne megjelölt alkatrésszel van a baj csak az érzékeli a bajt és/vagy a baj miatt az nem képes rendesen üzemelni, de a gond valahol teljesen másutt van.
Sziasztok! 2008-as 2.0 crtdi 170 LE passatom sárga motorhibakód lámpája fél éve világít, voltam vele szerelőnél mindent átnézett de nem talált semmit. Hibakód olvasó, fojtószelep hibát jelzett, ki lett cserélve, de azóta is világít! Az autó jól megy, semmi jele, hogy lenne valami baja, csak hát ez a lámpa folyamatosan világít! Van valakinek ötlete, hogy hova lehetne elvinni megnézetni? Köszi a válaszokat!!!
Van egy passat CC-2011-em, manuális váltós. 115.000 Km-nél normális, hogy elkezdett 1-2 helyen foszlani a váltószoknya? A Lupomnál 80k-nál elkezdett, de ennél sincs másképp?
...ha már hőmérséklet függő a dolog, akkor azon indulnék el, hogy megnézném élő adatban a hőfokérzékelők adatait. Azt is jó lenne tudni, hogy a füst ami kijön az milyen jellegű. Színe, szaga stb...
A sim kártyád pin kódját kéri. Ha azt be ütöd akkor csatlakozik és olyan mintha a sim az autóban lenne és leválasztja a telefonról. Szóval tudsz hívni meg téged is tudnak ugye az autón keresztül viszont a telefonon pl nem lesz mobil net. De miután csatlakoztattad ki lehet kapcsolni ezt a funkciót a telefonon, és be tudod állítani higy csak a média és hívás hangja menjen a távoli sim ne.